April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

LaDi: dat je vk een vrouw is, wil niet per se zeggen dat ze 't al eens heeft meegemaakt. De drie meiden die hier de praktijk doen zijn nog vrij jong en hebben geen kinderen (de vierde wel maar die kan nu zelf ieder moment bevallen van haar tweede, dus daar heb je ook niet veel aan, ze is al bijna 2 maanden met verlof). Vind ik niet zo'n punt hoor, voor de ervaring heb ik m'n moeder (9 kinderen) al zal die niet bij de bevalling zijn.

mielenl: gefeliciteerd met je verlof! geniet van de rust!

missc: leuk, zo'n fotograaf die zich spontaan aanbiedt. ik hoop dat hij wat moois voor je in gedachten heeft! neem je vent anders gewoon mee, dan voel je je misschien wat prettiger...

mamaatje: dat klinkt wel heerlijk... ik begon me al zorgen te maken, ik ben namelijk doodmoe en dat leek me nogal lastig voor de bevalling en kraamtijd. maar je kunt je daarna dus ook uitgerust voelen! ik hoop het maar.

apk was weer goed, bloeddruk stijgt iets maar is nog goed binnen de norm (120/80). kindje groeit lekker door en m'n buik dus ook. omhoog of omlaag kan niet meer (mijn buik zakt dus ook helemaal niet, zelfs al daalt de kleine goed in), dus die gaat alleen maar verder naar voren staan. echt een toeter!
    vk zei trouwens dat het volgens haar een jongetje is: de billetjes zijn zó puntig als-ie die omhoog steekt.... gelukkig hebben we inmiddels toch weer 3 jongensnamen op het lijstje staan waar we allebei wel content mee zijn.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sab, fijn das alles weer goed was!
    Balen dat het toch vocht blijkt te zijn in je handen en voeten.

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ohh ja net wel gelezen maar alweer vergeten te reageren. Corina en Simone wat fijn dat alles weer goed was. En voor jou ook natuurlijk sab :D altijd fijn he die goedgekeurde apk's

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dan moet je het ook absoluut niet doen hoor!
    je weet niet wat zo'n naar ventje doet met de negatieven he...je moet zo iemand wel helemaal vertrouwen.

@ bri, mannetje hier gaat ook gewoon mee.
    zonder hem ga ik echt niet! :rolleyes:

fijn dat alle apk-s goed zijn verlopen!

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Bri, fijn dat je apk ook weer in orde was!

6. Bri

Bri Niet meer actief

sab, fijn dat ze is ingedaald! als ze echt zo groot is, zal ze niet meer op d'r kop gaan liggen, toch? en eruit komen ze altijd ;)

ik ga volgende week weer op controle, ze doen een extra middag op dinsdag ivm pasen.

en nu ga ik effe een tukkie doen, heb vandaag nog niet geslapen...
    misschien tot later, en anders tot morgen!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    precies sab, hoe dan ook...ze zal er toch uit moeten!
    en dat gaat ook gebeuren haha

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja inderdaad balen van dat vocht... had net ook al heel veel moeite om mn schoenen aan te krijgen, zit echt superstrak opeens :confused:

is echt van de 1 op de andere dag gekomen, maarja verder niet echt last van nog gelukkig.

en bri , puntbillen een jongetje? als die van mij der billen omhoog steekt is t ook een punt hoor hihi en dat doet ze heel vaak!

hartslagje was trouwens wat langzamer dat de vorige keren, was nu 137...normaal altijd wel boven de 150.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Heee, t is wel gezellig druk hier...

10. Bri

Bri Niet meer actief

Het lijkt mij ook een fabeltje hoor, dat jongetjes puntbillen hebben en meisjes ronde billen...

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh mielenl , gefeliciteerd met je verlof! kan je hier ook weer wat vaker kletsen ;)

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ik denk maar zo, er is nog nooit een baby blijven zitten toch? :rolleyes:

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zou me trouwens rot lachen als er een 6 pondje naar buiten komt haha

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Sab het komt goed hoor..

15. Bri

Bri Niet meer actief

kan ook hoor sab, soms denken ze dat 't een grote baby is en dan valt het reuze mee...

en nú ga ik echt even slapen! daaaa-aaaag!

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Slaap lekker Bri :D

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    en dan met een vloedgolf aan vruchtwater!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ze zeggen toch ook dat lage hartslag wijst op een jongetje en hoge op een meisje?

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja hele tsunami :)

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja dat zeggen ze inderdaad :D zal ik toch maar snel een jongensnaam gaan bedenken :)

Deel Deze Pagina