April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb tot nu toe alleen dat blauwe ding uit het kraampakket eronder liggen.
    het zweet wel maargoed er ligt iig iets.

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb ook dat blauwe ding er onder liggen met daar overheen een badlaken. Ik vind het niet echt zweterig. Ik moet het alleen nog niets hoger leggen, want het ligt niet goed zo.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb ook dat blauwe ding, met een badlaken. Maar 's ochtends ligt dat blauwe ding altijd helemaal naar de zijkant, het glijdt er gewoon tussendoor.
    Doen jullie nog iets specifieks om bijvoorbeeld je bank te beschermen? Eerlijk gezegd vind ik het een groter probleem als daar wat mee gebeurt dan met de matras. Ik heb nu een celstof matje met een handdoek in een kussensloop liggen, waar ik dus op zit (of lig, als ik even languit wil).
    En als ik bij mensen op bezoek ga, gebruik ik nu zo'n groot maandverband, in de hoop dat ik hun bank en/of vloerbedekking niet ruïneer. Is dit nu allemaal een beetje overdreven van me, of doen jullie dat ook?

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    *inbraak vanuit de mei mama's*

Jeetje 6 meiden al bevallen in april, gaat echt snel zeg.
    Hopelijk verlopen alle bevallingen verder voorspoedig.
    Voor we het weten zijn de mei mama's aan de beurt :)

Succes meiden met de laatste loodjes!

*uitbraak*

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Meiden met een weekje erbij: Van harte!

Sab en Simone: Gaat hard he, nu!

Bri: Nee ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet zo mee bezig ben. Ik heb een goede wa-verzekering ;)

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Bri: Ik heb eigenlijk nog niet eens nagedacht over eht breken van de vliezen als ik ergens ben of als ik op de bank zit. Ik ga er geloof ik vanuit dat dat niet gaat gebeuren? (Hoop ik..)

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Thanks.

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb trouwens nog helemaal niks op m'n bed liggen. Maar ik moet het bed toch bijna weer verschonen, dus doe het dan wel.
    Ik heb ook nog 4 weekjes te gaan, maar ja je weet maar nooit.

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ga ff plat, ben echt moe. :(
    Alleen niet alle vogels zitten in de kooi, dus moet nog ff wachten.

10. Bri

Bri Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk! Ik zal m'n polis effe nakijken, waarschijnlijk zit ik dan ook weer een stuk lekkerder! :)

11. Bri

Bri Niet meer actief

ik ga maar eens lunchen en dan een tukje doen. misschien vanmiddag nog even bij m'n moeder langs... en zo kom ik m'n dagen wel door!

12. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hoi dames,

Hier ook een slechte slaper. Gemiddeld moet ik 4x per nacht naar de wc, en daarna steeds moeite met weer in slaap komen.

Meiden met weekje erbij: gefeliciteerd. De magische grens komt voor mij ook lekker dichtbij.

Ik heb vanochtend weer behang staan aftrekken van de muren in ons nieuwe huis. Even een uurtje lekker gek doen, langer ook niet. Het zorgt in ieder geval voor wat afleiding.

Ga zo lunchen en daarna ook maar weer even plat.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zooo daar ben ik weer.
    visite is weer weg.
    had vertraging met de trein hahahaha

dalijk komt mn moeder hier en gaan we ff wat boodschapjes doen

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    We waren gister trouwens naar de partneravond van zwangerschapsgym en ik schaamde me dood haha. Henk en ik schoten alletwee steeds tot tranen aan toe in de lach (we staken elkaar behoorlijk aan en kwamen niet meer uit de slappe lach) We zijn tot drie keer toe de zaal uitgelopen daar. Op een gegeven moment besloten we apart weer naar binnen te gaan, Henk eerst, hij komt proestend weer naar buiten lopen en zegt: Nu begint ze ook nog over glijbanen enzo! Hahaha ik had het niet meer ze was dus net de pufoefening aan het uitleggen, dat je dan het trappetje op moet en dan van een hobbelige glijbaan af moet. Hihihi ik krijg bijna weer de slappe lach, erg he?

