Ja heb goed contact met mn zussen. Heb trouwens 3 zussen, dus niet denken dat ik 3 keer per week koffie drink bij 1 zus hoor 8)
@een wondertje; in eerdere functioneringsgesprekken is idd wel te sprake gekomen dat ik wellicht het niveau niet aan zou kunnen. Het is wel eerder te sprake gekomen, het komt niet uit de lucht vallen zeg maar. Bij mij onbreekt nog de kennis wie ik nodig heb voor het goed functioneren voor deze functie. Het was een groeifunctie bij mijn sollicitatie, en de baas had al eerder aangegeven dat hij vond dat ik te weinig vooruitgang boekte.... Tevens krijg ik nog 3 maanden salaris...
jeetje danielle......dacht je vanmorgen nog dat je maandag zou moeten beginnen en nu dit.....en meid niet ondertekenen als hun dat willen....zeggen dat je het eerst mee naar huis wil nemen..... imd....ik heb deze klachten al voordat ik zwanger was...alleen tijdens de zwangerschap bijna nergens last van....sinds een paar weken is alles weer vet terug....en volgens mij prikken ze ook op b12.....maar ik hoor de uitslag maandag en dan zullen we zien.....
oh dan prikken ze niet op B12 want dat duurt geloof ik 10 dagen voordat je de uitslag hebt.. ik hoop dat ze wat vinden wat makkelijk te verhelpen is meid...en zonder al te veel rare dingen of medicijnen..
Op B12 prikken, duurde bij mij slechts 2 of 3 dagen voor de uitslag...... Als het dus niet je schildklier is, dan kun je je inderdaad ook hierop laten controleren.
Net notting Hill gekeken..voor de 3e keer, maar met hormonen heerlijk gesnotterd! @Danielle : Als je een contract hebt mogen ze dit niet zomaar doen….je moet echt langs een rechtswinkel zo snel mogelijk…of de bond bellen! Zo, meisje is vandaag super lief geweest, even een huilbui om half 9, maar op mijn opgetrokken knieen en dan wiebelen werkt heel goed… Probeer zo de laatste fles erin te krijgen…en dan slapen…goede nacht allen
Hallo allemaal! Ben al lange tijd niet meer hier geweest en zie dat het forum ook helemaal veranderd is! Heb eigenlijk niets bijgelezen, kwam eigenlijk gewoon nog een laatste keertje schrijven als 'afscheid' want heb de tijd en zin niet meer om op het forum te komen. Hier gaat alles echt super goed, Laure is echt een super kind, ze eet en slaapt ondertss begint ze ook echt al heel veel te brabbelen en ze lacht volop, echt super schattig! Ook de nachten gaan heel goed, ze slaapt nu gemiddeld 8 tot 10 uur aan een stuk door. Ze gaat samen met grote broer in bad rond een uur of 19uur om dan tegen 20uur haar bedje in te gaan, dikwijls slaapt ze dan tot een uur of 5, dan drinkt ze haar fles en slaapt gewoon weer 4 uur verder. Rhune is ook nog steeds super trots op zijn kleine zusje en heel lief voor haar. Zo schattig als hij s'morgens naar haar bedje loopt en als ze hem dan ziet een grote smile op haar snoetje! Ik hoop dat het voor de rest met jullie ook allemaal goed gaat en wens jullie nog heel veel plezier met jullie kleintjes en succes in de toekomst !!
