wccj....julian is ook op zijn handjes aan het sabbelen.....er werd tegen mij gezegt dat hij dan honger kan hebben....maar ik bied dan de borst aan en die moet hij dan niet...volgens mij heeft het met de orale fase te maken....
danielle......ik moet ook weer maandag bleeeeeh maar over de ontwikkeling van tim moet je je niet zo druk maken.....kindjes van deze leeftijd hebben nog niet veel nodig om zich te ontwikkelen......een schiderijtje aan de muur of een nijntje rammelaar kan julian hier al uren vermaken.....hij ligt nu bij mij op bed zich te vermaken met zijn handen en het nijntje rammelaar.....Als Tim zich verveeld laat hij hetzelf wel merken!!!! maar ik zou je als voornog geen zorgen maken hoor.....
hoi hoi, even snel, heb gisteren weinig kunnen reageren en mee kunnen babbelen. Naomi was niet fit van de prikjes. steeds zo'n verhoging en zachtjes huilen en graag bij me willen liggen. Nu is ze gelukkig weer opgeknapt, we hebben net lekker een eind gewandeld naar het dorp en terug. vond ze heerlijk. zal straks even bij lezen.
Zo, ben ik weer .kleine man uit bed gehaald, op aankleedkussen even lekker in zn blootje laten keutelen en nog even op de buik gedaan (heel wijs dat koppie omhoog, zo leuk!), gewassen, beneden even gespeeld, gevoed en meneer begon alweer in zn oogjes te wrijven (doet ie sinds een weekje, zoooo schattig), dus maar weer naar boven gebracht en in de wieg gelegd .moet slaap inhalen van gisteren denk ik..kan ik weer verder met reageren J IMD wat heb je besteld op die site? Ben niet nieuwsgierig, maar wil wel graag alles weten J Babygym ons ventje ligt daar ook al sinds een paar weken af en toe onder, vindt ie helemaal geweldig! We hebben de rainforest cadeau gekregen, echt super ding! wwjc zit Wybe misschien ook in een sprongetje? Dat van op de handjes sabbelen herken ik namelijk (hier het liefst het hele knuistje in de mond!) en staat ook in het oei ik groei boek dat ze meer op de handjes/vingertjes sabbelen, maar geen speen willen, dat ze aan de borst willen, maar zodra ze eraan liggen amper drinken ..voor mij is dit heeeeel herkenbaar momenteel. Ik stop em trouwens altijd heel strak in en dat werkt meestal wel goed tegen het onrustige slapen. sniffy fijn dat Jenna zo goed heeft geslapen! Hoe is het trouwens nu met het poepen? (haha, wat een onderwerpen hebben we hè?) Oh, lees net dat de schilder inmiddels bezig is geweest J. Wij hebben trouwens zaterdag ook BBQ! Ben erg benieuwd hoe het gaat met de kleine man, want meestal is ie s avonds niet echt in zn hum pientje wat leuk dat schaterlachje! Hier al wel lachen met geluid, maar nog geen schaterlach .misschien moet ik ook wat gekker gaan doen egbimi thanks voor de tips voor het gips! Alleen wordt het bij mij toch morgen denk ik, want meneer haalt vandaag zn slaap in van gisteren en om nou met dat gips in de weer te gaan als hij in de wieg ligt nee, toch maar niet J Ben wel benieuwd of het bij mij lukt, want meneertje is altijd zoooo druk met zn beentjes, echt zo enorm trappelen altijd wordt vast voetballer of wielrenner later Jammer dat je een beroerde nacht hebt gehad, duim voor je dat komende nacht beter gaat! lynnmvjulian he bah! Even wachten tot maandag dus voor de uitslag, ik duim voor je! leonie wat fijn dat je dochtertje zelf een ritme heeft ontwikkeld! Die van mij gooit nog met de pet naar een ritme En ik heb ook het gevoel dat ons mannetje zo kort drinkt hoor, t is wel heel wisselend, maar vaak stopt hij al rond 7 minuten .en ik twijfel dan altijd weer, zelfde borst nog weer aanleggen of toch de andere maar proberen? Zucht Heb wel ontdekt dat ik hem na een paar minuutjes laat boeren en dan weer opnieuw aanleg en dat soms in 3 of 4 etappes en dat werkt wel beter dan in één keer proberen 10 minuten te laten drinken. Gisteren maar even gewogen, want ik had ook het idee dat ie niet meer aankwam, maar hij woog exact 6 kilo nu (bij laatste CB bezoek op 22 mei woog hij 5190), dus volgens mij is dat wel prima toch? lelijke foto - dames, ik ga jullie met vlag en wimpel verslaan, want wij hadden met de geboorte een smurf ipv een kindje...ik ga even kijken of ik het voor elkaar krijg om foto te plaatsen!
