April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Leonie: Esmee vind het ook heerlijk om lekker te zitten en om zich heen te kijken. Wil ook niet meer de hele middag in de box, maar wil er dan echt even bij komen zitten.
    WannaBmum: Kon op dat formulier van het bevolkingsonderzoek inderdaad aankruisen dat ik net bevallen ben dus krijg over een half jaar een nieuwe oproep.... iets om naar uit te kijken :D
    KipKip: Ik heb een paar rompertjes van de Hennes, die vind ik ideaal ook omdat je die om haar heen wikkelt ipv over haar hoofdje moet doen. Misschien ideetje ?! Koop je per 2 volgens mij...

Ben net voor de eerste keer wezen sporten jajaja ben helemaal trots op mezelf. Heb Zumba gedaan, wat leuk ! Maar wel heftig hoor hahaha dat wordt morgen met spierpijn shoppen ! Ben na het sporten nog even lekker onder de zonnebank geweest, heerlijk ! Durfde alleen nog niet met mijn litteken eronder dus heb slip maar aangehouden :)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Amom, wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, heerlijk!
    Waar kan ik je website vinden?
    @est, wat had Tjeerd toch lang geslapen zeg. Echt fijn!
    @Amom, ik voed wel op verzoek maar ze komt hier steevast om de 4 uur. Ze komt eens in de paar dagen een keertje extra, en dan krijgt ze uiteraard ook. Maar meestal dus zo'n 5x per dag.
    @Lynn, fijn dat je nu weet dat je je zorgen om niks maakte. Dan is zo'n inloopuurtje fijn he!
    @Danielle, hele dikke knuffel voor jou! En niet lang schuldig voelen, je bent een super mama!
    Lekker dat je morgen met je vriend naar dat feest gaat, zal idd spannend zijn dat Tim uit gaat slapen. En ja, weer lekker vroeg ophalen :D
    @Kipkip, ik vind die rompertjes van de Hema bij haar halsje/schoudertjes ook nooit mooi zitten. Bedoel jij dat ook?
    Vervelend van voetje maar gelukkig zijn onze kleintjes nog heel erg flexibel! En je hebt het zo te horen helemaal goed gemaakt met woordjes en kusjes. Je bent een lieve mama!
    @Sushi, goed dat je bent wezen sporten!:) En dat Zumba lijkt me ook wel leuk.
    Eens kijken of ze dat ook bij mijn sportschool geven, maar ja voordat ik weer genoeg energie heb om te sporten.....
    Shop ze morgen!
    @Bianca, hoop dat operatie goed is gegaan en dat je heel snel weer thuis bent!

Kleine meisje ligt hier lekker op de bank te slapen in het voedingskussen. We hadden haar op bed gelegd, maar dat was heel hard huilen. Hebben het even vol gehouden om haar te laten huilen maar langer dan 10 minuten hoeft ze van mij echt niet te huilen/kan er echt niet tegen. Dus toen weer mee naar beneden. Daar heeft ze nog even rond liggen kijken en nu ligt ze lekker te slapen.
    Vind het ook wel weer gezellig om haar beneden te hebben. Komen nog jaren genoeg waarin ze alleen boven slaapt :D

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Leonie; zo denk ik ook hoor, hou hem lekker bij me.
    Hij blij en ik blij...;)
    Is toch helemaal prima dan als je meisje hetzelfde heeft?

Zo, ga hem de laatste fles geven, en dan heeeeeeeeeeeerlijk slapen.
    Ben moe...

Doei lieve dames!

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Heb ik al gedaan, maar tijd klopt nog niet en ik krijg ook geen mail.

Coto en Eefje, ik ben hier ook zo bang dat het terug gaat lopen als ik straks moet kolven. Het is dan wel maar voor 2,5 dag per week, maar zijn toch iets van 3 voedingen op een dag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daarom als Wybe nu maar 1 borst drinkt of ik het idee heb dat hij niet veel drinkt, dat ik dan de andere borst afkolf en dat maar bij elkaar spaar. Dan heb ik iig vast een voorraadje. En intussen blijf ik gewoon volledig bv geven natuurlijk. Dan zal de productie toch wel goed op gang blijven?

