leuk aprilmama om weer eens wat van je te laten horen. Blij dat alles goed gaat met jullie. Doe lekker rustig aan he?
Hoi Meiden Ik ben er ook weer even. Vandaag Jamelia weer de fles gegeven, maar bleek dat ze daarvoor ook al had gehad dus ze heeft niet alles opgedronken, maar ging wel erg goed. Ze begint eindelijk in de gaten te krijgen dat ze moet zuigen, slikken en ademen tegelijk. Na de fles heeft ze altijd wel een dipje dat haar zuurstof/hartslag daalt, maar daar hebben volgens de artsen alle kindjes in het begin last van. Wel is ze iets afgevallen, ze weegt nu 1910 gram (ze had vandaag namelijk al 8x gepoept) Net haar luier weer gedaan, en ja hoor, deed de plakkertjes los en daar plaste ze weer over mijn handen heen. (Kwam er vandaag trouwens achter dat ze een ooivaarsbeet op haar hoofdje heeft) Morgen mag ze trouwens voor de 1e keer in bad als er niks tussenkomt. @ miss: Leuk zo'n fotoshoot. Ik ben ook gevraagd, maar kende de fotograaf niet goed en had er zo mijn twijfels bij. Ook al was ik wel akkoord gegaan, Jamelia kwam daarvoor een paar weken te vroeg. Fijn dat iedereen weer is goed gekeurd voor de apk. Het wordt nu echt aftellen... Liefs
hey... heb alleen de laatste 4 paginas gelezen shame on me maarja nu is het even rustig hier nu kon het even snel cailynn slaapt nog en yorgos slaapt weer... heb even tijd voor me zelf voor de 10 min dat dat duurt fijn dat de apks geod waren.. zover ik kon lezen nog geen nieuwe babys geboren toch? buddy... mn ventje had een hoge hartslag en als ik zn luier open maak zit er toch echt iets en dat vocht is idd vervelend ik had dat na de bevalling opeens 4 dagen lang nou vrijdag had ik dus een berichtje geplaats was ook nogal depri over kraambezoek.. we hebben zaterdag avond de hele fam hier gehad maar toen ik moe was ben ik ook gewoon naar bed gegaan horo jammer dan.. gister bijna ruzie met mn schoonmoeder dus gaat ook de goeie kant op niet dus... en ze blijft nog 10 dagen maar heb al tegen mn man gezegd laat dr maar een paar dagen weg blijven hoeft maar dit te gebeuren en dan knap ik... maar hij dacht dr hetzelfde over nu moet ie het dr alleen nog zeggen... trouwens ik denk dat bri of corina de volgende zijn ik denk dat 1 van die 2 op uhm 23 maart bevalt met pasen...
@ sab fijn dat alles weer goed was! Dat vocht vasthouden, dat heb ik ook hoor. Vooral 's nachts heel veel last van mijn handen. De fysio heeft wel een tip gegeven om mijn handen in te tapen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. En mijn voeten......gisteravond paste alleen mijn grote teen nog in mijn slippers @ bri bij jou ook de apk weer goed gegaan! Jij schiet ook al aardig op! ben zo benieuwd wie de volgende april-mama is
@ cristel groot gelijk hoor, je moet goed voor jezelf zorgen, vooral zo vlak na de bevalling! @ sharon wat doet dat meisje van jou het goed zeg! is ze nu al overgeplaatst naar enschede? En een ooievaarsbeet? nog nooit van gehoord Super hoor, als je haar morgen lekker in bad mag doen.
Ja hoor. Het weekend is weer voorbij en er wordt hier in enen weer wat afgebept. Wel gezellig hoor maar weer veel bij moeten lezen. Fijn dat alles zo goed gaat met iedereen. Op het vocht vasthouden na dan. Gelukkig heb ik daar nog geen last van lijkt me erg vervelend. Zaterdag is hier ons bed op de klossen gegaan. Wat een hoogte zeg. Nu staat ons bed nog iets hoger als anderen omdat onze bedpoten niet in de klossen pasten en mijn man de klossen heeft moeten aanpassen door middel van blokken hout. Verder is hier alles goed. Heb wel steeds meer last van het kind dat naar beneden drukt. Moeilijker met lopen en naar voren bukken.
Hoi, Ik ben er ook weer even. Goed om te lezen dat het met alle mama's en baby's goed gaat. Las ergens iets over baby's die met 42 weken geboren werden. Bij Annika was ik 42 weken en 4 dagen toen ik het absoluut niet meer zag zitten. Was helemaal hysterisch bij de zoveelste controle (moest elke dag aan de monitor). Toen besloten ze dat ze de dag daarop de bevalling zouden inleiden.(Ze hebben haar er met veel moeite uit moeten trekken, ze wou echt niet geboren worden). Mocht het dit keer weer zo lang duren, ga ik veel eerder hysterisch doen, ben het nu al helemaal zat. Annika had bij haar geboorte ook een ooievaarsbeet (rode vlek) op haar voorhoofd en in haar nek. Die op haar voorhoofd is nu bijna verdwenen, in haar nek zit nog wel steeds een rode vlek. Wij zijn inmiddels begonnen met de babykamer. Nu een groot gedeelte van de rotzooi die daar stond in ons nieuwe huis staat, is er eindelijk ruimte voor de commode en de wieg (hoewel die eerst bij ons op de kamer komt). Klossen moet ik trouwens ook nog halen, en de geboortekaartjes nog regelen. Ik heb zelf het idee dat ik overal een beetje laat mee ben. Het wordt morgen een drukke dag, maar gelukkig is Annika dan naar het kdv dus heb ik m'n handen vrij.
