Dat van jonge gezinnen is dus hetzelfde als felicitas. Klopt eigenlijk ook wel want dat valt allemaal onder elkaar. Wat betreft het shirtje voor vaderdag, laat het wel zien als ze het aanheeft. Moet nog ff van dat strijkpapier gaan halen vandaag. Hoop dat het lukt. Danielle, wat jammer dat Tim al 5 dagen jengelig is. Slaapt hij wel goed? Oh, kleine meisje is hier wakker aan het worden dus ben er weer weg van. Doei!
danielle.....das dan ook niet lekker wakker worden of wel? en misschien heeft tim zijn sprongetje.....ik las net dat het een week kan duren..... verwennen....ik geloof ook niet dat je dat nu kan doen....ik wil julian zoveel mogelijk geborgenheid geven....en tot nu toe gaat het goed hoor....heb niet echt het idee dat hij verwend word... wccj en leonie.....papa geeft ook de fles....maar ik zit er met mijn neus bovenop....en als hij hem benede krijgt ben ik meestal aan het koken dus ben ik er niet bij en dan drinkt hij hem wel op....misschien moet ik gewoon uit beeld zijn....vanavond maar eens proberen!!! minius....hier een doorslaper net als je zoon tim....van 20:00 uur tot 07:00 uur.....heerlijk...maar ben ook bang dat als we ooit een 2e krijgen dat we afgestraft worden.....ook qau hoe makkelijk hij is... leonie...wat leuk dat vaderdag cadeautje...ik moet ook maar eens wat verzinnnen.....ik denk dat ik maar even langs mijn kdv ga en dan kijk wat ze daar hebben gemaakt en dan laat ik dat julian ook even mee doen imd ja je bent verwendt hoor met doorslapen....ik merk ook dat ik weer meer slaap wil dan ik al krijg....ben de laatste tijd best moe....ik slaap van 22:30 t/m 7:00 uur en dan van 8:00 t/m 10 uur en dan zou ik nog steeds kunnen slapen verder alles perfecto....7:00 uur vanmorgen dus ik moet hem wel om de 3 uur veoden anders komt hij niet aan de 5 voedingen...
@Coto: volgens mij gaan mijn mannetje en jouw meisje een beetje gelijk op qua ontwikkeling, sprongetje en zo...... Ik heb gisteren het betreffende hoofdstuk gelezen van de sprong rond 8 weken, en het was wel heeeeeeeel herkenbaar. Ook dat gedoe van Djemi met de voeding. Het blijkt dat baby's nu niet eens zoveel honger hebben, maar trek je de fles of tepel terug, dan zijn ze van streek. Daar ging nl. iets troostends vanuit. Andere herkenbare dingen: meer duimen, heel graag bij mama zijn, haar stem horen, graag in het wipstoeltje zitten, rondkijken, zich snel vervelen, met name 's middags en 's avonds jengelig/huilerig zijn (deze laatste info heb ik van het internet), enz...... @IMD: dat niet meer doorslapen kan inderdaad de nasleep van het prikje zijn. Heb ik al veel over gehoord. En lekker shoppen, is nooit verkeerd! En verschil moet er zijn: ik heb net alle 44 uit de kast gehaald en de kleine 50-jes heb ik ook naar zolder gedaan. Maar, we kunnen nu de rompers maat 50/56 aan, en ook al de nodige shirtjes Jihoe! Eindelijk wat meer keuze uit keertjes! @Danielle: hmmm, bij jou is het dus ook raak. Sterkte! Want al hoort zo'n sprongetje erbij, makkelijk is het niet altijd! @Jodie: hoe is het met Senne? Nog steeds zo onrustig? @Rach84: hoe is het met jouw meisje na de prikjes van gisteren? @Egbimi: meid, succes en sterkte morgen en de komende dagen in het z'huis. Geniet vandaag nog maar lekker van je mannetjes en laat ze maar lekker vaak bij je langskomen (is rooming inn eventueel geen idee voor je?). @Amom: ik kom later op jouw PB terug. Ga zo op stap. Enneuh, jeetje, wat groeit jouw boy zeg! @Leonie: ik voel inderdaad de wond van de ks nog als ik de draagzak gebruik, maar dat heb ik er soms graag voor over . Ik moet wel zeggen dat de wond steeds minder pijn doet bij zware dingen en zo. Ik dacht even van de week dat het erger werd, maar ik ben er nu dus achter dat ik echt (heftig) aan het ovuleren ben geweest. Bah, wat heb ik daar altijd een last van. Hoe is het eigenlijk nu verder