April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo, ben er weer!
    Pffff.... alles wat gelukkig weer goed! Zat hem wel een beetje te knijpen, door die misselijkheid.
    Moet donderdag weer terug komen. Is wel fijn, zo vaak nu.
    Zou niet erg vinden dat die missleijkheid een goed teken is ;)

Zo Sab, hoe hou jij dat zo lang uit in je bed? :confused:
    Is bij mij nooit later dan 9 uur en heb hier nog geen kids rond lopen.
    Weet meestal niet meer hoe ik liggen moet, dus ga ik er maar uit

Leuk geintje Marleen met die honden. Zou neits voor mij zijn!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Eerste proefmorgen op de kleuterschool is hardstikke goed gegaan. Eva kwam met een stralend gezicht de school uit. :)
    Weer een zorg minder.

Kwebbel

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn Kwebbel, dat het zo goed gegaan is!
    Geloof dat dat een hele zorg minder is.
    Wanneer mag ze hele dagen?

4. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    fijn he als het zo goed gaat, hier ook hoor, de derde week school is in gegaan maar ze vind het zo leuk. Dan heb je er zelf ook minder moeite mee het blijft toch iets moeilijks dat loslaten.

Getsie, hondendrollen.....ik vind het al smerig als hier een haarbal lig. Blijft een vies karweitje. Ik kan sowieso niet tegen overgeefsel of als ik iemand zie overgeven. Ik ga dan zelf ook. Blehhhhh

Ik krijg 1 april een groei echo sab, als het weer zo'n flinke is dan word ik ingeleid waarschijnlijk. Maar 3 weken vooruit op groei is wel veel hoor!

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kan trouwens al heel de ochtend niet op mama's forum :(
    Kan dat kloppen?

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vanaf 7 april hele dagen.

Fijn dat bij de vk alles goed was.

Kwebbel

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hoe ik het volhou in bed? geen idee ben wel veel wakker en moet me vaak omdraaien, maar lig verder wel heerlijk :D

fijn corina dat alles goed was en dat je zo vaak naar de vk mag, je wordt tenminste goed in de gaten gehouden.ik moet strakjes weer en daarna pas over 2 weken weer :confused:

kwebbel fijn dat het allemaal goed gegaan is, zal voor jou ook een opluchting zijn ;)

karin ik vind t ook ook groot hoor, als je mijn buik ziet schrik je je ook rot...heb alleen een groeiecho gehad met 27 weken, daarna nix meer. heb er er laatst nog om gevraagd, maar dit was niet nodig zei ze, krijg ''gewoon'' een groot kind :( had ook wel verwacht dat ze het een beetje in de gaten zou houden , maar niet dus

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

@vicky hoop voor je dat esmee vandaag lief blijft maar al een uur lief spelen is toch ook al heel wat voor zo een klein meisje hoor

@esjuh ik heb altijd geroepen dat ik naast mijn man geen enkele andere man bij mijn bevalling wil hebben en je raad het al bij de bevalling van Nagéamo had ik er maarliefst 3 1 gyn en 2 kinderartsen moet eerlijk zeggen het intereseerde me helemaal niets

@tessa1981 leuk dat je lekker verwend ben wel jammer eigenlijk van de schoentjes want 1 paar zul je straks niet kunnen gebruiken heb je al een idee welk paar hahaha

@ally nou ik moet eerlijk zeggen dat ik na de bevalling en na gehoord te hebben van de gyn en zaalarts hoe het verlopen is ik toch wel dacht van o jee stel je voor inderdaad nooit verwacht dat je ook een risico kunt lopen met een 5e kindje gelukkig is alles wel goed gekomen en kunnen we lekker genieten van ons manneke en ook de grote zussen zijn helemaal verliefd op hun broertje zelfs destiney spreekt zijn naam al goed uit

@oomisscoo genieten doen we zeker kleine man meld zich precies elke 3 uur alsof hij klok kan kijken haha erg lief

@4cats ja de vitamine k is nog steeds nodig als je volledige of meer als 50% borstvoeding geeft als je minder als dat geeft hoeft het niet (borstvoeding of fles met borstvoeding is hetzelfde maar als je apart nutrilon geeft en dat meer als 50% van alle voedingen dan hoeft het niet) dit hoeft inderdaad pas vanaf dag 8

meiden die vandaag in hun laatste vakje zijn gekomen gefeliciteerd en natuurlijk hopen dat alle apktjes weer goed verlopen

hier harstikke goed geslapen de kleine heeft zich wel gemeld 3 keer maar is gelijk verder gaan slapen en ben voor het eerst in 2 weken uitgerust hoe gek ook aangezien je toch 3 keer per nacht wakker bent maar het voelt zoo uitgerust

meiden wens jullie allemaal een fijne dag toe

eigenlijk best gek dat er al 4 aprilkindjes zijn geboren 3 prachtige jongens en al 1 geweldig mooie sterke en stoere meid hoop dat het allemaal goed met ze gaat en jullie ze snel thuis mogen hebben en lekker kunnen genieten

groetjes nathalie ;)

9. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    volgens mij zijn ze dan ook heel makkeijk en terughoudend bij een eerste, was bij mij ook zo. Nu houden ze het toch beter in de gaten.

