hahahha euhm een beetje, soms met vlagen dat ineens alles moet gebeuren ma verder is de schoonmaakdrang ver te zoeken
Wow Ingrid.. dat was ook wel even schrikken! Doe maar lekker rustig aan. Eerst even bijkomen van het ziekenhuis. He vervelend Femmigje, meestal is dat wel een voorteken bij vogels. Dat ze stil in een hoekje gaan zitten. Maar kan ook zijn, dat ie niet helemaal top fit is. Mielenl, hier is het nog redelijk rustig. Moet straks om 3 uur weer naar vk. Fijn dat je nu toch thuis kunt bevallen! Kun je net nog even aan je vk wennen. Heb je veel verschillende vk, of is het er maar één? Ik heb een pakje van nijntje in de tas, alles in lime. (mutsje, sokjes e.d. ook van nijntje) Maar ook een shirtje van lief collectie, met grote letters 'LIEF' erop. Kan ik nog kiezen! Nesteldrang? Wat is dat? Nee, Joyo heb ik niet echt gehad. Kon ook niet veel zelf meer doen.
ik heb van nesteldrang ook geen last hihi weet toch dat we binnenkort verhuizen ga zo ff lekker liggen
Ik ga zo ook nog ff liggen. Is toch altijd wel even lekker. Ben alleen toch wel beetje zenuwachtig voor vk.
Nesteldrang... ja ik vind het erg zat. Zoek iedere keer weer nieuwe dingen die ik nog ff kan doen Maar echt makkelijk gaat het hier ook niet echt meer hoor. Mijn bekken beginnen het heel langzaam te begeven. Maar goed rustig doorgaan. Dan komt het vanzelf wel weer goed. Succes bij de vk corina Andere dames slaap lekker.... Dus ik ga ff beginnen met de kelder... houdoe
Hoi, Ben ik weer. Heb niet zo veel gekocht, had toch niet zoveel puf. Heb niks voor de kleine gekocht. Goed he? Vogeltje leeft gelukkig nog. Ik hoop idd dat ze niet helemaal fit is en er over een paar dagen weer helemaal bovenop is. En nesteldrang heb ik ook geen last van. Ik wil het hier eigenlijk altijd netjes hebben. En dan niet overdreven, maar gewoon. Cynthia: knap hoor een mand met strijkgoed wegstrijken. Ik heb zo'n hekel aan strijken dat ik dus ook niks strijk. Wanneer m'n mannetje een bloesje gestreken moet hebben, doet hij dat zelf. Ik heb ook wat met m'n rug, dus die houding is ook niet fijn. Corina: succes, ben benieuwd.
Ja hier is ook altijd wel alles netjes... Maar blijf nu aan de gang... Wat goed niks gekocht voor de kleine
Vond het ook al knap van mezelf dat ik niks had gekocht. Er is zoveel leuks. Je verveelt je in ieder geval niet als je aan het poetsen bent.
haha... ja dat kan ook... scheelt een ding die kunnen dan geen nestje maken.... Vervelen doe ik me gelukkig nooit.
Nee, gelukkig niet. We hebben ook alle nestkastjes nu weggehaald. De papa en mama bleven maar aan de gang.
even een vraagje hoeveel kraamverband hebben jullie in huis? er zitten maar 2 pakken in mijn pakket, een pak is 12 stuks dus t lijkt me wat weinig? hoe doen jullie dat?kopen jullie wat bij of ga je daarna gewoon normaal maandverband gebruiken?
Sab: bij mij in het pakket zitten 2 pakken van 20. Deze gebruik ik eerst, daarna ga ik over op gewoon maandverband denk ik. Ligt eraan hoe erg het is.
En van maandverband heb ik nog genoeg. Toen ik net zwanger was heb ik automatisch nog een lading van dat spul in huis gehaald.
Dolphin, Nijntje kleertjes van Prenetal? Ze waren er ook in het oranje. Vond ze zo schattig! Sab, ik heb geen extra kraamverband gekocht en ook nog geen maandverband voor erna eigenlijk. Moet zo nog om boodschappen, gelijk maar ff meenemen