April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Indy: ik doe 's nachts meestal een 'makkelijk' broekje aan, zo'n zachte. Ik kleed haar dus na de 'laatste' voeding om ( ze komt 's nachts nl nog voor een voeding) .

Vanavond naar de opa en oma van Janco. Ze zijn 60 jaar getrouwd.

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Indy; Tim krijgt hier zijn pyama truitje aan, en zijn slaapzakje.
    Ik ben ermee begonnen omdat ik graag een vast slaapritueeltje voor het slapen gaan wilde.
    En heb het idee dat hij het zelf erg fijn vind in zijn blote beentjes in de slaapzak.
    Erg schattig zo in zijn slaapzakje, heel lief.

Ik zou als ik jou was wel een wendag inlassen.
    Als je weer naar je werk gaat moet je toch je gedachten erbij houden, en ik denk dat een volgende keren je baby wegbrengen dan makkelijker word?

3. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

@egbimi; Naomi bleef onverzadigbaar. ze krijgt vanaf haar thuiskomst uit het ziekenhuis al friso extra. ze kijkt ons het eten van de pan af. ze krijgt niet elke dag een fruithap, maar 1x in de week of twee weken, aangezien haar darmen er aan moeten wennen. Maar ze heeft gisteren ook een half potje opgegeten, ze trekt de lepel haast uit mijn handen zo lekker vind ze het. Mijn moeder gaf mij vroeger rond deze leeftijd een liga fijngemaakt met sinaasappelsap. ik wil niet dat ze honger heeft, vandaar dat ik al begonnen ben met fruithap en ze vind het heerlijk :)
    heb je ook toegevoegd op hyves, zal er nog even wat meer foto's op zetten van de keizersnee. realiseerde mij ineens dat het niet eens zoveel foto't waren ... (oops)

4. Jantsjuh

@indy; vanaf 2 maanden slaapt naomi op haar eigen kamer, vanaf toen ben ik begonnen met pyama. Bij de laatste voeding kleed ik haar om en doe haar (zo noem ik het hehe) een nachtpamper om. :)

5. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel

6. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Toch nog effe gewandeld vandaag…daarna heeft meisje nog 2 uur geslapen in de kinderwagen….het lijkt wel of ze meer slaapt tegenwoordig?
    Mannetje geeft nu een flesje…hopelijk drinkt ze een beetje veel…
    @WWJC : wel raar dat chaos op kdv? En jammer dat hij dan op dinsdag naar een andere moet!
    @Jantsjuh : O, echt waar, foei, liegen tegen het CB! Ik heb gelukkig te horen gekregen dat je je gevoel moet volgen, dus dat voelt goed daar!
    Nou ja, ze is wel goed gegroeid toch? In grammetjes dan..blijft een klein meisje…
    @kipkip : hier ook een jurkje besteld….hopelijk komt het nog op tijd!
    Schattig jurkje hoor! Waar heb je die maillot vandaan?
    @eenwondertje : nekkie, gebeurt iedereen toch wel eens?
    Misschien kunnen we eens ruilen van mobiel?
    @IMD : o jee, je kleine mannetje ziek…zielig hoor…die vlekjes kan het een kinderziekte zijn? Jammer van die “extra” kosten voor je huis…alsof het niks is!
    @egbimi : Ik leg Djemi nu “gewoon” in pyjama strak onder laken en deken…
    @Pientje : fietsen, masseren, en een koud compres? Zeiden ze bij het CB…

Zo, kippesoep eten…

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Jantsjuh
    ja ik zag net dat ej me hebt toegevoegd
    wat een mooi meisje is Naomi zeg
    en mooi die foto s van de ks
    en dus een echt hongerlapje hihi ze vind het wel lekker dus
    ben wel benieuwd hoe MItchell het straks gaat vinden,maar idd als je kindje honger heeft en je geeft al speciale voeding dan moet je toch iets anders doen he
    honger voor zo n kindje is ook niet fijn
    @Indy
    Mitchell wikkelen wij in in een badcape dus hij heeft dan alleen maar een rompertje aan en een dun lakentje over anders ligt hij zo weer los
    ik zou ook zeker van tevoren een dagje laten wennen
    ii vind het wel prettig zo nu weet ik waar hij terecht komt hoe ze met hem omgaan
    en ik kan hem nu met een gerust hart daar laten en zelf naar mijn werk gaan en daar mijn hoofd bij houden