Ja dat klopt Lynn, heb ook niet echt het idee dat hij zich verveeld. Ben jij ook zo verdrietig omdat je weer aan het werk moet? Vind het echt allemaal zo heftig! Ga vandaag lekker heel de dag op de bank hangen, en chips eten. Ga dan ook maar vanaf maandag streng aan de lijn.... Maar nu pak ik wat ik pakken kan...
sorry voor het zoveel plaatsen maar ik ga nu in 1 keer reageren: Leonie: Julian drinkt ongv 20 min en komt overdag om de 3 uur....maar julian zijn laatste voeding is om 7 a 8 uur....dus ik moet overdag wel aan de 5 voedingen kom!!!! zeppie: veel slaap plezier voor vannacht....en die ego stelde bij ons niet zoveel voor...julian vond het allemaal intresant en duurde maar heel kort..het wachten in de wachtkamer duurde langer.... imd leuk in je nieuwe auto rijden...veel succes...ik heb zelf nog nooit in een automaat gereden dus weet niet hoe dat moet.... en wat een leuke foto;s ik zal ook eens gaan zoeken!! egbimi.....wat een vervelende nacht...en wat ben ik dan verwend...alleen ik moet er elke keer voor mezelf uit grrr....ik ga voor je duimen dat je vannacht een rustig nachtje hebt.....misschien moet je een deal met mitchell maken....die naam hadden wij trouwens ook boven aan ons lijstje... sniffy...die foto ahahha van die billen!!!! whahaha indy lekker he een nachtje doorslapen....haha.....en dan zo'n lieve lach...dat doet een mens goed.... zo ik ga ook een foto zoeken..... oja julian word voort smorgens lachend en pratend wakker....zo gezellig....nu is hij tijdens het spelen op bed al s een blok inslaap gevallen.....ik merk soms echt niet dat hij in slaap valt....hij doet dan rustig zijn ogen dicht en is vertrokken!!!
hahahaha, sorry moet even lachen Ik heb vandaag ook geen zin om ook maar iets nuttigs te doen! dus het wordt een lekkere luierdag heb ik besloten. Vandaag eens geen was/strijk...gewoon GEEN zin in!
whaha....chips heb ik hier ook...haha...das al 3 weken geleden en aangezien ik toch niet afval kan dat er ook wel bij :x....ik lig vandaag de heledag op bed....verdrietig ben ik niet echt.....meer gespannen.....maar ik werk maar 3,5 uur perdag ik weet niet hoeveel jij moet gaan werken.....?
dit is de foto dat ik mijn zoon voor de eerste keer goed zag.....ik lag benende op de afdeling nog bij te komen en julian in de coeveuse.....jeetje....ik dacht men wat heeft mijn kind flaporen.....dat blijkachteraf niet zo...die zat gewoon altijd dubbel....
sniffy idd heel charmant hier ook nog een charmante... Bekijk bijlage 816 bij wie kan ik de award ophalen voor lelijkste foto?
