jeetje karin das wel heftig. Hopen dat ze je bloeddruk snel naar beneden kunnen krijgen en dat je snel helemaal kunt gaan genieten! Emmetje, wat verschrikkelijk van je kat! Wat kun je een hoop geven om zo'n beestje heh. Onze kat is aan het begin van mijn zwangerschap overleden. Ook zeer onverwachts hij was pas 3 jaar, een halve Noorse boskat. Ook zo'n praatkat. Veel sterkte de komende tijd. Ik zal voor je duimen dat met je andere kat alles goed is!
Ik zou in het ziekenhuis bevallen, maar met mn eigen verloskundigen. Als mijn bloeddruk hoog blijft, en de waarden morgen niet goed zijn zal het waarschijnlijk door een gyn gebeuren en vk uit ziekenhuis. Is dus afwachten. Is goed, Sab jij mag na mij Haha.... iedereen benen dicht!
ik hoop dat je toch met je verloskundige mag bevallen hoor buddy.. heel veel suc6 in voor morgen (mocht er vanaaf niks gebeuren)
zooo daar was ik weer. ff paar uurtjes naar verjaardag geweest en nu is het wel weer welletjes. nog ff snel met de hond naar buiten geweest, het is echt hondenweer hahaha marleen, ik wil dolgraag morgen hhaahahah. junior hier is de hele avond al superdruk en ik voel me ook niet echt lekker meer. ga dalijk lekker op bedje.
het verbaasd me dat er nog geen reacties zijn na gisteravond. Volgens mij ligt iedereen(inclusief mijzelf) de halve nacht wakker. Als het licht wordt wil iker dus echt wel uit! emmetje, wat zielig voor je katje...moet er niet aan denken dat ik er een van de 2 kwijt raak... karin, da's schrikken! Hopelijk gaat het met de nieuwe medicijnen beter. Je wil natuurlijk snel van je kleine meis genieten! eindelijk schijnt het zonnetje, kan ik weer eens een frisse neus halen vandaag!
He Frumpje, hier nog een vroege vogel Ben er om 7 uur van ellende maar uit gekomen. Probeer vanmiddag wel weer even te slapen. En ...... hier schijnt de zon ook! Kijk daar worden we vrolijk van. Is het voor de rest nog bij niemand aan het rommelen? Frumpje, jij moet ook maar 4 dagen meer voor je de 40 weken bereikt heb! SPannend! Ben de slijmprop al kwijt, die heb ik in gedeeltes verloren. Nu af en toe nog wat. Maar ja, dat zegt nog niet zo veel
Ook hier een vroege vogel! Ben al anderhalf uur wakker maar had geen zin om er uit te gaan. Manlief is al weer naar het huis. Dus ik ben autoloos vandaag..... Hoelaat moet je naar t ziekenhuis Corina?! Sab: nee jij mag niet na Corina hoor, ik wil eerst!
Moet om half 11 in het ziekenhuis zijn. Ik moet dan ongeveer 3 kwartier aan CTG, krijg ook weer een echo Dus ben daar wel even zoet.
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie berichtjes! Hier nog steeds erg verdrietig, zit al 2 dagen te huilen en het lijkt ook wel of alles er uit komt wat we in al die maanden zwangerschap hebben meegemaakt (schoonvader overleden, eigen vader kantjeboord en gaat nog steeds niet goed, alle drukte rondom werk en nieuw huis, man die daardoor en het verlies van zijn vader bijna overspannen is geraakt, kat dood, what's next?!). Echt, werkelijk niks kan me meer schelen op het moment en ik hoop eigenlijk dat de kleine nog 5 weken blijft zitten tot 42 weken, in de hoop dat ik over 5 weken misschien weer wat blij kan zijn... Manlief zei gisteren al:"Ik ben blij dat de baby niet nú geboren wordt, want ik zou niet eens blij kunnen zijn!" Hij verwoorde precies mijn gedachten... @ Corina: ik hoop voor je dat het nu snel komt! Succes straks in het ziekenhuis. @ Karin: wat een verhaal. Ik hoop dat je je meisje snel wat vaker bij je kunt hebben! @ booky: ja het is echt zo erg, we kunnen het gewoon allebei niét accepteren. @ Simone: jullie gaan hard met het huis, het komt echt wel af als ik het zo lees!
