super voor je!!!!!! eenwondertje...... en voor danielle 30 juli....dan zullen ze nog wel bellen...of heb je de intake al gehad?????
Eenwondertje tjonge jouw moeder ook al? wat erg! En zelfs al een keer je geliefde aan verloren. Wow heftig, lijkt me dat moeilijk zeg! Moet je vaak aan hem denken? Lijkt me op zich best vreemd als je dan weer opnieuw verliefd wordt en gaat trouwen daarna? Sterkte met je moeder! Thalina jammer van de BV ja, maar die rust is dan zoveel meer waard, kan je ten minste weer goed genieten ipv stressen. Msroxy wat een superleuk idee van dat naambordje! Tijdje terug naar gekeken omdat we dat nog steeds niet hebben, maar vond het zo duur, anders had ik je ideetje gepikt (al doen wij niet aan vaderdag, maar daar had ik dan een uitzondering voor gemaakt ) Zo Elize heeft de prikjes gehad, ze heeft haast niet gehuild, de schat! ze ligt nu te slapen, hoop dat ze er niet veel last van krijgt.
Ik moest ze ook zelf bellen. En 1 juli zou ze er voor het eerst heen gaan en toen wilde ze dus ook pas vanaf die datum haar laten wennen. Maar dat gaat dus niet want dan moet ik alweer werken. Dus nu gaat ze 30 juni wennen. eenwondertje: gelukkig goed nieuws! Fijn zeg. Grappig zeg, het lijkt wel of ze sinds een paar dagen een heel vocabulaire aan geluidjes erbij heeft. Lach me rot om haar, ze heeft hele verhalen tegen de beestjes op de mobiel die boven de box hangt. Ging het gister proberen te filmen maar dan stopt ze en gaat mij aankijken en lachen. Ik zodirect maar heel stiekem met camera naar haar toe sluipen Wat een rotweer trouwens, ik loop ook nog steeds in ochtendjas. Ga nu toch maar even douchen en haar badderen.
@Eenwondertje woww geweldig nieuws heerlijk hoor @Danielle bij mij dachten ze dat Mitchell 16 juli pas zou komen vandaar dat ik de wenuurtjes nu heb vandaag mocht hij officieel al de hele dag,maar ik ben zelf thuis dus dat vind ik onzin maar hier bellen ze normaal 3 weken van tevoren op anders gewoon even bellen heb ik ook gedaan @Pientje fijn dat Elize bijna niet heeft gehuild nu maar hopen dat ze er geen last van krijgt @Kipkip leuk is dat he al die nieuwe geluidjes en idd dan maar even stiekem Mitchell gaat me dan ook altijd heel onderzoekend aankijken zo van wat ga jij doen met dat ding Mitchell weer opgehaald hij had het heel goed gedaan de andere kindjes vinden hem ook erg leuk en lief hij is de jongste daar hij had 40 min geslapen en toen weer wakker en lekker rond gekeken ze zei al dat hij wel heel wijs is (leuk om te horen )hij bekijkt alles heel goed en papa heeft geluk ze hebben nog een kadootje voor vaderdag gemaakt heel erg leuk dus ik weet al wat het is er was een meisje van een jaar of 2/3 en die vertelde mij dat hij verf aan zijn handjes had voor vaderdag leuk he die kleintjes en nu ligt hij te slapen hij was erg moe
@eenwondertje: wat een goed bericht zeg!!! en je hoeft geen sorry te zeggen hoor!! ben helemaal blij voor je nou hij heeft lekker een uurtje in mijn armen geslapen tijdens de film en het andere half uurtje gedronken hij ligt nu op bed en huilt natuurlijk.. ik blijf gewoon volhouden.. want als ik hem naar beneden haal gaat ie wel bij me slapen.. vraagje roken hier ook nog moeders???
EENWONDERTJE: Fijn meid dat het goed was... Hier een zoontje die:wakker wordt...drinkt...boert/poept..lachen..brabbelt..lachen en lachen en lachen....een luier krijgt...kan hem rustig alleen laten liggen..maakt m niet uit..als ik me dan weer laat zien..lachen..tot dat hij moe wordt...dan pak ik hem in en leg ik hem in de schommel..binnen 10 minuten slaapt hij meestal.. Gister zat hij tot aan zn oksels in de poep..hij scheet zichzelf op mn schoot onder..vond het zo zielig.
