April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Ja, inmiddels ben ik wel ongeduldig.... Begin het ook een beetje beu te worden dat ik niet meer lekker kan zitten, staan, liggen of lopen. Alles kan nog, maar niet lang achter elkaar. Daar word ik nogal onrustig van.
    Maar vooral ben ik heeeeeel nieuwsgierig naar ons kleintje! Als ik die pasgeboren baby's bij de Verloskundigenpraktijk e.d. zie, smelt ik helemaal weg en dan denk ik: ik wil ook! Kom nou!

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heel herkenbaar ;) zit steeds met tranen in mn ogen als ik een bevalling op tv zie...

nu de kraamafdeling kijken! :D

3. Ja corné wil zoveel mogelijk gedaan hebben als de kleine komt. maar tis goed, ik hou dit zo ook niet vol...tis al een hele week 12u en om 6u loopt de wekker weer af. en dan de keren dat ik nog wakker ben snachts.
    En overdag wil esmee steeds minder slapen, dus ook dan kom ik niet aan een dutje toe....
    En omdat we nog tijd zat hebben heb ik zoiets van, 9u is n mooie tijd. Kan hij iedere dag 5 uur in het huis werken. En overdag zijn er ook mensen bezig dus het gaat toch wel door.
    Maar corné denkt dat alleen hij alles kan, dat hij overal bij moet zijn.....

Nou dames ik ga om boodschappen!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen iedereen!
    hoe gaat het met iedereen?

heb al gelezen dat iris weer aant nachtbraken was..moet er niet aan denken, meid ik hoop dat je wel genoeg uitgerust ben uiteindelijk om te bevallen.

Sharon, ik zou als ik jou was een gesprek aanvragen hoor, dit kan zo natuurlijk niet!

Bri, morgen ben je al 40 weken :confused:
    ben je het nog niet zat?

hier vanacht redelijk geslapen totdat ik moest plassen hahahaha toen ging het ff niet meer.
    en voor mn gevoel toen ik eindelijk weer sliep ging mannetjes wekker :(
    en kon ik lekker tot 10 uur slapen, gaat om 9 uur de bel :(
    gelukkig was het een goeie reden om wakker te worden hahahah...mn woezel en pip boxkleed :D

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ach, ik wen alvast aardig aan het uitrusten van hazenslaapjes.... Meer dan 1-2 uur achter elkaar slaap ik niet meer. Dan word ik wakker omdat m'n heup of rug zeer doet, of omdat ik heeeeel nodig moet plassen. Overdag ga ik dus ook terug m'n bed in, om nog een keer te slapen.

simone: heel herkenbaar.... m'n vriend is ook nogal perfectionistisch (gelukkig wel, ons huis is erg mooi geworden) dus als er 'mannetjes' bezig waren in ons huis wilde hij er per se bij zijn.

6. Bri

Bri Niet meer actief

En ja, de kans is het grootst (heeft m'n vk een tijdje geleden gezegd) dat een eerste kindje in de 41e week geboren wordt... dus ergens volgende week zal het toch wel zo ver zijn.

Morgen is m'n uitgerekende datum, maar dat is dus ook de verjaardag van m'n schoonmoeder. Zij zou het helemaal geweldig vinden om haar verjaardag te delen met haar kleinkind, maar ik geloof dat ik het toch leuker vind als hij/zij een eigen dag heeft...

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi inderdaad een eigen dag is veel leuker.

heel veel gokken hier op 11 april, dus 4 dagen voor de datum maar ook dat is dan geen eigen dag...vind ik niet zo leuk...
    ik heb zelf geloof ik ingevuld morgen op de lijst hhhahaahha
    kleine kans :)

8. Bri

Bri Niet meer actief

Wat voor mij nog 'vervelender' zou zijn, is op 9 april. Dan is namelijk m'n neefje jarig (zoontje van m'n zus). Hij wordt nu 3. Je verjaardag delen met je oma kan nog wel, dan is het toch het kind dat het meest in het zonnetje komt te staan, maar met je neef is wat anders... Dus die datum doen we niet! (bovendien vind ik dat té lang wachten!, ik hou het op 1 of 4 april)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja dat is idd nog veeel vervelender.
    1 of 4 april lijkt me mooi...
    maar vandaag mag je ook wel hoor ;)

10. Bri

Bri Niet meer actief

Als dát zou kunnen....!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    duim voor je :p

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Zo, ik ben er ook weer even. Net de bevalling gekeken (een stukje).
    Vannacht zowaar goed geslapen. Wel een paar keer wakker om naar het toilet te gaan, maar daarna meteen weer in slaap gevallen! Gisteren heel veel harde buiken, maar vannacht is alles weer tot rust gekomen en nu is dat nog steeds zo.

Ja Bri, kan me voorstellen dat je het niet leuk zou vinden als je kindje op dezelfde dag als je neefje geboren zou worden..

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dames ik ga ervandoor
    moet werken(vandaag en maandag nog)
    kom heeel misschien vanmiddag nog ff checken(als de kinderen bezig zijn)
    en anders tot vanavond.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Sterkte met werken! Nog 2 daagjes en dan kun je ook helemaal in de rust-stand!

15. Bri

Bri Niet meer actief

... en 't is weer bijna tijd voor lunch. lekker even wat eten en dan weer in m'n bedje liggen ("mama" moet rusten he...)

16. Zo...we hebben de boodschappen weer binnen, wat een gezeul met 3 tassen haha gelukkig hadden we de auto!
    Net een broodje met sate gegeten. mmmm
    Zometeen Esmee op bed proberen te krijgen en dan ga ik nog ff poetsen.
    Dan wil ik rond 3u wegrijden zodat ik nog ff naar de hema kan voor we naar het huis gaan
    En dan eten we vanaaf weer bij corné in het huis.
    En deze avond moet hij vroeg mee naar huis, want anders heeft hij geen auto om naar huis te gaan!
    Lastig hoor maar 1 auto hebben ;)

17. Nog nix van Corina gehoord vandaag he..?

Bri ik hoop ook voor je dat het bij jou op gaat schieten hoor....

En ja zelf wil ik ook! haha

Missc: werkse nog meid, dat je dat nog vol houdt zeg! Ik moet er nie aan denken!

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier ook de boodschappen binnen, vind het ook niets om te tillen maarja moet toch wat.

O nu nog werken...dat je dat nog trekt zeg. Petje af....maar ik zou het niet eens meer willen nu.

Heel goed van je simone dat je een grens trekt van manlief zolaat naar huis. Nu maar hopen dat corne het daar mee eens is.

Ik ga zo even lekker op de bank lezen. Isa naar bed en eva wil knutselen. Vanavond lekker patatjes eten...mmmm

Ben onwijs veel aan het hoesten momenteel...erg vermoeiend. Hopelijk duurt dat niet al te lang meer.

Kwebbel

19. zo, heb ff gestoft en nu vind ik t wel genoeg, stofzuigen is voor morgen!
    Esmee ligt op bed, dus ff tijd voor mezelf!
    Ga lekker ff een spelletje doen op de laptop...met de benen ophoog!

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Is nog niets aan de hand hier hoor!
    Heb alleen weinig puf om te reageren, ben het nu echt zo beu! :(

Vandaag 40 weken zwanger!

Deel Deze Pagina