Mitchell heeft 3 kwartier goed geslapen zonder zak/doek
    toen begon hij weer om zich heen te slaan met zijn handjes
    ik heb een poosje staan kijken en zag hem met zijn handjes heel druk in de weer
    op een gegeven moment had hij zijn duimpje in zijn mondje en floep daar ging hij weer;)
    dus toen maar een hydrofiel luier om zijn armpjes gedaan en hij ligt nu nog te slapen
    dus hij is in de middag misschien een half uurtje wakker geweest
    ik hoop maar dat hij vannacht nog wel wil slapen
    hij heeft dus toch veel indrukken opgedaan vandaag op het kdv

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Amom, fijn dat pijn vandaag minder is maar wel in de gaten blijven houden hé. Anders wel naar ha gaan!
    @Eenwondertje, wat een goed nieuws dat het bij je moeder geen borstkanker is. Nu goed in de gaten houden ieder jaar.
    @Pientje, hoe komt het dat jullie niet aan vaderdag doen?
    Wat fijn dat Elize bijna nier gehuild heeft bij de prikjes. Stoer hoor!
    @kipkip, ja heerlijk he als ze zo aan het kletsen zijn en idd al die geluidjes die ze maken zo leuk! Hoop dat het filmen je toch nog gaat lukken.
    @Bianca, fijn dat Mitchell het goed heeft gedaan op kdv, En handig dat je eerste Vaderdagcadeau al binnen hebt J
    @Eefje, wat een lachebekje is die Sam zeg! Gezellig!
    @mupkuh, hoe gaat het?
    @Roken, gelukkig nog nooit gedaan en dat wil ik graag zo houden J
    @ Jessie, wat fijn dat Rosan zo leuk reageert op je moeder. Klinkt ook zo leuk zoals je het beschrijft.
    @Wwjc, vermoeiend zijn die regeldagen he. Hoop dat Wybe snel uit zijn regeldagen is. Ben benieuwd hoe het bij KDV was, klinkt vantevoren nogal rommelig.
    @Jantsjuh, wat heeft Naomi het goed gedaan met de prikjes, bikkeltje hoor! En lekker aangekomen zeg!
    @Danielle, nee niet handig dat Tim steeds tussendoor wil lachen, wel leuk! J
    @Kipkip, wat een leuk jurkje!
    @Eenwondertje, hier gebeurt dat ook hoor dat ze toch ineens snel achterover vliegt met haar hoofdje. Ik houd haar dan alsnog zo snel als mogelijk tegen. Ze huilt daarna niet of zo dus volgens mij is het niet zo erg als het soms gebeurt.
    @Imd, wat zielig dat Dean ziek is. Hoop dat het snel beter met hem gaat.
    @Bianca, de kleertjes die ik heel leuk vind die bewaar ik. Kleertjes die ik minder vind doe ik in een kledingzak en doe ik een keer in zo’n kledingbak.
    Misschien is Mitchell wel moe van al die indrukken, is ook niet niets zoveel kindjes ineens om je heen. Wel lekker dat hij zoveel slaapt.
    @IMD, leuk nieuwe auto vanavond! Ik had hetzelfde hoor toen wij nieuwe auto op gingen halen. Heb andere even bedankt voor zijn trouwe dienst J
    @Pientje, bah Elize toch last van prikjes.
    @Indy, hier kleine meisje in pyama’tje en trappelzak en dan lakentje er over heen. Ze schopt lakentje namelijk van haar af en zo blijft ze lekker warm.
    @Sniffy, gefeliciteerd met opa en oma.
    @Coto, lekker dat je nog even hebt kunnen wandelen.
    Hier wilde ik gaan maar toen begon het weer te gieten dus maar binnen gebleven. Toen is mijn beste vriendinnetje gezellig met haar dochtertje van 7 maanden oud langs gekomen,was erg gezellig!