Ja, ik ben 2 weken na de bevalling weer begonnen Heb de volledige 9 maanden niet gerookt en ook geen seconde moeite mee gehad, maar nu ik wist dat het weer mocht.... ben ik er weer voor gevallen... Er wordt alleen bij ons in huis niet gerookt, we staan saampjes in de tuin en ik was meteen mijn handen na het roken. Rook jij ook dan ?
hier precies hetzelfde.... ik wil eigenlijk wel weer stoppen. Net Nienke weer opgehaald en het was goed gegaan! Nu ligt ze weer fijn in haar eigen bedje voor pampus.
ik ben nog steeds gestopt.....het is ook veel beter om niet te roken tijdens de borstvoeding.....mijn man is 4 maart weer begonnen die kon de spannning niet meer aan......en ik mis het nog niet....maar ben benieuwd ik zeg nooit nooit....
voel me nu ver-schrik-ke- lijk burgelijk......huis kind kat man en ik drink nooit....ik voel me nu zo'n heilige........
rook hier ook niet meer al 2 jaar niet meer mocht niet meer ivm ziekenhuisbehandelingen dus een hele goede manier om te stoppen en nu eigenlijk geen behoefte meer aan en vriendlief is vorig jaar op zijn verjaardag gestopt hij was toen 30 geworden en vond dat wel een mooie leeftijd om te stoppen
ja ik rook ook.. en vroeg het me eigenlijk af.. ik ben niet helemaal met de zwangerschap gestopt.. echt heel stom ik weet het... en voor de volgende keer weet ik het wel.. gelukkig wel een gezond mannetje
mijn schoonzusje ook.. was gestopt toen ze zwanger was.. kindje is nu bijna 9 maanden en ze is weer begonnen
Ik was alleen een "gezelligheids" roker maar ben 9 maanden gestopt, nu heb ik toevallig een paar weken geleden weer een avondje gerookt. Blijf het toch lastig vinden na een paar drankjes. Mijn man is de dag van haar geboorte gestopt, rookte ook niet vaak maar toch. Ik hoop dat we het vol gaan houden, want op een gegeven moment komen de gezellige momenten voor een sigaret steeds vaker
goedemiddag, Heb niet alles bijgelezen, moet nl gaan strijken. @coto: over het sporten, ik heb gisteren navraag gedaan bij het CB. Ik mag wel sporten maar dan moet ik de rest van de dag rustig aan doen. Ook moet ik dan extra veel drinken. Gaaf die voetafdruk, goed gelukt! @Thalina: wat een rotnieuws over je moeder, sterkte! Fenna heeft geen bijwerkingen gehad van de prikjes, alleen haar temp was 2 tot 3 tiende hoger. Dus ze heeft 'helaas' ook niet meer geslapen. Ik had me wel verheugd op een nachtje doorslapen
@Jantsjuh: Dat heb je erg mooi verwoord, dat je niet teveel moet willen vasthouden aan regels....zoooooo herkenbaar hier!!! In het begin had ik er zoveel moeite mee dat ze niet in haar bedje wilde slapen overdag. Ik dacht dat dat MOEST, dat zei mijn gevoel....Maar na gesprekje met mn moeder lekker Rosan in de kinderwagen beneden overdag en ze sliep! Nu ligt ze trouwens altijd wel in haar eigen bedje, dat vind ze toch wel het fijnst....Toch de rust die ze beneden niet heeft! @Rach: Rosan zweet ook heel gauw, dus die wurmt zich in bedje altijd onder de dekens weg en ligt dan halverwege het bedje en ook nog eens overdwars te slapen Jouw meisje slaapt in rompertje met korte mouwen? Ben zo bang dat ze t dan koud krijgen als ze zich dan alsnog onder dekens wegwurmen? @Egbimi, heerlijk om jouw positieve verhalen over KDV te lezen! Hoop dat het KDV hier ook zo goed zal bevallen.....! En wat leuk dat Mitchell nu al een vaderdagkadootje heeft gemaakt op KDV en dat ie daar lekker te slapen ligt in zijn bakerzak. Hij heeft het er echt