Ben net terug van het 'shoppen'. Ik heb een slaapzakje, rompertjes (want die ze nu aan heeft zijn echt te klein, haar schoudertjes liggen half bloot). Een speelkleed bij Kruidvat gehaald met een plastic onderkant. Dan kan ze lekker in de tuin liggen.
ik reageer alleen even op vandaag @egbimi: balen hey dat je zo'n beroerde nacht heb gehad, hoop dat mijn tip helpt anders moet je zo'n echt inbakerding halen. @wwjc.. ook al zo'n nacht, het enige voordeel wat ik lees is dat je wel al veel gedaan hebt thuis.. @kipkip: grappig om te zien als je een paar keer rekt dat ze na een tijdje dat ook gewoon maar gaan slapen @sushi.. oo heerlijk een verwendag.. ik ga morgen lekker naar de kapper (mijn broer trouwt over 2 weken) @eenwondertje oo erg is dat het als ze niet willen slapen.. je zal toch denken ze hebben toch ook slaap nodig hier heb ik al 2/3 weken last van.. wel een mega grote sprong8) hoop dat je je weer snel wat beter voelt @sniffy hier ook iemand die al anderhalve dag niet heeft gepoept.. ik denk dat als ie poept dat ik me kan b ergen en dat het hele huis eronder izt hahaha @coto500 wat gaat het snel he??? ze worden te snel groot wat een leuk jurkje @spekkie wat groeien ze lekker zeg!!! nou volgens mij heeft meneer de afgelopen 3 weken in een sprong gezeten.. hij slaapt nu de hele dag al wat een luxe gister avond om 00:00 gegeven om half 7 kwam ie weer daarna gelijk weer in slaap gevallen en toen was het half 10 arme honden haha want mijn man lag ook nog te slapen haha. lekker in bad geweest en toen heb ik hem aan mijn man gegeven en ging even ontbijd maken.. toen ik terug kwam sliep ie al.. werd daarna even wakker en mijn man moest wat doen dus had hem even in de bank gezet en toen viel ie ook weer gelijk in slaap.. heb daar een foto van zooo lief Bekijk bijlage 736 heb boven lekker wat opgeruimd had veel was liggen.. om 12:15 had ie honger en heb hem gegeven daarna heeft ie lekker in de bank gehangen toen wij gingen eten.. en is ie meegeweest met honden uitlaten en toen we thuis waren was ie in slaap gevallen en hij slaapt nog... woooow wat is dit lekker haha.. ik leg hem niet boven neer.. dat is zo een sauna en ben bang dat ie niet gaat slapen maar de hele tijd huilen en hij slaapt nu zo lekker ga vanmiddag even lekker met hem wandelen het is zulk lekker weer
@Thalina: wat een schatje. Geniet er maar van hoor dat ie slaapt. Al hoop ik niet voor je dat hij vannacht gaat spoken. En ik ben idd bang dat ik me straks ook kan bergen en dat dan alles onder zit. Ze laat wel veel windjes dus ik denk dan steeds jaaaaaa daar komt het, maar nee hoor vals alarm.
@ Coto, wat een ontzettend gaaf jurkje. Ik ga er meteen ook 1 bestellen. Mijn vriend was zo teleur gesteld dat je bij het blad Mama een t-shirt kreeg met Vanisha love Mama @ Thalina, hou wel in de gaten dat als kindjes te weinig drinken ze ook veel slapen.
Nou, hier vandaag ook een inhaal-slaapdag door meneer de directeur! Hij heeft gepit van 12.30-15.30. Flesje gegeven, in de box gelegd en zonder dat ik er erg in had, is hij om 16.15 alweer in slaap gesukkeld . Ik dacht, we gaan even lekker spelen........ Oh en hier kan geen sprake zijn van te weinig drinken, eerder van teveel . Hij heeft gisteren zo weinig geslapen, dat moest ergens worden ingehaald.......
