April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ze zijn echt onwijs mooi hoor missC .. echt gaaf

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohhh corina ik vergeet het helemaal.. GEFELICITEERD MET JE 39 WEKEN! ohh het wordt nu echt aftellen he :D

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ooooooooooh corina had het nog helemaal niet gezien!
    gefeliciteeeeeerd!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier trouwens nog 25 dagen te gaan!
    ook leuk :D

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Lekker nog 25 dagen.... heerlijk man... Ik nog 39 dagen.

Zo ga weer verder met werken. Was ff thuis om een boterham te eten. En om mijn dochter een kus te geven als ze op bedje gaat

6. @Corina: van harte met je 39 weken!

@missc: mooie foto's zeg! wauw

@Angel: wat eeng edoe zeg met je schoonmoeder, en dan die lastige mensen....grrrr zou er ook niet goed van wroden.
    Gelukkig dat je meisje het zo goed doet!

@Esjuh, das niet verkeerd...ineens een box in je kamer! toppie hoor.

verder weet ik t ook al niet meer....echt erg.....

Mn ma komt ons over 2 uurtjes halen, hoef ik lekker niet met de bus met esmee!

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Hier ook al zon rotnacht gehad...en ik werd om 7 uur letterlijk uit bed getrapt door dit kleine meisje :) nog nooit ging mijn buik zo hard tekeer :confused: net of ze achter elkaar de koprol aan het doen was ik lag gewoon te schudden in bed.

corina ik herken zoo wat je schrijft over dat gevoel in je handen, of beter gezegd geen gevoel in je handen :( bij mij is het snachts ook het ergste, word er zo vaak van wakker.
    en mijn voeten zijn nu ook zo dik, ik kan niet eens 1 minuut stilstaan op dezelfde plaats dan gaan ze helemaal branden en tintelen :(
    jij bent gelukkig al bij de 39 weken! kan nooit lang meer duren ;)

cynthia mooie foto's hoor, en een flinke buik :confused:

simone succes vanmiddag met de sleuteloverdracht! zon leuk moment :D

sharon, ik heb even jamelia der hyves bekeken :D prachtige foto's hoor, t word echt al een hele dame.
    Ik hoop dat al het gedoe met die mensen nou afgelopen is, want hier zou ik ook gek van worden. word tijd dat jullie even rust hebben...

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    voor ik t vergeet:

iedereen fijne paasdagen!!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha van etzelfde sab!

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en ik hoop zo dat mijn ei uitkomt met pasen :)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whuahahahahahahaaahahah

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik hoop dat die van mij(mn paasei :)) uitkomt met een beetje vertraging...na de 25e ;)

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Ben ik ook weer eens.
    Joyo: welkom hier, gezellig.

Sharon: ben blij dat het de goede kant op gaat met jullie meid.

Missc: super mooie foto's zeg, wauw.

Simone en Corina: doen jullie wel rustig aan? Ik snap dat het moeilijk is, maar moet wel hoor.

Sab: leuk plaatje. :)

Gisteren m'n laatste werkdag gehad. Echt vreemd. Ik voel me nog zo goed en dan ben ik ineens weg. Nou ja, ik ga lekker genieten van m'n verlof. :D

De kleine is lekker druk. :D

Verder geen nieuws eigenlijk.

Ik heb op m'n hyves een poll staan van jongen/meisje. Willen jullie ook stemmen? (hoeft niet hoor, maar ben wel benieuwd) ;)

16. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Buddy leuk die foto's! En fijn dat je ze gewoon lekker mag showen :D.

Adriana vervelend dat je weer wakker hebt gelegen vanochtend.

Simone wat heerlijk dat Esmee zo lang nog heeft doorgeslapen zeg! En leuk eindelijk de sleutel!

Nikita balen dat jij ook al weer zo'n slechte nacht hebt gehad! Ik heb precies hetzelfde sinds ik die 37 weken voorbij ben, ben me ook veel bewuster van mijn lichaam. Zit echt overal op te letten enzo. Maar denk dat dat ook wel normaal is hoor, zeker met een eerste kindje. Je weet tenslotte helemaal niet hoe het voelt als het echt begint enzo, alles is nieuw.

