ik was pas op blz 232 maar wilde even antwoorden op Pientje d'r vraag: op de tattoo staat "Remains". Naam van een hechte vriendengroep van mijn man.. Ga morgen bijlezen, Tjeerd is wakker. Flesje en daarna naar bed..
was ik nog even. @de meiden die het even moeilijk hebben; een dikke knuf! ga vooral lekker op je gevoel af, niet onzeker zijn. mommy weet het altijd nog het beste. als je kindje lekker bij je wil zijn, lekker knuffelen en aanhalen. daar verwen je ze echt niet mee. Naomi heeft s'middags ook zo'n moment dat ze graag bij me is. voor hun ben je de grote liefde die ze momenteel alles kan geven wat ze nodig hebben. laat dat niet van je afpakken door regels, je hart verteld je wat je moet doen komt goed! @zweten; verschrikkelijk. Omdat Naomi ook nog eens donker is, heeft ze hier erg veel last van. als ik haar zit te voeden, plakt ze aan mijn arm vast @prikjes; de eerste keer moest ze erg huilen, had een speentje mee en was te wandelen (tja fiets ingeruild voor kinderwagen ) dus ze was snel getroost. thuis preventief een zetpil gegeven, en ze heeft s'middags alleen wat verhoging gehad. ben benieuwd hoe het morgen gaat. @thalina; jeetje meid dat is schrikken, ook voor jou een knuf en sterkte. heerlijk al die mooie foto's van iedereen welterusten meiden.
Mogguh! THALINA: He wat een rot-bericht! Gelukkig ziet het er goed uit en is de kans op genezing groot!! Sterkte!! Hmmm...Sam wordt nu pas wakker..Ik moet hem even voeden...
Ah bah Thalina... wat een vreselijk nieuws.... Sterkte!!!! Gelukkig is het naar het lijkt niet uitgezaaid....
Heb wel af en toe idd nog een doffe pijn in mijn baarmoeder. Ook lijkt het soms of ik het trappelen van een baby voel, het hele begin van de zwangerschap zeg maar... En ik verwacht toch absoluut niet in verwachting te zijn, want we hebben het telkens dubbel veilig gedaan...(zeker is zeker) Maar voel telkens wel wat "geks" in mijn onderbuik. Maar ik zou als ik jou was toch idd even naar de dokter gaan. Dan weet je het ook toch? Anders maak je je daar alleen maar zorgen over!!
AMOM: Klinkt vervelend....Ik heb het niet..ga maar wel even naar de dokter..Ik hou niet zo van die rare klachten.. ONZEKERHEID: Ik heb het nu niet...Maar na de bevalling van Noa zeer zeker wel...Toen heb ik ook paniek-aanvallen gekregen..heel heftig..Nu is alles veel bekender en is mijn leven al helemaal op de kids ingesteld..Maar wat heb ik een moeite gehad..Ik vond die omschakeling zo intens en heftig..Van een vrij leventje ineens gebonden en zoveel verantwoordelijkheid..Nu kan ik veeeel meer genieten...Dikke knuffel voor de dames die het nu moeilijk hebben..
vannacht er om 1 uur en half 5 uit, toen om 7 uur weer en ze ligt nu heerlijk te slapen. Ze zweet hier trouwens ook veel. Ze slaapt in een rompertje met korte mouwen en een broekje. Thalina, wat verdrietig dat je zoveel dierbaren bent verloren. Ik vind het heel erg dat je nu al denkt aan dat je je moeder kan verliezen. Maar het is goed nieuws dat het waarschijnlijk niet uitgezaaid is. Houd je ons op de hoogte? Ik besef me eigenlijk niet vaak genoeg hoe dankbaar ik mag zijn dat ik alle mensen waar ik van houd nog bij me heb.