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36

10. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam

hoi Allemaal
    @msroxy wat een leuk idée van dat naambordje
    @jantsjuh vervelend he die prikjes hoop dat ze niet veel last ervan krijgt.
    @sushi ik heb een apart boek waar ik de kaartjen in plak anders word het baby boek zo dik
    @eenwondertje heel veel sterkte met de onderzoeken van je moeder. Ik lees net dat de onderzoeken goed waren ben blij voor jullie dat alles goed is.
    @lynn wat goed en lekker dat julian zo doorslaapt Ayden krijgt een fles om ongeveer 23.00 uur en dan komt hij weer om 4 a 5 uur.
    Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te gaan werken, maar wel lekker dat julian maar 1 dag naar de gastouder hoeft voorlopig. Ik moet ook weer 27 juni gaan werken maar Ayden hoeft voorlopig nog niet naar de Kdv gaat 2 dagen naar mijn moeder. omdat er nog geen plek op de kdv is maar vind het niet zo heel erg!! ook leuk zo een agenda waar heb je dat laten doen?? kunnen er ook fotos in??

@leonie27 leuk he dat je die kleintjes steeds beter leert kennen en steeds beter weet wat ze willen.
    @bianca leuk die canvas foto
    @kip kip ja Ayden praat ook tegen zijn diertjes op de mobiel en lacht er mee echt heel leuk. Als de mobiel stopt met draaien dan gaat hij ook tegen ze schreeuwen!!!

@IMD vervelend dat dean ziek is ik hoop dat hij zich snel beter voelt.
    @ Kleertjes ja die bewaar ik voor een eventueel volgend kindje
    Zo heb net effe 6 paginas doorgelezen en gereageerd ga straks wel weer effe verder ga nu maar effe mijn kleine mannetje eten geven
    oja het staat allemaal een beetje raar geschreven problemen met en instellen van de regels bij word!! maar geen zin om alles overnieuw te typen.

11. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    o ik zie dat alles wel goed geschreven staat gelukkig

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    indy...Julian krijgt idd borstvoeding.....hij slaapt sinds dat hij 9 weken is door....en nu is hij 13 weken.....dus hij heeft een aardig ritme en hij komt gemiddelt om 7 uur, 11 uur, 14:00,17:00 19:30 maar hij komt vaak ook smorgens om half 9 9 uur nog een keer extra....maar dat vind ik niet erg....zolang die maar lekker goed groeit...

slaapzak: die krijgt julian aan omdat hij elke keer de dekens vanzich aftrappelde......en een pyama krijgt hij ook aan...maar hij vind het niet erg om omgekleed te worden...

coto Julian heeft ook van die fases dat hij meer slaapt....misschien dat ze dan een groeispurt hebben en even extra willen slapen?

leonie...morgen word het mooi weer.....kan je dan lekker wandelen....

charisma.....de agenda is met foto's :) het is een soort foto agenda....die heb ik bij de tnt internet laten maken want ik kreeg 8.95 korting door een of ander vragen lijstje intevullen en toen kosten hij nog maar 16 euro.....

kleertjes die bewaar ik allemaal....wij willen nog kids en dan zoek ik het wel uit..ik weet nog helemaal niet wanneer dat is en wat hij/zij niet meer aankan qau voorschud gooi ik dan wel weg!

13. vaderdag: hier voor dochter een Tshirt besteld met een hart erop en daaronder 'papa *naam*'

pientje: wat naar dat Elize last heeft van dr beentjes. hoe is het nu?

ja pyama (romper met broekje). meer zodat ze weet dat het avond is dus bedtime;). zo'n trappelzak is habdig als je kleintje snachts de dekens wegtrappelt en dus in de kou ligt.

jessie81, ik heb ook iets besteld vorige week bij simply colors. ik kreeg net een mailtje dat hij morgen bezorgd word, heb je geen mailtje gehad?

laatste voeding: die heb ik helemaal niet. soms is dat om 8 uur, soms 9, 10 of 11 uur. ander bv-mama's ook?

coto, bij simply colors kan je ook maillots bestellen:)

imd, beterschap voor dean!