Ben ik weer even...... Sorry voor het late reageren maar was de hele dag weg gister. Ik had dus maandag een afspraak gemaakt bij de HA voor dinsdag 14.40. Na een paar weken slecht drinken en van het weekend dus heel slecht toch maar een afspraak gemaakt. En wat doet meneer? Hij besluit vanaf maandag 18.00 weer lekker te gaan drinken, sjonge jonge! Dinsdagochtend even gekeken, ook goed, dus heb de afspraak afgezegd met als reden dat ik naar de mannelijke arts moest, aardige man maar die neemt je dan niet altijd heel serieus, even aankijken bla bla bla. Dat ga ik nu dus ook wel doen, mocht het weer minder worden dan maak ik een afspraak bij zijn vrouw (het is een echtpaar begin 40)..Het drinken is nog niet helemaal je van het....hij huilt onder sommige flessen ook wel....het witte stipje zit nog op zijn tong....Ik weet het gewoon ook ff niet en laat het eerst even zo. Wacht nog op een telefoontje terug van de CB verpl.k. En tatataaaaaaaaaa als klap op de vuurpijl kwam hij ineens voor een nachtfles???? Kwart over 10 de laatste gehad (is meestal zo) en hij sliep dan door tot tussen 6 en 7......Nu was het 1.15 (!!!) dus paar keer de speen, hazelslaapjes, wakker worden, huilen, 3.20 dacht ik nou ja dan toch maar een fles, hij dronk heel snel 125 cc op en viel weer in slaap. Zucht.......ik ga de komende dagen lekker rustig aan met hem doen en het rust®elmaat patroon aanscherpen.... IMD hoe is het nu met Dean? Wwjc je klinkt echt een stuk vrolijker! Danielle over dat bewegen in je buik....dat heb ik precies zo, voelt idd net als in de zwangerschap toen ik hem net voor de eerste keren voelde.... Ik kan niet zwanger zijn, want dan ben ik Maria hahahaha! Thalina heerlijk dat hij zo slaapt, stuur hier eens wat slaap heen? Dan gebruik ik die voor de komende nacht haha, Senne ligt in de kinderwagen buiten te slapen, onder de parasol. Bianca heb je de puckababy mini soms al? Senne ligt nu nog in de piep, kan precies....de mini is een stuk groter.... Leuk geworden hoor de afdrukken!!!! Sushi die Claudia he....die vond ik op zijn zachtst uitgedrukt...niet zo heel er leuk hahahha.......is ze zwanger van Huub? (wat ook een megalul was trouwens!) He nu moet ik eerst weer bijlezen hoor! (ik ben een zeef!)
Eenwondertje heerlijk dat slapen mmmmmmmmmmmmmmmmmm! Hhihihihihi! Ik ga na de fles altijd meteen met Senne op schoot spelen, ik zit dan met opgetrokken knieen en hij er tegenaan, kunnen we elkaar mooi aankijken, daarna in de box en daarna slapen (waar hij niet veel zin in heeft meestal)
@Eenwondertje nou idd daar word je ook niet vrolijk van dus bij jou de kleine laten liggen werkt ook niet ik hoop dat hij nu iets later komt als half 7 dan kan hij de nacht beter overbruggen we zien het wel en fijn he dat hij zo goed slaapt @Leonie ik heb deze besteld bij www.hetrietje.nl dit is een dubbele lijst met de ene kant ruimte voor een foto en de andere kant voetjes of handjes en nee hoor ik vind dat niet erg dat je mijn naam gebruikt @Eefje ik hoop ook voor je dat het kolven zo beter gaat en hij heeft dus lekker geslapen en leuk zo n babygym ik wil ook nog een babygym halen,want ik heb het idee dat Mitchell snel is uitgekeken op bepaalde dingen @Lynn goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt bij de ha ik hoop dat je snel wat meer weet en je je snel weer goed voelt maar dat duurt nog wel even zeg tot maandag @Danielle dat komt wel heel dichtbij zo he en ik kan me wel indenken dat je wel kan huilen bij alleen de gedachte al ik hoop dat het meevalt als je op je werk bent en