goedemorgen Rach je hebt gelijk ik heb het ook nog nooit gehoord en heerlijk knuffelen met mijn ventje vind ik heerlijk hoor en ze zijn zo groot en dan willen ze alleen nog knuffelen wanneer hun het willen en nu moeten ze 8) en 2 x vannacht komt ze nog vaak 2x dan ??? en je vergeet snel hoe blij je mag zijn dat je alle dierbaren nog hebt he het is ook zo gewoon eigenlijk en je staat er pas bij stil als er iets ergs gebeurt of iemand ziek is wat eigenlijk heel normaal is anders maak je jezelf ook alleen maar gek hier net zo hoor @Thalina jeetje jij bent echt al veel mensen die heel dichtbij staan kwijt wel fijn dat je moeder er zo snel bij isl dikke knuffel voor jou @Sushi idd niet teveel wijn dan Mitchell krijgt hier vaak om half 7 de fles en dan maken wij hem tegen 22.00/22.30 wakker voor de laatste als ik hem laat liggen komt hij tegen 03.00/04.00 weer en aangezien ik dan liever slaap @Coto ok die heb ik ook besteld de ene kant foto en andere kant klei leuk leuk en het is zeker raar om mijn kereltje weg te brengen en idd dan maar op het forum aangezien ik ook nog niks mag doen in huis word het een leuke ochtend en idd geen chocola of vet meer zou niet leuk zijn,maar aan de andere kant het zijn wel mijn verslavingen dus misschien wel goed voor het afvallen ik hoop wel dat het minder word eigenlijk,want nooit meer dan zou ik het wel missen @Jantsjuh lieve woorden die iedereen wel goed kan gebruiken af en toe @Eefje dat klinkt ook wel heel heftig idd wel fijn dat je je nu niet onzeker voelt dat is echt heel wat waard zo Mitchell weggebracht wel heel gek dat hij nu daar is en ik gewoon thuis ben maar wel fijn dat hij zo kan wennen als er wat is kan ik er met 2 min staan dus dat scheelt wel en ik mag ook bellen om te zien hoe het gaat nou dat gaan we straks zeker nog wel even doen8) ze vinden hem heel erg leuk hij lacht zoveel naar ze nou ik zag het mama was ineens over wel fijn dat hij daar in goede handen is ik ben ook blij dat we uiteindelijk hier voor gekozen hebben en niet bij mijn ouders en vriendin niet zo n goede nacht gehad Mitchell ligt ingewikkeld in een badcape en dat ging altijd goed,maar hij wurmt zich er nu zo uit (ik heb ook een puck a baby,maar die werkt voor hem niet) dus gevolg is dat hij heel snel wakker werd om 3 uur geen houden meer aan hij had honger terwijl hij al bijna 2 weken doorslaapt eerst geprobeerd met iets water,maar nee hoor dat was niet wat hij wilde toen maar een flesje van 100 gemaakt en die was op gelukkgi sliep hij toen wel weer verder,maar jeetje wat is dat naar zeg als je gewend bent om de nacht weer door te slapen hij zit dus echt tegen zijn sprong (12 weken)aan of regeldagen
Toen Elize vannacht kwam dacht ik "yes ze heeft doorgeslapen" keek ik naar de wekker, was het pas 02.45 haha Thalina bah wat een vreselijk nieuws! Gelukkig zijn jullie vroeg bij en lijkt het niet uitgezaaid. sterkte!
thalina, wat een rotnieuws! Gelukkig was ze er snel bij, nu maar hopen dat ze haar snel weer beter kunnen maken. Vandaag is Nienke een ochtend wennen op het KDV. Ik had helemaal bedacht dat ik d'r zelf in bedje zou leggen en d'r dan effe op d'r gemak zou stellen, maar mijn vriend was ook mee en we legden haar in bed en toen leek het opeens "stom" om er even bij te blijven want dat meisje dat daar werkte liep zeg maar tegen ons pratend alweer weg. Maar ze lag nog te huilen en nu voel ik me echt zóóó k*t en schuldig, want volgens mij kunnen ze haar op de groep niet eens horen en dadelijk gaan ze er niet naartoe en ligt ze gewoon tot half 11 te brullen. (adem in, adem uit en gewoon maar vertrouwen hebben)
@msroxy; geen zorgen meid, ik heb zelf drie jaar gewerkt op een kdv, en keek regelmatig bij de baby's. weet dat het makkelijk praten is en je hebt er misschien niks aan, maar komt helemaal goed!