goed naar zijn zin geloof ik! Leuk! En wat een prachtig canvasdoek!!! @Pientje: Ik had hier een soort zelfde waanidee.......Rosan had om 23u de laatste fles gehad en had om 7u de wekker gezet. TOen ik haar hoorde dacht ik dat het een uur of 6 was....Mijn wekker dacht er echt anders over, het was 3:11!!! Haha. Die kids ook! @MsRoxy: Aaaah wat zielig dat je Nienke huilend "moest" achterlaten! Gelukkig dat je even gebeld hebt en dat ze toen wel stil was. Toch meer gerust dan he! @Sushi: Ik plak de kaarten in een fotoboek. De leukste/dierbaarste kaarten plak ik in babyboek (kunnen er helaas geen 80 in haha) @Eenwondertje: Ik meng vanaf vanavond ook de fles voor de nacht met 2 scheppen Friso Extra om te proberen of ze door wil slapen. Gister haar om 23uur wakker gemaakt maar dan komt ze gewoon om 3uur weer (netjes om de 4uur dus).....Mijn moeder gaf me nog als tip om haar iets eerder wakker te maken zodat ze even goed wakker kan wordne en honger kan krijgen anders valt ze halverwege de fles weer in slaap en slaapt ze dus snachts niet door! (hoeft nu ook nog niet, maar mn moeder gaf wel aan dat het wel lekker is je rust te krijgen als straks weer gewerkt moet worden) Gelukkig dat er goed nieuws kwam van je moeder! @Lynn: wat is Julian een goede slaper zeg! heerlijk! En wat een leuk idee die agenda voor vaderdag! @Thalina: Goed dat je de keuze voor jezelf hebt gemaakt om af te bouwen. Nu heb je rust en kun je lekker gaan puzzelen met de flesvoeding hihi. Gelukkig genoeg ervaringsdeskundigen hier op forum! Roken.....wel gedaan, toen ik zwanger was gestopt en nog steeds....Maar ooooh wat denk ik de laatste weken vaak....hoe zal het zijn.....Een lekker sigaretje bij een wijntje??? Maar zoooooo zonde om weer te beginnen! @Leonie: ben je nog lekker wezen wandelen? hier heerlijk weer nu, af en toe een glimp zonneschijn! jammer dat rosan in bed ligt te snurken! En erg herkenbaar dat trotse gevoel bij het leren kennen van (het ritme van) je kindje!! Rosan is ook erg relaxed de laatste tijd hierdoor. @Amom: Ooooggghhh die draagzak...hoop voor je dat t vervelende gevoel daarvan kwam en het verder niks ergs is! Even afwachten dus.... @Kipkip heerlijk dat ze zo lekker ligt te brabbelen. Hoopvoor je dat je t snel kunt vast leggen! Lekker genieten he! @Eefje; dat klinkt als een heerlijk kindje waarvan je superveel geniet! @Mupkuh: hoe is het met Vanisha? Zooooooooooo dat waren bijna 5 pagina's met berichtjes die ik bij moest lezen! Gezellig hoor al dat geklets! Vanmorgen nog niet meegekletst want mijn moeder was hier al op tijd. Ik had Rosan net in bed liggen toen ze kwam dus we hebben eerst lekker even met zijn 2en bijgekletst. Tegen 11uur Rosan wakker gemaakt en toen mocht mijn moeder haar lekker wassen en in badje doen. Heerlijk om te zien hoe lief ze op mijn moeder reageert. (iemand zei het vd week hier al eerder, net of ze de stem herkent van mijn moeder, dezelfde klanken of zo) En ze lachte zo heerlijk en brabbelde! Toen heeft mijn moeder haar de fles gedaan en nu ligt ze lekker in bedje te slapen. Heeft mama even tijd om de was weg te strijken (tenminste dat was het plan, het forum is belangrijker, toch hihi). Ik zal nu eens kijken of er nog post is gekomen, of het tshirtje voor vaderdag al binnen is voor Rosan! En heb voor de opa's een hele leuke foto van Rosan besteld (vergroot) en doe er dan een leuk lijstje om. Wat moet je ze anders tochkopen voor vaderdag?????