April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ben net wakker. Gaap, had ik echt ff nodig. Dus Esjuh je bent niet de enige. :)
    Ik heb de hele dag ook al last van heel kleine krampjes, zullen wel oefenweeen zijn of zo.

Nou, ik ga ff wat drinken.

Nikita: ik zie jullie al zitten daar. :)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo daar ben ik ook weer.
    inmiddels al visite gehad en op pad geweest met mn moeder.
    heb even een pak kraamverband en 2 pakken maandverband bij gehaald enzo.
    nu aant koken, ga aardappel/oven schotel maken.

hihi nikita wat een lache zeg, die glijbaan :)

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

spannend he de laatste loodjes breken bij jullie aan probeer elke dag wel even te komen lezen of er al meer bevallingen zijn

nagéamo doet het echt super word snachts 1 keer wakker en savonds heeft meneer een vreetbui om 8,9 en 10 uur savonds wil hij eten hahaha schijnbaar heeft hij zoiets van ik eet nu wel dan slaap ik snachts lekker door heerlijk manneke is het

meiden sterkte met de laatste loodjes ben zoooo benieuwd naar jullie baby's

groetjes nathalie ;)

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    pfff koken.. mannetje belde net.. hij gaat langs de mac vanaaf :D

Ik heb gister bij het boodschappen doen ook ff maandverband gehaald.. wist niet eens welke ik moest hebben daar ik het nooit gebruik maja.. vandaag heb ik alweer 1 in gebruik van heb veel slijmverlies :(

Ohh ja wel gelezen idd het glijbaan verhaal.. zal er aan denken als ik het niet meer red haha.. dan moet je toch gelijk weer lachen denk ik..

En miss die vrouw van vanmorgen in de bevalling deed het idd rustig.. en dan zei ze van te voren nog dat ze agresief werd..

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Nathalie wat fijn dan nagéamo het zo goed doet zeg.. en lekker doorslaapt :D Hoe is het met jou verder?

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou wat agressief :(
    vond haar echt heel rustig!
    zo wil ik ook wel bevallen hahaha

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja ik vond ook dat ze alles goed onder controle had hoor.. zo wil ik idd ook wel.. maar daarvoor vroegen ze hoe ze was/is tijdens een bevalling en toen zei ze dat

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi appart...
    zal ze wel niet zoveel pijn hebben gehad dit keer

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    grrr heb mail terug van de lotto...
    nu hebben ze ineens een abonement gevonden onder de naam van mijn vriend :confused:
    dat kan toch helemaal niet?
    ze hebben mij,en niet mijn vriend, dat aanbod gedaan. op mijn naam en mijn rekeningnummer!
    ik heb zeker mijn vriends naam niet doorgegeven.

en zo'n instantie mag toch zowieso niet accoord gaan als de naam niet van de rekeninghouder is?
    ik weet zeker dat ik ze mijn gegevens heb gegeven
    en niet die van mijn vriend...
    ik snap hier echt helemaal niks meer van :(
    proberen ze er nu zo onder uit te komen ofzo

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Nou ja.. das idd een heel raar verhaal hoor missc.. en idd als naam niet met de rekening overeen komt lijkt het mij moeilijk om daarmee akkoord te gaan.. vreemd zeg

11. Mariska77

Mariska77 Lid

7 aug 2007
    40
    0
    0
    Zuid-Beijerland
    MissC....bizar verhaal van de lotto en eerlijk gezegd snap ik er niks van. Maar voor zover ik weet kunnen ze alleen een abonnement genoteerd hebben staan op iemands naam met het juiste bankrekeningnummer als jij/jullie daar toestemming voor hebben gegeven. En al helemaal geen abonnement wanneer de naam en het rekeningnummer niet bij elkaar horen!

Het kan niet per ongeluk zo zijn dat ze ooit je vriend hebben benaderd?

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee die hebben ze nooit benaderd dus dat kan absoluut niet...
    ik snap er niet veel meer van, maargoed wacht wel weer af :S

13. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hier ook lekker 2 uurtjes geslapen vanmiddag!

@ Misscoo: inderdaad vreemd verhaal... Probleem is dat je je gegevens op een band hebt ingesproken. Je hoort best vaak dat de desbetreffende instantie dan achteraf de bandopname verandert en het zogenaamd voor een abonnement is waar je een jaar aan vast zit ofzo... Maar goed, als ik jou was zou ik niet meer gaan mailen, maar een brief schrijven (en ondertekenen) en bovenin de brief hun gegevens, jouw gegevens en dan zetten

kopieën aan: rechtsbijstandsverzekering en ombudsman (of dat programma dat dit soort dingen behandeld, hoe heet het "kassa" ofzo?).

Dat schrikt meestal wel af! Gewoon melden dat je eist dat ze met onmiddelijke ingang het abonnement stopzetten, omdat dit door hen op oneigenlijke manier is afgesloten. Ook zou ik even contact opnemen met je bank en een terugstortkaartje invullen, dat je in ieder geval je geld terug krijgt.
    Als je hulp nodig hebt, dan moet je maar even een gil geven!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    terugstorten bij de bank kan niet, heb ik al geprobeerd.
    bij loterijen doen ze dat blijkbaar niet.
    ik wacht nog 1 mail van hun af en dan kijk ik wel weer verder...

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heeey...

ik denk ik ga lezen dat er een baby bij is maar helaas nog niet...

over water breken zou idd alles goed beschermen ik schroik er van hoeveel eruit komt en rommel het geeft maar ja ik was in het zh toen he ;)

hier waren allebei de kids wakker vannacht en wiode allebei in bed :( pff was me we effe een nachtje zeg...

yorgos lacht trouwens vrijveel en heeft soms posities joh.. net lag die met zn handjes in elkaar gevouwen zag er zo schattig uit :)

cynthia en de lotto gewoon blijven bellen en zeuren hoor dat kan toch niet zomaar

16. Bri

Bri Niet meer actief

aaaaaah cristel, wat moet dat er schattig uit hebben gezien! je mannetje met gevouwen handjes...
    ik heb de hele middag liggen slapen en toen nog een beetje tv gekeken. daarna maar met m'n moeder gebeld, misschien heb ik morgen wel energie om langs te gaan.

en corina, ik duim voor je, hopelijk heb je je baby gauw (of misschien nu al) in je armen!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga denkik morgen een stuk landbouwzeil halen en die compleet om de matras heenspannen en vast plakken hahahahaah

18. Bri

Bri Niet meer actief

en de hele bank ook in plastic verpakken... (ben ik even blij dat ik geen hoogpolig tapijt heb liggen, zou niet weten wat ik daarmee aan moet!)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb op de slaapkamer wel vloerbedekking maar gelukkig ZWART!
    verder gewoon laminaat dus dat scheelt wel, en een (nep)leren bank...

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Jullie maken me helemaal zenuwachtig met dat vruchtwater haha! Vanavond het bedzeil toch maar echt een stuk omhoog doen en misschien ook maar een vuilniszak in de auto en maandverband als ik op visite ga...

Deel Deze Pagina