April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Thanx meis! Heb je geen hyves? foto's krijg ik hier niet in t album, zijn te groot denk ik.

Jullie allemaal bedankt voor alle lieve en enthousiaste reacties! Wordt steeds trotser zo! hihi :oops:

Ben weer terug vd 1e ronde ziekenhuis. Vanaaf weer ff op en neer. Hoera meneertje is onder de lamp vandaan gehaald! (lichttherapie voor t gele kleurtje) Hij mag t weer ff op eigen kracht proberen. iedere keer weer een klein stapje vooruit. Ook mag hij nu vd hart monitor af. Alleen zijn zuurstofgehalte wordt nog in de gaten gehouden. Die dipt zo nu en dan nog een keertje. Belangrijkste nu is zorgen dat ze de (druppel)sonde voeding af kunnen bouwen. Alleen zijn maagje protesteert zo nu en dan nog flink.

Moet trouwens wel lachen om jullie zeg, echt een stel kletsmiepen joh! in de tijd dat ik weg ben geweest zijn er echt flink wat pagina's volgekletst! Gewoon onmogelijk om terug te lezen! :) :) :)

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nou ik ben eigenlijk wel een beetje blij dat je de bevallings datum niet van te voren weet hoor...dan zou ik helemaal zenuwachtig worden :)

wat een goed nieuws kelly dat ie nu onder de lamp vandaan is :thumup:
    hoop echt dat je m snel lekker mee naar huis mag nemen :D

de vk belde me net, of ik in plaats van 16 uur om 14:15 wilde komen..(was iemand bevallen dus die tijd was nu vrij)ben ik nog vergeten te vragen hoe dat zit met die vlekken voor mn ogen en de pijn in mn handen :(

nou ja gelukkig morgen weer even controle, ben ik ook weer wat gerust gesteld altijd.

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben er ook weer even.. Ik kreeg geen melding meer in mn mailbox dat er nieuwe berichten waren!

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    JA, wat is veel? :D

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Nathalie: Heb net even een paar pagina's terug gelezen en zie ineens jouw verhaal ertussen. Jeetje, wat heftig... Gelukkig is alles goed afgelopen en gaat het met je zoon ook goed..

6. ben er ook weer....
    Rust hier in huis.....
    Esmee viel net op ons bed als ene blok in slaap...
    gek he als je je de hele dag zo druk maakt!
    Zelf sliepen we ook al bijna, dus het zal hier niet laat worden vanaaf!

7. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Even checken of mijn avator het doet hoor... :) foto van m'n buik (35 weken)

8. hij doet het!
    Die buikfoto heb ik net eerder gezien,
    kan dat? op de april mama hyves?

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja hihi die buik komt me ook bekend voor :D

10. dames, ik ga naar bed.....

nu al? ja nu al..
    deze ellende dag snel aflsuiten!
    En hopen dat t morgen beter gaat!

weltruste !

11. Niet meer actief

Klinkt misschien heel raar maar ik heb van dat soort pyama's gezien bij de pabo...
    Ken je vast wel.

Liefs

12. Niet meer actief

@ Nathalie: Jeetje wat een heftig verhaal zeg.
    Gelukkig is alles goed gekomen en kun je lekker gaan genieten nu.

@ Kelly: fijn dat hij onder de lamp weg mag. Geloof me... het gaat straks allemaal heel snel, voor je het weet is hij thuis.

Wat zijn veel kleertjes? Ik heb hier de hele commode vol liggen, maar alles gekocht toen Jamelia nog niet geboren was, allemaal maatje 62 en 56... dus ben nu weer inkopen aan het doen in kleine maatjes, al is dat erg duur overal.

Met Jamelia gaat het erg goed, ze heeft ook vandaag weer een flesje gehad (mocht ik geven) en dat ging ook prima toen ze eenmaal in de gaten had dat d'r mondje open moest.
    Vond het wel een beetje eng hoor, zo bang dat ze zich verslikt, maar was niks aan de hand.
    Ze hadden het erover dat Jamelia aankomende week waarschijnlijk in een wiegje komt te liggen.
    Ze ligt nu in een open couveuse maar heeft het steeds veel te warm.
    Dat nieuwe pakje staat haar trouwens geweldig...
    Denk dat ze rond woensdag wel zo'n 2 kilo is, aangezien ze elke dag 35 gram aankomt en vandaag 1925 gram weegt.
    Gaat erg snel allemaal...

Ze hebben ons wel gezegd dat ze op 10 april niet naar huis mag. Is gewoon niet haalbaar. Kan wel zijn dat ze dan helemaal goed is (om het even zo te zeggen) maar dan moet ze nog even blijven om te kijken of het wel goed blijft gaan.
    Dus we hopen dat ze in mei toch eindelijk thuis is.