Even wat anders, m ijn vorige buurman is verleden week woensdag overleden, 68 jaar; hij zou geopereerd worden aan zijn heup, heeft toen een ziekenhuisbacterie gekregen in de wond, hierdoor een hersenbloeding gekregen. Nadien weer geopereerd en uiteindelejk overleden aan een darmperforatie ( hoeveel pech kan je hebben), nu is het toeval dat hij in hetzelfde graf ligt als mijn oma haar broer die 2 weken geleden is begraven. Vond het wel jammer dat ik niet bij de begrafenis kon zijn maja heb een logostiek probleem hier.
    Ik moet wel steeds aan hem denken, toen we 2 jaar geleden gingen verhuizen was het nog zo'n vitale man. Hij heeft ons nog geholpen met sjouwen. Soms snap je niet hoe het nou kan dat iemand er zomaar niet meer is. Zo zie je maa weer, pluk de dag!

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zat net zomaar even onze eerste pagina's te lezen :D echt heel grappig , lijkt net of t heeeeeel erg lang geleden is.
    corina jij begon trouwens op pagina 3 al over eten hahaha :) dus jij bent begonnen ;)

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Sharon wat heerlijk zeg dat het zo goed gaat met jullie meisje. En wat goed dat ze uit het flesje drinkt!

Simone hoe was die man als VK? Lijkt me toch raar, zeker als je hem bij de bevalling hebt. Ik zou toch ook liever een vrouw hebben, die heeft het tenminste ook echt zelf ervaren.

Tessa nog gefeliciteerd! Zo te horen een leuk weekend achter de rug!

Adriana wat lekker dat je weer eens een goeie nacht hebt gehad!

Buddy gefeliciteerd met je laatste vakje!

Kwebbel wat fijn dat ze het zo leuk vond!

Corina ik kom er ook al sinds gistermiddag niet meer op.

He Karin wat naar zeg van je oude buurman! Dat is wel heel veel pech inderdaad.

Vanacht hier aardig doorgeslapen gelukkig. Vanochtend wel op tijd opgestaan om naar de thuiszorgwinkel te gaan om klossen te halen. Ben nu wel weer onwijs moe.

12. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    heb ik en tijdje geleden ook gedaan, leuk om terug te lezen!

Ik ben nu een zeeeer verslavend spelletje aan het spelen, peggle van zylom...

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oja, ben ik begonnen over eten ;)
    Zou niet durven. :D

Kwebbel, das al vrij snel, dat ze hele dagen naar school mag.
    Is wel lekker, tegen het laatst, dat ze dan naar school kan.

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ben naar de vk! tot vanmiddag!

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Succes Sab!

16. Nou ik ben weer terug van vk,
    alles was goed. beebje is er klaar voor zei HIJ!
    Het viel wel mee, alleen hij ging natuurlijk bij mn bekken duwen en voelen of ze ingedaald is en dat is toch best pijnlijk met van die grote handen haha
    Bloeddruk was weer helemaal goed.
    Kreeg een lijst mee met beladviezen, wanneer je kan gaan bellen enzo.
    En mag volgende week donderdag weer terug, omdat het maandag pasen is. En ze zitten alleen op ma en do!

@Corina, fijn dat alles weer goed was meid!

@Kwebbel: gelukkig ging het proefdraaien goed, voor jezelf ook lekker he!

@marleen: lekker van die honden verrassingen!

@Nathalie, bedoelde je mij met vicky?
    Zoja, ze is nog steeds heel lief, en als t goed is ligt ze nu zelfs te slapen! Dus ben benieuwd, strax maar ff kijken voor de zekerheid voordat mn badkamer weer onder gesmeerd zit.
    Al heb ik de tandpasta en lippenstiften hoog in de kast gelegd!

17. Sab succes bij de vk!

18. hier nog ff nieuwe buikfoto van vandaag:

19. en de kleertjes die ik zaterdag gekocht had

20. met bijbehorende schoentjes

de kleuren zo op de foto's lijken wel wat
    fletser als dat het is hoor, in het echt is het nog schattiger!

Deel Deze Pagina