April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Vreselijk zoiets Cynthia. Goede mail hoor, dat gezeur altijd. Ben benieuwd wat je voor mail terug krijgt.

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    nou ja .. die zijn gek hoor.. vind dat je een goeie mail heb terug gestuurd hoor missc

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @MissC: Heel irritant, dat soort instanties.. Daar word je zo moe van he.. Gewoon geen antwoord op een hele duidelijke vraag geven..

Het lijkt me echt erg om zo'n zwaar kind te krijgen lichamelijk gezien.. Lijkt me zeer pijnlijk..

Over dat poepen.. Zou het niet zo kunnen zijn dat de baby nu heel veel plaats inneemt? Daardoor is er minder ruimte in de darmen en komt het er eerder en vaker uit? Lijkt mij wel logisch toch?

4. ja het poepen is hier ook meer.
    alleen helaas hier soms niet heel makkelijk...
    vandaar die aambei.......

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ga nu ff dochen.. Mn moeder is jarig en ik ga er zo naar toe. Voel me vandaag niet zo fit.. Beetje misselijk gevoel, net weer hele erge steken in mn lies en beetje kramperig gevoel in mn buik.. Bah! En ook al niet erg lekker geslapen.. (wat een geklaag he..)

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ******BUDDYALARM******

Corina is naar de veloskundige geweest. sinds gister rommelt het allemaal. alles was goed en de baarmoedermond is weker.. nu is ze gestipt en had ze 1cm ontsluiting..

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oke, dus voor Corina gaat het nu ook héél dichtbij komen!

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    buddy ik hoop voor je dat het doorzet allemaal.. duim voor je hoor en zet m op ;)

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    jeetje corina ook al :D hopen dat t gaat doorzetten allemaal, succes corina!

10. ja ik kreeg dus ook dat smsje!
    Echt super zeg!
    Mss wel 2 nieuwe beebietjes erbij vandaag!

Corina: heel veel succes meid!
    Hopelijk helpt t strippen en vlot het allemaal een beetje en kan je snel van jullie kindje genieten!

11. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    oh het wordt zo spannend he hier.. ben gelijk helemaal op van de zenuwen..

Corina smst net dat als het niet doorzet ze donderdag terug moet en. ze heeft een hoge bloeddruk en eiwit dus wordt goed in de gaten gehouden.

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zo, echt spannend allemaal zeg. Succes Corina. Jippie, allemaal nieuwe mama's straks. Dat is toch geweldig. :D
    (ik wil ook)

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, nu er steeds meer baby's geboren worden gaat het bij mij ook steeds meer kriebelen! Hebben jullie vast ook allemaal!

Wat een hagel hier joh! Niet normaal meer!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oeoeoeohhhh corina ook al! Zet 'm op meis!

Ik vind het echt zoooo superspannend worden nu! En zeker nu ik ook die 37-weken grens gehaald heb :)

Nu even een iets uitgebreider berichtje van mij, want zonet was ik net begonnen met tiepen en toen moest ik alweer weg....

Afgelopen weekend heeeeeerlijk bij mijn ouders in Duitsland geweest. Ze wonen in een heel klein dorpje in een heel groot huis; was net een kuuroord. Ben ook lekker verwend natuurlijk, maar dat doen moeders graag (tenminste die van mij wel) :)

Zonet even op mijn werk geweest voor de lunch, even kijken hoe het daar allemaal ging (en misschien nog wat dingetjes overdragen maar dat was gelukkig niet nodig). Vanmiddag gaan we voor de intake naar de VK, en dan ga ik ook gelijk overleggen voor de thuisbevalling.

Ohja over dat poepen; daar heb ik ook wel "last" van al heb ik geen moeite met poepen, integendeel. Ik heb elke keer vreselijk dunne ontlasting, zo af en toe kan ik zo zien wat ik gegeten heb (sorry voor deze onsmakelijkheden).

Nou aprilmama's, zet 'm op de komende weken :)

15. ik ga ff liggen dames...

meld me strakjes weer!

nog ff zeg, dan kunnen we een mama topic openen hier!

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    super spannend ook voor corina ! succes meis ! :D

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    de mama topic is er al ;)
    die heeft cristel al geopend :)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dames ik ga er even vandoor.
    ben zwaar over de zeik.
    kreeg net van een "vriendin" te horen wat ze wel niet van me vindt, en dat ik eens wat meer moeite moet doen en wat vaker langs moet komen.
    dat ik altijd wel smoesjes/wat anders heb of druk ben of moe ben blablablabla, kortom ik ben een verschrikkelijk mens en een nog ergere vriendin.
    ik ga nu eerst even douchen en afkoelen want ik ben echt zwaaaaaar over de zeik!

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    MissC: Laat je niet gek maken zo in je laatste weken he?!

Corina: Ohjee wat spannend meid, ik ga heel hard duimen voor je!

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Missc laat je niet gek maken hoor.. sommige mensen snapen gewoon niet wat een zwangerschap met het lichaam doet.. (en geest) lekker laten praten.. Is makelijker gezegt dan gedaan ik weet het maar je heb nu je rust hard nodig hoor.

ik ben ook even liggen.. tot vanmiddag dames

Deel Deze Pagina