April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Heerlijk he die kleine kleertjes. :D Wat heb ik zin dat die kleine er is, zucht...

Heb trouwens al antwoord gevonden over vocht op deze site.

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ga straks de zkh tas ff klaarmaken, heb ik ook nog niet gedaan. Ik ben zeker erg laat met alles of valt het mee?

3. Goedemorgen

Zo ben er ook weer... Sinds gister weer thuis...

Ik werd 2e paasdag 's avonds opgenomen ivm weeën.. Jaja.. Nu al.. Het begon eigenlijk 's morgens al, met verschrikkelijke buikpijn, en keiharde buiken.. Ik moest langskomen en werd aan de ctg gelegd.. Maar daar was geen wee-activiteit op te zien.. Alles is gecontroleerd, bloeddruk, urine, en er is een echo gemaakt om te zien of de kleine het goed deed.. Alles was goed.. Dus ik mocht naar huis. Maar als het erger werd, moest ik weer bellen..

In de loop van de middag zakte het af.. Maar toen we 's avonds op bed gingen, kwam het weer terug, en heviger dan 's morgens.. Ik kon niet meer rechtop lopen van de pijn, en de druk op mijn bekken.. Ik heb gebeld, en ik moest weer komen.. Ik werd bij aankomst al opgewacht, en direct weer aangesloten op de ctg.. En jawel.. Er waren weeën te zien op de CTG.. En nog regelmatig ook.. En behoorlijk sterk. Ja dat hoefden ze me niet te vertellen..

De verloskundige heeft gekeken of ik ontsluiting had, maar dat was nog niet zo.. Dus het was even afwachten hoe het zou gaan, of het door zou zetten.. Ik moest blijven.. Ik werd naar een 4 persoonskamer overgebracht, gelukkig was die leeg, ik lag alleen.. Chris is om half een naar huis gegaan, om toch wat rust te pakken..

Ik heb om 2 uur nog een keer aan de ctg gelegen want de pijn leek heviger te worden.. Volgens de CTG klopte mijn gevoel. Om 3 uur heb ik een spuit gehad, waar ik wat van ontspande, en wat de pijn deed verzachten.. DAarop ben ik in slaap gevallen.. En toen ik 4 uur later om half zeven ongeveer, wakker werd, was mijn buik een stuk rustiger..

De gyneacoloog die dinsdagmorgen langskwam wilde het nog wel ff afwachten of het door zou zetten.. Ik had nog altijd geen ontsluiting. Ik ben dinsdag 3 keer aan de CTG gelegd omdat het niet helemaal rustig was. Maar dinsdagavond was er niets meer te zien.. De baby deed het overigens uitstekend.. Ik had geen contracties meer..Dus ik hoopt eigenljk stiekum dinsdagavond met mijn man mee naar huis te mogen, maar helaas.. Nog ff 1 nachtje blijven..

Gistermorgen om negen uur werd ik weer aan de CTG gelegd, en wel wat contracties maar niet zo hevig gelukkig, en eigenlijk alleen als reactie op de bewegingen van die kleine.. Die gebruikte mijn blaas als boksbal..

Om half tien kwam de gyneacoloog weer, en die vond het rustig genoeg om mij naar huis te laten gaan.. En sinds gistermorgen half elf ben ik weer thuis..

Maar ik ben doodmoe.. Wat is het druk zeg in zo'n ziekenhuis, vooral een lawaai.. Niet normaal.. En ik heb dus 2 nachten niet helemaal toppie geslapen, en afgelopen nacht in mijn eigen bed, dus weer wel goed geslapen, maar dan breken de 2 vorige nachten me nu op..

Mijn buik rommelt nu nog wel.. Af en toe wat lichte kramp alsof ik menstrueer.. Dus we zullen zien wat er gebeurt.. Ik moet in elk geval weer meteen bellen als ik weer zulke hevige pijn krijg..

Voor nu heb ik weinig zin om ook maar iets te doen.. Vanmiddag ga ik zeker weer op bed.. FF een tukkie doen.. En verder hou ik me rustig.. WAt overigens ook de opdracht ws van de gyn, om me zeker tot en met zondag rustig te houden...

