@lynn mijn oude mobiel is een keer in het bad gevallen uit mijn zak toen ik mijn nichtje eruithaalde had niet eens gemerkt dat hij er in viel.hij heeft er ongeveer 10 minuten in gelegen toen ik hem eruit haalde deed ie niks meer toen heb ik hem droog gefoht op de koude stand en toen effe laten rusten en toen hij droog was deed hij het weer!! mischien het proberen waard.
@IMD zoveel gaan we niet met hem weg.. vaak alleen 2/3 keer in het weekend. @missroxy dat heb ik al zovaak geprobeerd het werkt gewoon niet.. troosten werkt voor 2 min en dan is het weer huilen in zijn bedje.. dacht vandaag misschien omdat het 's nachts wel wil.. maar dan gaat ie gelijk na de voeding op bed.. denk vanochtend probeer dat eens.. nou ook geen s6. @jodie nou zo te lezen gaat het ook niet lekker met jou mannetje!!! hoop dat de huisarts wat kan vinden @sniffy veel s6 met de prikjes @egbimi leuk die banner! @imd je meisje heeft echt een wijze uitkijk!!! @danielle1982 hier is ie er al uit.. hij zat er zo beroerd in.. helemaal doorgezakt nou hij heeft vandaag nog niet gehuild met drinken.. hij moet zo weer hebben.. ben benieuwd de lactatie (ofzo) deskundig dacht dus dat het de toeschietreflex was dat dat te snel ging en dan zijn darmpjes daar van overstuur raken en dat ie dan gaat huilen.. nu was de tip om het begin af te kolven en dan aanleggen..... maar ik ben er nu eigenlijk zo mee aan.. dat ik denk ik echt ga beginnen met afbouwen hoe hebben jullie kindjes het met de warmte!! al zit Maartenjacob in zijn naakie dan zweet ie zich kapot.. in zijn bedje ook ik haal hem er vaak helemaal nat uit.. terwijl ie alleen romper en puckababy aan heeft en een dun lakentje.. ik zal hem voeden
Pffff, Ze slaapt veel vandaag of ze huilt! Nou ja, wel net ook een half uurtje zelf gedommeld daarna haar bij me op bed genomen ..en hele grote lachjes gehad! Tjaa, alles weer goed! Nu in de box, jengelend.. @Jessie : Ik kan me ook echt niet voorstellen dat iemand anders voor Djemi zorgt dan wij hoor! O die foto : Talk to the hand! Echt een schatje heb je daar! @jodie : Vervelend he, als ze zo huilen, maar je weet niet wat er is? Ik hoop dat de infacol helpt! O, maar spruw zou ook wel een hoop verklaren! @Sniffy : fijn dat Fenna goed drinkt met tepelhoedje .hier dronk Djemi ook wel goed, maar ik maak gewoon niet genoeg melk helaas Volgens mij mag je gewoon sporten hoor met BV? Zijn de prikjes meegevallen? @danielle : toch goed dat je bij de fysio bent geweest. En het is niet raar hoor, dat je nog niet de oude bent .al die hormonen kunnen dat gevoel bij je opwekken ik vind het soms ook zo raar een jaar geleden was er nog niks aan de hand we hadden toen net besloten om er voor te gaan! Eerste ronde gelijk raak en nu is ze er al! Ben ik ineens mama! O, en Djemi kan haar hoofdje ook nog niet goed omhoog doen als ze op haar buik ligt! Dan ligt ze heel stom met haar gezicht naar beneden te snuiven! Alleen als ze op mijn buik ligt, lijkt het nog ergens op ennen het ene kind is sneller dan het andere hoor! Je bent GEEN K*Tmoeder!!! @leonie : dat had ik vanmorgen ook, ineens startte de computer opnieuw op, ik was in word bezig alles weg :xgggrrrrr. O, wat lief van je man! Gaat hij minder werken voor die kleine! Wat goed zeg! Mijn man gaat straks 1 dag in de 2 weken oppassen (is natuurlijk geen oppassen, maar gewoon zorgen) @Rach : ik hoop echt dat je op jou tijd een kleintje erbij krijgt! Je hebt wel een heel mooi meisje! @Charisma : Djemi had niet zon last van de prikjes .alleen lekker slapen! Maar er waren wel wat