BUDDY! ik had helemaal over je heen gelezen.. wat erg.. Maar jammer dat het niet heeft doorgezet vanacht.. hoe voel je je nu? doe lekker rustig he meis.
pfff de vlag kan uit hier hhahaha de hond is voor het eerst loops geworden net. ze zat in de gang, op de mat te trillen en keek me aan zo van, er is hier iets niet goed.
Hoera 38 weken! Sab en Nikita ook van harte! Femmigje van harte met je 36 weken! Corina: jammer dat het niet heeft doorgezet meid, hopelijk gaat t toch snel gebeuren!
Goedemorgen allemaal. Slapen is inderdaad een probleem. Ik moet momenteel om de twee uur naar het toilet, kan me niet meer herinneren hoe het voelt gewoon lekker door te slapen! Helaas mega hoofdpijn op dit moment, waarschijnlijk spanning voor het ziekenhuis straks. Ga zo dan ook lekker op mijn gemak douchen en tutten en voor ik het weet is het tijd om te gaan. Voor alle rommelbuiken....succes vandaag en de komende dagen dat alles maar vlot mag verlopen! O, ik had nog een vraagje....die leuke lijst met alle data erop...is er een specifiek persoon die dat bijhoudt en mogen mijn gegevens daar ook nog bij? Of moet ik dat zelf doen en zo ja, hoe?
Vandaag de magische grens van 37 weken! Balen Corina... Is wel een tegenvaller als het dan niet doorzet. Ik zie veel slecht-slapers hier.. Ik ook dus. Ik heb hierdoor wel het gevoel dat ik wat meer voorbereid ben op straks als de baby er is.
die bevalling van net trouwens, wel rustig, die vrouw had zichzelf goed onder controle! zo wil ik et ook wel
hihi missc, ga je je hond nu extra in de gaten houden, of hebben jullie er straks een nestje puppies bij?
ik ga zeker op mn hond letten! ik hoef echt nog geen puppies zou voor haar ook niet goed zijn, ze is net 9,5 maand
Goeienmorgen allemaal. Hoewel het is alweer bijna middag. Hier een wat gebroken nacht gehad. Heb gisteren net een heel zeil onder de molton gelegd maar het kraakt toch wel aardig. Ben gewoon bang om me om te draaien. Ik lees dat jullie allemaal gewoon een zeiltje hebben maar is dat voldoende? Anders vind ik het het overwegen waard om deze grote er weer onder vandaan te trekken.