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Weinig tijd, dus dan maar alleen op vandaag reageren. :)

Coto, ik heb gelukkig een mobiel van Winnie de Pooh die je op 4 verschillende standen kunt zetten. 2 melodietjes van pooh, 1 geluid van vogeltjes, maar ook dat hij wel draait maar GEEN geluid maakt! Hihi ideaal hè?! :)
    Lekker trouwens dat ze wat meer slaapt nu, toch?
    Hier slaapt hij minder, maar was lekker wakker aan het spelen, maar nu al paar dagen dat hij veel huilt en het lijkt of hij slaap heeft, maar kan/wil niet slapen. :(

MsRoxy, hij gaat naar Jozef Israelslaan, dat is een nieuwe (sinds 1 april) in Tongelre. Grappig trouwens, ik heb zelf ook bij Korein gewerkt. Zelf bij Minoes en in meerhoven bij Bungee en ......(naam even kwijt)

Eenwondertje, ik heb dat hier ook dat meneer ineens zijn hoofd in zijn nek gooit. Lijkt me idd niet gezond, maar van de andere kant heb ik begrepend dat ze veel kunnen hebben. Maar je bent dus niet de enige bij wie dit gebeurd.

Ah, IMD, wat zielig dat Dean ziek is.. :( Wordt dan idd zwaar weekje als het doorzet. Succes vast! Hoop dat hij snel opknapt.

Egbimi, di en do zijn idd altijd favoriet. De di is ook de enige dat dat wij geen plek hebben waar we willen. Maar ze zei vandaag dat er binnenkort weer plaatsen vrij komen. Dus ik hoop dat hij snel mag.
    Ik ga trouwens de kleertjes wel bewaren. We hebben het op dit moment niet breed en verwacht niet dat dat gaat komen, dus ik bewaar gewoon lekker alles voor de volgende.
    Doe je Mitchels armpje vast omdat hij er onrustig mee beweegt in zijn slaap? Dat doet Wybe nl ook, maar ik ben ontzettend aan het twijfelen of ik zijn armpjes vast moet maken. Ik heb nl niet het idee dat hij te weinig slaapt ofzo. (laatste dagen wel, maar ervoor niet) Maar het lijkt me voor hem zo vervelend dat hij steeds met zijn handen in zijn gezicht wrijft en soms slaat...

Pientje ook al kindje met pijn. :( Hoop dat het snel beter wordt.

Hihi Indy, nu nog denken over vaderdagcadeau? Dat naambordje zal niet lukken ben ik bang, dat heb ik 2,5wk geleden besteld en hij was al bang dat het er niet op tijd zou zijn. (2-4wk levertijd, maar gemiddeld 3wk) Maar dat Veronica Magazine, lijkt me ook heel leuk.
    Wybe ligt bij ons in zijn kleertjes in bed. Nog niet in pyjama. Ik wil pas pyjama gaan doen als hij een ritme heeft, dat hij op (redelijk) vaste tijden naar bed gaat. En hij op zijn eigen kamertje slaapt.
    Hij gaat trouwens ma al een halve dag wennen en de week erop een hele dag. Ik denk dat ik er meer moeite mee heb dan hem... :) Volgens manlief moet ik dan gewoon wat inplannen wat ik kan gaan doen. Boodschappen ofzo. Thuis gaan zitten wachten zou ik echt niet kunnen!

