@Wwjc je hebt idd een mooi mannetje en leuk die foto aan de borst zo wijs koppie en hier ook een kwijler en sabbelaar hoor en een heel leuk rompertje die hebben wij ook voor MItchell vond hem zo leuk @Zeppie ze hebben altijd wel iets te zeuren he en als jou meisje het goed is het toch goed en lekker geslapen zeg @Lynn toch wel fijn dat je nu weet dat er iets is ik hoop voor je dat het meevalt en je medicijnen krijgt en jij je snel weer lekker voelt en heerlijk he als je kindje zo goed slaapt ik haal het overdag wel in(probeer ik),maar vriendlief moet wel gewoon werken ik hoop ook dat het vannacht beter gaat mooie naam he ik hou wel van namen die je niet vaak hoort en ik zal proberen of hij een dealtje wil sluiten o dat van die flaporen herken ik ook wel Mitchell had ook een mutsje op en zijn oortje zat ook dubbel ik dacht gelijk o nee he ,maar het valt hier gelukkig ook mee @Leonie zo ook weer een heerlijke nacht dus lekker hoor en het is idd ook leuk voor later die voetjes papa word dus goed verwend bij jullie @Coto ook een mooie lelijke foto ja hij moet echt vast met zijn armpjes als die niet vast liggen slaapt hij zeker niet is idd wel lastig,maar heb nu een paar paco doeken te leen hopen dat dat helpt @Danielle ik kan het me wel voorstellen dat je je zo voelt het is nu ook al echt heel dichtbij en naar he dat ze steeds van ritme veranderen en je stimuleert hem vast genoeg hoor je kan ze ook teveel prikkles geven en dan heb je weer een kindje dat niet in slaap valt dus lekker laten liggen en gewoon doen wat jou hart je ingeeft @Jantsjuh wat naar dat Naomi zo n last van de prikjes heeft gehad wel fijn dat het nu weer beter gaat @Indy ja dan zou ik het ook morgen doen en je moet daarna wel zijn voetjes wassen dus als hij lekker in de wieg ligt zou ik idd even wachten ook goed gegroeid dus lekker hoor en met recht een smurfjeetje echt een blauw koppie schrok je daar niet van ?? @Sniffy die is idd ook erg charmant @Eenwondertje ik hoop met je mee dat ze het nog een x door gaan krijgen met doorslapen maar wel fijn dat het verder goed gaat jammer dat de snee lelijk is ,maar wel fijn dat alles goed is en grappige foto hij kijkt idd apart maar wel heel lief @jodie ook geen nachtslaper meer naar he je bent sneller gewend aan doorslapen dan aan wakker gemaakt worden en wat naar dat Senne nog zo n last heeft en lekker dat jullie de werktijden zo op kunnen vangen @Jessie was dus gezellig bij je zus en hij wilde op die foto net gaan huilen grappig he @Amom hahaha die wil met 2 jaar al weg grappig maar hij is wel snel idd zo he die kan je dus niet meer zo even laten liggen @Kipkip ik vind deze wel schattig ze kijkt zo zielig idd ahh ik ga even iemand op bed leggen hij jengelt wel heel hard nu
Ik heb mijn filmpjes staan op: Wendy Van de pol, Photos - Hyves.net - Always in touch with your friends De laatste die ik heb toegevoegd laat zien hoe moeilijk hij af en toe doet bij het geven van bv. (Herkenbaar?)
@Sniffy; volgens mij kan het idd best bij het sprongetje horen? Hier drinkt Tim (wel flesvoeding) ook al 2 dagen veel minder dan normaal. Maar ik heb het idee dat hij last van de buik heeft, heeft ook ineens 3 poepluiers per dag, maar het zijn meer natte scheetjes wat hij laat zeg maar. Heel sneu... Ook moest hij vanmorgen spugen, wat hij normaal ook niet doet. Biedt hem vandaag dus maar weer 165 cc aan, is zonde om de helft weg te gooien telkens.