met jou? Krijg je al iets meer energie? Hier is meneertje gelukkig rond 23.15 in slaap gevallen (gevoed om 22.15). Eerst niet; mopperen, jengelen, en huilen vanuit de wieg. Maar, ik merkte dat als manlief en ik gingen kletsen, hij daar rustig van werd. Dus, wij lekker gekeuveld en geknuffeld en toen sliep meneer ineens . Hij kwam om 04.00 voor voeding. Ik heb er een speen ingestopt, toen sliep hij tot 05.00. Daarna nog met speen gerekt tot 05.30 en toen toch maar gevoed. Weer terug naar bed en geslapen tot 08.15. Hem leuk aangekleed (we gaan op pad vanmiddag) en hij sliep weer rond 10.00 en nu nog steeds (wel wat onrustig). Maar, ik ben al lang blij dat de nachten weer beter gaan, na de afgelopen 2 nachten. Hij kan dus 's nachts zo'n 7 uur zonder voeding, als hij over de dag heen genoeg gehad heeft (en dat had hij; 900 cc!!). Vandaag weer terug naar 850 cc = ruimschoots voldoende. Ik ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat. Maar, zoals ik al schreef, ik heb gelezen dat baby's die rond 8 weken in hun sprongetje zitten, meestal 's nachts en 's ochtends wel willen slapen (en willen lachen en zo), maar 's middags en 's avonds dus niet. Ik ben dus vanochtend maar vroeg opgestaan en heb het huishouden vast gedaan, mezelf toonbaar gemaakt enz. Dan zit me dat niet meer in de weg vanmiddag....... Ik ga zo naar een vriendin die eind april ook is bevallen van een jongentje. Gezellig samen beppen en de stad in. Dus, tot later!
oo jah dan klopt de banner wel inderdaad lol, ikke is dom klopt is wel veel geld van sesamstraat, maar is zo'n mooie set! (zegt ze stiekum koopgraag ) hmmm tijd voor fles, mevrouw heeft honger. heb ook lekker zelfgemaakte muffins gemaakt, jummie
@Een wondertje : JA inderdaad! Heel herkenbaar ..! Hoewel overdag ze veel minder jengelig is .ze ligt nu in de box te slapen .Ik wacht op die stomme vrouw van jonge gezinnen irritant..:x zou tussen 11 en 1 komen .Djemi zal om 12 uur ongeveer eten willen zal je zien dat alles tegelijk komt .heb er ook geen zin in...kan nooit nee zeggen...en als ik dat doe word ik heel onvriendelijk....kan ik niet gewoon de doos bij de deur in ontvangst nemen en net doen of ik achterlijk ben..?.. Hier ook nog maatje 50/56 hoor! Ook jou verhaal van gisteravond zooo herkenbaar toen we samen boven waren wieg uit elkaar gehaald.., gedoucht gepraat in slaap gevallen! Onze kindjes lijken wel heel erg op elkaar! Nou ja, ze schelen ook maar 4 dagen! Alleen zat Djemi gister met moeite op 720cc . Veel plezier vanmiddag
volgens mij heeft julian dan ook de 8 weken sprong gehad.....jeejtje....misschien is hij daarom zo onrsutig bij het fles drinken....en slaapt hij sn achts en smorgens meer.....
oooo lekker jantsjuh! Ik haal die altijd bij de c1000. Gewoon van die voorverpakte. (ook lekker..) @vaderdag: ik moet natuurlijk flink uitpakken he? Dat hij zich héél schuldig voelt dat ie niks voor mij had gedaan met moederdag haha! ik ga dalijk eerst maar eens een t-shirtje bestellen, dan een leuke voetafdruk maken met verf en hij krijgt natuurlijk een ontbijtje op bed.... Het is toch aanstaande zondag he? dan denk ik dat ik al te laat ben voor een shirtje. Nog meer leuke ideetjes? Hier is ze opgehouden met gapen enzo, dus het is heel lastig om haar op tijd in bed te leggen. We zijn al een paar keer te enthousiast geweest met als gevolg een krijsende baby die ontroostbaar is. Nu denk ik dat ik maar gewoon een kwartiertje na de voeding aanhoud. Dat heb ik net ook gedaan en dan kletst ze weer wat en valt dan lekker in slaap zonder huilen. Ik hoop dat ze nu ook niet steeds tussendoor wakker wordt, want dat deed ze ook steeds... Nienke heeft trouwens echt wel veel voeding nodig volgens mij... Ze krijgt nu 5x 180cc. Ze is wat dat betreft nu wel heel tevreden en ik zal volgende week op het cb wel zien wat ze ervan groeit.
