Dank je wel angel4life. Uiteraard weet ik niet echt goed wat er gebeurd is. Maar ik begrijp wel dat jij inmiddels al bevallen bent (wel te vroeg). Maar goed wens je toch veel succes toe. En hopelijk hebben de artsen goede plannen voor jullie
angel wat een goed nieuws weer! ze groeit echt heel hard nu he? ik had nog helemaal niet gezien dat je meisje een eigen hyves had, heb der even toegevoegd hoor kweenie of t zwangerschapsdementie is, volgens mij ben ik gewoon suf..kan me ook moeilijk concentreren. mn handen zijn zo opgezwollen dat ik mijn vingers bijna niet meer kan buigen, echt van die vetkussentjes
hihi sab, lekkere spekhandjes! ben ondertussen bezig met het inpakken van de vluchttas hahaha... die stond nog steeds maar half klaar maar op de lijst met telefoonnummers, welke nummers zijn behalve die van naaste familie belangrijk?
ik neem verder geen telefoonnummers mee..naaste familie inderdaad...de rest komt wel als we weer thuis zijn
kheb er maar wat nummers op gekrabbelt hahaha. maar de tas staat nu klaar. uiteraard nog een paar dingen die pas last minute kunnen maargoed.
Goedemiddag Zo vandaag weer een gezellig dagje met mijn moeder gehad.. GA daar zo lang het nog kan elke donderdag heen.. En ook als die kleine er straks is, en ik ben goed hersteld, ga ik daar ook weer heen.. De kleine gaat daar als ik werk zoweizo donderdags heen, want mijn moeder gaat oppassen op de donderdagen.. Eigenlijk niks gedaan vandaag, geklets, koffie gedronken, gegeten, boodschappen gedaan, thee gedronken, en nog veel meer gekletst.. Gewoon gezellig eigenlijk.. Ook daar mijn hart ff gelucht over mijn schoonmoeder, ook al heeft mijn schoonmoeder gevraagd om het er niet over te hebben, maar ja. Ik moet het wel ff kwijt.. En mijn moeder zegt ook.. Laat ze het zelf maar uitvechten samen, jullie hoeven je daar niet in te mengen.. Zeker nu niet.. Vanavond weer naar de zwangerschapscursus.. Heb k wel weer zin in. Tis altijd best gezellig.. En dan is mijn dag alweer voorbij. Afgelopen nacht trouwens geod geslapen.. Door de medicijnen die ik gister van de huisarts kreeg, om de hoestprikkel te dempen. Eindelijk weer een nacht goed slapen. Heerlijk gewoon.. Geen gekuchel en gehoest.. Mijn ribben gingen er gewoon zeer van doen.. @ Angel, ik heb de hyves van Jamelia ook ff toegevoed, ben wel nieuwsgierig naar de foto's! Groetje!
heb je goed dat je je hart hebt gelucht bij je moeder hoor... zulk soort dingen hoor je niet mee opgezadelt te worden en al zeker niet als je hoogzwanger bent!
heej dames, ben er op t moment nie zo veel... heb ff genoeg aan mn hoofd door alles qua huis enzo.... zoveel regelen voor morgen. maar dat snappen jullie wel denk ik.... heb ook gewoon geen fut. Kom me snel weer melden hoor, mss vanaaf wel maar als t nie zo is weten jullie iig dat er nix aan de hand is verder.... ben gewoon moeeeeeee en druk! xx
hej simone, begrijpelijk hoor meid! doe maar lekker rustig aan! ik moet ff mn frustraties kwijt hoor... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH zal mezelf ook even uitleggen... eind december ben ik gebeld of ik interesse had in een tijdelijk abonement bij de lotto, 1 maand gratis enzo. heb toen telefonisch mn gegevens gemeld op een band opname. ik zou spoedig bevestiging ontvangen, nog voor de verhuizing. toen we verhuisden 18 januari hadden we nog niks ontvangen, en toen we 6 februari de sleutel in moesten leveren ook nog niks. heb toen meerdere keren gemaild met de lotto en uiteindelijk bleek dat er geen gegevens van me bekend waren bij hun. geen adres(oud en nieuw beide niet) en ook geen rekeningnummer. Er zou dus gewoon iets mis zijn gegaan met de opname, mocht ik alsnog interesse hebben kon ik via de website me ook aanmelden. nou ga ik net aan het telebankieren en zie ik zowaar dat ze geld van mn rekening hebben gehaald voor mn lidmaatschap! welk lidmaatschap, ik was toch niet bekend bij hun? ze hadden toch geen gegevens van me?
Simone: rustig aan met jezelf, priveleven is much more important dan het forum. Succes met het inpakken enzo. Ingrid: Gezellig hoor, die donderdagen bij je moeder! Ik kan me goed voorstellen dat je je hart lucht bij haar, je moet het toch even kwijt. Sab: Wat rot zeg, dat met je handen. Vervelend dat je zoveel vocht in je handen vast houdt. MissC: Volgens mij heb ik de vluchttas nog steeds niet helemaal compleet Heb er laatst wel een pak sultana´s ingedaan. Ik ga er gewoon vanuit dat ik thuis beval, en als ik met spoed naar het ziekenhuis moet heb je in ons geval zelfs grote kans dat we de hele vluchttas mee vergeten te nemen. Ach, alles is vast zo opgehaald door mijn ouders of buren of wat dan ook. (Ik ben er dan ook wel iets te makkelijk in geloof ik' Joyo: Van harte welkom! Angel: Ik ga haar snel toevoegen hoor! Net controle gehad bij de vk, en de kleine is al lekker aan het indalen. Als mijn vliezen breken hoef ik niet gelijk te gaan liggen. Koppie is nog wel bibi en nog niet vibi maar ze verwacht niet dat ie er nog uitfloept. Is weer een hele geruststelling. Verder totaal geen bijzonderheden, bloeddruk goed, hartje goed, kindje mooi gegroeid (ze verwacht nu toch echt wel ruim zeven pond) hou geen vocht vast, gewicht goed. Kortom: tot nu toe alles volgens het boekje! Wij gaan straks met een groepje uit eten, hmmmm heb er echt trek in!
ben veeeel te boos om te bellen nu! op die website staat ook geen telefoonnummer voor bv klantenservice..alleen een uitslagenlijn. nu heb ik na 15 minuten zoeken wel een nummer gevonden hoor. maar moet eerst afkoelen, dus heb een mail gestuurd.
MissC: Dat is zeker heel vreemd met de lotto! Dat er dan ineens toch geld van je rekening af is! Kan me voorstellen dat je boos bent! Ik heb weer flink last van harde en pijnlijke buiken.. Verder vandaag weer naar fysio geweest. Was de laatste keer voor de bevalling. Ben benieuwd hoe het daarna zal zijn. Ook nog even de bedverhogers gehaald dus die kunnen er straks onder.