zo mannetje ligt heb hem net weer van het kdv gehaald en het was weer goed gegaan ze vinden het een makkelijk kindje die alles wel goed vind ja dat klopt alleen s nachts niet,maar goed dat komt vast ooit goed ik zal nog een foto plaatsen die is wel heel erg vind ik hij is niet zo scherp maar wel oerlelijk
Zo, lekker naar de stad geweest samen met mijn dochter (klinkt zo leuk). Voor alles geslaagd.. ! Ook voor mijn vader, arme man, hij is slachtoffer van mijn roze obsessie geworden : Tennis outfitje in het roze.. hij is 70!....zal foto plaatsen @Danielle : Gevoel heeft iedereen denk ik..doe ik het wel goed maar als je kind tevreden is, is het goed! O, en Djemi maakt nog helemaal geen geluidjes of brabbel hoofdje lijkt nu iets beter onder controle en sinds een paar dagen interesse voor speeltjes in de box ze is ook gewoon laat, maar ik vind het helemaal niet erg lekker lang baby toch? @Eenwondertje : Lekker bekkie!!! Wel jammer dat je mannetje niet doorslaapt komt ooit goed als ze in de pubertijd zijn slapen ze een gat in de dag.. hihi Ongesteld, hier nog niet .vind het helemaal niet erg hihi @Indy : Ja, hier begint mevrouw ook steeds te huilen als ze moe is in het begin kwam ik dan weer met een fles aanlopen dronk ze 20cc en kon ik de rest weggooien .nu inderdaad speen erin een paar keer en dan slaapt ze wel Lekker zeg, tijdens de weeën naar het ziekenhuis daar was ik zo bang voor, gelukkig kon ik met 2 cm ontsluiting blijven na 3.5 uur was ze trouwens geboren . @Jodie : Ik heb ook het idee dat ze soms te moezijn en niet meer kunnen slapen en dan dus ook niet drinken maar ja .hier leek het gister raar te gaan, te weinig gedronken, maar ze sliep wel door en vandaag is ze ZO LIEF!! Ik heb net aan haar gevraagd of ze altijd zo kan blijven! Zou mooi zijn als je de oppas zo kan regelen..krijgt hij wel doorbetaald? Wel eng hoor die crisis wel leuk voor je man dat hij veel tijd met Senne kan doorbrengen! @Jessie : Lekker he wandelen? Nu is het mooi weer, komende dagen wordt het slechter kan ik mooi iets in huis doen zit alleen maar op het forum of buiten..hihi moet echt strijken @AMOM : echt snel! Hoewel Djemi als ze heel erg zielig is en huilt zich naar haar zij draait, maar alleen uit frustratie..8) @wwjc : Hier ook kwijl en handjes in mond volgens mij is dat hun eerste tastzintuig die zich ontwikkeld..helemaal goed dus! Wel een heel gaaf rompertje zeg! Ik heb er nu 2 met lange mouwen bij de HEMA gekocht, gewoon wit kan dus als soort pyjama in slaapzak en ook onder jurkje @kipkip : aaa, wel zielig hoor die pukkeltjes, heeft ze die nog steeds? @sniffy : Sorry, geen raad voor je misschien een beetje water in het hoedje? @egbimi : Ja, ook heel lelijk! Op die foto dan he! Vaderdag kado voor mijn vader :
Hi dames, Ben ik ook weer Ff kijken wat ik heb onthouden van de afgelopen dagen...8) @ Rach...leuk dat jullie al voor een tweede gaan zeg! Ik hoop dat het snel lukt, duim iig voor jullie!! @wwjc, leuk dat je weer mee schrijft en ben blij dat het weer wat beter met je gaat! En wat een heerlijk ventje!!! Ik las ook nog iets over prikkels, Tycho kan er allemaal wel tegen eigenlijk, maar ik vind 's avonds weg gaan zelf gewoon niet zo prettig. Ik heb liever dat hij gewoon in zijn bedje ligt dan in de wandelwagenbak of wipper bij iemand anders. Verder ben ik beetje kwijt... Tycho heeft overigens gisteren nacht voor het eerst echt goed doorgeslapen. Van 22.00 tot 6.15 en toen even borst gegeven en toen weer geslapen tot 10.00! Dat was wel even heerlijk en vannacht ook weer tot 6.15 vanmorgen! Ik ga er niet vanuit dat dit iedere nacht nu zo zal gaan, maar het begin is er in ieder geval. Ik las ook dat er vele prikjes weer zijn gegeven aan de kleintjes. Ik moet de 23e met de kleine Vaderdag...hier ook een agenda voor mijn mannetje en met mijn paps wezen winkelen...nu nog wat voor mijn schoonvader! Ikke ook nog ff spammen...
@Coto wat een leuk setje en zeker leuk voor je vader draagt hij wel roze??? @Brenda heerlijk zeg dat Tycho zo heeft doorgeslapen heerlijk he zo kun je zelf ook even bij tanken en mooi mannetje hoor die 2e foto lief zeg met zijn knuffie maar we doen nu foto s plaatsen waar je kindje het lelijkst op staatheel erg grappig om te zien ik heb Mitchell op bed gelegd in de paccodoek en hij slaapt nog steeds en dat terwijl hij normaal tussen 4/5 zijn huiluurtje heeft en normaal komt hij om half 7 voor de fles en nu nog niet dus of het aan de pacco ligt of dat hij op het kdv is geweest dat zullen we na vannacht wel weten denk ik
Tuurlijk draagt hij roze! eueu geloof ik... He, en tuurlijk ligt het aan de doek en komt het helemaal goed vannacht!
