April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ja regelmaat als je weer gaat werken is wel erg prettig, ik moet zeggen dat Miley vaak wel op dezelfde tijden komt en heb er niets voor hoeven doen (bij dean moesten we meer ons best doen omdat ie steeds meer wilde eten haha) miley is eigenlijk qua eten heel snel tevreden, ze drinkt nu 4 flessen van 190 water met 6 scheppen en 2 schepjes JBPM en ze laat nog wel wat staan maar van de 3 flessen gaan er toch 2 helemaal leeg en die andere laat ze 20-40 staan ervan, dus officieel drinkt ze wat te weinig maar ze groeit goed en is in haar sas dus zal wel goed zijn.. ik ga het er ook niet inproppen :p ze geeft het zelf keurig aan..

Ik ben vandaag nog even naar mijn oma geweest en heb ik even Miley laten knuffelen ze vond het erg leuk alleen is miley nu alweer te groot voor haar (en te sterk) mijn oma is 87 en gaat heel slecht mee maar zoals ze dat zelf zo "heerlijk" formuleert gaat ze maar niet dood elke ochtend gaan mijn ogen weer open zegt ze dan teleurgesteld, vind het zo zielig maar ze kan tegelijkertijd zo moeilijk zijn!! en vooral erg eigenwijs! ik zal zo foto online zetten!

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Danielle, fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Wel weer lekker om er even uit te zijn?

Rach: jeetje een 2e. Daar gaan mijn gedachten nog niet naar uit. Maar als jullie je er goed bij voelen moeten jullie je niks van anderen aantrekken.

Leonie: wat rot zeg dat je meisje zo ziek was, lijkt me erg zielig om te zien. Hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat.

Wij gaan volgende week gewoon even een weekje in een huisje op een park. Waarschijnlijk in sept even met het vliegtuig naar de zon.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar met de toevoeging van het jbpm gaat het echt super goed. Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar sindsdien slaapt ze ook door!

Vandaag op kraamvisite geweest bij een baby van 2 weken. Grappig om te zien dat zij met haar 2 maanden al een reus lijkt!

Morgen naar het cb voor de 1e prikjes:(

3. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ik maar mopperen dat het internet zo traag is vandaag; kon ook niet op ZP komen?! Kom ik er net achter dat manlief al de hele dag zware bestanden boven zit te downloaden :x. Tja........

Ik las iets over regelmaat en wanneer op bed: ons manneke is op zoek naar zijn regelmaat. De ene nacht slaapt hij door en komt hij op 5 x ca.150 (evt. nog een extra flesje van ca. 100) en de andere nacht komt hij toch weer voor voeding (rond 04.30) en komt hij op 5x135 en 1x165 (jawel, hij kan tegenwoordig grotere flessen op!). Per dag krijgt hij ca. 800/850 cc.

Na de 1e voeding slaapt hij altijd direct weer in (of dat nu rond 04.30 of 07.00 uur is). Na de 2e voeding (rond 09.00) is hij ca. 1,5 a 2 uur wakker (incl. bad/wassen). Na de 3e voeding is hij slechts 1 uur wakker en tussen de 4e (rond 17.00) en laatste voeding(en) is hij op een uurtje na, continu wakker :$. Rond 22.00 uur gaat hij slapen en soms krijgt hij dan dus rond 23.00 uur nog een fles en dat zijn we aan het vervroegen. Het is ECHT een avondkind, net als wij. Het lastige is alleen, hij is 's avonds niet heel erg gezellig. Er wordt dan behoorlijk gejengeld (en geknuffeld.....). Ik leg hem altijd op bed als ik merk dat hij gaapt, in zijn oogjes wrijft enz. Dat gaat overdag dus prima, maar 's avonds :(.

Vandaag zijn mijn ouders geweest en het is wel schattig om te zien hoe ons manneke op mijn moeder reageert. Hij lacht naar haar, terwijl hij dat normaal alleen naar mij of manlief doet. Blijkbaar hebben wij dezelde klank en toon, terwijl hij mijn moeder nog maar een paar keer heeft gezien. En naar mijn schoonmoeder, die hij vaker ziet, kijkt (laat staan lacht!) hij amper *schaam*.

Oh, wel spannend: a.s. dinsdagochtend kennismaking KDV en 's avonds een etentje van mijn zwager in een pannenkoekenhuis. We nemen ons manneke gewoon mee in de kinderwagen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat (= de 1e keer). We doen het wel zo dat als het niet gaat (hard huilen) dat ik naar huis ga met hem en dat manlief dan met mijn zwanger terug naar huis rijdt.