IMD, ik heb hier kleding maat 62-68 te over (alles gekregen van zussen....)! Zal ik wat opsturen haha. En wat betreft die kilo....niet om treuren (jaja ik weet het is even flink balen!!!) Maar doorgaan zo goed als je bezig was dan is die kilo vast zo weer weg. Rosan heeft vannacht supergoed geslapen! Gister om 20uur de fles, om 21uur naar bed en toen geslapen tot.....roffel de roffel.....6uur vanmorgen!!!! Ze zal wel denken als mama wil dat ik doorslaap dan slaap ik ook overdreven lang door!!! Maar wel lekker hoor (moet wel bekennen dat ik om 4uur even ben wezen kijken of ze nog wel ademde.....hihi Vanmorgen na de fles weer lekker geslapen tot 10uur. Ze ligt er nu weer vanaf 11 uur in, ze sliep als een roosje, maar sinds een halfuur is ze weer vreselijk aan het jengelen. Ik weet dat ze niets heeft, dus ga zo boven maar even wat aanrommelen, stofzuigen en zo. Wie weet valt ze dan in slaap. Ik heb trouwens het idee dat Rosan al in het sprongetje van 8 weken zit......
@Lynn: Julian is natuurlijk te vroeg geboren he? Het gaat om de sprong van ca. 8 weken na je uitgerekende datum (en niet je bevallingsdatum); dus dat zou misschien kunnen? En anders al de volgende sprong? Die is rond de 12 weken na je uitgerekende datum. Pfffff, wat een gespring . Zo, hij ligt nog steeds te slapen . Moet hem dus nu wakker maken, omdat we zo op pad gaan. Baaaaaaal.
Sniffy wat een leuke gipsafdruk!!!! Ik heb voor vaderdag een leuk tshirtje voor Rosan besteld met daarop de lekker afgezaagde tekst Mijn papa is de liefste!! Ach het gaat om het idee, niet dan? En had eigenlijk niet zo heel veel zin om er meer moeite voor te doen aangezien ik op Moederdag ook met lege handen zat...... (ik hecht ook niet zoveel waarde aan deze dagen om eerlijk te zijn.....)
hoi hoi @Danielle zou Tim niet in het 12 weken sprongetje kunnen zitten die kan al rond 11 weken beginnen staat in het oei ik groei boek ik heb gisteren nl het hele hoofdstuk alweer doorgelezen want Mitchell is ook 11 weken nl en wat een nare droom zeg dat is nooit fijn dan word je ook zo naar wakker he @Wwjc heerlijk hoor dat je nu steeds meer van Wybe kan genieten en idd jullie komen er wel je hebt het ook erkend dat je een postnatale depressie hebt en dat is al een grote stap en je werkt eraan echt fijn voor jullie geniet er van @Minius nee dat is niet leuk zeg jij doet de nacht dan kan je vriend idd de ochtend toch wel even doen @Coto heerlijk zeg dat Djemi zo goed slaapt en idd vandaag nog even genieten en als het een kijkoperatie word dan mag ik van het weekend weer naar huis (als alles goed is)en als het een gewone operatie word dan moet ik zeker een paar dagen blijven heb er echt geen zin aanmaar ja het is beter zeggen ze he leuk die foto van haar voetje ik wil ook nog foto s van zijn voetjes en handjes maken ik vind dat zo leuk en het is best een hoop geld maar het is zo leuk ben benieuwd of je wat haalt @Leonie jou meisje doet het ook goed zeg heerlijk hoor en fijn ook dat ze in haar eigen bedje ook zo goed slaapt @Jantsjuh ik heb hoteldebotel besteldmaar ik vond die van sesamstraat ook erg leuk @Imd ja als je kindje zo goed sliep en dan ineens weer zo vroeg komt is dat best wel vervelend hemaar goed ze slaapt daarna dus leker verder maar wat ej zegt dat je bent aangekomen kan ook van je spieren zijn he je traint toch best veel met de wii en je vet gaat om in spieren en spieren wegen meer als vet waarschijnlijk verlies je wel cm dus het komt goed @Lynn heerlijk zeg zoals Julian slaapt en idd misschien moet Julian je niet zien of ruiken en dat hij dan zijn flesje wel leeg drinkt bij papa @Eenwondertje fijn dat de nachten wel weer beter gaan en lekker hoor even kletsen en gezellig de stad in met je vriendin en leuk he dat je nu meer keuze hebt met kleertjes ik mag als het goed gaat van het weekend weer naar huis en Mitchell zou wel bij mij mogen blijven in het zkh (als ik langer zou moeten blijven)maar ik moet me eerst beter voelen na de operatie en mijn vriend heeft zoiets van ik moet jou al missen en dan Mitchell ook nog dus hij zou hem dan wel overdag kunnen brengenmaar hij wil hem dan s avonds en