April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh is dat zo? Zou best kunnen dan.. Ik ga steeds maar een stukje lopen omdat ik het niet kan houden om lang te zitten. Pff.....

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    zo net weer apktje gehad en alles was weer goed.. wel was mijn bloeddruk iets aan de hoge kant.. teminste voor mijn doen dan. en moest ik testen op eiwit... alles was in orde en de kleine blijft groeien.. afwachten maar.. moet nu woensdag weer langs.

Kreeg net een sms van corina en alles was in orde bij de vk.. als het zaterdag nog niet is begonnen moet ze aan de ctg en wordt ze ingeleid.. ben benieuwd hoor

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Fijn dat jouw APK goed was Esjuh. Voor Corina komt er nu dus ook wat meer duidelijkheid..

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zoo dames..heel wat bij gepraat.. heb er snel over heen gelezen dus sorry als ik ergend niet op reageer

eert ingrid wel rustig aan doen hoor meis!
    nog een weekje dna mag je ;)

cynthia: ik wete niet heo ik gereageert zou hebben hoor jeetje wat een vriendin...

kraamverband: nou ik ha dgenoeg aan ander half pak.. heb daarna gewoon dun maandverband gebruikt was iets beter :)

maatje50: daar zit yorgos nu nog in... en hij is toch al 3 weken maatje 56 is nog te groot... hij is nu 3100 gram...
    cailynn had het idd overgeslagen nou ja ze heeft het 2 keer aangehad... maarja toen was het hoogzomer

uhm verder.. rustige nacht geweest lekker geslapen... gister boodschappen wezen doen mn man moest naar de bank dus ik wachte met de 2 kids buiten.. staat altijd beveiliging hier nou die waren toch geinteresseerd in yorgos.. heb mannen nog nooit zo geintereseerd gezien in babys hahahah was wel grappig..

heb yorgos net opgegegven voor baby van de maand april
    :)

oohja ene vraagje /mening.
    misschien is het toeval maar vind het wel vreemd... als yorgos langer dan 5 min door iemand anders wordt vastgehouden dan mn man ik of cailynn dan slaapt ie dus heel slecht.. ik dacht eerst is toeval maar ben er op gaan letten en iedere keer als dat gebeurd dna heb ik me toch een nacht dan wil die gewoon niet alleen slapen dan eet ie meer snachts.. is dit nu toeval of voelen kindjes dit dan echt?

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb vandaag trouwens toch maar een soort waterdichte molton op mn bed gelegd. Van de Zeeman. Ziet er wel goed uit. Niet zo plastic-achtig. Ben benieuwd hoe ie "bevalt" (lol)

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ cristel dat is echt typisch! Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk, dat kindjes dat op zo'n jonge leeftijd al kunnen aanvoelen. Leuk dat je je af en toe hier nog even meldt :)

@ marleen rustig aan he, je mag niet voordringen hoor ;)

@ esjuh fijn dat je APK weer goed was.....en vanaf nu 24/7 je telefoon binnen handbereik he!

over het kraamverband: ik heb ook 2 pakken in het kraampakket zitten, bijkopen kan altijd nog...

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Pffff..... wat een middag! :(
    Denk je even naar de vk te gaan. Moest er om 10 over 3 zijn, half 6 waren we weer thuis :confused:

Bloeddruk was te hoog naar d'r zin. Ben begonnen met een onderdruk van 65, zat nu op 95. Dus ze vond het verstandig om naar het ziekenhuis te gaan. Kon gelijk komen.
    Dus heb gelijk al 3 kwartier aan de CTG gelegen. Alle waarden waren gelukkig goed. Moest ook bloed laten prikken, als dat niet goed was zouden ze bellen. Maar heb niets meer gehoord, dus dat was gelukkig ook goed.
    Moet nu zaterdag weer 3 kwartier aan de CTG.
    Mocht ik voor zaterdag nog bevallen, dan mag dat nog bij de verloskundige. Is het zaterdag niet goed, dan zal ik in het ziekenhuis moeten bevallen en waarschijnlijk ingeleid worden.
    Het is wel volop aan het rommelen. Vruchtwater was ook niet meer zoveel. Dus helaas nog afwachten hier!

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    he corina wat vervelend.... maarja het einde is in zicht toch :) je hebt in ieder geval dan voor april je beeb of begreep ik het nu verkeerd..?

maar doe maar lekker rustig aan..

mielenl.. cailynn had er ook wel een beetje last van toen ze ze klein was maa rniet zo erg als yorgos.. hij slaapt dan gewoon niet :( heb al een topic geopent bij baby en dreumes kijken of andere mensen dat ook hebben gehad en blijkbaar komt het dus wel voor maarja.. we zien wel..