Leonie, ik heb ook wel dat na het kolven mijn tepels echt veel gevoeliger zijn en net als jij moet ik dan bij het aanhappen echt even op mijn tanden bijten. Heb ook door de dag heen dan vaker zo'n tintelend gevoel in mijn tepels. Gelukkig voor jou dan maar 1x p.w. Blijft dat ook zo?
    Ik ga ook eens kijken of ik eerst zo'n electrische kolf kan huren. Ik hoorde dat sommige verzekeraars dat vergoeden... maar eens nakijken dan.

Pientje, hier hoop ik ook steeds dat Wybe eens een nacht doorslaapt, maar helaas. Maar idd, elke nacht toch weer die hoop. ;)

MiniUs, ik geef wel op verzoek, maar als hij om 5 uur een voeding heeft gehad, zit het wel snel op elkaar en gaat hij alleen maar veel spugen. :(

Sushi, ik heb die mail van de doos ook gehad. Doos nog niet opgehaald, moet eerst dat bericht uit zien te printen. (En had er nog geen tijd voor vandaag of morgen)

Msroxy, hier precies hetzelfde. Heb zelf ook op kdv gewerkt, maar je eigen kind is toch anders! ;) Ik ga 2,5 dag werken en dan gaat Wybe dus naar het kdv toe. Dat is vanaf 1 juli wennen en vanaf 7 juli voor het echie. Hij komt dan trouwens in een verticale groep. (Dus niet met alleen baby's, maar een groep van 0-4 jr waar meestal max 2 baby's onder 1,5jr in mogen.)

Loeka, zou best kunnen dat je links minder krijgt als je daar altijd kolft. Alleen ik kolf beide borsten en links minder dan rechts. Ik heb nu ook een handkolf van Avent, maar zit stiekem te denken aan een electrische omdat ik al zo'n last van mijn rug heb en met dat kolven zit ik veel teveel voorover gebogen te kijken enzo. Ik krijg trouwens uit 2 borsten maar 100 max.
    Ze moeten trouwens OF eigen paspoort hebben of bij jou (of partner) op het paspoort bijgeschreven worden. Wij hebben hier gekozen voor bijschrijven bij mij, want voorlopig gaat hij zonder mij nergens naartoe. ;) Wel stom trouwens dat je pasfoto van ze moet laten maken. Dat lijkt over een maand nl al niet meer en er gelden zowat dezelfde regels voor als ons. (Recht in de camera kijken lukt niet met een kind dat zijn hoofd niet omhoog kan houden! :( )
    Wybe heeft trouwens ook van die bultjes op zijn gezicht. Heeft er trouwens ook een hoop in zijn nek van het steeds spugen en dat blijft dan vochtig (hoe goed ik ook poets.) Ziet er heel zielig uit, maar cb zei dat ik alleen vet kon houden, zodat het niet zo gaat irriteren.
    Hier zou Wybe trouwens ook prikjes krijgen 2 dagen voor wij weekend weg zouden gaan. Ik heb het verzet tot na het weekend. Heb geen zin in een zielig huilend kindje op vakantie. ;) (De andere 6 vrienden die meegaan trouwens ook niet denk ik. :) )

:) Zal ik trouwens eens een compliment geven aan de dames die flesvoeding geven: Ik vind het nl knap dat jullie zo op tijd kunnen geven en elke keer moet je die voeding weer klaarmaken, ook midden in de nacht. En de beebs heb ik begrepen kunnen er minder goed tegen dan bv, dus zullen ook wat meer last van hun darmpjes hebben. Dus ik heb ook respect voor jullie hoor! :)

Jantsjuh, ik vond ook dat ze in het ziekenhuis niet echt super ondersteunden. Ze kwamen alleen aanleggen en daarna mocht ik het zelf uitzoeken. Ook niemand had verteld dat je na ks kan zijn dat het niet zo goed op gang komt. Dus ik me druk maken en Wybe kreeg via fingerfeeding voeding binnen. De kraam heeft me die tepelhoedjes aangesmeerd, terwijl die bij mij helemaal niet nodig waren! Die moet je idd alleen gebruiken als je ingetrokken tepels hebt en dat had ik helemaal niet, alleen meneer wilde niet zo goed pakken.
    (en Jessie): Ik heb het allemaal nog geen plekje kunnen geven. Maar dat komt misschien nog door die depressie, dat ik het nog niet helder kan zien. Hoop dat ik dat dat snel gaat komen. Hier vloeien de traantjes nl nog best vaak eens. (Zoals een uur of 3 geleden.... :( )

Jodie, wat fijn dat je mannetje het zo goed doet! Dan ben je stiekem ook wel beetje trots op jezelf hè? ;)

Indy, hier ook 1 die heel goed poept als ie aan de borst ligt. (Ik denk dat hij daarom ook zo "siepelt", want eten en zo hard schijten gaat vast niet goed samen.) En het is normaal dat het dan zo dun is bij bv. En idd de mijne spuugt ook teveel na de voeding om dan te gaan verschonen, dus ik doe het er net voor en als het nodig is dan net nadat hij in de box heeft liggen spelen en voor hij gaat slapen.

