"Kipkip" wij doen ook johannesbroodpitmeel in haar fles op een fles van 150 zo 3 en halve schep. Ze heeft ook regelmatig last van krampen maar weet niet op dat daar door komt. Afgelopen nacht rond 3 uur hoor onze dame dacht die zal wel de fles willen. Ga naar haar kamer opeens rustig slaapt. Ga naar de wc loop de trap gaat ze weer jengelen ga kijken heeft ze gewoon de ogen dicht en is heel erg aan het bewegen. Nu zegt de een oh ze zal wel gedroomd hebben en de andere zegt dat die kleintjes nog niet dromen. gr mara
sniffy wat leuk dat gipsafdrukje! En schattig van jullie kat zeg! Lynn wat goed van Julian dat omrollen, je kan het beter ook in die volgorde hebben, dat deed Jason ook, eerst van buik naar rug, maar Jen ging eerst van rug naar buik, errug vermoeiend, want dan hield ze het niet meer vol en dat was dan janken, draaide je haar en dan rolde ze meteen weer op der buik. wwjc echt fijn dat het al beter met je gaat en je steeds meer weer meeschrijft hier. MiniUs nou das ook niet leuk dat jij dan nooit uit kan slapen, heb je daar al weleens wat van gezegd? Niet eerlijk hoor Volgende keer moet je gewoon blijven liggen totdat hij eruit gaat hoor Ow manlief staat mega ongeduldig op me te wachten en te piepen wanneer ik nou kom, dus ik ga afsluiten en morgen verder reageren. byebye!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHH Is er iemand die een rol behang over heeft? SDan kan ik Fenna erachter plakken leuk hoor die sprongetjes! @KS: ik heb helemaal geen last meer van de wond, sinds 2 weken.
Wwjc, hele dikke knuffel terug, je bent een lieverd! Lastig dat er nog zoveel last hebben van ks wond. Ik moet zeggen dat als ik gehurkt zit ik de knip ook nog erg voel. @Minius, fijn dat je even hebt kunnen shoppen voor shirtjes en heerlijk naar de kapper. Ik ga zo ook even naar die kleertjessite, leuk! @Coto, heerlijk blij zijn met poep @Zeppie, hier is ze daar ook een kei in om in haar slaap te jengelen. Ik denk ook hoor dat ze dan droomt. @Pientje, tot morgen en slaap lekker! Oh, hb is gemeten en die is nu 5.7. Nog te laag dus, krijg dinsdag toch vit.B injectie om te proberen dat hij dan sneller hoger wordt. Ik hoop het!
Sniffy, ik heb nog een rol glasvezelbehang maar heb zelf al gemerkt dat die erg geluidsdoorlatend is, kan je helaas niet helpen. Zal zo zelf dochtertje eens achter vandaan halen om te gaan voeden, misschien gaat ze dan slapen
hoi hoi Wwjc bedankt voor je lieve woorden ik vinn dhet heel fijn om te lezen dat het goed met je gaat @All bedankt voor jullie lieve woorden en jullie medeleven dat doet echt goed wat heerlijk toch dat je op het forum lekker je hart kan luchten ik hoop dat de sprongetjes snel weer over zijn en we allemaal weer heerlijk genieten van die lieve niet huilende baby s slaap lekker allemaal en tot over een paar dagen Liefs Bianca
Bianca sterkte! wwjc: laat maar even weten of de fysio heeft geholpen dan weet ik of het de moeite is. Hier weer een goede nacht gehad, zelfs gisteravond heeft ze van half 9 tot half 12 geslapen en daarna tot 5 uur, speentje erin en muziekje aangezet en toen weer geslapen tot half 7. Voorheen ging ik haar altijd meteen een flesje geven als ik haar hoorde maar nu merk ik dat ze dan toch nog met een speentje even anderhalf uur kan slapen! Fijn hoor! Verder gister 2 scheppen jbpm in een flesje van 150 cc gedaan en vanochtend 1 schep en dat ging ook goed. Ik kon gewoon meteen na het flesje haar poepluier verschonen zonder dat het melk er weer uitliep. Canvasschilderij hangt toch maar in de woonkamer, vonden het toch wel erg mooi...