kindjes met verhoging Oe, de 27e best snel weer ik mag 4 aug weer! @Msroxy : Wat een gevecht zeg! Hoeveel drinkt ze dan nu op een dag? Ik hoop dat nutrilon forte helpt! @egbimi : Wel heel leuk zon afdrukje .hier ook eindelijk gemaakt gister .was echt 3 minuten werk @Pientje : Dat rapleyen klinkt interessant .als de tijd daar is, ga ik me erin verdiepen.. @kipkip : Heel goed hoor, jou reactie als jij het goed vind! Ik denk dat onze april2009kindjes niet zulke sterke nekjes hebben.. hihi @leonie : Nou, hier is papa ook thuis, en ik heb haar niet meer gehoord! Ze zitten samen TV te kijken zo leuk! Lasagna staat in de oven! @Lynn : Handig van je mobiel!!! @Thalina : Jammer he dat je niet door je borst kan kijken! Maar misschien gaat het nu beter .bedenk je goed hoor..als je stopt kan je niet meer terug, en het is zo bijzonder en intiem ik mis het nog steeds! Zo pffff, ik ga eten,,,eet smakelijk!!!
hihihih, sorry.. Miss helpt het om hem helemaal uit elkaar te halen, en te laten drogen? Heb dat ook wel eens gehad, en na het drogen deed de telefoon het weer!
Dank jullie wel voor de lieve reactie's, doet met goed. zo stom hé, de ene keer ben je helemaal zelfverzekerd en kun je de hele wereld aan, en soms ben je zo aan het twijfelen over alles. Vind het ook zo mooi dat we alles al zo lang met elkaar delen, en zoveel steun van elkaar kunnen krijgen als het nodig is! Vind ik helemaal fijn!! Dat wou ik even zeggen...
helemaal vergeten te vertellen...door alles. mijn moeder moest vanmiddag naar het ziekenhuis omdat ze een knobbeltje bij haar borst had.. nu blijkt ze borstkanker te hebben vrijdag ga ik met haar mee naar het ziekenhuis en dan word alles besproken wat er allemaal gedaan gaat worden gelukkig wat ze nu konden zien was het niet uitgezaaid en kan ze gewoon genezen.. maar ja ze moet wel eerst dat hele proces door
ja ik heb nog nooit een 18-jarige gezien die zijn hoofd niet rechtop kon houden de ene is wat snelelr als de ander, en geloof me te snel is ook niets (krijg je ook steeds commentaar en moet je steeds je kindje terughouden, je kan geeneens spelen want OEI je zou hem per ongeluk stimuleren haha) Ik weet nog wel dat we met alle mama's een meeting hadden, alle kindjes braaf op het kleed en isabel steeds achter dean aansjezend omdat hij de enige was die al kon kruipen enzo (en ook steeds rechtop gaan staan bij iedereen aan zijn benen, dus iedereen struikelde over hem ) had me wel lekker geleken om ook nog relax te kunnen zitten zoals hun en lekker beppen. MAAR Miley is heel anders, sloom wil ik niet zeggen maar gewoon op haar eigen tempo, ze KAN het wel want pas lag ze op de grond en dean gaat bijna met zijn voet tegen haar hoofd en voila ze tilde hem op en hield hem omhoog maar elke keer als ik oefen verrekt ze het gewoon, echt een meid beetje karakter vind ik wel leuk bij een kindje, als het allemaal ja en amen gaat zou ik me dood aan irriteren op den duur (is ook maar saai!) Ja en wat betreft je nog niet de oude voelen das echt heel normaal hoor, alleen verwacht de buitenwereld dat je weer meteen je oude ik ben (en dus gaan andere moeders ook met elkaar strijden, wie stond er het snelst weer het huishouden te doen bla bla bla bla) laatje niet gek maken en volg je eigen tempo, het is eerder een uitzondering dat je snel weer "normaal" bent en alles van een leien dakje gaat.. Het is een hele prestatie hoor een kind op de wereld zetten en mama worden in het algemeen, mensen willen zo snel, waarom zou je alles zo snel willen laten gaan? Is nergens voor nodig meid..
