April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen,

Zo der is weer aardig wat afgeklets de afgelopen dagen.. Ik heb alleen de laatste 3 pagina's ff bekeken..

Gister had ik echt een off-day... Voelde me totaal niet lekker, had nergens zin in, mijn lichaam voelde niet fijn.. De baby drukte volgens mij hard op mijn bekken, net of er een bal tussenzat.. Niet fijn. Maarja.. Ff kalm aan gedaan..

Nu gaat het beter.. Tja, die dagen zullen er wel bij horen..

Straks voor de halfjaarlijkse controle naar de tandarts. Brrr, heb zo'n hekel aan de tandarts. Niet aan haar zelf hoor, de arts zelf is heel aardig.. Maar vind het gewoon niet fijn om naar de tandarts te gaan.. Het scheelt dat ze vandaag alleen de controle doet, verder niets.. Als er iets moet gebeuren doe ik dat toch pas na de bevalling, want ik zie me nu geen 20 minuten half achterover, op mijn rug op een tandartsstoel liggen..

Ben nu wel benieuwd of dat vele overgeven van de eerste 20 weken ook gevolgen heeft gehad voor mijn gebit.. Maar we zullen zien..

Straks ook nog ff naar Kruidvat, kreeg een mailtje dat ik de Mama en Baby doos van hun ook kon ophalen. Nou ja.. ik zie wel of het wat is, maar ik haal hem zeker op..

Verder geen plannen voor vandaag... Gewoon zien wat we gaan doen, en wat we willen doen...

Groetjes..

2. Kep trouwens op mijn hyves ff een polletje aangemaakt.. Ben best benieuwd wat mensen denken wat wij krijgen...

http://ingrido77.hyves.nl/

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede morgen allemaal,

Ik heb erg slecht geslapen vannacht. Had het nog niet zo erg gehad eigenlijk. Ben nu ook nog zo moe. Had moeite met ademen en slikken, echt raar. :rolleyes:

Vandaag in ieder geval lekker niksen, heerlijk.

Fijn om te horen dat de APK´s goed waren.

Sharon: mooi dat het zo goed gaat met jullie meid.

Cristel: ook mooi dat het bij jullie goed gaat. Is Cailynn een beetje trots? Vast wel.

Sab: wanneer denk je dat ik ga bevallen? Wel leuk om ff te horen. ;)

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb je ff toegevoegd, zal ik ff stemmen. :)

5. Kep je geaccepteerd...

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    'K heb gestemd hoor. ;)

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier de apk ook weer achter de rug. Alles was goed. Vanaf volgende week mijn controles bij de gynaecoloog.

Kwebbel

8. Bri

Bri Niet meer actief

Hi Kwebbel,
    mooi zo, alles weer goed! Is dat gebruikelijk in Duitsland om op het laatst overgedragen te worden aan de gynaecoloog, of is er iets aan de hand dat je niet bij de verloskundige kunt blijven?

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mooi om te horen Kwebbel.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heeft niets met duitsland te maken hoor. Ik loop voor alle controles gewoon in nederland en ga ook in nederland bevallen...en wel op mijn eigen afdeling! Maar ik moet over naar de gynaecoloog omdat ik bij de oudste een sectio heb gehad.

11. pffffffffffffffffff
    kga proberen esmee naar bed te krijgen en zelf ook ff te liggen, ben gaar en voel me nie lekker...

12. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden, ga even bijlezen!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Sab Geller hahaha nou wie weet, ben benieuwd of er iets uit komt...

had voor een vriendin van me gezegd 5 maart, had daar een heel sterk gevoel bij...beebje kwam niet, is er nu nog niet :)
    maar t grappige is dat mn buddy dus wel op 5 maart was bevallen ;)
    nou emmetje ik denk 22 april
    simone ik denk 6 april
    en femmigje ik denk 24 april

Simone doe je rustig aan?

fijn dat alle apk's weer goed waren bij iedereen!

hier vandaag ook een off day...keiharde buiken heel de tijd en een druk op mn bekken kan bijna niet rechtop staan. maarja t zal er allemaal bij horen he ;)

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Sab: ha ha, een vriendin van mij zegt ook 24 april. Maar dan is mijn mannetje jarig, dus liever een andere dag. ;)
    Kalm aan doen he?

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    had net mijn 2500e berichtje :D :D :D

16. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Kom er niet doorheen hoor. Sab gefeliciteerd met je 2500ste berichtje! Op naar de 3000...

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @dolphin je kunt het beste in de winkel even vragen naar maandverband zonder plastick het plastick gaat namelijk ontzettend broeien en je heb al zoo een branderig gevoel van onderen na je bevalling dat je daar echt niet vrolijk van word

@jorntenfemmigje rustig aan blijven doen dat gevoel kan je hebben omdat de kleine al zo hoog tegen je borstbeen aanzit het kan geen kwaad maar is soms echt een benauwd gevoel

fijn te horen dat alle apktjes weer goed zijn verlopen en even een tip voor na de bevalling zorg dat je als je na de bevalling naar de wc gaat een kan heb die je kan vullen met warm water en tijdens het plassen kan je dan het water eroverheen gooien dit verlicht het branderige gevoel na de bevalling en spoelt gelijk schoon, probeer ook niet een veegbeweging te maken geloof me dit doe je maar 1 keer maar probeer te deppen met het wc-papier

hebben jullie allemaal de tassen al klaar staan want binnenkort gaat het voor jullie ook gebeuren ben benieuwd wie de volgende is

hier gaat alles lekker Nagéamo is echt een lieve baby die alles doet volgens het boekje en hij kan klokkijken komt precies elke 3 uur op de minuut af tot nu toe :) :) :)

groetjes nathalie ;)

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Sharon wat leuk dat je meisje vandaag in bad mag!

Emmetje succes weer in je nieuwe huisje.

Buddy vervelend zo'n rotnacht. Mijn rug is de afgelopen dagen ook gevoeliger geworden, kon eerst nog wel redelijk op mijn rug liggen maar dat doet tegenwoordig gewoon echt pijn.

Kwebbel fijn dat alles weer goed was!

Hier verder wel lekker geslapen vanacht gelukkig en nu een beetje aanrommelen en vanuit haar werk komt mijn beste vriendinnetje straks ff langs :D.

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Nathalie: geweldig om te horen dat de kleine het zo goed doet. :D

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007