Nee meid..ben niet met de bv gestopt..Maar ben aan het kolven gegaan...Het liep idd terug en wou hem eigenlijk niet om de 2 uur aanleggen..Dus nu kolf ik om de 2 uur..kan hij zn slaap gewoon lekker pakken..heel soms als ik niet genoeg heb gekolfd krijgt hij wel FV bij gevoed.. WWJC: Fijn dat je er weer bent..Goed te lezen dat je opknapt..En dat je meer aan het genieten bent.. Ik vind je echt super stoer..Je bent weer in een ritme aan het komen en probeert de draad op te pakken..SUPER!!! Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn..Heerlijk he zo'n klein mannetje..En wat je zegt , het gaat zo snel..Geniet er maar lekker van!!!*KNUFF* KIPKIP:Wat een gave canvas..Echt supermooi!! Ik zou m ook in de woonkamer hangen.. EGBIMI: Veel succes vandaag!!! *KNUFF*
Kipkip, denk dat het helemaal niet misstaat in de woonkamer, hij is gewoon mooi en zo'n formaat kan meestal best als je een mooie grote muur hebt! Ik dacht het hier ook door te hebben dat als ik fiep erin deed, hij dan langer bleef slapen, maar dat doet hij nu ook al een week niet meer. Hij wil dan per se alleen naar beneden en in de box spelen. (Het is dan nl nog geen etenstijd, want hij komt meestal om 5 uur. En dan half 7-7uur is echt te vroeg om weer te eten.) Meestal kan ik het wel wat rekken door hem in bed wat te laten mopperen (en toch speen proberen), maar eigenlijk heeft het niet veel nut, want ik ben (en blijf) dan toch wakker. Ik zal di laten weten hoe de fysio was! Leonie, na 2 mnd ook nog last van de knip.. Ook niet fijn. Heeft het voeden nog geholpen? Of zit ze alweer achter het behang? Hier wilde meneer gisteravond ook niet slapen. Hij hield het wel netjes vol tot na het eten. (half 8 ) Maar daarna is hij wakker geweest tot ik m om 11 uur mee naar boven genomen heb en we beide naar bed gegaan zijn. En zelfs toen heeft hij nog een uur liggen kreunen en steunen. Doet 1 van jullie dat ook dat steeds met de handen naar het gezicht? Er ook erg overheen wrijven, zelfs als hij nog slaapt. En dan dus flink kreunen erbij. Vind het zo zielig! Degene die kolven, gebruiken jullie een electrische of een handkolf? En hebben jullie ook dat 1 borst heel moeilijk gaat en de ander heel makkelijk? En hoeven jullie er alleen de kolf op te zetten en dan te pompen? Bij mij komt er nl meer/iets uit als ik op plekken in mijn borst duw/masseer. Egbimi, heel veel succes! Hopelijk tot snel! Eefje, dank je
WWJC: Ik heb een handkolf..Goeie work-out....Ik heb ook dat links er meer uit komt..en idd ook als ik de kolf een beetje verplaats er dan weer meer uit komt..Stimulans ofzo..Hmmm.ik moet trouwens weer ff
De tijd klopt echt niet boven de berichten! Gister heel moeizaam in slaap te krijsen zo zielig huilen en soms echt krijsen van pijn, beentjes in ..Na half uur op opgetrokken knieën van mijn man, eindelijk rustig .platliggen in bed ..jengelen .Ooo ..ze slaapt eindelijk na een uur Na 1 uur weer huilen en jengelen laten liggen ..na ongeveer 5 minuten toch weer slapen .??? Ik ga vandaag infacol halen en proberen, dat cinebaby werkt gewoon echt niet! MAAR ze sliep dus wel tot 0930!!! @Zeppie : Volgens mij dromen ze ook wel hoor! Dat 2e jengelen in de nacht was denk ik in haar slaap .wel zielig dan he? @Sniffy : Het gaat over! Sterkte ermee! @leonie : Vervelend zeg, dat ijzer! Weet je wat hij was voor je bevalling? Misschien was hij toen ook niet zo hoog? Ik hoop dat de B12 shot helpt! @egbimi : sterkte vandaag en tot snel! @kipkip : lekker hoor als ze gelijk gaan slapen .en doorslapen! @Eefje : Ik begreep dat van kolven je productie wel minder is, als dat je hem elke keer aanlegt .bij mij ook duidelijk minder aan het worden toch..