Jansjuh, heb jij veel foto's van de keizersnede dan? Ik bijna niet. :)

Rach, hier ook lastig aan te geven wanneer laatste voeding is. Wybe heeft helemaal geen schema. Enige is dat hij rond 5 's nachts altijd komt en daarna maar heel kort slaapt. (uur/anderhalf) Maar dan wil hij geen voeding, maar in de box spelen. :(

Vanmorgen trouwens wel lief. Manlief is om half 8 opgestaan op zijn vrije dag om voor Wybe te zorgen, zodat ik uit kon slapen. (Ik was zooooo moe en Wybe wilde echt niet meer in bed. :( ) Hij heeft om 9.15 ook flesje gegeven zodat ik niet op hoefde. Heb lekker nog even geslapen. Nu wel wat hoofdpijn daardoor, maar dat heb ik er wel voor over. Wel vreemd trouwens, normaal als ik kolf dan is dat max 125. Nu moest ik dus kolven toen ik wakker werd, en 2 uur later dan normaal, maar ik heb gewoon 220 gekolft! ! ! Heb de helft maar ingevoren, komt vast nog wel van pas. ;)

Kdv was nog beetje rommelig. Hij komt wel op de verticale groep (alleen is het nu nog babygroep omdat ze teveel aanmeldingen van baby's hadden) en is daar gewoon die 2 dagen. Ze vergat alleen de helft te vragen en had de verkeerde papieren enzo. Maar goed. Het kan gebeuren en het belangrijkste is het verzorgen van mijn kind en dat zit er volgens mij wel goed.

Hihi, is maar goed dat ik alleen op vandaag reageer.. anders was het verhaal nog langer geweest! :p

15. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    #2515 zeppie, 16 jun 2009
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
    Ben gister naar het cb geweest. Ze heeft haar eerste spuitjes gehad.
    Nu was te zwaar aan het worden zeiden ze. IK zeg tegen haar de vorige keer was te licht en nu te zwaar aan het worden.
    En ze willen dat we een echo laten maken van haar beentjes, Dus moet ik morgen naar de huisarts voor een verwijskaart.
    Nu krijg ik alleen een vervanger want mijn eigen ha is er niet.

Mijn man krijgt voor vaderdag een t-shirt met afblijven mijn papa.
    Een body trimmer. En ik heb een een naamplaatje met onze namen en onze hond erin gegraveert maar of die optijd komt weet ik niet.

Enya slaapt vanaf deze week in de slaapzak. En ligt eraan wat ze aanheeft of ik haar iets anders aan doe voor te slapen.

16. Jantsjuh

hmm bikkeltje heeft het begin van de avond opgegeven. hele avond gehuild die pop, en erge verhoging, heb haar weer een zetpil gegeven en ze had erge dorst zonet ook 200cc gedronken. heb meissie lekker vastgehouden en in slaap gewiegd met liedjes. ze ligt nu lekker te slapen in haar bedje.

@wendy; heeft de verpleging geen foto's gemaakt? bij mij heeft een assistent van uit elke hoek een foto gemaakt. heb later zelfs kunnen zien hoe ze mijn buik open hielden .... hehe

17. Jantsjuh

heb even twee foto's in album geplaats die gemaakt zijn door de verpleegster :)

18. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Lang leve infacol! Djemi heeft al een paar dagen geen krampjes meer!
    We hebben wat extra voeding erin gekregen, hopelijk slaapt ze weer door..:D…ze heeft vandaag 865cc binnen waarvan 260cc BV.
    @jantsjuh : oei, wat een foto, wel mooi om te hebben eigenlijk!

Ze ligt in bed, rompertje lange mouwen, slaapzakje, lakentje..8)….het lijkt stil….

Goede nachtrust allemaal!

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    goedemorgen

@Lynn
    jou vaderdag kadootje klinkt ook erg mooi
    en dat heb ik dus ook met de kleertjes en ik vind het ook zonde om het zomaar weg te gooien
    @Wwjc
    o dat zou wel fijn zijn als hij die dag daar ook terecht kan
    lijkt me best lastig 2 kdv
    en jammer dat het rommelig was,maar idd het belangrijkste is dat ze goed voor je kindje zorgen
    ja ik maak zijn armpjes idd daarom vast,maar Mitchell slaapt daardoor ook slechter hij is dan zo druk aan het zwaaien dat hij zichzelf wakker houd
    en als ik zijn armpjes vast maak dan slaapt hij wel beter
    maar als Wybe zo goed slaapt zou ik het niet doen hoor
    Mitchell is nu zo sterk dat hij zich er steeds uit wurmt en dan weer wakker word (vooral s nachts)
    en ik moet het hem op een gegeven moment ook weer afleren,want het mag niet altijd ivm draaien
    en lief van je man zeg dat hij voor Wybe heeft gezorgd en jij even lekker kan slapen