je het ook wel weer leuk gaat vinden (zeggen ze vaak wel he ) @Sniffy lekker geshopt dus gaat hard he met de kleertje /rompertjes @Thalina wat fijn zeg dat hij zo goed heeft geslapen vannacht en overdag zo kom je ook weer even aan andere dingen toe en dat is ook wel lekker en lieve foto zeg dat broekje heeft Mitchell ook hij heeft dat broekje shirtje en jasje in blauw en groen gekregen van de kraamvisite net een vriendin op visite gehad was wel gezellig zij is zelf over 7 weken uitgerekend erg gezellig Mitchell slaapt overdag best wel goed (als hij geen regeldag heeft) dus ik dacht vandaag ik ga proberen om hem langer wakker te houden en de fles wat meer te rekken zodat hij vannacht misschien wat rustiger slaapt en ik hem niet hoef wakker te maken tegen 22.00 maar ja dat lukt niet echt als hij moe is gaat hij echt jengelen en wil dan echt naar bed dus hij ligt alweer lekker te slapen en de tijden daar houd hij zich ook erg aan het is echt elke dag hetzelfde ritme 6/7 uur eerste fles dan 10.30/11.00 2e fles dan tegen half 3 3e fles tegen half 7 4e fles en dan maken we hem wakker om 22.30 voor de 5e fles dus dat zit wel goed,maar ik heb liever dat hij de nacht ook zo dat ritme houd van 23.00 tot 6/7 uur,maar dat is nu de laatste dagen ver te zoeken maar goed ik weet waar het aan ligt dus we gaan alle opties proberen tot we de goede gevonden hebben hebben jullie kindjes ook al dat ze rechtop willen zitten als Mitchell ligt dan wil hij steeds proberen om rechtop te gaan zitten ik geef hem dan 2 vingers en hij trekt zichzelf op tot hij zit ik ben wel trots ze kunnen echt steeds meer leuk hoor
@Jodie fijn dat Senne het weer goed doet en idd gewoon aankijken hier ook zo n mr die gisternacht weer voor de fles kwam daar zitten we niet op te wachten,maar goed ja klopt ik heb de mini zit er dan zoveel verschil in??? en kan Senne zijn handjes wel goed bewegen dan ??? @All bedankt voor de reactie op de voetjes ik ben ook erg blij met het resultaat
Pfff, hebben jullie het over kindjes die hun hoofd niet omhoog houden... Meneer zit en staat al zowat. Hihi, snap niet vanwaar al die haast. Ik zal eens foto ervan neerzetten.... (als dat werkt) Wendy Van de pol, Photos - Hyves.net - Always in touch with your friends Kipkip, ik denk dat als je blijft oefenen, dat ze het op een gegeven moment ineens vanzelf kan! Eenwondertje, vervelend dat hij zo slecht geslapen heeft gister. Hoe is het verder vandaag gegaan? Lastig als je dingen moet doen, maar wat eigenlijk teveel prikkels voor een kind zijn. Eigenlijk weet je dat pas als zij erop reageren en dan is het al te laat. Hopelijk heeft hij het allemaal snel verwerkt en komt er weer ritme in. Egbimi, kan best zijn dat Wybe in zijn sprong zit. Ik dacht het al gehad te hebben, want vorige week deed hij ook moeilijk en toen dat over was begon hij echt te lachen tegen me als ik tegen hem praatte. Hij heeft nu al 2 dagen bijna niet gelachen tegen mij. Het kan trouwens idd per kdv verschillen wat betreft inbakeren. Maar bij ons is dus beleid dat ze het niet doen. Succes met ophouden trouwens. Hier lukt het ons niet met Wybe. Zelfs als hij overdag weinig slaapt, dan blijft hij max 4-5u tussen de voedingen hebben. Maar hoop goed nieuws van je te horen morgen. Ik zat trouwens ook te denken om nog een ander mobieltje te halen. Lijkt me voor Wybe wel fijn die afwisseling. En Woezel en pip lijkt me dan wel leuk. Waar had iemand hier die gehaald? Sniffy, hier heeft Wybe sinds een paar dagen ook veel minder poepluiers en ik heb ook beetje het