April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ze zeggen dat het hart van een verse ananas weeen kan opwekken ja

2. ga ik t maar een proberen dan!

3. ook lekker! hihi

4. Missc: je zit bijna aan de 4000 berichtjes!

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wat lekker allemaal!
    Wij gaan kipblokjes met sate-marinademix eten, en wat frietjes met sla erbij! vind ik altijd heerlijk! hihi

Nou ik ga ff snel douchen, is gek joh doe t nu steeds zsm omdat Dano dan beneden ligt. . .

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    als het werkt moet je het ff melden, ga ik het ook proberen hahahaha :D

hihi ik zie het :D nog 5 te gaan :)
    poeh ben echt een kletskous hahaha

7. Niet meer actief

Hoi Meiden

Ik ben er ook weer even.
    Dat van de dipjes wat ons donderdag op was gevallen kwam helaas niet van de vaccinaties.
    We kwamen gister in het ziekenhuis, en toen we naar Jamelia wouden lopen stond alles vol met artsen en verpleging om haar heen.
    Wij zijn op dat moment even naar buiten gegaan en later terug gekomen.
    Toen werd ons verteld dat Jamelia steeds meer ernstige dips had (soms lag ze echt praktisch dood in de wieg), en ze hadden besloten een longfoto en hersenecho te maken.
    Op de echo was niks te zien, alles was goed.
    De longfoto daarintegen liet een behoorlijke afwijking zien, wat leek op een longontsteking.
    Daarom zijn er 2 soorten antibiotica gestart en hebben ze weer van allerlei testjes afgenomen.
    Ook is de flow gister naar 0.2 gezet.

Vandaag ging het gelukkig alweer een stuk beter.
    De eerst-verantwoordelijke was terug van vakantie en zei ons ook dat dit helemaal niet had mogen gebeuren.
    Wij zijn dus gelukkig niet voor niks boos geweest.
    De flow is nu op 0.15 gezet en dat gaat prima.
    Ze heeft vandaag alle flesjes leeggedronken en over de hele dag nog maar 2 kleine dipjes gehad.

Zo, dan zijn jullie ook weer op de hoogte.
    Kan zijn dat ik een tijdje even niet hier ben, heb niet zoveel behoefte nu aan "gezellig en blij doen"

Liefs

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heel begrijpelijk hoor sharon!
    zorg maar dat jullie er voor je meisje zijn en alles goed in de gaten houden!
    artsen kunnen heel goed dingen verprutsen dus alert zijn is van alle belang!

hou jezelf in de gaten meid en sterkte

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    NOG 3 TE GAAN!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    !!!!4000!!!!

wilde er natuurlijk wel een feestelijk berichtje van maken hahaha :)

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw

Met je magische 4000 pagina's! Kletskous :)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha nou 4000 pagina's is wat overdreven...(Dat zijn 60.000 berichtjes hahaha :)

13. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    oOmiss gefeliciteed met je 4000 berichtjes (ga ik echt niet halen.)

Zie dat er nog niet echt veel gebeurt hier we worden gewoon allemaal echt april mama.

Ingrid gelukkig gaat het weer wat beter.

Ik kom gewoon niet aan de computer toe shoppen wassen schoonmaken koffie leuten ben gewoon veel te veel bezig zet zelfs een wekker en de tijd vliegt voorbij.
    Heb sinds een paar dagen wel het gevoel dat er vanalles bezig is in mijn lichaam soort van krampen maar niet pijnijk. wachten af.

Simone ik heb ook nog annanas toch maar proberen :D

14. @Angel: jeetje meid wat schrikken allemaal.
    Ik snap dat je hier nu ff geen behoefte aan hebt.
    Je weet ons te vinden als je je hart wilt luchten he!
    Doe je rustig aan, en zorg maar dat je er voor je meisje bent!

@Missc: van harte met je 4000 berichtjes!

Ik ga zo aan de ananas haha
    is toch t proberen waard he....
    Ze zeggen ook een vrijpartij maar ja moet ik toch ff nie aan denken eigenlijk.....

Net ff samen met corne de badkamer gepoetst, want dat red ik echt nie alleen...en vanaaf was hij gewoon thuis.

15. denken jullie eraan dat de klok een uur vooruit gaat vanacht!

16. nou daar gaan we...ananas eten!

17. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Succes met de ananas Simone! Maar moet je daarvan niet het hart eten? Gewoon ananas ben ik gek op maar dat middendeel.. JAK!

Hier weer een klein beetje bijgekomen. Kan overdag redelijk slapen dus ben niet meer zo moe.

Wuppie, we hebben nog 2 volle dagen maart te gaan, dus wat niet is kan nog komen ;)

18. Nou ik heb alles op....behalve de schil dan.
    poeh eej..... was wel erg veel!

Ik ga naar mn bedje, lekker nog ff tv kijken,
    zometeen uitslag van dancing queen.
    Zit nu groten uit de rimboe te kijken.