Ik heb die nu ook hoor. Bij mij komt er juist rechts veel meer uit. Ik kolf nu als Wybe heel weinig drinkt of maar uit 1 borst drinkt. Dan krijg ik meestal wel iets van 50 uit de andere borst, dus is mooi een halve voeding. Moet alleen even kijken waar ik het in ga bewaren. Want eerst had toppits van die fijne diepvriesklontzakjes met tuit die je dicht kon knopen, maar nu hebben ze een nieuw systeem zodat ik niet nieuwe voeding toe kan voegen, maar ik het hele zakje ineens vullen en invriezen. (Dat zijn 2 hele voedingen) Coto, tijd klopt idd voor geen meter. En ik krijg ook geen melding dat er nieuwe berichten geplaatst zijn. Vervelend dat ze gister zo moeilijk sliep.... Nou ja, vandaag weer een nieuwe dag. Hopelijk beter.
Goede morgen! Nou, voeden heeft gisteravond geholpen ze hoefde niet meer achter het behang Ze heeft zelfs doorgeslapen tot vanochtend 8 uur. @Kolven, hier doet dat zo'n pijn en krijg er bijna niets uit. Maar ook hier dat er bij rechts meer uitkomt dan bij links. Gelukkig hoef ik tot nu toe eigenlijk maar 1 keer in de week te kolven. Mannetje geeft dan een flesje aan haar (Was goed om haar op die manier ook te laten wennen aan flesje ipv borst, en hij vind het onwijs leuk!). Maar die keer geven we haar FV, als ik moet kolven voor een voeding ben ik wel 3 keer minimaal bezig en dat is echt niet fijn. Tepels doen na 1x kolven al ontzettend pijn en daar heb ik de volgende bv-voeding ook nog erg last van. Moet dan echt even op mijn tanden bijten als ik haar aanleg. Nou, ga even een strijkje weg werken dan denk ik dat ze wel wakker is dus kan ik haar voeden. En dan gezellig lunchen met vriendinnetje. Dus tot later vanmiddag en anders vanavond!
Helaas helaas ons moppie heeft weer niet de nacht doorgeslapen hihihi elke avond hoop je toch hè Oke waar was ik gebleven... Egbimi je leest het vast niet meer, maar veel succes! Coto haha ik kon vroeger ook nooit nee zeggen en kocht toen ook een boel, nu met het 3e kindje heb ik heel assertief nee gezegd CP iemand al terug gebeld? Of moest ik er zelf achteraan gaan? Kipkip supermooi die canvas, zou em ook in de woonkamer ophangen Sprong nou volgens mij heeft Elize em ook (gehad) afgelopen 2 dagen pieperig, niet goed slapen en onrustig aan de boob, ben ik niet gewend. Hoopte dat ze gelijk zou doorslapen, maar helaas Indy owja dat pruillipje...nah dan heb je me hoor, word dan meteen zo soft!! Ben je al naar de ha geweest met oogje? Minius ja dat heb ik ook een beetje met kleren dat het niet mooi meer zit, heb ook wel zin om te shoppen, lekker wat nieuws, binnenkort maar doen. leonie hmm balen nog steeds zo laag, wil maar niet omhoog hè, had je al eerder B12 spuit gehad? Elize zit nu lekker in de wipstoel te kletsen en aan het spelen met babygym, zo lief! Hopen dat ze vandaag wat meer in der hum is...ow ze begint al te piepen 8)
Bij de gebruikersinstellingen (instellingen...opties wijzigen..) kun je de tijd goed zetten..Plus aangeven dat je weer een email wilt ontvangen als er weer een bericht is geplaatst..