Coto toch leuk hoor zo n sportieve pa en dan ook nog eens stoer in het roze echt heel leuk ik vind mannen in roze ook mooi en we gaan ervoor dat het aan de zak ligt hij werd net pas om 20.00 wakker en normaal komt hij tegen 6/6.30 hij zal misschien vannacht nog wel komen voor een fles,maar goed liever 1x voor de fles dan 5 x omdat hij onrustig is we zullen het zien
Hoi dames, Ik heb heel erg slecht nieuws, ik hoef niet meer terug te komen bij mijn werk.... Mijn vervangster op het werk doet het (simpel gezegd) beter als ik. Ze heeft meer ervaring en kennis... Kan er ook nog wel bij..... Ben ontzettend verdrietig en maak mee heel erg veel zorgen. *sorry, einde egobericht*
Ik wou ook wel mee doen aan lelijkste foto..alleen vrees ik dat de lelijke fotos van Sam al gewist zijn.. Maar heb er een van Noa:
Pientje; ze gooien het erop dat ik niet zo goed functioneer als hun dat willen. Weet ook niet goed of het zomaar kan. Mijn schoonvader is nu met vakantie, maar hij heeft er wel kijk op. Wil hem er dus even naar laten kijken.... Vind het erg moeilijk
Egbimi, goede smaak heb je dan. (ik vond het rompertje ook gewoon te leuk!) Ben weer benieuwd naar je nacht.... (en de mijne ) Hij ligt nu half uur te slapen en ik ga lekker naar bedje toe. Man brengt hem wel naar mij als hij honger heeft (en wakker wordt). Ik moet nog even wat slaap inhalen. Morgen om 8.50 naar de fysio (een andere dan di) en dan om 9.40 de tandarts En rond 12u op mijn werk zijn om mijn terugkomst te regelen. (Ik wil dan ook niet meteen volledig aan het werk, maar wat vakantie opnemen.) Coto, klinkt idd leuk: met je dochter de stad in. Mijn moeder moet er nog steeds aan wennen als ik "we" zeg. Ze vraagt dan steeds of mijn man thuis is (ipv op het werk). Hoi Brendagill! Ik voel me idd echt stukken beter. (Hihi en blijkt reden voor Wybe te zijn om steeds moeilijker te doen. ) Hihi, maar ik ga naar bedje toe. Morgen heb ik denk ik geen tijd om te kletsen. Moet dan dus naar tandarts, fysio, werk en nog naar babydump (voor dat route66 bord voor vaderdag) en c1000 en nog wat andere winkels voor aanbiedingen. Mijn moeder past dan even op Wybe en ik ben alleen thuis tussendoor om te voeden. Dus.... goede nacht gewenst voor iedereen!
@Danielle jeetje wat erg zeg ik snap dat je dit heel moeilijk vind,maar ze hadden eerder geen klachten over jou?? en als ze er nooit eerder iets van gezegd hebben mogen ze je dacht ik niet ontslaan ,maar fijn dat je schoonvader er kijk op heeft dan weet je het in ieder geval zeker veel sterkte meid dikke knuff @Eefje die foto is idd ook een goede voor de race @Wwjc idd we hebben een goede smaak dus en idd ben ook erg benieuwd hoe Wybe en Mitchell het vannacht gaan doen lekkere drukke dag morgen dus en ook fijn even tijd voor jezelf is ook wel eens lekker slaap lekker ik ga zo ook mijn bedje opzoeken kijken wat de nacht brengt trusten allemaal
nou klinkt ook wel veel als een vitamine B12 tekort eigenlijk, ik heb elke dag (al vanaf dat ik uit mijn puberteit ben ofzo) dezelfde klachten, ik heb alleen altijd een te hoge hartslag. Laat hij dit ook controleren? Veel dingen die ik lees van je zijn trouwens wel gewoon "normaal" de ene hersteld sneller als de ander dus wees niet "teleurgesteld" als er niets uitkomt en het gewoon tijd nodig heeft.. ze zeggen 9 maanden op en 9 maanden af en dat klopt ook echt wel pas na 9 maanden begon ik weer een beetje normaal te functioneren (zover dat kan haha normaal dan he..) @Danielle wat ASO mogen ze dat zomaar doen, laat je niet zomaar aan de kant zetten hoor, zoek uit wat je rechten zijn? Leuk hoor al die "lelijke" foto's ik lig soms dubbel maar eigenlijk vind ik ze lief hoor, ze hebben toch iets!