Nog even een foto van mijn meisje showen , in mijn album staan er nog 2 http://www.zwangerschapspagina.nl/members/sylvie-albums-laure-picture2664-laure-heidi.jpg
een hele goedemorgen hier een hele fijne nacht gehad Mitchell heeft om 20.00 uur zijn laatste fles gehad en om half 10 naar bed gebracht wij dachten hij komt vast nog wel voor een fles,want hij had er maar 4 gehad maar nee hoor hij heeft geslapen van half 10 tot kwart voor 7 vanmorgen en we hebben hem niet 1x gehoord ik heb zelf iets minder geslapen,want was het niet gewend dat hij zo stil was dus ben een paar x wezen kijken en luisteren papa heeft wel goed geslapen,maar werd ook op de vaste tijden even wakker,maar hij is goed uitgerust dus heerlijk hoor lang leve de pacco doeken
@Sylvie jammer dat je niet meer komt schrijven,maar als je geen tijd en zin meer hebt houd het op he ik wens je ook heel veel geluk met je kinderen heerlijk dat je meisje het zo goed doet en mooi meisje heb je hoor veel geluk en gezondheid gewenst gr,Bianca
Goedemorgen! Nou Sam heeft keurig geslapen van half 12 tot half 6! Gister om kwart voor 10 laatste voeding. Dus hij slaapt nog steeds de nacht door. Vind het ook best 'jammer'..(Nooit goed he..) Jammer in d zin van..dat ik het ook wel gezellig vond zo saampjes s nachts..lekker tutten..dan 'samen' series kijken op Comedy-central.. Of Discovery.. T gaat zo allemachtig snel..En ze worden al zo groot..Wie weet toch nog een vierde in de verre toekomst..Hihi..(Laat manlief het niet horen) Pientje: We wachten nog op een intake uitnodiging van het MKD! Dan starten ook de onderzoeken..Ze is nu weer logeren bij mijn tante..Dat gaat heel goed en vind ze erg leuk..Mn tante vind het leuk..wij even wat meer rust.. Leuk he , zo'n schaterlachje...Hier begint Sam ook al..Hij is ook al kietelig..hihi.. @flaporen: Dat is hier helemaal hot!! Haha..Mijn oren zijn ietwat 'groot'..mannetje heeft 1 'flap' oor...Len heeft nu ook behoorlijk afstaande oren..Maar zn haren laten we wat langer dus valt t niet op..Noa heeft het ook een beetje..En Sam is nog even afwachten.. @Sylvie: Leuk om nog even wat van je te lezen...Neem lekker je tijd..Doe waar je je goed bij voelt..Wat een mooi meisje..Geniet lekker van je kindjes en mannetje!!!En wellicht kom je wel weer 'buurten'.. Ik moet zeggen dat ik het ook best lastig vind hoor soms om alles te blijven lezen..En op iedereen reageren kost me echt teveel tijd..het is puur onmacht en niet dat ik het niet wil..maar ik ben zo een half uur bezig met lezen (Zoveel wordt er gebept ) en om dan nog een meterslange reactie te geven....Maar ik krijg alle belangrijke dingen wel mee..En ik leef met jullie mee...Al reageer ik niet op iedereen..
Goooooooodmorning! Jaja ..weer een goede nacht achter de rug! Gisteravond na de voeding van 19:30 lekker even gespeeld en geknuffeld en bij de tekenen van moeheid om 21:30 in de kinderwagen beneden (doet dan toch maar een hazeslaapje), jengelig wil nog niet slapen harder huilen, dus zachtjes wiegen met de kinderwagen rust! Meneer wordt rond 22:30 weer wakker, dus mee naar boven genomen, op bed gevoed en de wieg in meneer lacht nog naar mama en gaat tevreden slapen. Om 3:30 hoor ik hem, snel bed uit en speen proberen ..ja, die wil hij! Volgende keer dat ik hem weer hoor is het 5 uur, weer speen erin en meneer tukt weer door. Half 6 en 6 uur nog een keer de speen en dan om 7 uur is meneer echt wakker, ligt met grote ogen te kijken schone luier, voeden en meneer is weer vertrokken na 10 minuten drinken. Weer in de wieg en mama maar weer de melkmachine aan de andere borst gehangen tijdens het bijlezen J Jodie fijn dat je zo lekker rustig aan kunt beginnen! Jessie81 blauw hoofdje kwam doordat ons zoontje klem heeft gezeten in geboortekanaal. Mama moest tijdens de persweeën alsnog naar het ziekenhuis. Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen J Amom jemig zeg, jouw kereltje is echt snel! Kan me voorstellen dat je overdonderd was! Wwjc en boek al gelezen? Herkenbaar? J ik deed het eerder ook zo hoor met BV, borst, boeren en dan andere borst, maar omdat ons mannetje soms snel stopt ben ik het zo gaan proberen en dat gaat wat beter al blijft hij kort drinken naar mijn mening. Volgende week maar es vragen op CB. Knap trouwens dat je gaat kolven op het werk straks! Ik zit nog in dubio wat ik ga doen.. Je filmpje laadt trouwens niet, jammer was wel even benieuwd! Sniffy slechter drinken staat wel genoemd bij sprongetje in oei ik groei , dus zou zomaar kunnen! Egbimi ja ik schrok me rot toen ik hem zo zag liggen op de commode! Dacht echt komt dit ooit nog goed met mijn kind??! Ja dus J. Wat ben je er vroeg bij vanochtend! Lekker hoor dat Mitchell zo goed heeft geslapen, kun je echt van opknappen he? Coto500 ik vind de outfit voor je vader leuk! Hij loopt er op zijn oude dag maar mooi hip bij! Enne ik gisteren ook Notting Hill gekeken en ook gesnotterd helemaal bij het nummer She van Charles Aznavour . Danielle1982 jemig wat een rot bericht zeg!! Heb je een vast contract? En nog belangrijker: heb je een rechtsbijstandverzekering? Eefje28 gaat idd snel allemaal he? Dat baby-achtige is er al weer vanaf zag ik toen ik gisteren de bevallingsfotos nog even bekeek. En dat gevoel van je kindje voor het eerst op je buik .heb echt zo zitten huilen toen van geluk, verwondering..noem het maar op dat wil ik nog een keertje meemaken! (of zou het de tweede keer minder zijn? J) Dames, ik ga douchen en rond 10 uur komt vriendin op de koffie en ga ik samen met haar de gipsafdruk proberen te maken (al weet ze dat nog niet J). Misschien tot later op de dag nog!
