Kelly: fijn om te horen dat jullie mannetje thuis is. Heerlijk lijkt me dat na zoveel weken ziekenhuis. Lekker genieten zou ik zo zeggen en die nachten... tja, komt vast wel weer eens goed.
kelly, fijn dat je nu lekker je hele gezinnetje thuis hebt meid! maar elk uur honger pffff zwaar. komt allemaal goed
@ karin jee meis wat een verhaal! ik hoop dat je snel opknapt en samen met noelle lekker naar huis mag! @ kellox heerlijk zeg, dat jullie nu lekker thuis van dat kleine mannetje kunnen genieten. Ieder uur honger is natuurlijk minder gezellig, maar dat wordt straks ook vast beter @ corina (als ik niet te laat ben) veel succes in het ziekenhuis, ik hoop dat het niet zo lang meer duurt voor jullie. Hier gaat alles z'n gangetje, gisteren (reeds) de geboortekaartjes besteld, en vanmorgen (ook lekker op tijd he) het bed omhoog gezet. Nog steeds hou ik flink wat vocht vast, zelfs 's morgens als ik mijn bed uit kom heb ik nog van die hele dikke varkenspootjes! Volgens de gyn kon het geen kwaad zolang mijn bloeddruk goed was. Verder is gisteren onze PC gecrashed (gelukkig hebben we nog een paar reserve-laptops om te internetten ). Maar op die PC staat nog wel het een en ander aan data wat ik nog wel heeeeeeeel graag zou willen bewaren (onder andere veel foto's)
Goedemiddag! Na een rotte nacht (ik zou niet weten hoe vaak ik eruit ben geweest om te plassen...) heb ik vanochtend toch nog kunnen uitslapen. Daarna lekker rustig aan douchen, aankleden en ontbijten. Heb nu dus net m'n ontbijt op en zit aan een cappuccino'tje. Ik krijg steeds meer afscheiding, maar verder gebeurt er niks. Ja, af en toe zo'n menstruatiekramp, maar ook dat lijkt helemaal nergens op. Dus ik ga er van uit dat Corina echt wel de eerst volgende wordt (ik hoop het zo voor je, dat het nu gauw gaat gebeuren). Kellox, lekker thuis met z'n drieën! Ieder uur, dat is wel zwaar voor je, maar hopelijk vindt Dano z'n draai ook gauw en kan hij met iets minder voedingen toe.. 4cats: oei, dat was toch nog allemaal spannend. En jij dacht nog wel dat dit ook weer eens een grote baby kon worden... 5 pond is toch een wat fijner poppetje. Ik hoop dat je gauw opknapt en je ook snel naar huis mag. Wel lekker dat er nu voor je gezorgd wordt! emmetje: knuffel voor jullie van mij, wat een narigheid allemaal. jouw kleintje blijft vast nog even zitten, tot jullie er klaar voor zijn. is je vader nu wel stabiel? Hier zijn we er ein-de-lijk helemaal uit met de namen! We hebben de bijbehorende url's al geclaimd en m'n liefje maakt nu een opzet voor de babysite. Helemaal in stijl met het kaartje... Kortom: kom op kleine peanut, we zijn helemaal klaar voor je!
Even snel een ego berichtje van mij. We zijn nu net terug uit ziekenhuis. Bloeddruk was netjes 140/85 Moet alleen voor controle wel in het ziekenhuis blijven nu Word goed in de gaten gehouden. Moet maandag nu weer terug voor CTG. Is wel volop aan het rommelen in m'n buik! Dus wie weet? Maandag gaat de gyn ook inwendig onderzoek doen, om te kijken of het al opgeschoten is.
Hey Corina, wat fijn dat je bloeddruk goed is! Is toch fijner zo dan dat je nu in het zkh had moeten blijven. Ik hoop dat het gerommel zich gauw omzet in het 'echte werk'!
Ik lees je berichtje nog eens.... Betekent dit nu dat je sowieso niet thuis mag bevallen? Dat lijkt me wel een tegenvaller voor je.
Het is wel ff wennen thuis, ook jammer dat er verder geen kraamzorg is ivm ziekenhuisopname. Maar ben allang blij echt thuis te zijn! Heb net een paar nieuwe foto's op hyves geplaatst! Staan in mijn album bij DANO!
Ik heb met Esmee zelf pizza gemaakt! met kaas,champignons,ham,salami,ananas,courgette, tomaat,gehakt,mozarella. 3 aparte pizzaatjes..... Vond ze wel een succes om te doen! haha Zit er nu nog 1 in de oven, die kan corne morgen mee nemen naar t huis!
heb nu nog een verse ananas staan.... zou het helpen? zeggen ze toch wel eens om de weeen op te wekken! hihi
ja is het ook, en gewoon leuk om te doen. Handig zo'n pakketje met saus bij de lidl, en dan verse dingen zelf toevoegen naar smaak. 15-20 min in de oven en klaar!