Danielle, wat een rotstreek! Dat ze je "zomaar" ontslaan, wat een lef. Hoop dat je schoonvader je er nog bij kan helpen. *knuffff* Egbimi wat lekker dat Mitchell zo lekker heeft geslapen vanavond. Hoop dat het door de doeken komt en ie vannacht ook lekker stil is Net even bij mijn vader geweest, vervroegd kadootje gebracht voor vaderdag. Zijn tel. was kapot en heb een nieuwe voor hem gehaald. Een draagbare, daar moest ie wel vreselijk aan wennen hij wilde er liever een met een draadje haha. Hij moet maar met de tijd mee hoor niet dan. Weltrusten en tot morgen. Ga morgenvroeg bij mn andere zus op de koffie (ging vorige keer niet door omdat kids van haar ziek waren, nu dus nieuwe ronde nieuwe kansen )
@Jodie, vervelend dat het met Senne nog steeds niet helemaal goed gaat. Ben benieuwd wat cb uiteindelijk heeft gezegd. Fijn dat jullie het zo kunnen regelen dat Senne als jij gaat werken steeds bij 1 van jullie is. @Indy, wat een leuk verhaaltje van dat zakje chips. @Jessie, heerlijk een stuk gewandeld en lekker bij gekletst met zus, 2 vliegen in 1 klap. Jij hebt wel een goed contact met je zus, he? @Amom, wat knap zeg al z op zijn buik! En haha die wil al weg met 2 jaar, leuk gezegd! @Wwjc, leuk rompertje, die hebben wij ook J En lijkt me idd ook erg duidelijk! @Eenwondertje, wel al ongesteld geweest maar geen zwart bloed. Dus kan je niet verder helpen. Ik heb op het moment juist dat het niet doorzet, 2 weken geleden ongi en nu weer. Maar steeds maar klein beetje, erg vervelend! En vind het ook wel gek. @Sniffy, wat gek dat ze hem alleen zo pakt, kan je helaas geen tips geven. @wwjc, wat leuk dat je je filmpjes op hyves zet! @Bianca, wat kijkt Mitchell op de foto scheel zeg! Kleine meisje hier kan daar ook wat van! @ Coto, leuke tennisoutfit voor je vader! En zo past hij ook heel goed bij Djemi, ook niet onbelangrijk! @Brenda, fijn dat Tycho lekker zo lang heeft geslapen, nu hopen dat hij het vol blijft houden. @Bianca, ik hoop dat hij door de doek zo goed heeft geslapen en dat hij dat vannacht ook doet! @Danielle, dat kan toch niet zomaar dat ze je zo ontslaan! Je zou bijna weer moeten beginnen! Wat ongelooflijk k*t! Tjee, het zit je echt ff niet mee, je had geen zin om te gaan maar dit is wel een heel ander uiterste! Dikke knuffel! Goed dat je je schoonvader ernaar laat kijken maar geeft absoluut geen fijn gevoel zo. @ Eefje, hi hi wat een foto! Zo kleine meisje ligt weer lekker in bedje nadat ze eerst in badje is geweest J Soms huilt ze nog even maar het merendeel ligt ze te slapen, kunnen paps en ik gezellig even samen tv kijken.
@Danielle: ik weet niet waar je werkt, maar dit mag zomaar niet. Ik ben zelf leidinggevende en weet hier wel wat vanaf. Als jij een contract voor onbepaalde tijd hebt, dan moet er minstens een dossier over je zijn, waaruit blijkt dat jij niet goed functioneert. In dit dossier zitten dan verslagen van functioneringsgesprekken, tussentijdse gesprekken enz. Natuurlijk kunnen ze nu zeggen dat jij niet goed functioneerde, maar dat moeten ze dus kunnen aantonen. Kunnen ze dat niet en ze willen alsnog van je af, dan kun jij met behulp van een advocaat het hen heel lastig maken (dat levert overigens geen goede arbeidsverhouding op) of je laat je "afkopen" (bijvoorbeeld met een paar maanden salaris). En je hebt hoe dan ook te maken met een opzegtermijn! Als je een contract hebt voor bepaalde tijd, dan kan in dat geval je contract van rechtswege aflopen op de einddatum en dat hoeft dan niet verlengd te worden, bijvooorbeeld omdat jij niet goed zou functioneren of omdat je zelf niet meer daar wilt werken. Hoe dan ook, het is wel super l@llig voor je! Bah, sterkte!