hihi miley slaapt nu nog dus mama is aan het forummen (want dean slaapt ook nog!) ik ben echt te verwend ze had even een paar rare dagen maar de rust is weer teruggekeerd! @Silvie; jammer dat je geen zin meer hebt in het forum, veel geluk gewenst met je dochter en ik hoop dat het verder allemaal goed met je gaat, het is een schatje je dochter! @bianca; haha lange leve de pacco doeken goed he? ja is wel jammer dat je net op het randje zit (met 7 kilo krijg je een grotere maat) en om nu voor die korte tijd 50 euro uit te geven kan je hem niet nog wat langer lenen en meteen de maat van 7 kilo bestellen.. (nog meer mensen die hem moeten bestellen dan kopen we in grote aantallen (misschien extra forumkorting HAHAHAHA)
Leermoment: geef niet de laatste fles om 21.00 uur. Dan komt meneer weer om 02.30 en om 05.30 . En is vervolgens zo ontregeld dat hij pas weer slaapt rond 09.00 uur (en heel onrustig is, ook in zijn slaap). Pfffffff. Vanavond gewoon weer de laatste fles om 23.00 uur. Oh, en die voeding voor hongerige baby's werkt ook voor geen meter. Hij slaapt er geen minuut langer om. En volgens mij moet hij er erg van poepen (i.p.v. 1 poepluier per dag, heb ik er nu 4?!). En ik ben heeeeeel erg ongesteld. Gisteren was nog redelijk, maar vannacht en vandaag is het HEFTIG. Had van mij nog wel een paar maand weg mogen blijven :x. Oh, hij is alweer wakker. ZUCHT.
Ja, dat herken ik! Het is niet bij te houden, jammer genoeg....Eigenlijk moet je een paar keer per dag kijken, maar dat gaat niet altijd lukken. Jammer hoor. Leuke club hier, dus het is echt geen onwil dat ik niet op iedereen reageer. Probeer wel vaak even bij te lezen, maar op iedereen reageren is dan geen doen meer als je even een dag (of 2) niet online bent geweest. Bianca, wat fijn dat die Pacco doek zo geholpen heeft. Nog even en ik ben ook overstag, haha, ben nooit zo'n fan van alles wat op inbakeren lijkt, maar ik lees wel dat velen van jullie goede ervaringen hebben. Danielle, wat kl*te van je werk! Ik zou er zeker wel even goed naar laten kijken ja. En ze komen er ook wel 'laat' mee als je maandag alweer had moeten beginnen. Had je het wel naar je zin op je werk? Gelukkig heb je dan wel 3mnd salarisdoorbetaling, dan heb je nog tijd om wta anders te zoeken, maar het is zeker dikke shit! Sylvie, jij ook veel succes met je gezinnetje! Er zijn er meerdere die we missen nu de kids er zijn he? Is Mimi alweer eens online geweest? Ben ook wel benieuwd hoe het met haar is. Hier best goed geslapen. Rond half acht heeft ie voeding gehad, daarna naar bed. De avonden gaan over het algemeen wel erg goed, want hij piept nog wel een keer, maar valt altijd goed in slaap. Nu geslapen tot 01.00, even drinken en weer verder slapen. Half 5 weer en vervolgens kunnen 'uitslapen'tot half acht! Zelfs oudste zoonlief wordt ineens later wakker (heel wat beter zo, i.p.v half zes/ zes uur!) We gaan trouwens volgende week een weekje naar Landal in Drenthe. Ben benieuwd! Ben niet zo van die parken, maar voor Tim is het wel erg leuk. En vriendlief is dan tenminste ook even een week 'thuis'anders neemt ie echt geen vrij.... Ik ga aan de slag in de huis, tot later! Hoop ik.... Hopelijk wordt het weer mooi weer vandaag!