Cynthia, volgens mij als je bij mij op m'n site op die poll klikt, zie je vanzelf die site te voorschijn komen. En wijst het zich vanzelf vond ik
@ mielen: Ze is vanaf donderdag in Enschede en gaat nu met sprongen vooruit. Cristel, fijn dat alles zo goed gaat. Dat gedoe met familie heb ik ook, vandaag al 3x ruzie over gehad met mijn vriend omdat zijn moeder mij even bij het kind weg wil jagen, en dat accepteer ik dus niet. Maargoed... Hoop dat het vanzelf weer voorbij gaat allemaal. Meiden ik ga slapen, ben kapot Liefs
leuk zeg dat morgen de kleine heerlijk in bad mag. Zie je wel dat het net zo'n vechtertje is als haar moeder..
Hey meiden, ben ik weer even. Hier alles goed, ben van mijn lichte griepje af en slaap goed de laatste dagen. Morgen weer naar de vk. Afgelopen weekend onze verjaardagen gevierd, heerlijk druk maar ook heerlijk verwend! Aankomend weekend gaan we lekker uitrusten in een mooi hotel in drenthe! Met jullie ook alles oke hier? Hoop het wel!
Hey ladies! Heb alleen de laatste 2 a 3 pagina's maar terug gelezen, sorry... En Sab, wat schat je voor mij in (datum en geslacht) ?!?!? Je klinkt wel erg overtuigd moet ik zeggen, ben jij soms onze nieuwe Sab Geller . Wow! Verder hoop ik dat alles goed gaat met de aankomende mama's, de mama's en de baby's die er inmiddels al zijn. Gistermiddag de hele dag in het nieuwe huis geweest (lees: op een stoel gezeten...). Voel me dan echt zo nutteloos... Gelukkig heb ik toch nog wel een goede daad verricht . We hadden zaterdag net voor sluitingstijd een boor en decoupeerzaag gekocht bij Gamma. Komen we thuis en liggen er reclamekrantjes op de deurmat (die ik nooit lees, maar manlief wel)... zijn beide apparaten net deze week in de aanbieding bij Praxis (terwijl we daar zaterdag ook nog gekeken hadden en ze net zo duur waren als bij Gamma). Scheelde nu bijna 60 euro, dus ben gisterochtend alles terug gaan brengen bij Gamma en heb toen alles alsnog bij Praxis gekocht! Verder heb ik net de EpiNo besteld via internet. Weet niet of het wat is, maar wil het wel proberen. Iedereen een fijne dag toegewenst! Ik ga zo even douchen en dan weer naar het huis, manlief gezelschap houden en wat spullen brengen. Mijn broer komt vandaag weer helpen en mijn moeder zou ook nog even langs komen. Door alle drukte met mijn vader was ze "helemaal nog niet geweest" (zoals ze dat dan zelf zegt; vindt ze vervelend, ons maakt het echt niet uit hoor, we sturen gewoon af en toe wat foto's op van de vorderingen). Wel raar om nog zo met andere dingen bezig te zijn een paar weken voor de bevalling. Anderzijds ben ik ook wel blij, anders zou ik me thuis maar vervelen en zo voorkom ik ook vooral dat ik niet "ga zitten wachten"...
ja perfect Tessa, hier gaat alles zijn gangetje. Meiden even een vraagje tussendoor he: Je moet maandverband kopen voor de dagen na de kraambed, hoe groot moeten die zijn? En wat bedoelen met zonder plastic? ( makkelijk he, als je altijd tampons hebt gebruikt).
Heej dames, ben er ook weer.... redelijk geslapen vanacht. Gister avond het bed omhoog gezet, pffff is wel weer f wennen hoor! En wa denk je, Esmee knikkert er gelijk vanaf! Slimmerd he! Mn schoonma gelijk mn slaapkamer n goeie beurt gegeven dus dat is ook weer gedaan! Vandaag weinig plannen, beetje poetsen hier beneden. En mss vanmiddag met de bus naar mn vriendin. ff kijken of het te doen is, waar ik uit moet stappen enzo....
@ sharon wat heerlijk voor jullie zeg, al zo dicht bij haar eigen bedje! Veel plezier vandaag met badderen @ emmetje pffff verhuizen......moet er echt niet aan dénken nu! Succes hoor! En lekker gevoel is dat he, zoveel geld besparen @ dolphin bij mij zaten twee pakken kraamverband in mijn kraampakket, dus ik hoef ze niet gelijk te kopen. Misschien een idee om bij de thuiszorgwinkel (waar je ook de bedverhogers moet halen) te kijken, daar verkopen ze het misschien ook wel los. chips, ik moet die bedverhogers ook nog gaan halen......
@ mielen, dat is kraamverband, maar als je minder vloeit, dan kan je gewoon weer aan de maandverband.
goeiemorgen dames! alles goed hier? vanacht niet echt een goeie nacht gehad, heeel veel harde buiken, telkens als ik op mn zij ging liggen. en laat ik nou net op mn rug niet kunnen slapen vandaag lekker de hele dag prutsen in huis..wasjes draaien enzo. vanavond hebben we geloof ik verjaardag maar weetik niet zeker hahahhaha
@Emmetje...ja verhuizen...kweet er alles van....hier begint de drukte as vrijdag. En ik zie er toch tegenop........ @missc: lastig he dat slapen....ik kan ook niet in slaap komen op mn rug...
dolphin, dat vraag ik me nou ook af... gebruik al in geen tig jaar maandverband, dus ik heb geen idee. sab: dat lijkt me toch wel wat! ik dacht steeds dat het een aprilkindje zou worden, maar misschien toch al eerder en wordt het een paaskuikentje! dus wie weet, misschien krijg je gelijk.