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    bri ik heb er eigenlijk nooit overna gedacht dat mn vliezen ook kunnen breken als ik op de bank zit/lig :) maar nu je het zegt, dat zou wel zonde zijn :( ga ik ook maar even iets op verzinnen denk ik.
    en nikita, worden dat soort dingen echt vergoed door de verzekering>?of neem ik je nou te serieus?

nikita haha ik zie het helemaal voor me , ik zou dat ook hebben hoor en al die mensen die er dan helemaal serieus in zitten ook, dan lig je helemaal dubbel :) heb je er nog wel iets van opgestoken? ;)
    ennuh....puffen op een glijbaan? is dat iets nieuws? :(

zo te horen ben ik niet de enige slechte slaper, ben midden in de nacht opgestaan en heb het ledikantje op staan maken :( d8 misschien komt ze dan wel :)

16. Heej dames,

ik ga zo weer richting ons nieuwe huis!
    tot vanaaf, dan zal ik fotos plaatsen!

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Sab: Je moet mij nooit helemaal serieus nemen haha ;)

Ja dat met die glijbaan: Bij het inademen loop je het trappetje op en bij het uitademen neem je de glijbaan. Maar pas op: Er zitten hobbels op (haha) zoveel als je wil en bij iedere hobbel doe je dus pfff. Haha je begrijpt dus dat man zichzelf al tijdens de weeen met mij op de glijbaan ziet zitten en ik hoor aan zijn lach dat hij dat vor zich ziet en dan zijn alle ingredienten aanwezig voor de slappe lach...

Haha maar dat was niet de eerste keer dat er een slappe lach ontstond tijdens zwangerschapsgym. Er zit daar nog een vrouw die veel moet lachen om die gekke omschrijvingen dus elke week is er wel weer een slappe lach maar deze keer was wel heel erg. (Bekkenbodemoefeningen, ook zo'n lachtrainer haha. Moet je even met je bekkenbodem in de v en d de lift nemen en naar de eerste, tweede en derde verdieping gaan, kortom je bekkenbodem in drie fases aanspannen haha ;))

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hahaha nou ik ga hem onthouden hoor nikita
    lig ik straks helemaal in een deuk tijdens de weeen :)

19. Mariska77

Mariska77 Lid

7 aug 2007
    40
    0
    0
    Zuid-Beijerland
    Ook ik heb alleen het blauwe zeiltje onder het laken liggen. We zijn toch toe aan een nieuw matras.....Het is inderdaad zweterig en het ligt iedere ochtend helemaal verkreukeld, maar het gaat om het idee.

Het idee om op een handdoek te gaan zitten op de bank is nog niet zo gek. Ben net terug van het ziekenhuis en het blijkt dat het bij mij ook al rommelt! Mijn baarmoedermond is aan het verweken en er zijn een boel oefenkrampjes.... Gelukkig is alles met de bloeddruk en eiwitten in orde. Ons dametje is ook (eindelijk) een beetje ingedaald, ze ligt nog niet vast, maar alle kleine beetjes helpen.

We hebben trouwens in de auto al wel een tijdje een vuilniszak liggen voor mij om op te zitten. Stel je voor dat je daar een kliederboel krijgt, lijkt me ook erg lastig schoonmaken.

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey meiden ik ben net wakker :oops: Heb heel de middag liggen slapen trok het echt niet meer.. ben tijdens de kraamafdeling vanmorgen naar bed gegaan omdat ik weer zo'n last van me buik had.. ben er even uit gegaan omdat Ed thuis kwam eten en ben weer terug gegaan toen hij weg ging. Ben gelukkig in slaap gevallen tijdens de onsrustige krampen door. kreeg ook steken in me onderrug.. herkent iemand dit? ben blij dat ik morgen naar de verlos moet want dit zit me eigenlijk helemaal niet lekker..

Ook nog geen nieuws van buddy en zag dat ze niet meer hier is geweest .. ohh ik hoop dat het bij haar lekker door zet en ze nu of straks met de kleine in de arme zit :D

Deel Deze Pagina