idee dat het hem dwars zit. Ik heb trouwens wel ergens gelezen dat het normaal is. En dat het zelfs voor kan komen dat ze maar 1x in de week poepen! Coto, wat een lief jurkje! ! ! klinkt trouwens idd op zich wel logisch van dat melk en troostverhaal. Blijf het alleen wel jammer vinden. En ik wil ook geen flesjes gaan geven, als dat niet nodig is, want dan krijg je straks dat hij alleen fles wil en geen bv meer. Jessie, bij mij viel dat gesprek bij gyn ook tegen. Er werd eigenlijk niets gezegd. Ik had gehoopt te horen wanneer ik weer wat mocht doen. Maar eigenlijk zeiden ze: probeer maar wat. Maar houd in je acherhoofd dat het nog best maanden kan duren voor het goed gaat. Die 6 weken staat ook voor mensen die "normaal" bevallen zijn. Hier trouwens ook nog tranen als ik er aan denk dat de bevalling niet natuurlijk gegaan is en via ks moest. Wij hebben idd ook Turijn en ik vind m nog steeds mooi! Alleen voor mij is de hoge commode wat lastig, vooral nu ik al zo'n last van mijn rug heb. (Ik ben maar 1.55 nl) En Wybe slaapt nog in de wieg en niet in het ledikantje. Mijn man zei trouwens idd dat het kleine sneetje van de ks uitgerekt wordt tot zo'n groot gat! (Heb ik dus niet op de foto's staan, dus geen idee.) Spekkie, druk weekend zeg... Hoop dat de heren zich goed houden met al die drukte. En nu alweer uit 62, jeetje! Hihi ik ben hier van de ene kant trots dat hij al 62 aankan van shirts, maar van de andere kant zie ik hem steeds minder pasgeboren baby zijn.. dat mis ik wel.... Wat fijn dat ze doorslapen trouwens! Indy, dank je, ik voel me ook veel beter. En heb het idee dat het (ondanks vermoeiende baby) steeds beter wordt. Hoezeer ik eerst er naar uitkeek om mijn kind te "dumpen" bij het kdv, heb ik er nu steeds meer moeite mee dat hij ma al een half dagje gaat wennen. Wybe heeft trouwens met bv ook geen vaste tijden en slaapt ook 's nachts niet door. Hij drinkt 's nachts volgens mij nog normaal (2x 8 minuutjes ofzo) En hier ook als hij voeding van rond 5 gehad heeft heb ik het idee dat hij wil spelen. Dat doen we dus niet en ligt hij dan een uur te mopperen en zuchten en kreunen (wel met ogen dicht) zodat ik hem er na een uur (rond 7 uur) er wel uithaal en beneden in de box leg om te spelen. Succes met het gips! Ik had hier poster besteld van de foto van mijn bannen. Die had 30x40 moeten zijn. De andere 6 posters zijn dat wel, maar net die ene die ik zeker wilde gebruiken is veel langer en past nu dus niet in de lijst. Snap er niets van! (Maar baal wel flink) Est, hoe vond je Derek? Nog na de show voor handtekening en/of foto geweest? Wij zijn in nov ergens geweest. Ik vind die man echt super! Het is ook zo'n schatje. Eefje, laat je weten of die spray werkt? Ik heb die ook aangeraden gekregen van de lactatiekundige. Lynn, vervelend dat je steeds zo moe bent.. hopelijk kan de ha meer zeggen maandag. Misschien ijzertekort? Thalina, wat lief die foto! En idd, mijn huisje was wat opgeruimd. Jodie, hier ook last van heel veel gaatjes in mijn hersenpan. Wij zijn trouwens vanmorgen met mijn neefje, schoonzus en moeder naar de kinderboerderij geweest. Was vooral leuk voor mijn neefje, maar Wybe heeft er heerlijk rondgekeken en zat dus gewoon op schoot. Ik hoefde hem eigenlijk niet te ondersteunen en heeft dat een halve minuut volgehouden! Hij steekt nu trouwens heel vaak zijn hand in zijn mond tijdens het spelen/als hij zich vermaakt. Nu al een orale fase? 10 over half 6 alweer. Zal zo eens aan het eten gaan beginnen en hopen dat ik vanaaf nog even Wendy-tijd krijg.