Bekijk bijlage 819 Tim sliep lekker door met het "hielprikvoetenbadje".. Ook niet heeeeeeeeeeeel erg knap...
hihi zo lekker herkenbaar allemaal! Die van ons was echt zo blauw als een smurf, hij lag op de commode voor onderzoek en aankleden en ik weet dat ik toen dacht 'jemig, komt dat ooit nog goed met mijn kind???' maar ja dus....want (even spammen nu) hij is toch mooi opgedroogd Bekijk bijlage 821
Ja, dan val je ook weer af! Ik ben toen ik goed ingesteld was 15 kg afgevallen...ik heb wel gesonjabakkerd maar de kilo's vlogen eraf (1a2 per week en ik ben daarna 1.5 jaar op dat gewicht gebleven)...
@Zeppie, zo Enya heft echt heerlijk lang geslapen zeg! Fijn! Ben benieuwd hoe echo zal zijn, hoop dat alles goed is. @Lynn, jeetje dat had je uiteraard niet verwacht. Zal straks ook eens ff googlen, dan weet ik er ook wat meer van. Hoop dat uit uitslagen komt dat het niet zo is, maar ja wat zou het dan moeten zijn? @Sniffy, fijn dat ze heeft gepoept! Dochterlief heeft hier iets nieuws bedacht met betrekking tot poepen, deed ze net ook weer: Ze poepte nadat ze had gedronken, ik 15 minuten gewacht, boertje ondertussen gelaten dus ik ga luier verschonen. Maak ik luier open, gaat ze vrolijk verder met poepen. Dus ik weer wachten, lijkt ze klaar, ik alles schoon maken met billendoekjes en nieuwe luier eronder. En jullie raden het al mevrouw poept weer even door met een grote glimlach op haar gezicht! Moest er wel om lachen maar dit heeft ze nu de laatste 2 keer al gedaan als ze heeft gepoept. Poepluier verschonen vind ik niet zo erg maar op het nou echt op te gaan staan vangen J @Coto, fijn dat jullie ook een goede nacht hebben gehad. Oh, op die foto kijkt Djemi ook lekker moeilijk hihi! @Wwjc, hier ook eentje die veel op haar handje sabbelt en probeert te duimen maar dat lukt nog niet echt. Wil ook liever niet dat ze gaat duimen, dus steeds snel fopspeen erin. @Coto, fijn dat jij Lynn kunt helpen. @danielle, hier een hele dikke zucht terug! Ik ben ook nog steeds erg zoekende hoor! Soms denk ik het helemaal ontdekt te hebben en doet ze het een paar dagen op die manier en dan veranderd ze het weer ineens. Grrrr! Niet makkelijk! En over ontwikkeling niet te veel zorgen maken, alleen door rond kijken leren ze ook al op dit moment. En als hij geen geluid maakt vindt hij het idd vast gewoon lekker om even rustig te liggen. Zon kleintje krijgt op een dag zoveel indrukken, ook al zou hij heel de dag binnen zijn, die kan hij dan mooi een beetje verwerken. En ik lees hier ook dingen dat ik denk oh, dat doet ze hier nog helemaal niet. Nou, dat komt dan vanzelf wel denk ik dan maar weer! @Jantsjuh, fijn dat Naomi zich nu weer beter voelt. @Werken, dikke knuffel voor de dames die weer moeten en nog helemaal geen zin hebben. Is niet leuk! @Indy, wat een blauw hoofdje! Hoe kwam dat? Dat met die boertjes tussendoor laten doe ik nu ook, dan drinkt ze daarna idd weer beter. @Sniffy, wat een smeer had ze nog zeg! Lijkt wel alsof ze al een broekje aanhad, en dan kun je gewoon met je benen wijd gaan liggen hihi! @Fotos. ik lig in een deuk om al die charmante fotos. Zou graag meespammen maar helaas. @Indy, echt een mooi mannetje! Ik ga denk ik toch die gipsafdruk voor voetjes/handjes maar bestellen. Heb eigenlijk wel genoeg cadeautjes voor vaderdag maar vind het zo mooi en is ook leuk voor later. Filmen jullie je kindjes trouwens veel, wij vergeten het steeds Slim he!