Thalina wat een vreselijk nieuws van je moeder! Gelukkig is het niet uitgezaaid, maar idd je moet wel het hele proces door..... Dikke knuff meid!!!
@Danielle wat naar dat je nog zo n last van vermoeidheid hebt en je ben t een goede moeder hoor je probeert alles te doen voor hem en je doet heel erg je best ik las in het oie ik groei boek dat sommige moeders dan idd gaan twijfelen aan zichzelf als hun kindje iets nog niet goed kan,maar er staat het ene kind ontwikkelt de doe dingen sneller en de ander die ontwikkelt de theorie meer en uiteindelijk kunnen alle kindjes de dingen die ze moeten doen er word op het cb alleen maar gekeken of je kindje de doe dingen al kan,maar er word niet gekeken hoe het kindje geestelijk het doet zeg maar dus maak je niet te druk het komt allemaal wel goed waarschijnlijk dat Tim de dingen meer in zich opneemt en straks ineens veel meer kan en Mitchell doet het ook alleen als hij zin heeft en anders ligt hij gewoon op zijn handjes te sabbelen met zijn gezichtje in de bank gedrukt zeg maar @Msroxy naar he als ze wakker worden en dan huilen om weet jij veel wat en dan doe je zo je best en idd dan gaat het een aantal dagen goed en denk je yes dit is het en dan gaat het weer heel anders @Sniffy zielig he die prikjes wel goed gegroeid zeg en wat een lieve foto @Lynn fijn dat het met een andere speen wel gaat en volgende week alweer werken heb je er zin in??? @Kipkip goed gegroeid dus heerlijk hoor en fijn dat ze verder geen last van de prikjes heeft @Leonie ik hoop dat je dat shirt nog wel krijgt anders baal je ook wel en als ik het af heb zal ik een foto plaatsen en wat een leven heeft je dochter he lekker slapen bij papa en mama idd werken @Lynn balen dat je mobiel kapot is @Thalina fijn dat MJ niet gehuild heeft bij het voeden en ik hoop dat de tips van de lactatiedeskundige helpen Mitchell heeft het ook snel warm hoor gisteren haalde ik hem uit bed en toen voelde hij heel klam aan en jeetje wat naar zeg van je moeder ik hoop dat ze snel geholpen word heel veel sterkte ermee @Coto dus het is jou ook gelukt die handafdruk laat je ook nog zien hoe die geworden is ben wel benieuwd?? hier ook de ene x heel zelfverzekerd en de andere x denk ik waar ben ik mee bezig maar ik heb nu wel besloten dat als MItchell heel veel huilt ik hem gewoon ook lekker bij mij neem het ritme dat hij heeft dat blijft toch wel ik heb het met het andere sprongetje gezien dat hij dan veel huilt en bij ons is het goed en dan bijna niet in bed wil slapen en na die huil/hang periode doet hij het weer heel goed in bed dus ik probeer me niet druk te maken daarover we hebben idd geen gebruiksaanwijzing gekregen en we moeten het zelf allemaal ontdekken en we doen toch echt wel het beste voor onze kindjes en met behulp van elkaar hier op het forum komt het allemaal goed
Ik zit best een beetje te stressen (heerlijk zo'n uitlaatklep) Ik heb al een poosje pijn aan m'n baarmoeder (? hihi weet k veel...maar daar dus) Gewoon een beetje een doffe pijn, dus dacht er niet echt bij na...pas bevallen ( en misschien wou ik het ook wel niet weten maar wordt steeds erger nu. Ik had het mn man ook niet verteld en die vroeg vandaag wat er aan de hand was toen ik beetje moeizaam uit bed stapte...alles eruit gegooid. Voelt een beetje als een blauwe plek ( een hele blauwe plek!!) Ik had er al een zwangerschapstest tegenaan gegooid, was negatief.... Maar gisteren stond ik onder de douche en viel het me op dat mn buik weer groter was geworden. Heb het overigens alleen aan de linkerkant. Ik weet niet wat er aan de hand is heeft iemand anders dit ook????? (oh ik hoop het zo!!) anders maar naar de huisarts...bah!