Hmm ik lees nog beetje verder van eh eergister ofzo... Amom, ik heb dat ook van dat blauwe plek gevoel. Maar ik had dat bij de ks en erna al. Had er toen ook heel veel last van. Nu gelukkig wel wat minder. Ik voel het alleen nog heel goed als ik er al zacht overheen ga. Echt wazig. Gyn dacht dat het bij mij was van oud litteken van de bbz. En door bv trekt de baarmoeder vaak nog samen wat die pijn zou moeten verklaren. Ik heb echter geen idee en heb nog de hoop dat het gewoon over gaat.... Maar als ik jou was zou ik idd naar ha gaan.
Zo raar, meisje is heel de dag lief…lekker in de tuin in de kinderwagenbak…ineens huilen…krijsen! Een half uur lang….!!! Uiteindelijk kwam er wel wat melk uit haar mondje…ik heb haar vastgehouden, hielp niet….in bed gelegd..hielp niet….op de commode…iets stiller…luier verwisseld..was een beetje nat….3 harde scheten….over! Jee zielig hoor… @egbimi : lijkt me ook een goed plan hoor, lekker laten slapen! Ik hoop dat het werkt! Gaaf hoor die afdruk! @eenwondertje : wat een goed idee, thuis vergaderen..ik hoop dat hij meewerkt! Inderdaad Go with the flow! Ik ben op zoek gegaan naar rompertjes met lange mouwen…moeilijk in de zomer! Ik wil ze nl nu! @lyn |: sterkte meid! @danielle : jij ook al moe! Sterkte meid! @Thalina : Lekker he zo’n dagje dat ze meewerken…wat een schatje zeg! @Jodie : Toch nog aan het rotzooien….rare kinderen…Hier ook vaak raar hoor ’s middags…Nu op dit moment huilen om eten, ze drinkt 40cc, huilen en mond dicht…beetje opwarmen….mannetje probeert het nu te geven….ik hoor haar weer huilen….ik snap dat ook echt niet! Nou ik moet koken, straks verder
@Lynn, vervelend dat je je zo moe voelt. Ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen. @danielle, dikke knuffel! @Sniffy, leuke dingen geshopt zo te horen! @Thalina, wat heerlijk dat hij zo slaapt en wat een schattige foto! @Eenwondertje, fijn dat hij vanmiddag wel lekker sliep! Is ook erg fijn! @Jodie, fijn dat Senne weer vrij normaal drinkt, alleen wel erg jammer van die nachtfles! @Bianca, bedankt voor internetadres, ga hem ook bestellen. Vind het zo mooi! Fijn dat Mitchell in ieder geval overdag een vast ritme heeft, nu s nachts ook nog. Wat leuk dat Mitchell zich al omhoog kan trekken, las ik toevallig vandaag in oei,ik groei-boek dat ze dat snel zouden kunnen. @Wwjc, wij woezel en pip mobiel bij babypark gehaald maar waarschijnlijk heeft prenatal hem ook wel. En wat kan Wybe inderdaad goed alleen zitten zeg! Wat is hij al sterk! Fijn dat je steeds meer binding hebt met Wybe, en dat je van hem kunt genieten. Ben echt blij voor je. Knuffel! @Coto, wat zielig dat Djemi zon last had van de scheten die er aan kwamen. Zo vervelend voor haar! Leuk jurkje trouwens! Heb alleen even bij gelezen sinds vanmiddag voor de rest geen tijd meer, meisje roept dat ze wil eten J Ze is vrijwel na mijn berichtje toch nog in slaap gevallen en heeft even paar uurtjes geslapen. Heb ik mooi het huishouden kunnen doen. Oh, chelseashirt is binnen, ziet er erg leuk uit met het woordje papa achterop. Papa zal in zijn nopjes zijn met het shirt. J
wwjc: jeetje zeg. kijk die Wybe nou! Hij is in zijn lichamelijke ontwikkeling echt een stuk verder dan ons dochtertje! Wat een verschil tussen die baby's onderling.
