zoooo daar was ik weer. bij Vk was alles goed bloeddruk ook weer prima 110/65. hartje weer ff geluisterd(en dit keer ook maar opgenomen met de mobiele telefoon ) mannetje was wel erg druk tijdens de controle hahaha de VK was wel onder de indruk van de activiteit maar ons ventje ligt er wel goed voor dus als mn vliezen breken hoef ik niet meteen te gaan liggen heb even al mn vragen gesteld en weer helemaal gerustgesteld. volgende week dinsdag weer (Tenminste daar gaan we van uit) kwebbel succes vanmiddag!
Hey meiden hier ben ik ook weer even.. Heb geen fut meer om achter de pc te zitten.. de energie hier daalt per dag LaDi wat spannend .. Hoop dat alles goed en voorspoedig veloopt meid.. ik duim voor je.. Missc jij gaat ons ook niet in spanning houden he.. Simone hoe gaat het met jou? Heb je lekker genoten van je rust? en las dat alles goed gaat in het nieuwe huis. Mooi hoor eindelijk een beetje vooruitgang Buddy.. Hoe is het met jou? moest jij ook niet naar de vk vandaag? ben benieuwd hoe het met je is. Sab is er bij jou nog een paaseitje uit gekomen? Sharon wat een plaatjes zeg de foto's van Jamelia en wat geniet ze in bad he Verder weet ik het even niet meer sorry daarvoor..
4cats, gefeliciteerd! Ladi, zet hem op! Wij zijn gister terug gekomen van een heerlijk lang luxe weekend weg, echt genoten. Verder voel ik me prima!
@ karin en gezin: Van harte gefeliciteerd ! @ ladi: Fijn dat je ons op de hoogte houdt ! Succes de komende uren ! Iedereen met een goede apk: Mooi ! Hier alles okee, alleen slecht geslapen. Jullie verder nog fijne pasen gehad ? Hier wel, familiebezoek en gisteren rustig aan gedaan. Gr. Kili
Goede morgen, Karin: van harte met de geboorte van jullie dochter en zusje NOELLE ADRIANA Ladi: wat onwijs spannend zeg bij jullie. Hier draaien de duimen ook. Missc: mooi dat alles weer goed was bij de vk. Kwebbel: veel succes vanmiddag. Esjuh: kalm aan he? Tessa: heerlijk een weekend weg. Heb ik ook zin in. Vanmorgen belde de vk af, ze is ziek. Wel jammer, vind het altijd zo heerlijk om dat hartje weer ff te horen. Gisteren in bad zag ik een paar behoorlijke druppels melk uit m'n tepels komen. Wel grappig. Rustig aan allemaal.
Idd heeeerlijk ontspannen.... Nu weer aan de gang in huis, lekkere bende... esjuh, gefeliciteerd met je 37 weken... Fem, jammer dat de vk niet doorgaat, wanneer mag je nu weer? Kili, balen van je nacht, maar lekker rustig aan doen...
dames ik wil graag een geluidsbestandje op internet zetten (.wav) iemand enig idee hoe dat moet en waar?