April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

die is goed! :) :) blijkbaar is het toch anders als het over jezelf gaat (en dan is het nog niet eens je eerste...)!

2. Bri

Bri Niet meer actief

Kleintje is hier al een hele tijd ingedaald (kan ik vooral goed voelen als ik een tijdje gezeten heb en weer ga staan - cowboy Henk is er niks bij!) maar fietsen vind ik nog steeds prettig om te doen. Gaat beter dan lopen. En ik kan wel autorijden, maar om dat nu voor ieder wissewasje te doen... beetje beweging in de buitenlucht blijf ik lekker vinden! Maar alles met mate.

Wat heb ik nou allemaal al gelezen? Ik weet 't niet meer, terwijl ik best ergens op wilde reageren...

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik mag over een uur ook weer naar de VK en dan de fysio. Zal allemaal wel in orde zijn, ik heb nergens echt last van (behalve een totaal gebrek aan energie, en een paar vervelende aambeitjes :( ).

Lekker op tijd: m'n liefje heeft het ontwerp voor het geboortekaartje klaar! Het is echt een superleuk kaartje geworden, ben er echt heel blij mee.
    Nu die namen nog... we hebben net weer onze laatste jongensnaam doorgestreept?! :confused: Nou kan ik er nog zo van overtuigd zijn dat het een meisje is (we hebben alvast de bijbehorende url www. gereserveerd) maar er is nog steeds een kans van ongeveer 50% dat het toch echt een jongetje is... Wat een gedoe! Ik ga zo bij de VK maar weer even heel goed naar de geboortekaartjes kijken. Hopelijk vind ik dan alsnog De Naam!

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ow, ik dacht dat je nog een recept voor vit. K nodig had, maar dat is dus niet zo!

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hihihi daaraan zag ik ook dat mn buik gezakt was :) :)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    damesik ga ervantussen...moet weer werken.
    tot later!

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier ook nog geen rijbewijs :(

dacht het tijdens mijn zwangerschap nog wel ''even'' te halen maarja toen met de verhuizing en alles kwam ik eigenlijk tijd en geld tekort.

ik denk als de kleine er is en we zijn allemaal een beetje gewend dat ik savonds ga lessen...
    vind t toch wel een handicap zo zonder vervoer, zeker met een beebje straks.

Bri ik hoop voor je dat je een meid krijgt ;)

ik ga flesvoeding geven en ik heb begrepen dat je dan geen vitamine k hoeft te geven.

een mannelijke vk? nee daar ben ik geloof ik wat ouderwets in :) maarja tijdens je bevalling kan t makkelijk zo zijn...denk dat t me op dat moment ook niet zoveel uit zou maken.

Corina, misschien inderdaad een teken dat t eraan zit te komen? kan me wel voorstellen dat je het zat bent hoor! ik ben nu al zo ongeduldig en ik moet nog wel effe ;)

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh en missc...je zit al 2 dagen in t laatste vakje :)

9. kga zo mn meisje weer ophalen....
    ben net aan t bellen geweest voor strax als we verhuisd zijn met peuterspeelzaal.
    Moet ook allemaal geregeld worden he!

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    haha sab houdt het in de gaten hoor..

corina spannend hoor.. ik hou me mob in de gaten. Ben benieuwd wat de vk zegt.

MissC werkse :D

11. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Heb je weer lekker uit geslapen sab?

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ja een jongetje is natuurlijk net zo leuk, maar ik vond het zo veel makkelijker om meisjesnamen te bedenken!

Oh ja, de mannelijke vk. We hebben hier tijdens de kerst een mannelijke waarnemer gehad en ik moet zeggen: hij had vooral heerlijk warme handen! Heb natuurlijk ook geen inwendig onderzoek gehad, dus daar weet ik niets van.
    Maar ik heb al eerder wel inwendige onderzoeken gehad en daarbij vond ik het juist heeeeel raar dat een vrouw me daar aanraakte, tot dan toe waren dat alleen mannen geweest...

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mwah tot half 11, is erg vroeg voor mijn doen hoor :)

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hik hik hik hik hik ze heeft t alweer, nu lijkt het toch of ze wel een stukje is ingedaald, want voel de hik echt heeeeel erg laag nu :(

15. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    VROEGGG? oooo heerlijk, dat is voor mij een eeuwigheid geleden zolang uitslapen. Bij mij is uitslapen 8.30uur! Ik heb hier een dame die is er altijd tussen 6.00 en 7.00 uur uit. Vandaag was ze laat wakker, 7.00uur! Naja gelukkig heb ik een lieve man die er altijd eerder uitgaat zodat ik nog een uurtje langer kan liggen.

Ga zo lekker italiaans tosti's maken, wit brood, pesto, kaas, tomaat en provinciale kruiden, lekker dopen in de ketchup jummiejummie. Nog even wachten want ik zie dat het nog wel vroeg is voor de lunch.

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    karin ik krijg er honger van! :confused:

ja straks is uitslapen er niet meer bij, dus ik neem t er maar van nu t nog kan ;) . ze zeggen ook dat het herstellen na de bevalling een stuk sneller gaat als je van tevoren goed hebt uitgerust. ;) kan me voorstellen dat t voor de mama's die al een kleine hebben rondlopen niet meevalt...

kan niet wachten tot het woensdag is, dan ''mag'' ze komen :D

17. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hopelijk sab komt ze wat vroeger dan 40weken, hoop ik hier ook hoor. Als je net als ik 2 weken overtijd ben word je heeeel sjaggie. Ik liep op het laatst alleen maar te jankn omdat ik ook echt niks meer kon. Dus als het mag, kom maaaarrrrr......

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ bri, cowboy henk.. :) :)

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nou 42 weken lijkt me echt HEL maarja als ze geen zin heeft dan komt ze niet he :)

ik ga dan wel om extra groeiecho's vragen, heb geen zin om een 10 ponder eruit te persen hoor.(ze ligt nog steeds bijna 3 weken voor op groei)

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bah! Kom ik net de woonkamer in.. Liggen er twee hele grote hondendrollen en een grote plas! Eén van de honden had een ongelukje gehad... :( Ik belde net mn man en de ene hond wilde inderdaad vanmorgen niet poepen.. Hij lachen dat ik het nu op moest ruimen!

Deel Deze Pagina