Nou ja, weer een heel verhaal..

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha valt wel mee hoor...
    die van mij stond al weken lang half-klaar.
    heb em ook pas vorige week afgemaakt hahaha

5. succes Ingrid!
    Goed rusten hoor!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff ingrid dat is wel een heel verhaal zeg!
    gelukkig is je kleintje zo verstandig geweest nog ff te blijven zitten!

7. bij mij zit ook nog steeds niet alles erin, dat was bij esmee ook zo....
    hoop gewoon dat t nie nodig is!

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat een verhaal Ingrid.. Nu heb je al veel ellende gehad, maar nog geen baby.. Wel vroeg zeg, nu al weeen..

@ Jorntenfemmigje: Ik hou ook veel vocht vast. Wordt ook steeds meer en gaat soms ook zeer doen in mijn enkels. Wat staat er op het forum daarover dan?

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ga er ook van uit dat die tas niet nodig gaat zijn hoor.
    de 37 weken grens is gepasseerd dus mag lekker thuis bevallen en tot nu toe alles volgens het boekje dus denk niet dat we die tas gaan gebruiken...

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb zelf al even gekeken over dat vocht.

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zo Ingrid, heel wat meegemaakt. Blij dat de kleine idd nog ff blijft waar hij/zij hoort.

Ben dus niet de enige die nog niet alles klaar heeft staan. Gelukkig. Ik denk ook steeds, het duurt ook nog wel ff, maar ja 4 weken is ook zo om eigenlijk.

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oke. :)

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    :( Een van onze vogeltjes zit heel stil in een hoekje. Ben bang dat ze niet lang meer leeft. Zo zielig. Ze zit al een paar dagen zo, maar de ene dag gaat het beter dan de andere. We zien wel.

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ ingrid sjonge wat een verhaal zeg! Gelukkig maar dat het nu weer even rustig is en dat je weer naar huis mocht!

Hoe gaat het verder hier? Nog nieuwe april-mama's erbij gekomen, of meiden aan het bevallen?
    Heeft Ally ook een buddy? Want ik dacht dat zij een paar dagen terug meldde dat ze ws haar slijmprop aan het verliezen was...ben benieuwd!

@ corina hoe gaat het bij jou? nog steeds gerommel of is het rustig nu?

Hier verder alles rustig. Dinsdag bij de VK geweest, en - JIPPIEEEEE - ik mag thuis bevallen! Ik moet dan wel de rest van de controles bij haar doen, maar dat is geen probleem. Vanmiddag (als het goed is) voor het laatst naar het ziekenhuis.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    aaah dat is sneu femmigje :(
    zo ik heb mn strijkijzer maar eens aangeslingerd...
    wasmachientje e.d lopen ook
    en daarna ga ik lekker lang douchen hahahahaha :D

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Niet niets Ingrid. Lekker rustig aan blijven doen.

Voor de rest weet ik het al niet meer.

Hier alles rustig.

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    pakje om voor het eerst aan te trekken? ja dat wordt dus Nijntje.. alles heb ik ervan, van sokjes tot mutsje.. :D

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ga ff naar de stad. Tot straks.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    shop ze!
    ik heb al een mand strijkgoed weggewerkt :D

20. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Zijn er al meer dames met nesteldrang... haha...

Oh ik wil alles schoon hebben en klaar hebben. En nergens mag meer iets liggen haha.. Ook wou ik vanmiddag ff de keuken doen. Maar ze kwamen vanmorgen van de bouwver. En we mogen een nieuwe keuken uitzoeken. Dus.. die keuken doe ik niet meer.

Oh ik moet nog 5 dagen werken. Deze week nog 2 en volgende week dus dan nog 3 dagen. Maar het is nu al een kwestie van rustig aan doen. Alhoewel het wel moeilijk gaat. Rustig aan doen..:)

Zo ik ga ff terug lezen onder het genot van een boterham

Deel Deze Pagina