zo heb even heeeel ver teruggelezen. komtie: roken: ik heb voor de zwangerschap gerookt, en de dag voor de punctie ben ik gestopt. En ik begin nooit meer. Ten eerste geef ik nu borstvoeding en ten 2e vind ik het een beter voorbeeld om niet te roken. jessie81: het is hier in huis boven best warm, daarom trek ik haar een romertje met korte mouwen aan. Maar ik heb liever ook dat ze het iets te koud heeft dan te warm (ja ik ben helemaal angstig geworden door die wiegendood-verhalen) huilen en uit bed halen: ik vind dat ook een lastige. als ze een beetje jengelt dan laat ik haar wel liggen (ga er wel bijstaan haha) maar als ze echt duidelijk HUILT HUILT, dan pak ik haar meteen! lynn: whahaha moest erg lachen om je mobiel verhaal haha goed dat je even naar de dokter gaat, ik hoop dat je er snel weer bovenop bent! Pientje, ik denk ook vaak dat ze heeft doorgeslapen, maar als ik op de wekker kijk valt dat vaak een beetje tegen sushi: kaarten heb ik maar in een doos gedaan. ik was begonnen met inplakken maar vond het zo'n stom werkje, heb ze er weer uitgehaald haha eenwondertje: wat fijn dat het goed zit bij je moeder.. pfff!! opluchting! wat een verhaal zeg, uiteten en je mannetje mee..lijkt me idd ook niks! wwjc, heerlijk zoveel rompers! wij zijn een beetje dom geweest, wanthebben in mat 62/68 allmaal rompers met lange mouwen gekocht haha. nouja, van te voren dachten we daar helemaal niet over na. pientje begrijp ik nou goed dat jullie niet aan vaderdag doen? ben wel benieuwd waarom edit: heb het gelezen. zelf kadootjes maken is idd heel erg leuk! dat deden wij vroeger ook hoor. en straks ook! sniffy: vervelend dat ze niet poept. al is 1 keer in de 10 dagen poepen bij bv wel normaal hoor. Misschien kan je fenna temperaturen, dan maak je al een beetje een doorgang? coto: leuk jurkjeee!! pastie? indy1973, oke, dus jij hebt s'avonds ook nog niet standaart 'de laatste voeding'. slaapt ie wel de nachten al door? dochter drink snachts ook maar max 10 minuutjes, maar wel effectief. spekkie: fijn dat ze doorslapen! egbimi: wat ontzettend mooi die voetjes zeg, wow! ik ga ook kijken of ze zichzelf kan optrekken. ze wilt wel veel zitten zodat ze lekker om haar heen kan kijken. thalina: ontzettend lieve foto. wat een lief bol buikje Ik heb vandaag het truitje va simplycolors gekregen... Maar de maat valt wel erg groot uit. Met een beetje geluk kan ze hem in het najaar aan:x Mijn man is vannacht weg voor zijn werk, ben alleen met dochter thuis. Heb nauwelijks kunnen eten koken *was nog niet gaar* ze is de hele dag wakker geweest en moest zo huilen. vraag me steeds af of ik iets verkeerd heb gegeten (gisteren bietjes.. maar dat is onschuldig toch?) nog eeen vraag aan bv mama's: geven jullie de laatste borstvoeding op een vast tijdstip? of niet? maken jullie je kindje daar voor wakker? ik ga slapen. ben zoo moe. ze heeft voor het laatst om half 7 gedronken, dus maak haar om 10 uur/half 11 toch maar wakker denk ik. anders denkt ze straks om 3 uur dat de nacht voorbij is