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Cristel, is even afwachten hoe het zaterdag is.
    Anders laten ze me nog lopen. Hopelijk dient de kleine zich nog spontaan aan. ;)

10. Nou Corina, das wat! ff naar de vk! pffff
    Ik hoop voor je dat het alsnnog vanzelf gaat beginnen.
    Toch manlief ff aankijken mss voor die vrijpartij! hihi
    Mijn vriendin had baat bij frambozenbladthee drinken. mss helpt dat?
    Tis mss t proberen waard......

Ik ben weer ff naar het huis geweest, onze slaapkamer muur is behangen!
    Morgen wordt de beneden verdieping gespachtelputzt! En dan alleen de overloop nog.
    En de wc's worden morgen afgetegeld!
    JOEHOEEEEEEEEEEE

11. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    We hebben vanmiddag de keuken maar ff besteld. Nieuwe kastjes en een nieuw aanrecht blad. Duurt gemiddeld een week of 3 voor dat ze woningbouw bellen. En dan moeten die weer contact met ons opnemen voor het plaatsen. Dus ik hoop dat het nog voor mijn bevalling is gebeurt. Dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Heb het ff vlug doorgelezen maar ben helaas de heltf alweer vergeten :oops: Maar goed heb in ieder geval gelezen dat er niemand bevallen is. En dat een aantal dames op springen staan. Die dames veel suc-7.

Hopelijk heeft de boerenkool gesmaakt miss.... en is de kwade bui weer een beetje gezakt.

En simone jullie huisje schiet dus ook al op. Heerlijk man...

Nou ik ga op bed... weltrusten..

12. Niet meer actief

Goede avond meiden
    Meesten zullen ondertussen wel slapen neem ik aan.

Miss: Sorry hoor, maar zulke mensen zijn echt geen "vrienden".
    Wie denkt zij wel niet wie ze is. En dan nog stoken tussen jou vriend en die van haar?
    Komt echt aandacht te kort geloof ik.
    Maar je hebt in ieder geval de eer aan jezelf gehouden en gezegd wat je zeggen wou, wat zij ermee doet is haar probleem... toch?

Ingrid: Doe je wel een beetje rustig aan? Ben blij dat je de kleine nog bij je hebt.

Corina: Wat balen zeg. Had me er echt zooo op verheugd.
    Hoop ook voor jou dat het snel begint.

Kraamverband: Ik had ook 2 pakken, en heb er maar 1 nodig gehad. Daarna gewoon die dikke roze libresse gehaald en ging ook prima.
    Maar iedereen is verschillend, als je nodig hebt kun je altijd nog bij halen.

Vandaag bij Jamelia geweest. Ben een beetje teleurgesteld in het ziekenhuis.
    Gister liep het al niet lekker, en volgens mij weten ze vandaag helemaal niet meer waar ze mee bezig zijn.
    Ze kreeg vandaag de 1e vaccinaties, daar werd ze beetje ziek van, en dan gaan ze ook nog de flow afbouwen naar 0.1 terwijl dat de vorige keer drastisch fout ging.
    Haar hartslag daalde vandaag ook paar keer naar 80 en heb flink moeten schudden om haar weer bij te krijgen, maar volgens hun was er niks aan de hand... stel je voor dat ze een keer iets sneller moeten lopen naar een kindje.
    Verder wou ze voor het eerst de fles niet, vond het heel vreemd.
    Wij dachten dus dat het vandaag teveel voor haar was, alles bij elkaar, maar de verzorging wou er niks over horen.
    Denk dat ik toch maar eens een klacht in moet gaan dienen want gister vond ik haar ook al blauw in haar wiegje.
    Sorry, maar zit me beetje dwars nu.

Liefs

13. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden, ben ik ook weer even. Heb wel continue bijgelezen, maar zoals ik de laatste keer al aangaf ben ik echt energieloos! Gewoon te moe om te reageren eigenlijk (sorry). Maar zoals jullie aan het tijdstip van dit berichtje wel kunnen zien, is dat ook niet zo gek.
    Alles gaat verder wel goed hoor... Op vermoeidheid en maagzuur na geen enkele klacht dus dat is wel fijn.

Ik kwam me in ieder geval even melden om te zeggen dat alles goed met me gaat en dat ik jullie niet vergeten ben en gewoon veel meelees, maar nogmaals... Even geen fut om lekker mee te kletsen!

Corina! Succes meid! Spannend...

14. Hoi dames,

Ik had op mn hyves nog een krabbel vd man van Karin,

Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis en de kleine meid ook.
    Maar het gaat steeds beter!

Ik denk ik zal t ff met jullie delen!
    Komt omdat ik dr gekrabbelt had omdat ik zo blij ben met de schilderijtjes!