Sharon wat een gedoe weer zeg. Kan het jullie nou gewoon eens niet ff allemaal mee zitten. Gelukkig gaat het met Jamelia goed, dat is het belangrijkste maar steeds dat gezeur van de baas van je vriend en die rare mensen van die hond!

Corina jij ook al zo'n rotnacht, kan me voorstellen ook dat het met dat vocht erg lastig is. En je bent alweer 39 weken! Ik hoop echt voor je dat je niet nog 3 weken hoeft te wachten, hopelijk is het dit weekend raak en ben je dan ook snel van dat vocht af!

Esjuh wat lief van je schoonmoeder! Maar doe je verder wel een beetje rustig want echt pijn is natuurlijk niet goed he!

Sab wat vervelend zeg, zo te horen wordt dat vocht bij jou ook steeds erger.

Jorntenfemmigje oeh lekker verlof! Geniet er maar lekker van!

Na die beroerde nacht van gister, heb ik vanacht gelukkig weer heerlijk geslapen. De kleine was gister ook in de avond lekker druk en 's nachts niet meer, dat scheelde ook.

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Allemaal fijne pasen en laten we hopen dat er inderdaad dit weekend wat eitjes uit gaan komen!

18. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Het is vandaag wel rustig hier.

Missc. wat een mooie foto's. Mag je met recht mee pochen hoor. Super.

Simone Heel veel succes met de sleuteloverdracht. Wordt het toch wel heel officieel nu. Gelukkig heeft je meissie je vanmorgen mooi een tijdje langer laten liggen.

Sharon wat een toestanden toch allemaal bij jullie. Er is ook altijd wel weer wat. Gelukkig heb je een sterke meid waar je trots op mag zijn en gaat het goed mee haar. Toch nog een lichtpuntje.

Meiden met rotnachten. Tja ik begin het ook te kennen. Ik slaap vooral slecht door pijnen in mijn rug. Kan er af en toe wel om janken zo zeer als het doet. Maar goed het einde is in zicht. Sterkte allemaal met de laatste loodjes.

Jorntenfemmigje ook eindelijk met verlof? Geniet er maar goed van.

Vandaag ben ik weer bij de vk geweest en alles was gelukkig weer ok. Bloeddruk goed, hartslag van het kindje was goed. Ook ligt het kindje goed met het koppie naar beneden. Ben nu wel heel nieuwsgierig aan het worden naar onze kleine. Nog eventjes wachten he.

Allemaal een fijn paasweekend toegewenst en misschien verschijn ik hier tussendoor nog wel even.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    het is stil aan de overkant...lalalalalala

hahahaha

h25, fijn dat je weer apk gekeurd bent!
    nog eventjes geduld hebben hoor meid, nog minimaal 2 weekjes en dan is het goed!

20. Niet meer actief

Hey meiden

Miss: Wat een mooie foto's. Mag je echt trots op zijn!

Corina: Gefeliciteerd met je 39 weken... wat gaat dat hard zeg.

Ligt het trouwens aan mij of is Bri hier niet meer geweest?
    Heb in ieder geval een heel raar voorgevoel dat er iemand heel snel gaat bevallen.

Vandaag thuis geweest, had ziekenhuis gebeld over dat drama weer en zij vonden dat ik eerst hier alles moest regelen en dan kon ik om 6 uur wel komen.
    Nu dus eens de frietpan aangezet (is al bijna 3 weken geleden) en daarna naar ziekenhuis.
    Had politie weer gebeld of ze hier iets mee konden en ik moet dinsdag om 15.00 komen.
    De vrouw aan de telefoon kon me al wel vertellen dat ze genoeg in hun systeem hadden staan om een keer actie te ondernemen, dus ik hoop dat dat dan ook gebeurd.
    Heb alles nagekeken over "dingen die besteld" zijn, maar kan van mijn e-mailadres niks vinden, dus denk dat ze hem hebben nagemaakt met iets wat erop lijkt ofzo.
    En af en toe zijn ze zo dom geweest om hun eigen e-mailadres in te vullen HAHA
    Sorry, heb daar beetje lol van dat mensen zo dom kunnen zijn en zo laag kunnen zinken.

Meiden, Fijne Pasen!
    Liefs

Deel Deze Pagina