Nou meiden, ik ga naar bed... ben helemaal kapot

Liefs

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

@kelly blij te horen dat je kleintje onder de lamp vandaan mag ik weet hoe het voelt elke keer die testjes om ze bloedsuiker en ze bilirubine (geelzien) gek word je ervan Nagéamo heeft ook 1 dag een infuus gehad en 1 dag de lamp zijn waardes waren daarna goed dus het kan echt sterkte meid hoop dat jullie snel je mannetje lekker thuis hebben en dan eindelijk tot rust kunnen komen

@sab85 die vlekken voor je ogen had ik ook in het ziekenhuis bleek dat ik uitgedroogd was en dat de vlekken daarvan kwamen nooit geweten dat ik uitgedroogt was dus ik zou zeggen probeer meer te drinken het helpt

@marleen ja met de kleine man gaat het perfect hij is ook alweer thuis geheel onverwachts maar zoo blij dat het zo snel is gegaan

@angel he wat jammer dat kleine jamelia nog niet op de uitgerekende datum naar huis mag kan me voorstellen dat je er erg moe van word maar wel fijn te horen dat ze haar flesje heeft gedronken weet nu uit ervaring dat dat een hele sprong is

hier gaat het allemaal prima vind het nog steeds een rare gedachte dat ik vorige week al bevallen ben me vriendin en ik waren samen zwanger en nu is zij opeens 34 weken zwanger en ik bevallen heel raar nou ik ga naar me bedje toe ben kapot en de kleine moet ook zo eten

spreek jullie gauw weer

groetjes nathalie ;)

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben net terug van een verjaardag. Weer veel harde buiken. Zo maar lekker mn bedje in en hoop dat ik nu wel een beetje kan slapen. Dat wakker liggen ben ik zo zat!

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Goeie morgen dames,

Geen nachtbrakers geweest vanacht?

Sharon jammer dat de kleine meid niet op 10 april naar huis mag. Wel goed nieuws dat ze in een wiege mag liggen. ze doet het echt goed he?! Ben benieuw naar de nieuwe pakje :D

Nathalie fijn dat het allemaal zo goed gaat nu :D

Marleen hier ook veel harde buiken. soms vind ik het wel een beetje vervelend.

Ik heb me eerste verlofdag en was al om half 4 wakker :S ben er niet gelijk uit gegaan maar vriendlief is nu weg en kan echt niet meer slapen. Heb er al een was in zitten en ga zo maar wat kleine dingen doen. Het scheeld nu want kan vanmiddag gewoon even bij slapen ;) heerlijk die gedachte.

16. Goeiemorgen,

@Esjuh, tis wat he...ben je vrij ben je nog vroeg wakker!
    Dat wordt een lange dag zo voor je!
    Lekker ff gaan slapen hoor tussendoor.

@Angel, jammer dat Jamelia niet op 10 april naar huis mag, maar het is wel super om te horen hoe goed het met haar gaat en dat ze in een wiegje mag binnenkort.

@Nathalie, lekker hoor dat het goed gaat met jullie.

Verder harde buiken...heb ik ook heel veel last van, net als die opvliegers.
    Wordt er gek van!

Vanaaf het bed omhoog hier...

Zometeen mag esmee weer naar psz en heb ik lekker f rust, als moet ik zeggen...ze is nu al een uur wakker en ze is al een uur lief!
    Dus hopelijk blijft dat deze dag zo.
    Vanmiddag om 13u naar vk! Heb deze keer een man, ja bij ons in de praktijk is 1 man. En die heb ik deze keer nog niet gehad.... dus ben vandaag de pineut ;)

Fijne dag allemaal!

17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey goeie morgen Simone :D Hoop voor je dat esmee vanmiddag ook lief is. En een man als vk.. dat maak je niet vaak mee he. Lijkt me heel anders dan een vrouw.. lijkt mij dat vrouwen onder mekaar elkaar beter begrijpen.

18. ja is ook heel anders....
    Toen ik van Esmee ging bevallen was hij net klaar met werken, hadden net dienstwissel gehad.
    Was toch wel een beetje opgelucht eerlijk gezegd.
    Tis een stik aardige man hoor, daar zeg ik nix van...
    Maar gewoon t idee.
    Maar nu ist maar en gewone controle he....

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja dat scheelt de helft lijkt mij.. maar het is aan de andere kant ook wel heel leuk hoor een man :D

20. ow ja wel....
    vooral omdat hijook heel aardig is...
    Maar die handen van hem, die zijn zoooooo groot! haha Hij zou je maar inwendig moeten onderzoeken

Deel Deze Pagina