Karin...fijn om weer wat van je te horen. Hopelijk knap je snel op en geniet heerlijk van je kleine meis. Emmetje...dikke knuf! Corina...veel succes straks. Mischien kan je wel blijven en gaan ze starten met inleiding. (wat niet wil zeggen dat je direct gaat bevallen ) Hier vandaag een dagje voor mezelf. Manlief trekt er met de meiden opuit en ik ga met me schoonzusje heerlijk shoppen. Dus lees vanaaf weer bij. Goed weekend allemaal. Kwebbel
Emmetje: Je hebt wel heel veel meegemaakt in korte tijd. Kan me voorstellen dat dat allemaal teveel is, zo vlak achter elkaar. En door de zwangerschap kun je vaak toch al wat minder hebben emotioneel... Corina: Heel veel succes in het ziekenhuis! Vannacht redelijk geslapen. Wel weer erg vaak eruit om te plassen. De baby gaat steeds meer op mn blaas drukken volgens mij.. Vanmiddag een verjaardag en vanavond bij vrienden eten dus een drukke dag voor de boeg!
goeiemorgen dames! pff heb weer een geweldige nacht gehad NOT.. lag net lekker te slapen toen ventje thuis kwam, met las ogen, dus die eerst weer verzorgd. hond was vanacht ook weer vervelend. 4x eruit geweest om te plassen, en nu had ik echt geen zin meer om te blijven liggen. ff ontbijten en dan lekker douchen zo. vanmiddag ff met mn mannetje op pad nog wat dingetjes shoppen enzo en voorlopig voor vanavond nog lekker NIKS in de planning Corina, heeeel veel succes in het ziekenhuis. Emmetje, het wordt tijd dat je alles er gewoon uit laat meid, het zit je blijkbaar hoger dan je had verwacht.
Goede morgen, Karin: heftig verhaal zeg, ik hoop ook dat alles voorspoedig mag gaan en dat jullie snel thuis zijn. Emmetje: dikke knuf voor jou meid. Ik ben benieuwd wie er na Corina en Bri als eerst aan de beurt is. Ik in ieder geval niet. (tenminste daar ga ik vanuit) Vandaag leuke dingen doen zoals: keuken kijken, misschien nieuwe bril kijken en naar vrienden. Ik hoop dat ik het allemaal nog een beetje volhoud. Fijne dag allemaal en Corina veel succes.
Hai ladies! Nog steeds niemand aan t bevallen? haha, ik wacht met spanning af hier. . . Dano is nu lekker thuis gelukkig! Sinds dinsdag mocht ie mee naar huis. Ik moest 1st 24 uur in het ziekenhuis bij m zijn om te laten zien dat hij borstvoeding aan kan. Terwijl hij het daar al goed op deed maar ja. . .dus wéér in t ziekenhuis geslapen! had t echt helemaal gehad na 5 weken ziekenhuis! Maar goed deed het voor Dano en YES de dag erna mocht ie mee naar huis! Nu is ie dus een aantal dagen thuis, heerlijk. ben alleen nog helemaal gebroken na alle ellende die we hebben meegemaakt, en meneertje heeft besloten om s nachts elk uur honger te hebben! Dus rusten kom ik al helemaal niet aan toe Maar als ik dan weer naar zijn lieve snoetje kijk, vergeet ik de rust maar en weet dan dat t 'ooit' beter zal worden. MAar goed, ik probeer een beetje te experimenteren met voedingen via borst, fles etc om te kijken waar ie t langst 'zoet' mee blijft. Nou dames, VEEEEEEEEEEEEEEEL succes met de laatste loodjes he! @4cats: jee meis, toch nog vergiftiging, kan idd ook na de bevalling, heel maf eigenlijk. Hoop dat alles gauw weer in orde is! Geniet lekker van je kleine wondertje. . . ergens wel heel schattig he. . .dat hele kleine. . . Ik vind Dano ook zo schattig klein. Hoop dat je meissie gauw mee mag. Het scheelt dat haar orgaantjes al wat rijper zijn met 37 weken. Duurt vast niet lang! Allemaal een dikke knuffel van mij. hihi zo schattig. . .de kleine ligt nu bij papa lekker samen in bed! Ik ga es ff spieken of t allemaal wel goed gaat. . .
ik verveel me! haha Heb nix te doen. Esmee zit te kleien. Strax nog ff om boodschappen. gaan vanaaf zelf pizza maken! Met Esmee samen. Ben benieuwd! Weet alleen nog niet wat ik er allemaal op wil!
Kellox: wat fijn dat Dano thuis is zeg! Gaat het allemaal een beetje, al gewend? Dat snachts iedere uur honger, dat zal idd wel vermoeiend zijn zeg! Hopelijk is dat ook snel over! Plaats je binnenkort nog es wat foto's?!