Coto, wil je met lange mouwen en ecru? (Ik heb nl toen voor mezelf besteld bij mijn inkoper, maar ik heb al zoveel rompertjes, ook met lange mouw.) Kleur heb ik niet en kan ik helaas ook niet bestellen. Leonie, denk dat dat Eefje Syntocynon bedoeld. Dat is oxytocine en dat is weer een hormoon wat voor het toeschietreflex zorgt. Mag ik trouwens vragen wat die W&P mobiel gekost heeft? (Grappig. Zie nu dat dat onze initialen zijn.... Wendy&Peter ) Kipkip, vreemd hè? Verder zwabberd hij er nog rustig op los hoor. En hij zal dan ook vast wel met iets achterlopen. Ik heb trouwens gehoord dat jongens vaak met praten langzamer zijn. Ben benieuwd of wij dat later ook merken.... Rach, anders moet jij eens met Coto gaan praten over die rompertjes met lange mouw. Jij was toch degene die bewust niet veel kleertjes had hè? (Iets van 6 setjes ofzo) Ik geef Wybe trouwens niet op een bepaald tijdstip de laatste voeding. Wanneer hij komt, komt hij. Hij heeft nu om 19.40 gehad en ik ga nu naar bed en papa brengt hem naar boven brengen als hij weer komt. We hebben een paar dagen (intussen al weken geleden) geprobeerd om hem wakker te maken na 4 uur zodat hij dan 's nachts langer zou slapen, maar dat werkte niet. Nu mag hij dus zo lang slapen al hij wil. (Ook als dat betekend dat papa dan een uur later naar bed moet. ) Dat was trouwens niet op een vast tijdstip, maar gewoon 4 uur na de "1 na laatste" voeding. En ik kan plannen wat ik wil, maar als ik dan denk dat hij, als hij de avond lekker wakker is, doorslaapt, dan doet hij dat nog steeds niet. (Hihi, zodat hij besluit dat het net als vanmorgen om half 6 al opsta-tijd is. ) Vandaar dat we hem ook niet meer wakker maken. Trusten dames, tot morgen!
@Rach, welke maat had jij besteld van tshirtje? Ik heb shirt vandaag ook gekregen, erg leuk geworden! En had foto's besteld, 1 van mij en Rosan 20x30 erg mooi al zeg ik zelf en die lijst ik in voor vaderdag. Zie foto in bijlage.... @WWJC ik heb de Woezel en Pip mobiel ook, misschien kunnen we van mobiel ruilen ben wel een x toe aan een ander deuntje haha. Heb trouwens gekocht bij Baby dump. @Egbimi, vind je banner erg leuk! Applausje voor IMD @Spekkie, klinkt als een druk maar gezellige week voor jou! Rosan heeft na de voeding van 5uur even liggen mopperen en af en toe flink huilen, maar toch lekker in slaap gevallen. Tegen 22uur maak ik haar wakker voor de laatste fles en hopen dat ze de nacht doorslaapt
voor wie nog geen leuk vaderdag kado heeft (deze heeft ook een paar leuke dingen die maar 1 dag levertijd hebben) www.yoursuprise.nl ik heb voor mijn eigen vader wat grappigs besteld..vanuit de kids hun naam..