April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    pff.. haha.. ja daar zeg je wat mannenhanden he..

2. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Zaterdag erg gezellig onze verjaardagen gevierd , we zijn gruwelijk verwend. Geld, plantjes, voorzitje/scherm voor fiets, extra bijdrage van mijn ouders voor mijn nieuwe (moeder)fiets, waardebonnen (vvv, bios, prenatal, intratuin). Ik had tegen mijn schoonzus gezegd dat ik een bon van de hema wel leuk vond, om dan straks echt iets jongens- of meisjesachtigs te kunnen kopen, nu kan dat natuurlijk niet en is alles neutraal. Kwam ze met schattige meisjes schoentjes aan en stoere jongens schoentjes, echt te leuk!
    Het was erg druk en erg laat, maar erg gezellig!

Vandaag weinig plannen, eigenlijk alleen lekker naar mijn paardje toe en het huis kan wel wat opgeruimd worden. Mijn vriend moet overwerken, dus ga denk ik bij mijn ouders eten...

Ukje is wat rustig, maar wel 1 schopje gehad. Raar je bent zo gewend dat het ook wakker word, ging er echt even op liggen wachten... Overigens wel heerlijk geslapen!

Met jullie hier alles verder oke?

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Goeie morgen tessa. Klinkt alsof je een heel geslaagd weekend heb gehad. lekker hoor :D

4. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Hey esjuh, ja idd, en jij?

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohh het was een heerlijk lui weekend. ben de deur niet uitgeweest en heb ook geen visite gehad. lekker alleen met me ventje gezeten dus.. heb wel ergens zin in maar de puf niet.. en als ik de puf heb dan heb ik nergens zin in.. vaag he

6. Nou Tess dat klinkt idd als een geslaagd feestje!

Zo..mn meisje zit op school......

7. zo..ff de oven aan...lekker hard broodje bakken...
    moet nog om brood...

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik moet straks boodschappen doen.. me vriend eet thuis tussen de middag maar dan moet er wel wat in huis zijn :)

9. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Hmm moet ook nog ontbijten..

Esjuh, jammer dat je geen puf of zin hebt, ach rust maar lekker uit.

10. he verdorie. ik denk zet sbs6 aan voor de bevalling ofzo... komt alleen de kraamafdeling om half 11

11. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ja ik dacht het net ook hoor simone haha.. ach morgen weer.. wel straks even atwt kijken hoor.

12. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Maandag komt helaas de bevalling niet ,de rest van de dagen wel,kraamafdeling vindt ik niet zo leuk.
    Verloskundige praktijk wel ,zag vorige week een bekende erin ,in de programma was het haar eerste kindje,ze heeft er nu 2 en die is alweer 4 ofzo ,denk ik.
    Maar wel leuk om te zien.

Ik moet bij een mannelijke VK ,ook gelijk aan de handen denken,heb 1 keer een mannelijke gyn gehad , en die had dus grote handen,was dus geen prettige inwendige onderzoek. :eek:

Nathalie,ik schrik van je verhaal,je zou toch denken ,5 de kindje ,alles zal snel en makkelijk verlopen.

IK maak me nu ook een beetje zorgen over de bevalling,hoe meer de dagen dichtbij komen,niet goed eigenlijk.

Moet morgen naar de gyn ,ga dan gelijk vragen over de borstvoeding .

Ik moet nog kleine dingetjes doen,strijken ,de slaapverdieping moet schoon als dat is gebeurt ,mag de kleine van mij komen.

Vandaag doe ik effe niks ,voel me zo licht in mijn hoofd ,ga nu ontbijten en dan weer terug in bedje,heb vanavond zw.gym,anders wordt het een lange avond.

Ally

13. tis vandaag algehele rustdag volgens mij bij iedereen! hihi

14. ik heb atwt al gezien.....

15. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik vindt maandag ook een echt een saaie dag en van de weer wordt ik niet vrolijk.
    Wou net gaan liggen ,komt er een hele grote hijskraan de straat inrijden ,dus van slapen komt er niks van terecht.

Ally

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik niet en vind het spannend.. :D:D

17. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen! Heb eindelijk eens een goede nacht gemaakt. Natuurlijk wel een paar keer eruit geweest om te plassen, maar niet daarna wakker gelegen. HEEL FIJN!

Kelly, goed te horen dat het met Dano goed gaat. Hoop dat hij snel mee naar huis mag.

Sharon, jouw meissie doet het ook al zo goed. En ja 10 april is dan misschien te snel, maar zo te horen komt het helemaal goed. Heb je al nieuwe foto's?
    En de Pabo? Hmmm.. Ga wel even kijken. Het moet natuurlijk niet te sexy zijn he!? Beetje raar voor de kraamvisite ;)

Verder weet ik het even niet meer! Ga even lekker ontbijtje maken en mijn vriend ontbijt op bed geven. Tot straks (denk ik, we krijgen wel visite zo dus weet niet in hoeverre ik er straks ben, maar anders daarna).

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!

nathalie, fijn dat jij en je ventje thuis zijn! nu lekker genieten hoor :D

Tessa, jullie zijn heeeeerlijk verwend zo te horen.

en een mannelijke VK, heb ik hier gelukkig niet, maar idd, die handen :(

hier superdruk weekend gehad maar gelukkig wel goed kunnen slapen in onze hoogslaper hahahahaha
    zaterdagavond naar de kerk geweest voor het paasconcert van het koor van mn schoonmoeder, et was echt mooi maar die bankjes....wat een hel!
    was blij dat we na 90 minuten weer konden gaan staan :)
    gister bij mn opa en oma op visite geweest en voetbal wezen kijken en savonds nog visite maar die gingen gelukkig om 10 uur al weer weg....konden we mooi naar bed :)

vanmiddag weer werken...opzich wel zin in, maar dat heen en weer fietsen zie ik zooooo tegenop he.
    doet echt pijn sinds een poosje :(
    en lang lopen is ook al geen succes meer.
    nu verlang ik echt naar een auto en rijbewijs :rolleyes:

heb trouwens sinds gister middag echt een heel raar wee gevoel in mn buik, af en toe krampen en harde buiken en verder constant zo'n gevoel dat je misselijk bent(maar dan niet in je maag :()
    komt dat iemand bekend voor?

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    MissC het komt mij niet echt bekend voor.. heb wel dat ik misselijk ben en onrustig.

enne fietsen.. gaat leuk he haha.. net of je voetballen tussen je benen mee moet nemen zo moeilijk. Ik ben blij dat ik maar 5 min van me werk woon zodat ik kon lopen..

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dag dames, allemaal een leuk weekend gehad?
    Ik had geen zin om 20 pagina's bij te lezen.
    Hier was donderdag de kraamhulp geweest voor een intake en alles was goed en leuk gesprek gehad.
    Ik zal diegene die hier komt straks eens even goed laten zweten.. ;)

Deel Deze Pagina