@Zeppie
    ze moeten altijd wel iets aanmerken he
    ik zou me er niet teveel van aan trekken
    en hopen dat de echo goed is
    leuke vaderdagkado s ook

@Jantsjuh
    mooie foto s hoor is toch leuk om te hebben
    en zielig dat ze zo n last had
    maar fijn dat ze toch in slaap is gevallen

@Coto
    fiijn dat Djemi geen last heeft van krampjes
    ik hoop dat ze goed geslapen heeft

hier weer een beroerde nacht gehad
    Mitchell wurmt zich echt overal uit
    heb het geprobeerd met een hydrofiel luier om zijn armpjes
    na 2 uurtjes weer los en huilen
    toen maar weer in de badcape ook weer los na een poosje
    dus ik ga vandaag het idee van Thalina maar proberen eerst de luier om zijn armpjes en dan de puck a baby aan

wie van jullie heeft een pucka baby ???
    en kunnen jullie kindjes met de zak aan nog bij het mondje komen
    ik heb het idee dat de zak toch nog iets te groot is voor Mitchell
    en wie heeft de paco doeken en hoe bevalt dat ????
    hij heeft het echt nodig en het liefst strak,want hij is zo weer los
    en om hem elke nacht 3x opnieuw in te moeten wikkelen word ik niet vrolijk van :(

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zeppie, dat shirt klinkt echt leuk! Hihi, vind het een leuke tekst.
    Waarom moet ze echo laten maken?
    Wybe moet bij 3 mnd een röntgenfoto laten maken geloof ik om te kijken of de aanmaak van de botten wel goed is. Dit ivm gewrichtsslijtage wat in de familie zit. (Mijn moeders heupen zijn helemaal versleten en ik heb ook al beginnende slijtage: ik ben pas 30!)

Jantjuh, ik heb er maar 1 van de keizersnede zelf en daar is eigenlijk niets op te zien. Ze hebben toen wel veel foto's van Wybe zelf gemaakt.
    Die eerste foto van jou is trouwens erg mooi! Ik zal eens kijken of ik er wat foto's weer op kan zetten.
    Wat vervelend trouwens dat ze zoveel last heeft van die spuitjes. Hoop dat het vannacht en morgen beter gaat!

Egbimi, blijft lastige beslissing dus... Maar misschien als hij zo onrustig blijft de komende dagen ga ik het toch maar proberen. Alhoewel hij het op het kdv niet mag. Maar misschien is het iets om voor mij de ochtend te doen omdat hij er dan het meest last van heeft. (Dan kan hij niet meer slapen) Vervelend voor jou dat je er nu 3x op een nacht voor uit moet om hem weer in te wikkelen. :(

Wybe slaapt trouwens nog steeds het beste op zijn zij. Is wel grappig. Als hij nl niet wil slapen dan draait hij zich half op zijn rug als ik hem op zijn zij leg. Wil hij wel slapen dan legt hij heel lief zijn hoofd met zijn speen (en lapje) en gaat rustig tutten.

Vannacht was het onrustige trouwens nog niet over. Hoewel hij van 8 tot 12 's avonds heeft geslapen, kwam hij daarna alweer om half 3 en toen om half 6 alweer. Was niet zo erg op zich, maar meneer wilde niet meer gaan slapen! :( (of kon niet meer slapen) Ik heb hem uiteindelijk om kwart over 6 maar uit bed gehaald, even op de commode laten spelen en toen om half 7 in bad gedaan. (Hij had ook wat naast de luier geplast, dus moest toch schone kleren aandoen)
    Daarna hele tijd liggen spelen in de box en heb ik hier opgeruimd en schoongemaakt en nu ligt meneer te pitten. Wel wat onrustig, maar goed. Hij zal zo ook wel weer willen eten. Hij krijgt altijd honger van badderen. :)

Deel Deze Pagina