@Egbimi: fijn dat alles is goed gegaan en dat je weer lekker thuis bij je mannetjes bent. En fijn he van die ouders?! Gewoon er wat van zeggen, want anders........

@Leonie:
    hoe is het nu met je kleine meisje?

@Jodie: misschien kan een bezoekje aan de HA idd geen kwaad. Je weet het toch nooit helemaal precies met die kleintjes. Hoe voel jij jezelf verder?

@Est: hoeveel weegt Tjeerd nu en hoe lang is hij? Ons mannetje woog ook maar 2700 gram bij de geboorte en was 45/46 cm. Ook hij was gestopt met groeien (bleek overigens achteraf). Hij is geboren met 38 weken en 5 dagen. Mij is ook verteld dat het niets had uitgemaakt als hij was voldragen tot 40 of zelfs 42 weken. Na 37 weken groeien baby's namelijk nog amper in de buik. Hij weegt nu 4900 gram en is 54/55 cm....... Hij is behoorlijk gegroeid dus.

@IMD: Jeetje, wat ben jij verwend met die doorslapers. Lekker zeg *sprak een wondertje erg jaloers*.

@Rach: een 2e?!?! Ik kan mij voorstellen dat jullie hiermee bezig zijn, omdat het bij de eerste ook niet vanzelf ging en je waarschijnlijk nu extra vruchtbaar bent (de eerste 6 maanden na een bevalling). Aan de andere kant, ik heb hetzelfde als IMD, ik wil veel te graag van het nu genieten en van mijn kleine mannetje dat er net is. Stel, ik heb bij een tweede zwangerschap weer van die complicaties, dan zou ik mijn kleine manneke toch wel tekort doen en dat wil ik niet. Maar, dat is natuurlijk voor iedereen anders en je moet vooral je eigen gevoel hierin volgen!

@Coto: hoe is het met Djemi, nog lekker aan het springen?

@KipKip: succes morgen bij het CB! Wij twijfelen ook over toevoeging van JBPM aan de laatste avondvoeding, ook omdat ons manneke af en toe, sinds een paar dagen, wat zuur teruggeeft (niet altijd met melk). Maar, dat doet hij niet iedere dag..... Zou JBPM daar ook tegen helpen?

Zo, ik zie dat het een behoorlijk bericht is geworden. Ik ga even een drankje inschenken.......

4. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    even snel, nu er nog reclame is (zit Medium te kijken)
    eenwondertje: Tjeerd is nu 53 cm, dinsdag woog hij 3710 gram

Imd: wat zielig van je oma :(

succes morgen kipkip!

5. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik kijk het morgen nog even aan. In het boekje van het CB staat dat ze na de enting slecht kunnen drinken, dit mag 1 a 2 dagen duren. Hij heeft ze vrijdagochtend gehad...
    Een wondertje ik voel me lichamelijk al wel wat beter en ook geestelijk beter. Maar nu met dit drinken raak ik toch wel gestrest, hij dronk net ineens voor het eerst zonder moeite 135 cc weg, heb hem niet meer gegeven, denk kan nog wel 30 cc geven maar dan is zijn buikje weer van slag. Ik maak hem rond 12/en wel wakker )dat wordt wekker zetten pffff.....maar goed heb het er voor over ... zit nu op 565 cc pffff.

6. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Danielle, hier gaat Rosan naar bed als ze begint te gapen. Heel vaak is dat bijna direct na de voeding dat ze alweer moe is. Ik haal haar nu daarom direct uit bed als ik haar wakker hoor worden (uitrekken en kreunen zo grappig hihi) en geniet dan van de wakkere momentjes tot ze echt honger krijgt en huilt om een flesje. Als ik Rosan na de fles te lang wakker houd wordt ze onrustig en jengelt ze tot de volgende voeding. Dit houdt in dat ook zij wel eens wakker in bed word gelegd, maar geloof me, ook een wakker babietje kan moe zijn......

7. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Danielle wij doen het ook volgens het slapen-wakker worden-verschonen-voeden-knuffelen-spelen-slapen patroon. Senne gaat op bed als hij gaapt, dan wordt hij ook jengelig en soms pak ik hem nog even bij me, dan zie ik aan zijn oogjes dat hij moe wordt en breng ik hem wakker, maar wel moe naar bed.