Thalina sterkte met je moeder, wat een rotnieuws! Egbimi hoe voel je je verder? Dat wisselend zelfverzekerd/onzeker hier ook heel erg hoor, niks aan! Msroxy een hongerig meisje dus! Goh ik weet nog wel dat het drinken niet goed ging en ze alles er uit gooide, het ene uiterste in het andere he.........hier dus andersom, eerst veeeeeeeeeeel te veel drinken en nu zo weinig..... Senne ligt in de wagen te slapen......correctie...hij sliep...... Hij voelt zeker dat we zo over hem in zitten, hij dronk vanmiddag 160 cc!!!!
@thalina wat vervelend van je moeder heel veel sterkte. Gelukkig is het niet uitgezaaid maar ja inderdaad wel die hele procedure. @amom22 meid ik heb het zelf niet dus zou niet weten wat het is maar ik zou als ik jou was toch maar effe naar de huisarts gaan. Hier lijkt mn kleine mannetje geen last te hebben van de prikjes slaap wel een beetje veel . en bij jullie kip kip en sniffy jullie kleintjes lastvan de prikjes??
@Thalina : Dat is wel schrikken zeg, van je moeder sterkte ermee! @ebgimi : Het zijn de voetjes geworden! Zie foto.. @amom : Ik heb wel een raar gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden maar dat heb ik al 4 wken .als het echt zon zeer doet en niet minder wordt, moet je echt naar een HA hoor! Meisje is vandaag heel slaperig maar omdat ze dat zelf ook niet gewend is, huilt ze steeds als ze in slaap dreigt te vallen net maar een uurtje op mijn schoot laten slapen dan is het goed nu ligt ze in de wipstoel raar hoor .en ze drinkt steeds kleine beetjes, en valt dan in slaap .en dan een uurtje later de rest .nou ja ik heb ook wel eens slaap .(na zon nacht zeker)
Thalina: Jeetje meid wat schrikken, ontzettend veel sterkte ! Amom: Wat een narigheid, kan je helaas niet helpen heb daar geen last van... Meiden die het even moeilijk hebben "DIKKE KNUFFEL" Onzeker: Had het er toevallig met mijn moeder over vandaag en die zei ook zodra je baby geboren is krijg je ook meteen een dosis onzekerheid en schuldgevoel erbij ! Voel me soms ook ineens een slechte moeder omdat ik haar bijvoorbeeld bij mijn vriend even achter laat om te sporten, of dat ze aanstaande vrijdag gaat logeren bij mijn ouders... hoort erbij helaas.... Verder gelukkig een wat betere dag met Esmee, merk wel echt dat ze meer bezig gehouden wil worden maar dat vind mama niet erg ! Ze ligt nu lekker te slapen ! Ben mijn nieuwe schoenen aan het inlopen, haha erg charmant pumps onder een witte spijkerbroek.... Heb 8 cm hak dus als ik ze nu niet een beetje inloop kan ik vrijdag na 1 uur al niet meer lopen ben ik bang... ach ja wie mooi wil zijn....
@Lynn, mijn man gaat 3 dagen in de week, dus is dan 4 dagen per week thuis (inclusief de weekend dagen dus) Ik ga 4 dagen werken. @Thalina, fijn dat MJ zonder veel huilen had gedronken. Hoop dat het weer goed is gegaan nadat je hebt geschreven. Ik kan me voorstellen dat bv geven op deze manier niet leuk is en dat je er dan voor kiest om af te bouwen. Hier trouwens ook zon zwetertje, alleen in rompertje was ze gisteravond ook steeds al nat van het zweet. @Coto, gelukkig dan nog wel de lachjes gehad! @Thalina, jeetje wat schrikken van je moeder zeg! Gelukkig is het te behandelen maar wat een shock! En idd je moet het hele proces door voordat het genezen is. Dikke knuffel! @Amom, misschien toch maar naar ha, klinkt niet helemaal goed hoor. Ik herken het in ieder geval niet. @Jodie, goed zo Senne! Ga zo door! Oh, meisje begint te huilen. Doei!