snachts thuis hebben ,maar goed ik ga ervoor dat ik zaterdag of zondag weer naar huis kan thuis kan ik ook wel aansterken @Msroxy nou je hebt gelijk hoor ik zou ook heel groots uitpakken je hebt wel leuke ideeen maar volgens mij is het pas de 3e zondag van juni dus dan heb je nog wel even de tijd voor een shirtje Mitchell gisteren om 22.30 de laatste fles om 23.00 op bed en gaan slapen word hij wakker tegen 04.00uur dus de speen gegeven en ja hoor om het kwartier jammeren dus elke x speen erin om 6 uur maar bij mij in bed gelegd en toen om half 7 de fles gegeven dit is al de 2e nacht dat hij dit doet dus ik denk ook weer aan een sprongetje 12 weken die kan met 11 weken al beginnen en Mitchell is morgen 11 weken en gisteravond ook al vaker zeuren en jammeren en nu vanochtend wel redelijk geslapenmaar ipv tot 11.00 nu tot kwart voor 10 hem om half 11 de fles gegeven en toen om kwart voor 12 naar bed en nu alweer steeds jammeren dat is echt niet leuk normaal slaapt hij zo lekkermaar goed het hoort er allemaal bij he net een vriendin van mij op visite geweest was wel even gezellig ik ga zo nog even wat rommelen in huis en dan vanavond naar mijn zus met mijn moeder wel gezellig ik ga even kijken wat Mitchell wilt want ik hoor gejammer
Egbimi, leuk he die sprongetjes Rosan zit ook in een sprongetje, want ze jammert de hele dag door. Nu is ze na een dik uur eindelijk in slaap gevallen! Gezellig vanavond even naar je zus met je moeder, veel plezier! En kan me voorstellen dat jou mannetje jullie niet allebei kan missen, maar lijkt me voor jou ook erg raar idee daar dan alleen te liggen! Duim voor je dat je idd weer snel naar huis mag! Ik heb trouwens van de Felicitas de serie van Dotje besteld, met die muis. Dat vind ik de leukste serie. Heb m alleen nog niet ontvangen, iemand enig idee hoe lang dat duurt?
@Jessie : , dank je! Hier ook een dametje in haar sprong. Zit nu het hoofdstuk van 8 weken te lezen en heeeeeel herkenbaar. Ze is veel met haar handjes bezig en 'zegt' ook steeds eeeuuuhhh, zo lief . Ook het voeden gaat wat minder. Ze is 'wilder' en laat steeds los. Wat weer huilen tot gevolg heeft .
sniffy....super leuk.....! en of de spongetjes.....ja ik weet echt niet in welke julian zit want hij doet ook dingen van het 12 weken sprongetje.....maar ik denk toch in die van de 8 aangezien hij 4,5 week t vroeg is...
Zo ze heeft weer 7 uur achter elkaar geslapen. Wederom gisteravond niet tot 23.00 uur maar vooruit. Ben al blij dat ik tot 6 uur 's ochtends kan slapen. Ben ook eindelijk ongesteld geworden. Ik heb de pil in huis maar op de een of andere manier voelt het niet goed om deze weer in te nemen. We zijn 2 1/2 jaar bezig geweest voordat ik zwanger werd. Ik denk dat we maar aan natuurlijke anticonceptie gaan doen...en de vruchtbare periode gaan omzeilen. En als het dan toch mocht gebeuren dan zou het wel zo moeten zijn.
Oh ja en zo leuk, net het canvasschilderij binnen gekregen van 90 x 120 cm van de foto die ook in mijn schermafbeelding staat. Groot maar erg mooi!
Sniffy, mooie gipsafdruk zeg! Kipkip, dat canvasdoek lijkt me erg mooi! Dat was het weer, mijn moeder komt binnen. Gezellig ff bij kletsen.
@egbimi; oja daar had ik nog niet aan gedacht maar kan natuurlijk wel nou hopen dat er ook snel weer kilo's van afgaan we gaan gewoon op dezelfde manier verder, misschien wat extra water drinken. @sniffy ; CUTE!! leuk zo die voetjes!! Ik heb voor vaderdag (in belgie is hij deze zondag trouwens! en in nederland pas volgend weekend vandaar dat ik ook in de war ben omdat martin zijn moeder half in belgie woont enzo) een tomtom besteld de allernieuwste (dan kan ie snel de weg naar huis vinden haha) De tomtom go940 met 2 jaar live service is eigenlijk wat te duur maar hij wilde hem toch hebben dus ik combineer het gewoon even... en was momenteel een actie met 40 euro korting EN daarbovenop kreeg ik ook nog extra 100 euro korting teruggestort dus toen was ie "maar" 359 euro, nog duur maar als je zoveel op de weg zit is het superfijn (EN we halen de BTW extra ervan af he dus EIGENLIJK kost ie maar 275 euro dan.. (hij word steeds goedkoper hahahahaha)