Senne krijst alles bij elkaar pfffff, hij is heel erg moe want doet steeds zijn oogjes dicht in bed. Dan zomaar ineens weer schoppen met de beentjes en huilen.

8. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Nog even kolven, meisje ligt op bed, maar protesteert hevig…dus mannetje is naar boven…
    Nog niet moe genoeg…of juist te moe…ze viel tijdens de voeding wel weg…het lijkt dan alsof ze vecht tegen de slaap….maar morgen moeten we vroeg op want we moeten naar de tandarts…handig!
    @Jodie : Lastig he, als ze slecht drinken? Hier is dat ook wel een beetje…tenminste..’s morgens heel veel rest vd dag ongeveer 100-120…wel 6 in totaal dus 750 ongeveer….heb wel het idee dat het met die infacol beter gaat!!!!
    @egbimi : ja, net als je denkt…ik heb het door, gooien ze alles om…
    @imd : wat een verschil met Djemi met drinken dan he? Zoveel krijg ik er echt niet in!
    Toch wel leuk, dat je oma miley wel kan meemaken!
    @kipkip : sterkte morgen!
    @wondertje : wel apart, dat lachen naar je moeder en niet naar je schoonmoeder! Djemi gaat steeds beter…infacol lijkt ook te helpen voor het huilen ’s avonds….en ze lacht meer!

Nou het lijkt weer stil boven….mannetje is nog niet terug….ik ga brood maken…welterusten allen en een goeie nacht!

9. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    goedemorgen!

Wat gek Jodie dat Senne zo weinig drinkt. Poept hij wel gewoon iedere dag? Misschien anders toch even langs de huisarts vandaag of morgen?

Hier het tegenovergestelde. Nienke blijft maar drinken als we haar laten doen.Ze drinkt met gemak 5 x 200 cc weg en 's ochtends wordt het weer steeds vroeger. Gisteren kwamen we zelfs op 6 voedingen uit! Vanochtend was ze om half 7 wakker, maar had nog niet echt honger (wel 180cc gedronken en 200 was er ook wel ingegaan..) dus als ze vandaag nu heel goed slaapt en tevreden is zal dat komen door de hoeveelheid voeding gisteren denk ik... En dan ga ik toch die voeding voor hongerige baby's proberen denk ik.

10. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

goedemorgen,

@rach; leuk hoor een tweede, je moet vooral doen wat je hart je ingeeft. vaak geeft je intuitie ook aan wanneer je er aan toe bent.
    ik duim mee :)

@danielle; Naomi gaat na de laatste voeding op bed, dat is meestal rond tien uur/ half elf. Dan leg ik haar half wakker in bedje, even een paar liedjes zingen en ze slaapt heerlijk.

@snotjes; ik ben ook iemand die als ze het ziet zitten meteen naar de wattenstaafjes grijpt hehe.

@egbimi; fijn dat je weer thuis bent!

hier ook een meisje die de laatste week minder drinkt. ze begint goed, drinkt ongeveer 100cc en na het boeren als ik de fles weer aanbied, slaat ze met handen en voeten en krijsen! weet er soms geen raad mee. heb al een medium speen geprobeerd, maar dat werkt ook niet. las iets over springende baby's dat ze minder drinken???? jullie proberen infacol, zou het dan ook nog aan de darmen kunnen liggen??
    moet morgen ook naar CB dus vraag het ook wel even.
    ik probeer Naomi nu tussen de middag ook op haar bedje boven te leggen, dus schoonmoeder had pech gisteren :p ;) Ze kwam net toen ik Naomi op bed had gebracht, ze is toen ook snel weer weg gegaan ;) :)
    Toen weer lekker te wandelen geweest naar visite. was echt lekker weer.

helaas is 29 juni mijn verlof afgelopen en moet ik de ww weer in. vind het erg lastig nu met een kleine, en werk zoeken. wil eigenlijk ook niet veel werk 1 of 2 dagen in de week. nou jah we moeten maar zien, zal vast wel weer goedkomen. :)

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Amom hoe was de bijeenkomst? Manlief alles onthouden?

Rach ow wat goed dat ze zo lekker heeft geslapen :D
    En al een 2e, phoe pittig, maar ook superleuk! Hopen dan maar dat het snel raak is en dit keer geen jaren overheen gaat.
    Kan dat trouwens gewoon die cryo tijdens BV?
    Zou helemaal gaaf zijn als het spontaan gebeurd, ben je al ongesteld geworden? Kan natuurlijk ook wegblijven door de BV. Bij de 1e werd ik het na 6 weken al, bij de 2e pas na 7 maanden ongeveer. Van mij mag het nu heeeeeel lang wegblijven :p

Lynn mooie foto's weer :D vervelend van die buikloop elke keer, idd maar eens naar de ha gaan hoor!