ja, ik heb er zelf ook een paar jaar gewerkt. Dat is nog het stomme eraan... Ik zit hier gewoon een potje te janken en zie de hele tijd d'r huilend gezichtje voor me. Helemaal alleen in dat vreemde bedje enzo! Het ging gewoon zo snel, dat wegbrengen. Ik had het me wat anders voorgenomen. Nu voelt het een beetje als "dumpen". Nou ja, het zal wel goed komen!
ik begrijp dat wel hoor. het blijft toch je kindje, en vooral als ze er net zijn heb je in je achterhoofd dat je ze ook nooit meer laat gaan. ik had dat ook toen ze net uit de coeveuse kwam. je wilt het constant goed doen. terwijl er gewoon zijn vaak al voldoende is voor je kindje. moederliefde is vaak een raar iets dikke knuf!
ja ik heb dan toevallig pas een dagje meegelopen en ze gaan vaak 15 minuten erna weer kijken (vaak slapen ze dan al maar zo niet pakken ze gewoon hoor, ze laten ze echt niet zomaar aan hun lot over) wat ze ook vaak doen (tenminste bij ons) dat een vast persoon die dag de fles geeft enzo (vastigheid is wel fijn voor die kleintjes namelijk) Qua gek aanvoelen in je buik dat had ik vorige keer ook nog maanden het is een grote won, vergelijk het met een grote wond op je been die is ook niet binnen een paar weken compleet pijnvrij, kan wel maanden duren, ik denk dat je dat wel een BEETJE met elkaar kan vergelijken, maar voor de zekerheid even na laten kijken lijkt me geen kwaad kunnen (vleesbomen zie je namelijk ook soms na een bevalling, toevallig iemand op ons forum waarbij ze met de nacontrole dus een vleesboom zagen, lijkt me heel eng maar wel "fijn" dat ze het goed hadden gecontroleerd.. ze hadden een echo bij haar gedaan)
@Pientje dat is dan helemaal een tegenvaller @Msroxy ik snap je gevoel helemaal niks aan als je kindje daar is en jij thuis bent maar de volgende x gewoon doen waar jij je goed bij voelt dat doe ik ook hoor en anders voelt het voor jezelf idd zo rot om weg te gaan maar het gaat echt wel goed je kan ze toch ook even bellen om te vragen hoe het gaat hier mocht dat ook dus ik heb net al even gebeld en Mitchell ligt heerlijk te slapen dat is voor jezelf dan ook even een fijn gevoel dat ze niet de hele tijd ligt te huilen nou ik heb dus net het kdv gebeld en Mitchell ligt te slapen in zijn bakerzak hier lukt dat niet,want dan wil hij niet slapen en daar doet hij het wel ok hoezo modelkind bij een ander maar goed ben benieuwd of hij dan net zo lang slaapt als thuis daar
Haha egbimi, ik heb net inderdaad ook even gebeld en ze lag ook te slapen! Ik voel me alweer een stuk beter.. Fijn dat Mitchell het ook goed doet! Ik ga zometeen een nieuw naambordje voor bij de deur laten maken voor vaderdag. Leek me een leuk cadeautje, want dan staat Nienke's naam er ook bij.
