** INBRAAK** Lieve meiden het is bijna april! Een aantal van jullei zijn al bevallen. gefeliciteerd! De rest wil ik heel veel succes wensen met de laatste loodjes en voor de bevalling! Liefs Pooh (maart mama, maar uiteindelijk toch een februarimama geworden) ** UITBRAAK **
Pooh dank je wel... Ik had aan de twee pakken kraamverband voldoende. En ik vloeide ook niet erg. Dus kon ik al erg snel overgaan op maandverband. Zo ga nu ff verder.... met poetsen
Thanks Pooh! Ik gebruik ook nooit maandverband. Maar zal het nu maar alvast halen. Wil het m'n man niet aan doen, dat hij er nog om moet Kraamverband heb ik 2 pakken, meer haal ik nog niet. Als ik het nodig heb, stuur ik er wel iemand om ben nu naar vk!
nou ik moet even mn hart luchten hoor... die "vriendin" smste net, dat we vast wel niet op de verjaardag van haar zoontje wilden komen aangezien ik ook morgen niet naar de verjaardag van een wederzijdse vriendin durfde(ik moet morgen werken en ik weet niet of ik er de energie nog voor heb en dat heb ik ook gezegt) maar zij betrekt alles op haar. dus ik heb teruggestuurd dat ik niet weet hoe ik daarop moet reageren dat het daar niks mee te maken heeft en gelijk krijg ik weer allerlei verwijten naar mn kop geslingerd, dat ik haar zoontje in het begin maar 1x heb gezien( ik was de 1e die belde na de bevalling, was de eerste van de vrienden die daar thuis was toen ze thuis kwam ben meerdere keren geweest) dus ik heb nu heel eerlijk tegen haar gezegd dat ze me benauwd, dat ik dolgraag vriendinnen wil zijn maar dat zij meer van mij verlangt dan ik kan geven. en dat ik constant het gevoel heb dat ik MOET, als ze me iets vraagt omdat ze anders boos word of teleurgesteld is. Dat het niet genoeg is... en dat ik het zat ben elke keer de boosdoener te zijn en verwijten naar mn hoofd geslingerd te krijgen. ik geef mezelf dat gevoel niet, dat doet zij. nou en toen ik dat gezegd had barste de bom helemaal. ze belde op, dat ik nu dezelfde vriendschap kon verwachten als die zij van mij had gekregen ze zou niet komen als de kleine er is blablablablabla (Weet niet wat daar hetzelfde aan is maargoed) en als ze vanavond met haar vriend klaar was, dan wist ze wel zeker dat hij van mij EN MIJN VRIEND ook niks meer wil weten kortom, ik vertel mijn gevoel, en zij vind dat onzin dus dan is het dat ook en ben ik een nog groter kutwijf en zij zal er wel voor zorgen dat de vriendschap tussen haar en mijn vriend ook kapot gaat. dat is toch ziek?
tuurlijk is het niet leuk om te horen dat je teveel van iemand vraagt, dat begrijp ik ook wel. maar als iemand je dat zegt kun je dat toch niet afdoen als onzin? dat dat niet waar is?
Corina: heel veel succes. We horen het straks wel. Cynthia: ik zou haar nu helemaal niet meer als vriendin beschouwen. Er zijn genoeg die ECHT vrienden met je willen zijn.
ik krijg bij haar echt het gevoel, dat het my way or the highway is weetje.. 2 weken hadden we elkaar niet gezien(nog niet eens een volle 2 weken) wel gesproken en gelijk krijg ik weer de volle laag. en dat moet ik maar pikken? en dan die dreigementen dat ze haar vriend ook wel zover krijgt dattie van mijn vriend niks meer wil weten...HOEZO ZIEK!
corina succes! wel even laten weten he missc ik zou t lekker laten rusten, hier heb je toch helemaal geen energie voor...en helemaal als de kleine er is heb je wel wat anders aan je hoofd je hebt nu gezegd wat je ervan vind, misschien denkt ze er eens goed overna en komt ze er nog op terug...en zo niet is het haar probleem hoor
heb net mn vriend even gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is... die is nu ook compleet over de zeik. dankzij hem had ik het lef om te vertellen wat me dwars zat, en wat krijg ik ervoor terug? oooooh ik ben zo boos he...dat ze ook nog het lef heeft om haar vriend tegen de mijne op te gaan stoken...
ik wil het ook wel laten rusten...maar het is bij haar echt een kwestie van aandachtsgebrek geloof ik. als ik niks van me laat horen dan meldt zij zich wel weer hoor...en dan zeikt ze net zo hard weer verder.
Miss.... je vriendin is niet goed bij haar hoofd als ik dit zo lees. Maar ken wel het gevoel.... Luister je moet altijd zeggen wat je dwars zit. En als je tegen je vriendin niet kan zeggen hoe jij erover denkt. Dan is het geen vriendin. Ze weet dat je zwanger bent en na een drukke dag misschien en wat ook begrijpelijk is. Geen puf meer hebt om naar een verjaardag toe te gaan. Dat moet zij dan toch snappen ze is immers toch ook zwanger geweest. Heb de afgelopen week ook 2 vergaderingen afgezegd... kan niet zolang stil zitten op de stoel. Doen mijn bekken pijn. Dus klaare toch.... Maak je niet druk... dat doen zij wel voor jou. Jij hebt nu 1 prioriteit. Dat is je kindje en jij en de rest van de wereld barst maar.... Zo... ga ff bank hangen met een kop koffie de kelder is inmiddels al klaar. Dus en dan mijn mannetje ophalen
ja zo denk ik er dus ook over... als zij weer eens commentaar op mij had, njah prima dan keek ik daarna en deed ik er wat aan ofzo. maar als ik wat op haar aan te merken had dan gelijk *BOEM* zo'n vriendschap wil ik niet. ik hoef geen siamese tweeling met wie ik hele dagen samen ben, alsjeblieft niet zeg. heb liever vrienden waar ik niet alles van af weet, dan hebben we ook nog wat te bespreken he
Precies Missc. Laat het nu maar rusten meid. Je maakt jezelf helemaal gek en das niet goed. Het moet nu weer van haar komen. En dan bedoel ik dat ze iets positiefs zegt, anders hoeft ze geen contact met je te zoeken.
ja zo denk ik er dus ook over femmigje., maar aangezien die situatie over onze vrienden nog opgelost moet worden zal ik voorlopig nog niet van haar verlost zijn...