@Amom nee iik ken het ook niet,maar ik zou ook zeker even langs de ha gaan @Jodie wat goed van Senne dat hij alweer een flesje heeft leeg gedronken lief dat je het vraagt hier gaat het redelijk ben heeeeeel erg moe en de wondjes doen ook nog steeds pijn en ik moet echt op mijn eten letten als ik iets chocola of vet eet dan word ik misselijk en krijg ik buikpijn ,maar dat hadden ze al gezegd dat dat kon gebeuren kan zijn dat dat altijd zo blijft,maar kan ook tijdelijk zijn afwachten dus @Charisma fijn hoor dat je mannetje geen last heeft van de prikjes @Coto mooi geworden zeg die voetjes,maar heb jij die 3d gedaan dan ???? en naar is dat he dat ze dan vechten tegen de slaap hopen dat ze vannacht weer een goede nacht heeft en jullie ook @Sushi je moeder heeft dus gelijk en idd het hoort erbij en fijn he nieuwe schoenen en kan jij op zulke hakken lopen ik niet hoor 1 stap en ik lig al ik ga mijn mannetje uit bedje halen voor de laatste fles en dan lekker slapen en morgen moet hij weer naar het kdv ,maar dan gaat hij van 8 tot 12 ik hoop wel dat het goed gaat,maar ik vind er niks aan morgen gaat mijn vriend ook weer werken en ben ik zo zielig alleen thuisen zit mijn kleine ventje daar gelukkig is het hier om de hoek nog geen 2 min lopen dus mama is er zo8) slaap lekker allemaal
Amom naar de dokter jij! *SCHOP*! wie weet is er een klein stukje placenta achtergebleven wat is gaan ontsteken. ik zou er maar even naar laten kijken! Thalina, jeetje meid, wat erg voor je moeder. Is het kwaadaardig of weten ze dat nog niet? zit er iets in de familie? Hoe is het met je moeder zelf? Danielle, ik lees dat je toch wel mee zit dat Tim zijn hoofdje nog niet omhoog kan houden. Weetje, ieder kindje is weer anders. Ik heb soms ook het gevoel dat hier iets niet goed is omdat dochter soms nog wel 3 keer per nacht komt, en andere kindjes makkelijk de hele nacht doorslapen. Tim is in andere dingen weer sneller. Egbimi, heel goed hoor, dat je je kindje lekker bij je neemt als het veel huilt. Hier ook hoor! Vaak kan ze al in haar eigen bedje in slaap vallen, en lukt dat niet, dan lekker bij mama. Ik heb nog nooit iemand bij de psychiater gezien omdat hij/zij teveel liefde heeft gehad
@rach84 het is wel kwaadaardig maar wat ze nu zien niet uitgezaaid. blij dat mijn moeder gelijk heen gegaan is dat ze een bobbeltje voelde.. het zat los dus ze had niet verwacht op z'n uitslag. een maand geleden zat er nog niets dus waarschijnlijk zit het net in het begin... Ik kan mijn moeder niet ook nog verliezen hoor.. dan heb ik bijna niets meer.. vader 15 jaar geleden, schoonmoeder 5 jaar geleden. schoonvader die niet meer top is met zijn gezondheid.. hopen dat alles goed gaat met de operaties!!
Egbimi: Ik kan er wel op lopen, maar moet niet teveel wijn gaan drinken vrijdag enneh oefening baart kunst.... vraagje: als jij om 20.00 uur de fles geeft, hoe laat komt je mannetje dan weer voor de volgende voeding ? Ben even benieuwd hoe dat bij andere gaat... Leonie: Ook hier een zwetertje, ze slaapt alleen in een rompertje maar is soms ook klam als ik haar wakker maar... had ik als baby ook schijnt... Hebben jullie al een leuk kado idee voor vaderdag ? Vroeg laatst ook iemand volgens mij...
Jee, nooit meer chocolade of vet. Het is niet te hopen voor je! De voetjes zijn geen 3D, maar was zo'n dubbelfotolijstje pakket, ene kant foto, andere kant soort nepklei, waar je de voetjes indrukt....zo gebeurt! Wel heel raar ja, om thuis te zijn zonder je kindje! zie je dus op het forum!! ik hoop niet te vroeg hihi.... slaap goed allemaal