Sushi, hier ook die brief gehad (in april 30 geworden). Kon toen terugsturen met dat ik zwanger was, dus ben benieuwd wanneer ik wel moet komen nu.

Amom, hier is voeden tussen de 7 en 10 keer per dag. Als ik dat van de andere lees dan is dat veel! Meneer houdt het hier maar een uur of 2-3 vol op een voeding en wil dan weer. (En heeft er 's nachts ook max 4u tussen zitten)

Dames met ks, konden jullie toen het verdoofd was ook gewoon je benen bewegen? Ik nl wel, maar mijn buurvrouw in het ziekenhuis helemaal niet. (Bij mij was het ook niet goed verdoofd, want ik had linksonder in mijn buik nog een plek die zeer deed. :( )

Sorry trouwens weer voor het hele verhaal. Jullie zullen weten dat ik terug ben. ;) :p

5. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    dilemma.. Om 16.30 heeft Tjeerd zijn laatste flesje gehad. Hij heeft niet de hele tijd geslapen tussendoor, maar wel veel en hij slaapt nog steeds.. Da's al 6,5 uur tussen twee voedingen, maar hij heeft er vandaag nog maar 4 van 135 gehad.. Wakker maken of laten slapen?? Als ik hem laat slapen en hij komt over anderhalf uur haalt ie morgen de gemiste voeding wel in denk ik.. Mijn gevoel zegt; lekker laten slapen, hij zal 't nodig hebben. Plus, hij laat echt wel van zich horen als hij honger heeft..
    Net even boven zijn wiegje gestaan, wat is het toch een heerlijk jong..

Veel plezier bij het feest Danielle!

Kipkip: ik heb er een van de zeeman, bij hem wat breed, maar hij is niet zo groot..

Oh dilemma opgelost, meneertje wordt nu wakker.. ga flesje geven!

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    #2226 Pientje, 12 jun 2009
    Laatst bewerkt: 12 jun 2009
    Zo heb nog 20 minuutjes voordat ik de verf uit mijn haar moet spoelen :p

Kolven heb een handkolf, maar nog amper gebruikt, nog niet echt nodig geweest en vind het ook stom om te doen haha

Hier wordt trouwens 's nachts niet meer gepoept, ben ik wel blij om, scheelt weer verschonen waar ze zo wakker van wordt en minder snel in slaap valt.

Eefje hier 2 keer een klitje gehad...die we eraf geknipt hebben :) vond het zo zielig om het eruit te kammen.

Kipkip oooow wat zielig van haar voetje, ah gossie...hoe kan dat nou? oma oma oma toch...:$
    De beste rompertjes vind ik de strech rompertjes van de hema, die blijven mooi in vorm en zitten lekker (denk ik :p ) maar meestal hebben ze geen mooie effen kleuren en hebben ze die wel dan is het geen mooie kleur. Misschien dat ze nu wel goeie kleuren hebben. Rompertjes petit bateau (ofzoiets) zijn ook goed maar duur.

Amom hier krijgt ze ongeveer 8 keer op een dag, blijft geweldig BV geven, geniet van elke keer.
    Leuke website, ben niet zo heel goed is engels, maar klopt husband wel? Dat is toch mannelijk?

Loeka ik dacht laatst ook dat mijn voeding terug liep en wou al gaan kolven enzo, maar eigenlijk bleek dat mijn productie juist op haar was aangepast, had daarvoor teveel.

Leonie nou hopen dat de B12 dan helpt, hoor je wel vaker dat dat goed helpt. Weet niet wat het kost om een kolf te huren, staat dan niet op een site van de thuiszorg? Rond kijken, ja hier ook, dat vind ze leuk.