Truste en tot morgen!

xx

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hihi wat zullen jullie allemaal naar de wc moeten van al die ananassen...

MissC: Kletskous ;)

Angel: Wat naar zeg, fijn dat het nu weer een stukkie beter gaat met je kleine prinsesje!

Wuppie: Of we moeten spontaan dit weekend met z'n allen bevallen na al die ananassen ;)

Kelly: Super dat je kleine man weer lekker thuis is, maar zeg maar wel even tegen hem dat ie best een uurtje over kan slaan af en toe ;) Je kan hem altijd nog naar z'n kamer sturen als ie niet luistert ;)

Adriana: Ja vies he, die harten?

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Zo heb een beetje bij zitten lezen. Ik las Bri dat je je druk maakte over vermoeid zijn voor je aan de bevalling begint. Dat had ik dus, had die nacht amper geslapen en om 4.30 braken dus mijn vliezen. Ik dacht tijdens de weeen ook echt dat ik na de bevalling meteen in slaap zou vallen, maar zo werkt je lichaam niet :D. Inmiddels ben ik eindelijk een beetje bijgeslapen, maar ja dat zal nog wel een probleem blijven om een beetje je slaap te krijgen. Wat dat betreft vind ik het wel erg heftig allemaal hoor. Je moet je ritme zo ontzettend aanpassen.

Verder las ik net de blog van Karin op haar hyves, wat heftig zeg. Ik schrok ook erg er van dat haar meisje nog in de couveuse ligt, ze is net zo zwaar als Benjamin. Dan weet je weer ff hoe blij je moet zijn met hoe goed het met hem gaat. Ik hoop zo dat Karin en Noelle er ook snel bovenop zijn!

Met Benjamin gaat het erg goed. Hij is vandaag alweer bijna terug op zijn geboortegewicht, toch een opluchting met zijn lage gewicht. Ik was trouwens maar 11 daagjes te vroeg dus heel veel zwaarder was hij niet meer geworden, maar mijn vriend was 5,5 pond met zijn geboorte en ik 6 dus dat zal er vast wel mee te maken hebben. Nadeel is wel dat alle kleertjes die we hadden te groot zijn, maar inmiddels hebben we al weer wat voorraad in kleinere maat.

Over dat vruchtwater, maar 10% van de bevallingen begint trouwens met het breken van de vliezen, dus zou me niet te druk maken. Bij mij waren ze bovenin gebroken en moest ze dus later nog wat weghalen, daardoor liep het lekker geleidelijk weg.

Jeetje Ingrid wat een verhaal! Hoop dat het allemaal wat beter gaat inmiddels.

Buddy wat idioot zeg die reactie van die vriendin van je! Sommige mensen kun je beter kwijt zijn dan rijk hoor.

Cristel ik las wat je schreef over dat Yorgos slecht slaap als hij door anderen is vast gehouden, daar waarschuwde de kraamverzorgster me nog voor. Dat schijnt heel veel voor te komen, op het moment zelf vinden ze het niet erg maar 's nachts merk je de gevolgen.

Corina jeetje wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt.

Jamelia jeetje wat een gedoe weer! Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat maar toch schrikken elke keer!

Buddy gefeliciteerd met je 4000 berichtjes!

Kelly wat fijn dat jullie lekker thuis zijn. Wel heel vervelend dat hij zo veel wakker wordt. Kun je overdag wel wat slaap inhalen?

Emmetje wat naar van je kat! Lijkt me echt vreselijk, zo plots ook. Bij ons zijn ze erg verward op het moment, ze snappen er nog niks van dat er zo'n kleintje in huis is en dat ze mij niet zoveel zien.

Hier gaat de borstvoeding nog steeds moeilijk. Steeds met aanleggen wil hij niet, hij probeert het wel maar hij snapt niet dat hij wel moet gaan zuigen. Heb me er de afgelopen dagen behoorlijk druk over gemaakt, vanochtend daar ook met de verloskundige en kraamverzorgster over gehad. Ik heb echt een super kraamverzorgster, ze doet zo haar best om me te helpen en gerust te stellen. Dat scheelt wel, maar ja als hij niet snel toe gaat happen zal ik toch helemaal over moeten stappen naar flesvoeding. Ik geef hem nu met een spuitje ook al kunstvoeding omdat de borst nog niet genoeg geeft met kolven. Ik heb vanavond trouwens nog een paar foto's op mijn hyves gezet van onze prachtige jongen.

Nou ga hem zo maar ff zijn voeding geven en dan mogen we als het goed is tot half 7 doorslapen, oh nee uurtje vooruit natuurlijk dus tot half 8 (in ieder geval 5,5 uur). Hoop dat hij ook lekker door slaapt!

Ik weet niet wanneer ik er weer ben maar mijn buddy houdt me in ieder geval op de hoogte. Veel sterkte en succes allemaal in ieder geval!

Deel Deze Pagina