Msroxy: Fijn dat je je wat beter voelt en dat ze lekker ligt te slapen op het KDV. Het lijkt mij ook spannend hoor, ik moet ook binnenkort beginnen met wennen met Esmee.... En wat een goed idee voor dat naambordje ! Ga ik misschien ook wel doen ! Egbimi: Wij maken Esmee ook rond 22.30/23.00 uur wakker voor haar laatste flesje, ik vroeg me inderdaad af of ze nog een flesje kreeg of dat die van 19.00 uur de laatste was... En heerlijk dat Mitchell zo lekker slaapt op het KDV ! Jantsjuh: succes met de prikjes ! Ik ga vandaag denk ik maar eens alle kaarten inplakken, dat doe je toch in het babyboek ? hahaha misschien stomme vraag maar heb echt geen idee ( enneh ik ben blond hè nog een excuus )
Dat was ik met die vleesboom die ze eigenlijk per toeval hadden ontdekt. Maar, het verklaarde wel een aantal vage klachten, waaronder dat doffe gevoel dat ik soms heb in mijn baarmoeder. Ik heb a.s. donderdag weer controle bij de gyn. Want idd, door de zwangerschap(shormonen) kunnen vleesbomen e.d. veel sneller ontstaan. Dus, Amom, hup naar de dokter! @Thalina: wat een afschuwelijk bericht van je moeder. Je hebt al zoveel mensen verloren die dichtbij je staan en dan nu je eigen moeder. Helaas kan ik wel wat met je meevoelen. Ik was gisteren niet online, omdat mijn moeder me gisteren (!) pas vertelde dat zij waarschijnlijk ook borstkanker heeft. Vanmiddag krijgt ze de eerste uitslagen. Ik ben zo verdrietig. Zondag was ze hier nog, vertelt ze niets. Gisterochtend belde ik haar. Toen was ze dus naar het z'huis en mijn vader vond dat ze het de kinderen maar eens moest gaan vertellen. Ja, lijkt me wel! Het brengt voor mij ook een boel herinneringen terug aan mijn eerste man (ik ben eerder getrouwd geweest), die ik helaas ook heb verloren aan kanker. Hij was slechts eind 20. Ik merk dat ik op dit moment zo labiel als een deur ben. Iedere keer als ik naar mijn zoontje kijk, denk ik ook aan mijn moeder. Als hij en zij maar lang van elkaar mogen blijven genieten. Heb jij dat ook? Verder slaapt ons mannetje nog steeds de nacht niet goed door. Of hij slaapt rond 21.00 uur in en als we hem dan rond 23.00 uur niet wakker maken voor de laatste fles, slaapt hij tot 03.00 uur. Maken we hem wel wakker, slaat hij tot 05.15. En ik moet volgende week weer (deels) aan het werk en ben die nachtvoedingen best wel zat. Ik ga vanavond dan ook beginnen met Friso voor hongerige baby's/nachtvoeding aan de laatste avondfles toe te voegen (mengen met standaard). Eens kijken of hij dan tot 07.00 kan slapen?!
goedemorgen.... Hier gaat alles nog steeds super.....julian slaap gemiddeld om 21:00 uur in en word wakker om 7:00 uur.....Dus dat gaat al lekker.....ik heb echt geen zin om volgende week te gaan werken.....gelukkig hoeft julian in het begin maar 1 x in de week naar de gastouder......die andere 2 middagen komt mijn moeder....en die hoeft er maar 2 uurtjes te zijn want man komt om vijf uur ook weer thuis.....Maar ik weet wel dat Julian zo snel mogelijk met mij mee gaat naar mijn kdv en min collega's....vind ik toch fijner.....maar er is een vette w8 lijst...dus ik heb pas plek in aug 2010......en dit nogwel dat ik boven aan de lijst sta.....ja het is ook zo'n goed kdv thalina....sterkte en hoop dat je moeder er snel bovenop is.. msroxy.....das niet leuk he je meisje huilend achter moeten laten.....en meestal hebben ze wel een babyfoon staan.....dus ik denk wel dat ze haar horen....... egbimi wat is een baker zak??? gastouder.....is echt ideaal...ze doet precies wat ik wil!!!! op een kdv kunnen ze vaak niet afwijken....maar als ik bv een keer te laat kom en ik bel is het geen probleem....( bij ons op het kdv wel....want dan kom ik te laat!!!!!) en zou Julian dadelijk gewoon mee mogen eten....het is flexibeler zeg maar....