wwjc, ik heb een electrische kolf van avent. Kan ook handmatig gebruikt worden, maar doe het altijd electrisch. Ik heb nu nog maar 1 keer gekolfd, maar bij Tim kolfde ik vaak. En dan had ik ook altijd meer opbrengst uit de ene borst dan uit de andere. En de kolf even verplaatsen is vaak ook wel goed, omdat je dan weer even andere melkkanaaltjes aanspreekt. Je schrijft dat half zeven weer te vroeg was voor een voeding, je geeft niet op verzoek? Eefje, ik snap 'm! Leuk, dat kolven Fles pakt ie dus wel goed? Ik heb het hier 1 keer geprobeerd, maar ik moet echt nog even met 'm oefenen. Komt de productie weer op gang nu? En de FV lust ie ook? Tim wilde toendertijd echt geen FV, was zo frustrerend.... Hier heeft meneer gisteravond weer prima geslapen, wilde alleen om 2 en om 3 uur drinken....En om 5 uur was ie klaarwakker aan het kreunen en steunen een uur lang, zo sneu.... Ben blij als die darmen goed functioneren zeg.... Zonnetje schijnt hier lekker zeg! Dames met de spring baby's: hopelijk vandaag een betere dag!!
Goedemorgen dames, Gisteren weer naar CB geweest en Esmee weegt nu 5180 gr en is 57.5 cm. Ze is dus lekker gegroeit ! Gelukkig gaat het met haar fontonel ook goed. Die is niet veranderd dus dat is goed nieuws. Verder heeft ze haar eerste prikjes gehad, vond het zo sneu. Ze lag lekker te lachen en te brabbelen en super schattig te wezen en dan ineens komt er zo'n mevrouw een prik geven. Je zag haar echt schrikken en denken nou zeg wat doe ik nou verkeerd... Gelukkig heeft ze er verder geen last van gehad. Gisteren middag een beetje jengelig maar verder geen koorts, heerlijk geslapen en gegeten. Sterkte voor de dames met "spring" babys ! CP: Ook hier nog niets gehoord... Kreeg wel een mail voor het afhalen van de babydoos bij prenatal, al iemand opgehaald ? Is ie leuk ? Leonie: Vervelend dat het nog steeds zo laag is, hoop dat die spuiten snel gaan werken hoor ! Wwjc: Fijn dat je er weer bent meid ! Welke maat trappelzak kan ik nu kopen ? Esmee had vanmorgen de dekentjes van haar afgeschopt en dat terwijl ik haar echt strak instop zeg maar..... En doen jullie dan trappelzak en dekentje of alleen lakentje ?
MINIUS: Ja hij dronk eigenlijk direct wel goed uit de fles..en ook de FV dronk hij zonder moeite op..Gelukkig maar!! Ik las net (COTO) dat je productie minder wordt door kolven..Hmmm..echt op gang is het idd nog niet optimaal..Misschien moet ik Sam daadwerkelijk maar wat vaker aanleggen..Ik zal er nog eens over na denken...Vind het te leuk om er mee te stoppen.. LEONIE: Idd wat minius ook vraagt..kolf je niet te hard???? Dat deed ik dus eerst ook ..op volle toeren...Pff ik had me toch een pijn..bloeduitstortingen en alles..Nu zet ik m wat zachter..Geen last meer!