Jantsjuh ook leuke foto's! En heb je je schoonmoeder overleeft? hihi

Egbimi heerlijk dat je weer thuis bent, voel je je goed? Lekker weer van je mannen genieten! Zou dan idd ook een fijner gevoel bij kdv hebben dan bij je ouders, die houden ook echt een vast ritme aan voor je kindje.
    Leuke foto's zeg, heerlijk binkie, die foto met die badslippers dan, geweldig!

Leonie hoe gaat het met je moppie? Zo zielig als ze niet fit zijn.

Est leuk hè dat ze zo vooruit gaan in hun ontwikkeling en steeds meer kunnen. Wat een kleintje was hij zeg! Wat staat er nou op die tattoo?

BV en darmpjes hmm hier niet echt last van gehad hoor. Maar was ook pas begonnen rond de 6 maanden met bijvoeden, dan zijn de darmpjes al wat "sterker"
    Ga trouwens weer proberen te rapleyen, is me goed bevallen, meerdere die dat gaan doen?

Ah Elize roept en de telefoon gaat, ben weer weg!

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames !

Kipkip: sterkte vandaag !
    Rach: Wauw nu al een tweede... ik moet er ook eerlijk gezegt nog niet aan denken hoor. Geniet echt van ons moppie en ik ben zo blij dat ik alles weer mag eten en drinken, en geen last meer heb van maagzuur... Over 2 jaartjes pas bij ons denk ik... Maar wel super leuk voor jullie en ik hoop dat het allemaal wil lukken !
    Leonie: Hoop dat het alweer beter gaan met je meisje !

Volgens mij zit Esmee weer in een sprongetje, ze is een week te laat geboren dus volgens mij zou dat wel kunnen. Gisteren de hele dag liggen jengelen, en als we haar uit de box haalde was ze even stil.... Maar daarna weer jengelen en constant vermaakt willen worden en bij mij of papa willen zitten/liggen... Tussen de middag wilde ze ook niet slapen, doet ze normaal wel... gelukkig ging ze 's avonds wel lekker slapen. Ze kletst ook zo ontzettend veel, doen jullie moppies dat ook ? Kijken hoe het vandaag gaat.....

Zaterdag dus wezen winkelen voor de bruiloft van as vrijdag.... Wilde graag een jurkje maar dat viel vies tegen... Figuur is natuurlijk nog niet de oude, heb nog een buikje.... Dus het is een mooi pak geworden. ben er wel blij mee... niet met de maat waarin ik hem moest kopen maar ja... komt vanzelf wel weer goed.... Werd nog gefeliteerd met mijn zwangerschap ook leuk :x sommige mensen grrrrr !!!

13. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    :D
    Ik zeg dus NOOIT meer, dat ons meisje zo lekker doorslaapt! Vannacht om 0500 hoorde ik al wat gepruttel…0510 huilen….speen erin…helpt niet..dan maar eten…ze drinkt 155cc! Terug naar bed…wakker en huilen! Wij willen toch wel nog even slapen…dus naast mannetje liggen…ze slaapt…0610 in eigen bedje…0710 wekker…O, ja we moeten naar de tandarts! Zij slaapt natuurlijk….om 0800 uit bed, luier verschoond, wil ze nog eten? Flesje geprobeert, ze drinkt nog geen 20cc…in maxi-cosi…ze slaapt…
    Wij naar tandarts…ze slaapt….om 0910 weer terug…in bed…ze slaapt door…nu nog…??? Wat wordt nu haar schema???? Is niet goed voor een controlfreak als ik hoor!!!

@Msroxy : wel apart dat nienke zoveel drinkt! Maar ze heeft toch wat in te halen?
    @Jantsjuh : En jou meisje drinkt weer minder…dat was hier vorige week, tijdens de fles huilen! Vooral ’s avonds…lijkt met de infacol beter te gaan…
    Mmmm, lijkt me wel heel lastig, solliciteren met zo’n kleine….nou ja veel werk is er niet geloof ik nu?
    @Pientje : Wat is dat, rapleyen? O, ik heb even gegoogled…oei, ingewikkelde materie…ik moet me daar eens in verdiepen dan…heb je daar goede ervaringen mee?
    @Sushi : Fijn dat je geslaagd bent voor een outfit! Tja, ik durf eigenlijk ook nog niet voor nieuwe kleren….bang voor de maat! Maar zoveel heb ik ook niet meer om aan te trekken….heb 2 broeken en 2 bloesjes die ik nog aan kan….