Doorslapen ja we hopen er deze nacht weer het beste van, heb al geprobeerd te rekken met een speentje, maar dat werkt echt niet!!!
    Manlief slaapt niet thuis, dus neem haar lekker bij mij in bed denk ik, misschien dat dat werkt haha

Ow moet gaan spoelen!

7. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    :D
    Zo, laatste fles erin….ze heeft heel hard gehuild tussen half 9 en 9 (altijd als je naar een Nederlandstalig programma zit te kijken.:D) Daarna op mijn bovenbenen rustig als ik maar schud…ze ligt nu in bed….het lijkt stil??!!
    Zou wel leuk zijn als ze in 1 keer gaat slapen…?
    @Est : Wel apart he, dat die sprongetjes echt wel kloppen, dat je daarna ziet dat ze meer kunnen…
    Ik heb vandaag voor het eerst gehoord dat Djemi probeerde met geluid te lachen! (Humor snapt ze dan nog niet, het was om de bewegende parasol:D)
    Aa, dus het is wel wat, de Bloom stoel? Wij zijn nog aan het twijfelen…best duur…
    Zie je wel, ik dacht al dat ze soms met haar ogen open slaapt:$! En ook knipperen doen ze bijna niet!
    @lynn : ja lekker he dat wandelen..hier ook lekker weggeweest!
    @Danielle : OOO, jij hebt geen punten gescoord zeg:$…gelukkig hebben ze een slecht geheugen! En ook al naar het dorpsfeest! Nee, hoor, je hebt gelijk…veel plezier!
    @WannaBmum: Ik heb het idee dat de ontwikkeling van Djemi een beetje stil heeft gestaan, toen ik niet genoeg BV had en zij dus honger! Dus ze is morgen 10 weken, maar zit nu in het sprongetje van 7-9 weken…
    @sushi : goed hoor, sporten….ik moet eigenlijk ook weer..(zegt ze al 4 weken)
    @leonie : Hier ook de hele avond wakker kind en dus beneden hoor!
    @wwjc : Als je genoeg hebt en het is goed op gang kan het geen kwaad hoor, kolven…..je zou ook advies kunnen vragen aan het CB…of beter een lactatiedeskundige…
    O, en het is wel een feit dat BV kinderen vaak nog voor een nachtvoeding komen…gezellig bij mama.:).
    Bepanthen helpt ook goed tegen pukkeltjes en pijnlijke tepels!
    Bij mij ook tepelhoedje aangesmeerd, kon niet meer zonder en ze schijnen toch minder goed te drinken!

Ze is nog steeds stil….20 min…zal ze slapen8)???

Welterusten allemaal…een nacht vol slaap:)!

8. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    :) Bedankt! Voeding is hier in principe zo klaar. Waterkoker aan, helft gekoeld water, helft gekookt water, poeder erbij, even schudden en klaar is klara ;) Gelijk goed op temperatuur. Helaas idd darmpkrampjes, maar die had ie ook toen hij afgekolfde BV dronk..

Hier net ook een "oh-domme-mama"-moment.. Tjeerd had heel lang geslapen, maar manlief had hem een gewone luier aangedaan ipv een baby-dry, dus hij was een beetje klam (eigenlijk "domme" papa dus..). Je kan je zo lullig voelen als zoiets gebeurt..

Nou, ik ga even douchen en dan lekker naar bed. Hoop op hele rustige nachten overal!!!

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen..
    Hier een uitgeruste mama!!:)
    Sam sliep om 22:30..En werd vanmorgen om 6 uur wakker..weer geslapen tot een uurtje of 7 en kwart over 7 heb ik hem aan de borst gelegd..Vind dat rekken eigenlijk best sneu..want kan me zo voorstellen dat hij om 6 uur ook wel graag wil drinken..en mama maar slapen..:)

Manlief en ik hebben het gisteren (eindelijk..) weer eens 'gezellig' gehad..was ook echt wel weer fijn...maar ja wat wil je na 3 maanden ;)..

Ik ga zo even bijlezen..

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    gaaaaaaaaap!

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi Pientje, ik neem aan dat bij je in bed nemen niet heeft geholpen?
    Hier heeft meneer tot 2 uur liggen slapen, daarna om kwart voor 6 weer gekomen voor voedingen daarna niet meer geslapen. Heb het opstaan nog uur weten te rekken, maar zoals gewoonlijk....ikke wakker en naar een kreunend en mopperend kind liggen luisteren.