Hier weer kort nachtje, manlief was weer pas 11u thuis, en dan slaap ik ook niet he, en dan moet hij nog douchen en ff kletsen...pfff
    En Esmee was al weer om 6u wakker.
    Staat nu een hele wasmand met strijk op me te wachten, met een berg erop...dus dat ziet eruit.
    En moet nog boodschappen doen voor in t nieuwe huis en hier.... en vanmiddag nog ff de stad in voor een pyama en wat andere dingen.....

15. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    en zo blijft er dus wel spanning:

corina, heel veel succes! Hopelijk komt het nog op de "normale" manier.

ingrid rustig blijven!

miss, wat een vriendin, als je haar nog zo zou kunnen noemen. Ga je energie lekker in iets anders stoppen!

voor de rest, nog even volhouden... hoewel ik het wel zat begin te worden...

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een rust hier...

sharon kunnen jullie niet een gesprek aanvragen met een arts daar en zeggen wat je dwars zit? want zo kan het toch niet de bedoeling zijn :(

simone je hebt t er maar druk maar he, neem je wel af en toe je rust?

ik sliep ook pas weer om 3 uur :( tot die tijd was mn meisje zoooo hard aan het schoppen echt uren achter elkaar :confused: hebben jullie daar savonds/snachts geen last van? echt zo hard dat t best pijnlijk is, en in slaap vallen kan ik dan wel vergeten...ze trapt ook precies aan die kant waar ik normaal op slaap, kleine ondeugd ;)

ben weer vroeg vandaag he :D strakjes de kraamafdeling en de bevalling kijken ;)

17. Sab: je bent idd weer vroeg!
    Hier is het ook zo hoor, dat getrap als ik op bed lig....kan er ook niet van slapen.

Idd druk hier! heb tegen corné gezegd dat hij vanaf maandag om half 10 savonds thuis moet zijn..... 9u stoppen met werken.
    Hij houdt dit zo ook nooit vol en we hebben nog 4 weken de tijd....
    En dan kunnen we eens op tijd naar bed enzo...

Heb mn strijk al weggewerkt gelukkig.
    Nu gaan we zometeen ff boodschappen doen, ook niet handig hoor zonder man erbij...moet ik alles zelf sjouwen!

18. Bri

Bri Niet meer actief

Geen bedden verschoond vannacht sab? Kleintje is hier ook wel druk als ik eigenlijk wil slapen, maar pijn doet het gelukkig niet. Ik had wel gisteravond / vannacht buikpijn, menstruatiekramp. Maar ja, het was er constant en niet in golven, dus het waren geen weeën. Heb lekker tussen 2 kruikjes gelegen, één op m'n buik en één op m'n rug. Rampzalig met omdraaien maar als je eenmaal ligt is het wel lekker ontspannend.

Corina, sterkte meid! Ik hoop echt voor je dat je kleine vandaag spontaan komt. En toch gefeliciteerd dat je als eerste aprilmama de magische 40 weken op de teller hebt... ik had je echt gegund dat het er iets eerder was geweest, maar blijkbaar denkt je ukkie daar anders over. In het zkh zullen ze ongetwijfeld ook goed voor je zorgen, maar ik kan me zo indenken dat je het liever vandaag nog thuis doet!

Goh zeg, karin nog steeds in het ziekenhuis? dat duurt al best een tijdje, ik had even gemist dat ze daar uberhaupt was... maar als het naar wens gaat, zullen we ons maar geen zorgen maken he.

19. Bri

Bri Niet meer actief

Hi Simone, je hebt groot gelijk hoor, je moet je mannetje maar even tegen zichzelf in bescherming nemen! Of wil hij zo veel mogelijk klaar hebben, zodat hij straks meer tijd heeft voor jou en de kleine? Maar ja, hij moet natuurlijk ook wel energie hebben om je bij te staan bij de bevalling..

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    simone je hebt inderdaad nog genoeg tijd als ik t zo hoor en jullie gaan zo snel met t huis. goed idee om savonds lekker op tijd te stoppen, jullie moeten wel een beetje uitgerust aan de bevalling beginnen straks. en die tijd erna heb je ook al je energie nodig ;)

bri hahah nee vannacht geen bedden verschoond ;) wel vanalles geprobeerd om dat kleine meisje een beetje rustig te krijgen, maar die trapte gewoon t speeldoosje met muziek van mijn buik af :)

maargoed ben allang blij dat ze weer zo lekker druk is, vandeweek was ze 2 dagen zo rustig dat ik me echt zorgen ging maken. dus ik klaag niet!

bri stiekempjes ga jij ook opeens naar de 40 weken :confused:
    ben je niet heel erg ongeduldig? (ik namelijk nu al zo erg)

Deel Deze Pagina