Ze maakt wel geluidjes nu, maar nog niet van de honger….ik heb nu 3 voedingen BV staan, maar als ze nu de voeding niet opdrinkt vind ik het zo zonde van de BV…Ik ga wel kijken, misschien eerst in bad???

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!

Heeerlijk geslapen..Sam sliep om 23:00 tot......half 8!! Verder geslapen tot half 9 toen aan de borst gelegd....gedronken..naar beneden..luier...en hij slappt nu weer..

JANTSJUH: Wat een mooie foto's..Ik vind dat rijmpje zo mooi!! En leuk om jou ook eens te zien op foto!
    RACH:Voor een tweede..jeeee..wat leuk zeg!! Ik weet niet of ik er zelf voor zou kiezen nu ik weet hoe druk het is als ze zo dicht op elkaar zitten.maar het heeft ook zn voordelen..En het is ook wel zoo gezellig..al die ukkies..hihi..Ik hoop voor jullie dat het gauw raak is..Spannend zeg..
    IMD:O leuk..lief dat je dat wil doen..Ik moet nog even een fot erbij zoeken en dan zal ik ze PB-en..(dat kan?) Och gossie..je omaatje..toch wel sneu dat ze eigenlijk met 'tegenzin' opstaat..Hop dat ze toch nog lekker kan genieten van de tijd die ze nog heeft hier.
    LEONIE: Hoe gaat het nu met je meisje?? En hoe voel je jezelf?? Wordt je elke dag alweer wat sterker?
    KIPKIP: Heerlijk hoor dat het zo goed gaat nu...Kun je lekker zorgeloos zonder al te veel stress op vakantie..Heerlijk!!
    Hopelijk gaan de prikjes goed..Succes!
    JODIE: Wat rot zeg .... Ja je zou idd denken aan een of andere allergie..Gewoon even bellen hoor..is helemaal niet raar!! Knuff voor jullie..
    ONGESTELD: Ik was vorige week ongesteld geworden..Heb nu nog wat oud bloed..:(
    LYNN:Hoe gaat het nu?? Heb je al een afspraak met de HA??
    PIENTJE: IK weet niet precies wat het inhoud??? Denk dat ik het wel een beetje snap: 6 mnd BV..Dan zelf laten 'knoeien/proeven' met verschillende soorten groente/fruit..Niet gepureerd...dan stapje voor stapje..cracker..broodje..koekje..enz....???? Zoiets?? Anders wil je het me even uitleggen?? Hihi...
    Klinkt opzich wel aantrekkelijk..ga me er nog even meer in verdiepen..de ander 2 kids kregen namelijk na 3 mnd BV ..FV...en met 4 mnd al een fruithapje..(sinaasappelsap met een gestampte liga)..
    Tell me..ik ben dol op nieuwe informatie..;)

15. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    @Est. Dus Tjeed had reuzehonger :D Rosan drinkt ook al 150 per flesje, ze krijgt 5x per dag. Best al veel, maar ze drinkt het met gemak op en geeft niks terug dus ze zal het nodig hebben! Is ook een heel tevreden kindje, ligt nu ook al weer lekker te slapen.
    @IMD gebruik je die JBPmeel om de voeding dikker te maken? En dan tegen honger of tegen spugen?
    En wat fijn dat je oma nog even lekker met Miley heeft kunnen knuffelen, zal wel moeilijk zijn voor je dat ze zo slecht is! :(
    @Rach: Ik kan me je wens voor een 2e goed voorstellen. Hier leeft die gedachte ook alweer! Maar ik weet dat het voor mijn lichaam na de ks beter is hier nog mee te wachten. En ik wil ook eerst afvallen. Dat wilde ik voor de vorige zwangerschap ook, toen was ik wel wat kwijt maar niet genoeg. Heb toch best veel hinder ondervonden van mijn overgewicht tijdens de zwangerschap. En dan niet lichamelijk, maar oa met de 1e echo maken, die moest inwendig.......De vk en gyn die toch steeds weer je gewicht benadrukken (terwijl ik hartstikke "gezond" ben en zwschap vlekkeloos doorliep); het zetten van de ruggeprik was lastiger..........Al met al lijkt het me beter eerst wat meer af te vallen en daarna weer zwanger te worden. Maar mocht het tussentijds toch zover komen dan s het van harte welkom ;)
    @Eenwondertje, is je man al klaar met downloaden? Vervelend als internet zo traag is he! En ik zie dat Rosan al evenveel drinkt als jouw mannetje (baby dan he haha)!
    Wat grappig dat je mannetje zo leuk op je moeder reageert, en minder op je schoonmoeder. Haha die vervelende schoonmoeders hier toch ook op dit forum
    Ben benieuwd hoe de kennismaking opp KDV zal zijn!
    @Jodie: Hoe gaat het vandaag met Senne/??
    @Coto; Hoe is het met Djemi gegeaan gister? Nog lekker in slaap gevallen en goed geslapen vannacht zodat je uitgerust naar de tandarts kunt??
    @MSRoxy ook al zon hongerig meisje dus/. Hoeveel weegt Nienke nu?
    @Jantsjuh: vervelend dat je WW weer inmoet. In welke sector zoek je werk?
    @Pientje, Wat is dat: "rapleyen"?
    @Sushi: Is Esmee vandaag wat vrolijker? Wat vervelend dat ze aan je vroegen of je zwanger was en dat je die leuke jurk niet lekker zat. Ben je veel aangekomen tijdens zwschap?

Rosan had gistermiddag enorme last van krampen en heeft smiddags amper geslapen. Na de voeding van half 8 heeft ze een goede luier volgemaakt en daarna is ze heerlijk gaan slapen :D Nu deed ze weer ineens zwaar overdreven, ze sliep door tot 5uur vanmorgen!!!!! Wel lekker voor haar en voor ons.....hihi.

Gister eens een overzicht gemaakt van onze inkomsten en uitgaven als ik straks 3 dagen ga werken ipv 4. Viel me eigenlijk wel een beetje tegen, de kinderopvang en zo, dat tikt best aan! Niet dat we tekortkomen aan einde van de maand maar heb altijd graag een bedrag naar de spaarrekening iedere maand :D

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Trouwens..ik merk nog steeds niks van sprongetjes...Niet in de zin van jengelig..huilerig...vind dat overigens niet erg..;)

hoop niet dat ik nu te vroeg juig...

17. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    goedenmorgen allemaal

heb een deel gelezen van de afgelopen 5 dagen of zo
    ik zit er een beetje doorheen.
    -heb een kindje dat continu huilt aan de borst (heeeel frustrerend)
    na 3 min drinken is het echt krijsen.. en maar proberen weer aan te leggen en niet willen
    flesje gaat het super trouwens! daar eindigt het mee als ie niet aan de borst wil drinken
    -hij vertikt het om overdag (09:00-00:00) in zijn bedje, in de box, in zijn wipstoel, in de wagenbak te slapen..
    aan het eind van de dag ben ik bek af
    wat me nog overeind houd is dat ie het 's nachts nog steeds goed doet

sorry dat ik niet op iemand reageer maar ben helemaal kapot..

het ergste vind ik als we weggaan met hem naar anderen toe lijkt het net een model kindje en blijft ie slapen...
    dus iedereen zegt ohhh dat valt toch wel mee:x

18. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Hé Thalina, wat vervelend (zacht uitgedrukt I know)!!! Wat raar dat ie aan de borst niet wil drinken! Is de speen op de fles veel anders dan de tepel? Misschien dat hij de tepel niet goed meer kan pakken? Heb je al gevraagd aan HA waar t aan zou kunnen liggen?
    Rosan heeft ook een aantal dagen gehad waarop ze alleen maar krijste overdag. Als we dan savonds ergens met haar naar toe gingen sliep ze als een roosje! En net wat je zegt dan komen de opmerkingen......ze is hartstikke rustig en slaapt goed ja!
    Meid laat je niet kisten, probeer rustig te blijven. Hoop dat je gauw ontdekt waar het aan ligt dat hij zo onrustig is!

19. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
  20. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    denk niet dat het de tepel niet goed kunnen pakken is.. hij wil hem gewoon zelf niet meer pakken,
    's nachts heeft ie het niet lijkt het wel.. dan drinkt ie goed maar overdag
    ik ga vandaag de lactatie (of hoe dat heet:p) deskundige bellen

Deel Deze Pagina