Oh ok, Fenna geeft wel iets terug maar dat doet ze ook als ze rustig in haar bedje ligt. Ze is nu weer aan het boeven. Ben een poging aan het doen om te stofzuigen. Als ik op haar kamer ben is het goed, ben ik weg is het weer huilen geblazen 8)
Ja doe ik nu ook, 2 kleine schepjes. Voeg je het wel iedere voeding toe? En hoe lang ga je het gebruiken?
coto500 - lekker zeg, even wandelen naar de stad. Ik doe daar 35 min over (enkele reis), dus dat doe ik niet zo vaak. De infacol werkte bij ons wel redelijk snel, met 1 à 2 dagen...en helemaal over zijn de krampjes dan niet hoor, maar wel stukken minder. Hmmm...en die enorme poepluier....dat hebben wij dus ook..zou dat verband houden met de infacol?? Ik weet even niet meer hoe het voor die tijd was... we mogen dus dezelfde week weer beginnen, ik mag 3 aug weer aan het werk, gelukkig heeft hubbie die dag net zn papa-dag een km ver gesprongen oh en kolf van marktplaats...ik heb een kolf geleend, ben ook gewaarschuwd voor besmetting, heb toen samen met de kraamhulp gekeken welke onderdelen we zelf nieuw zouden bestellen, vanwege de hygiene...dus dat kan ook!
heb je niet twee stofzuigers? zet je er eentje gewoon aan op haar kamertje en ga je met de andere verder zuigen
Indy: Heb haar niets hoeven geven, vrouw van het CB zei al dat de ene helft er wel last van heeft en de andere niet. Esmee heeft er gelukkig geen last van, succes ! Jodie: Jeetje lekker gegroeit joh, fijn dat het zo goed gaat met je mannetje ! Kipkip: Ik doen 3 schepjes JBPM bij de voeding ( 150 cc + 5 ) en dat gaat ook prima, heb het er wel met het CB over gehad dat als je ermee wilt proberen te stoppen dat je dan wel moet afbouwen dus eerst 2 schepjes, en dan weer 1 etc. Net naar mijn zwager geweest en Esmee is met haar neef van 8 op de foto geweest, Oma wordt volgende week 90 en krijgt van al haar achterkleinkinderen een foto. Allebei in het wit in de tuin, super leuke foto's ! Vanmiddag brief gekregen voor het bevolkingsonderzoek ( ben in maart 30 geworden ) zit ik echt op te wachten nu zeg ben net blij dat alle "gezellige" onderzoeken voorbij zijn...
ik moet echt nog even wennen aan dit nieuwe forum zeg! Hoe stel ik in dat ik weer email krijg als er nieuwe berichten geplaatst zijn??
Ha ha ..moet even lachen hoor!! Hier ook hoor! Bruin water..met slijmpjes erdoor.. (Gatver wat staat dat vies..) En soms ineens een KNAL...dat hij bijna opstijgt..zo hard perst hij dan @JODIE: Wauw wat is Senne lekker gegroeid.. Niet teveel meer twijfelen he aan jezelf? @kolf: Ik huurde toendertijd bij Len een kolf..(een Medela electrisch ding) maar daar zat een hand kolf bij die je mocht houden..Vond die electrische maar niks..en een lawaai dat het maakte..misschien een verouderd type?? IIg die handkolf had ik dus nog..Even in de vaatwasser geweest en daarna nog uitgekookt.. @Vogels: Wij hebben een duiven-paartje in de boom achter ons huis..Die ene is dik joh! Zullen ze nog eieren leggen??
( Ik ging echt googelen naar patatduiven...bestaat ook nog echt..hihi) geen idee..geen snackbar in de buurt.. misschien een hobby friturist?
nu moet ik ook even lachen...dat hij bijna opstijgt...hahaha enne bruin water met slijmpjes/korreltjes erdoor...hihi...hier net zo (staat idd vies, maar we zijn onderhand wel wat gewend, toch? )
hahahahahaha dat het ook nog op google te vinden is, lol. wij noemen het altijd maar zo, het bestaat dus echt.
Nou dit waren ook gewoon wijkwinkels hoor...Maar centrum schiedam is ook niet zover... Infacol heb ik nu pas 2x gebruikt.... dus daar kan de poepluier nog niet van zijn... Net achter in haar mondje gedaan....ze stikte bijna in dat slijmspul......alles voor de goede zaak...
ik doe het trouwens niet helemaal achter in zn mondje, beetje halverwege de tong en onze kleine man trekt altijd een sabbelend mondje als hij dat spul proeft zn boertjes ruiken nu ook naar sinaasappeltjes
zo heb weer een dagtaak aan het bijlezen.. Gisteren en vandaag niet gelezen en jullie zijn al weer veel verder. Tjeerd is gelukkig weer leuk (zat er woensdagavond echt doorheen, hij bleef huilen..). Sinds dinsdagmiddag aan de Omneo, nu al 3 dagen achter elkaar een poepluier, ipv 1x in de 2/3 dagen!! En niet zoveel stinkpoepjes meer, bijna niet eigenlijk.. Krampjes zijn er nog, maar ik denk dat ik de Omneo daar ook wat langer voor moet geven.. Ga vanavond denk ik even bijlezen..
He wat balen zeg..dat je er doorheen zat..fijn dat het met Tjeerd zn ontlasting ( en poepjes) weer beter gaat..Sterkte!
hi! Indy - haha... hier precies hetzelfde met de poepluiers... heb net onze kleine verschoond, toen aan de borst gelegd en meteen daarna hup enorme boer en alles komt eruit geknetterd in haar luiertje... het lijkt wel of het er meteen uitstroomt weer... dit heeft ze bijna altijd na (of nog tijdens) voedingen dus moet idd echt van de borstvoeding komen.... poep is altijd erg gelig waterig en in overvloed...(sorry voor dit tijdens etenstijd ) Hier slikt de kleine trouwens niks tegen krampjes dus denk niet dat het aan de infasol?? ligt... Onze kleine heeft trouwens erg last van rode plekjes / soort pukkeltjes op het gezichtje momenteel, is denk ik door de borstvoeding... hebben meer dit?? Weet niet of het erg is....en ze is ook wel beetje schilferig (ze is verder welheel leuk hoor, klinkt ranziger dan het is hahaha) Volgnede week trouwens prikjes en twee dagen later gaan we op vakantie... hoop niet dat dat problemen gaat opleveren... als ik het hierlees hebben toch wel wat beebjes last hiervan... Coto - ik begrijp het nu... toch top dat je zolang nog borstvoeding hebt kunnen geven, tot eind deze maand is echt lang... ik zit zelf ook te twijfelen wat ik ga doen als ik weer ga werken... ga het denk ik wel proberen eventjes... Over die kolf... je hebt helemaal gelijk... maar deze is nog nieuw in de verpakking, door omstandigheden nooit gebruikt... dus dan durf ik het wel.... En anders kun je vaak bepaalde onderdelen kopen waardoor het wel kan (anders zou je ze ook niet kunnen huren bij de thuiszorg) Zo ruikt lekker bij de buren (tuindeur staat open en ze zijn buiten aan het bbq 'en volgens mij...) hier moet ik straks voor mezelf koken..... laatste keer trouwens voorlopig want onze keuken gaat morgen weg!! We krijgen over twee weken een nieuwe dus dat wordt ff behelpen.... Groetjes!