Vandaag druk dagje. Oma komt zo even oppassen en dan vanmiddag naar 2 verjaardagen en vanavond/einde middag komen mijn schoonouders terug van vakantie en komen dan even langs.

12. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    #2232 Kikki, 13 jun 2009
    Laatst bewerkt: 13 jun 2009
    Hij heeft eindelijk de nacht echt goed doorgeslapen! Na zijn aarzelende begin vorige week, het toch weer komen voor voeding rond 03.00 uur de afgelopen dagen (met dank aan de prikjes), heb ik hem vannacht voor het eerst in zijn eigen kamertje gelegd (slik). En ik had hem de afgelopen twee dagen wat meer voeding gegeven, omdat jij daar om vroeg en dan gaat hij meer gevuld de nacht in. EN...... gisteravond 22.45 laatste fles, hij sliep om 23.15 en kwam weer om 06.15!!! Dus, gevoed en hij sliep weer om 07.00 tot 09.15! Dit is echt geweldig. En het slaapt ook wel wat rustiger als hij in zijn eigen kamertje ligt (al was het wel even slikken). Hij wilde eerst ook niet slapen rond 21.30 en zijn gejengel werd steeds harder en ging over in huilen. Toen ben ik even bij hem gaan zitten, met de wijsvinger over zijn gezichtje gegaan en hij sliep!

Ik moet ook zeggen dat hij de afgelopen twee dagen super lief en gezellig was. 's Avonds wat onrustig, maar dat is hij altijd. Hij is ook dinsdag en woensdag duidelijk van slag geweest van de prikjes. Maar, hij heeft ook "gesprongen" (of hij daar al mee klaar is, weet ik niet). Maar, sinds een dag of twee kan hij ineens: veel verder om zich heen kijken, hij volgt je met de ogen, zit graag in de wipstoel, lacht met geluid/schaterend, maakt echt contact, maakt veel geluiden/brabbelt en is geobsedeerd door de Woezel en Pip mobiel (ik kan het deuntje ondertussen dromen ;)).

Zo, en nu gaan papa en mama lekker samen ontbijten met ons manneke gezellig in de wipstoel naast ons. Oh, ik kan hier zo van genieten!

@WWJC: heerlijk die lange verhalen van jou. Zo kennen we je weer. Gezellig dat je er weer bent, echt!

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

whaha Pientje, je hebt helemaal gelijk... ik had eerst staan a wife to my husband..en toen stukje ingekort :p thanks, zal het meteen veranderen ;) En hoe was je nacht? zo te lezen vermoeiend..?

Danielle oh wat naar zeg, dat je hem niet had gehoord :(

Sushi: Zumba...at is dat nou weer??? Ik kom echt NOOIT in de sportschool, heb echt geen idee

Vaderdag: oh is dat dit weekend??

Wwjc: 7-10x vind het el normaal hoor, zit er denk ik ook wel op, misschien ook nog el boven....geef de borst ook als troost. Jammer van je nacht zeg, en dan nu zo'n drukke dag!

hier een jengelaar, die helemaal KAPOT is. Hij heeft vannacht gewoon weer normaal geslapen...alsof hij nu ineens veel meer slaap nodig heeft :( We zouden vandaag naar een bijeenkomst over adoptie, nou kan ik neit mee :( en manlief vergeet altijd de helft te vertellen nadien...misschien geef ik hem maar een kladblokje mee hihi

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht

ik kreeg er 's middags ook één maar dan in mijn andere been. Die deed echt geen pijn ook niet daarna. Ze had volgens mij gewoon verkeerd geprikt.

15. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    goedemorgen!

eefje: ik probeer ook te rekken hoor. Weet niet hoe Sam is, maar Tjeerd laat echt wel van zich horen als hij echt honger heeft, dan valt er dus niet te rekken ;)

Pientje: zware nacht gehad? Hoe is je haarkleur uitgepakt?

eenwondertje: heb gewoon genoten van jou stukje. Je klinkt helemaal gelukkig.

wwjc: vervelend dat je niet kon slapen tijdens het rekken

amom: vervelend dat je bijeenkomst nu moet missen. Idd, man gewoon een kladblokje meegeven!

