Zo wij hebben net lekker rijst met kerrie saus en gehaktballetjes gegeten. Straks de echo... wel weer spannend. Ben wel benieuwd hoe groot hij is. Ja wij weten al dat we een jongen krijgen.... Wat een frustratie zeg... die lotto.... grrrrr zou ook des duivels zijn. Maar koel maar ff goed af. Vlucht tas... nee staat hier ook nog niet klaar. Maar zal die straks nog wel een keer maken. Bij de 1e ook niet gedaan hoor. Marlee succes met het bed omhoog gooien. Ik ga dat eind volgende week eens ff doen. Denk ik. Dan ben ik bijna 36 weken. Dan kan het wel. Wil er nu nog niet aan denken. Al hoewel het af en toe best handig is denk ik. Zo ga ff vlug de vaatwasser laden. En de tafel en alles opruimen. Straks komt mijn vriendin ff op de kleine passen. En dan kunnen wij een echo laten maken.... heerlijk nog 1 keer bekijken en de volgende keer hoop ik in real life. Maar dan wel over een week of 4. Fijne avond allemaal. Misschien dat ik straks nog wel ff weer langs kom.
heb gister trouwens ook dat blauwe zeiltje onder de molton gelegd, het is toch de bedoeling dat die in de breedte halverwege het bed wordt gelegd? dat gekraakt valt me nog wel mee, maar het glijdt wel ontzettend hhahaha. hier ook erg vaak harde buiken de laatste dagen
ben best jaloers op je hoor joyo...ik wil ook nog een echo! hahaahahhaha heb hier zojuist de tafel pas gedekt en zit te wachten op mn ventje, heb best honger hahah
hey dames... nou heb ik alles gelezen en weet niks meer masar ben ook 4 dingen te gelijk aan het doen ja heb er nu 2 he ... en wil dr nog wel 4 nou niemand mee rbevallen
Sharon ik heb Jamelia toegevoegd, ben benieuwd naar de foto's. Joyo welkom! Veel plezier bij de echo! Ingrid fijn dat je je hart bij je moeder hebt kunnen luchten. Simone gelijk heb je, hou je maar ff lekker met het huis bezig, heel begrijpelijk dat je dan geen zin meer hebt om achter je computer te kruipen. Buddy lekker irritant zeg die Lotto. Dat zeitje moet inderdaad er op die manier op, ik heb er nog een badhanddoek over heen gedaan want lag ook lekker te zweten erop. Nikita veel plezier met je etentje en fijn dat alles weer goed was bij de VK. Hier vanavond een omeletje. Lekker makkelijk!
Waarom moet dat zeiltje persé overdwars? Ik snap dat niet zo goed.. Ik heb het nu in de lengte gelegd.
Oke... dat zou kunnen.. Ik vind het overdwars zo'n smal strookje. Ik heb er nu twee nachten op geslapen en ik vind het zweterige nog wel meevallen. Ik heb er wel een badlaken overheen gelegd.
@ missc.....dan laat je het geld toch terugboeken....ik zou niet eens meer lid willen worden bij zo'n instantie
@ mielenl : ik heb ook in de mail gezet dat ik er op zo'n manier geen behoefte aanheb en dat ik het geld per direct terug gestort wil hebben, en dat ik het anders zelf wel regel bij de bank. @ buddy, ik wou ook een badlaken er nog overheen leggen maar die zijn allemaal zo klein hahahaha. verschuift die bij jou ook de hele tijd? mijn tante had nog wel een incontinentielaken voor me, dat ze eerder gebruikte voor het bedplassen van mn nichtje, misschien dat ik die maar ga gebruiken. zo hier lekker gegeten en mn ventje is alweer weg voetballen hahaha, moet maar eens gaan kijken wat ik vanavond ga doen.. denk eerst maar eens ff de kast opnieuw inpakken, heb de gevouwen was op bed liggen maar in de kast lijkt het wel een slagveld hahahaha en daarna een lekkere lange douche
Hier ook eentje met steeds erg weinig puf. Maar zodra er nieuws is, horen jullie het via m'n buddy hoor! Vandaag weer op controle geweest. Alles was gelukkig goed. WEl 2 kilo erbij in 2 dagen! Niet normaal he! Er blijft helaas vocht bijkomen. Had al een donkerbruin vermoeden, want had er vannacht ook veel last van gehad. Vanmiddag haperde zelfs mijn linker ringvinger Beetje vaag. Moet nu dinsdag weer terug komen. Moet wel erg alert blijven als er klachten bij komen, zoals hoofdpijn en misselijkheid, moet dan echt in het paasweekend bellen.
@Corina, doe je rustig aan meid! Bij jou zijn het zowiezo echt wel de laatste loodjes! khang al weer de hele avond op de bank.... beetje voor de tv, en that's it! Ja in mn koppie ist druk, met bedenken wat er allemaal nog mee moet voor het huis. Want corne is de auto aan t laden!
@ Buddy dat zeil verschuift wel steeds want hij is ook net niet lang genoeg om in te stoppen. Badlaken moet ik elke dag weer recht leggen, ik zorg maar gewoon dat het vooral onder mijn kont goed ligt . Corina niet normaal zeg hoeveel er bij jou aan vocht bij is gekomen, pff lijkt me echt zwaar hoor! Kleine is hier echt zo druk niet normaal, het is meestal vrij rustig hier maar vanavond net zoals vanacht echt aan het breakdancen ofzo. Ik zit dan meteen te denken 'oh zou het dan misschien...' haha.
simone, meid je moet echt proberen je af en toe even af te sluiten voor al die verhuisperikelen hoor! je hebt nog wel meer aan je hoofd en nie alles kan tegelijk! hihi ja buddy idd als het maar onder onze konten ligt is het wel goed. zo even heerlijk gedoucht, maar nu is manneke wel superdruk ineens. ga zodalijk lekker op bed lezen met wat te snaaien erbij
Zo ff vlug... alles was goed op de echo. Het wordt alleen een gezonde knul... hihi De groei ligt nu op 38 weken gemiddeld en hij weegt op dit moment ongeveer 6 pond... Met nog 6 weken te gaan naar de uitgerekende datum wenste ze me veel suc6 met de bevalling. Alleen zei het vrouwtje het wel een beetje synisch..(hoe je het ook schrijven mag) Nou ik kom morgen ff terug om alles te lezen doei doei
ik weet t cynthia, maar gaat zo vanzelf.... zo ben ik gewoon. maar als ik morgen daar ben en zie dat t goed is dan zal er wel meer rust in mezelf komen hoop ik....