Tjeerd heeft weer 2 lange pauzes tussen voedingen gehad. Gisteren om 16.30 en toen om 23.00 een flesje en vanochtend om 4.30 (die was helaas niet te rekken).. Toen om 8.15 nog een en nu ligt hij weer te slapen. Ga zo even de babydoos ophalen bij Prenatal.
    Felicitas was hier woensdag (geen leuk mens, ze had er volgens mij niet zo'n zin in). Ik heb ook het gezond groter worden boek (weten jullie dat de ongelukjes op alfabetisch volgorde staan en dat de eerste wel heel bizar is: "afgerukte ledematen") en de kijk een boek-lees een boek serie (12x9.95) 10 boeken, 7 met DVD en 3 met CD.

Ben zo blij dat Tjeerd zich weer wat beter voelt, ben ik ten minste ook weer gezelliger en heb ik weer "zin" om dingen in huis te doen..

Fijne dag vandaag, het zonnetje schijnt..

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    8^(^&*o5 heel verhaal weg....Len trok per ongeluk de internet kabel uit de laptop..:(

Nou probeer t nog een keer..

EST: Nou afgerukte ledematen is wel heeel extreem zeg...:$
    Wel mooi dat jullie je beide weer wat beter voelen..geniet van het zonnetje..

PIENTJE: Jammer zeg..weer niet doorgeslapen..Heb het wel met je te doen hoor...Haartjes weer mooi??

WONDERTJE:Heerlijk zeg..*klap klap*.. En idd het kan zoo onwijs gezellig zijn..leuk om te lezen..geniet ervan..

WWJC:Och jee..niet helemaal uitgerus..ik hoop dat je toch een gezellige (drukke ) dag hebt...

AMOM: O ja ..jullie willen ook adopteren ...Super hoor..ben benieuwd hoe jullie gezin er over 10 jaar uitziet..Gezellige drukke boel..:)
    Kladblokje mee..hihi..heb je geen recorder ofzo??;)

17. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Nou, gezellig in de wipstoel naast ons....... Hij werd ineens snel moe, dus in plaats van badje heb ik er maar bedje van gemaakt. Hij was binnen 1 seconde onder zeil?! We hebben echt een avondkind, net als zijn papa en mama. Wij zijn ook geen ochtendmensen, meneertje dus ook niet.

@Est: ik ga zo ook naar de Prenatal om de doos op te halen. Ben benieuwd..... En idd, ik ben ook happy. Leuk dat je er dat uit afleest! En fijn dat Tjeerd zich weer wat beter voelt; dan voel je je als moeder ook vaak blijer!
    @Amom: klinkt toch echt als het sprongetje van 7-9 weken. Hoe lief ze ook zijn, soms ;). Oh ja, ik kom nog terug op jouw PB, maar schiet er soms even bij in......

18. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam

Zo, zo leer je nog eens wat.....wij vroegen ons al af wat het verschil was? Wij hebben alleen de new baby....

@Eefje : lekker nachtje!In meerdere opzichten!
    Hier nog uitgeruster “: Ze bleef slapen gister…tot vanmorgen 09:45!!!!! Ze heeft echt punten gescoord! Papa en mama waren iets eerder wakker…mmmm gezellig hoor!
    @Pientje : O jee…..wil je een nachtje ruilen?? Nee, toch maar niet he?
    @wwjc : Wel jammer dat hij zo’n vroege vogel is!
    @Een wondertje : YESYESYES…”doet een dansje mee”
    Wel even wennen, op zijn eigen kamer…maar het was wel goed dus! Hier nijntje mobiel…Ook heel irritant deuntje…tralalala…zullen we effe ruilen?
    @amom : vaderdag…volgende week!

19. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    die baby dry zou ze volgens de verpakking tot 12 uur droog moeten houden. Dat redt ie hier niet, maar wel een uurtje of 8 a 10. Heel handig als ze nog voor een nachtvoeding komen.. Tjeerd kreeg dan bij de late fles een baby-dry aan zodat we hem niet na de nachtvoeding hoefde te verschonen (=blerren=klaar wakker= niet handig midden in de nacht)

20. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

heey meiden,'
    zal ff snel reageren op de pampers, want madam moet gevoed worden. Ik gebruik s'nachts een maat groter pampers. Gewoon die van de action, kan perfect. blijft ze lekker droog en kan ze ook lekker doorslapen.
    ik zal straks ff teruglezen en reageren haha.

Deel Deze Pagina