wat een gezoek naar de juiste weg he? Hoort erbij, maar dodelijk vermoeiend! En zo heftig ongesteld.....dat maakt het er niet makkelijker op
Hier gaat het weer wat beter. Ik herken nu een patroon bij Nienke. Ze valt na het spelen netjes in slaap in haar bedje maar wordt dan na een uurtje wakker en kan niet zelf meer in slaap vallen dus dan kan ik kiezen, eruit halen(maar dan huilt ze ook, omdat ze wél moe is) laten huilen (dan huilt ze een uur) Of even erlangs gaan zitten in de schommelstoel. (dan huilt ze niet en probeert te slapen, wat pas na een uur lukt) Dus nu ben ik het laatste aan het proberen... Het lijkt te werken en ik heb een nintendo ds dus ik hoeft me dat uur ook niet te vervelen. o etenstijd!
@Sylvie, ik dacht hé leuk berichtje van Sylvie maar dit was niet het berichtje wat ik bedoelde L Jammer dat je afscheid neemt van het forum maar ieder moet doen wat hij zelf wil J Wat een schattig meisje is Laure en fijn dat ze het zo goed doet! Heel veel geluk voor jullie! @Bianca, zo Mitchell heeft heel goed geslapen zeg! Wat fijn!Dus toch de doeken! @Eefje, goed van Sam dat hij de nacht ook doorslaapt. Ja, ik snap ook wel wat je bedoeld dat het ook wel beetje jammer is dat doorslapen, laat toch ook zien dat ze groter worden. En wat gaat het idd snel! Veel te snel! @ Reageren, de een reageert op iedereen en de ander reageert op 1 ding of vertelt alleen even iets over wat zij mee heeft gemaakt. Ik vind het allemaal gezellig! We leven mee met elkaar en hebben tips voor elkaar daar gaat het toch om!? En het scheelt sowieso natuurlijk of het je eerste kindje is of een volgend kindje. Mijn kleine meisje ligt nu te slapen dus heb ik niks te doen, als je al een kindje hebt wil deze ook vermaakt worden. Maar ik vind alles gezellig en hoop dat we nog heel lang met dit clubbie blijven schrijven! @Indy, bij jou ook al een heerlijke nacht. Wat doen onze kindjes het toch goed! Veel plezier met vriendinnetje en ik ben benieuwd naar de gipsafdruk! @IMD, hoe gaat het voor de rest met je? Hoe bevalt het werken je? Fijn dat Miley en Dean zo lekker slapen en dat de rust weer is wedergekeerd! @Eenwondertje, wat vervelend dat de nacht nu helemaal belabberd was! Knuff! En 4 poepluiers!! Dit is de eerste keer dat je ongesteld bent toch? Mijn gyn had verteld dat de eerste paar keer heel heftig kunnen zijn, daarna ga je als het goed is weer terug naar je normale hoeveelheden. Vervelend he zo heftig! @Minius, ja we missen jammer genoeg idd nog veel dames. Jammer is dat! Fijn dat jullie ook een goede nacht hebben gehad! Oh leuk, lekker een weekje weg! @Msroxy, fijn dat je het ritme van Nienke aan het herkennen bent. Ik moest wel lachen dat je schreef dat je toch een Nintendo hebt dus je niet hoeft te vervelen. Zon ding is altijd makkelijk, heb hem ook! Zal hem volgende keer ook eens proberen als ik naast bedje zit, gister ook half uur. Het wordt een beetje afgezaagd maar wij hebben ook een goede nacht achter de rug. Kleine meisje ging er rond uurtje of 12 in, kwam even om half 6 toen speentje erin en heeft ze doorgeslapen tot half 8. Doet ze echt netjes. Vandaag rustig dagje, hoop dat dat gipsding binnen komt dan kan ik dat nog maken vandaag zonder dat papa thuis is, anders moet het morgen zonder dat hij naar boven mag komen.
@Egbimi: Haha wat is t wat, slaapt Mitchell door, kan mama niet doorslapen omdat hij doorslaapt Maar heerlijk hoor dat ie t zo goed doet, lekker van genieten! Rosan was vannacht om 3 uur weer wakker, dacht misschien valt ze zo weer in slaap maar helaas het huilen ging over in een sirene en dan helpt ook geen speen meer......maar geeft niet! Na de voeding in bed begon ze weer te huilen en na een uurtje af en toe mekkeren ben ik gaan kijken en had ze heel veel gespuugd in bed. Ben benieuwd of het komt doordat ik naast de voeding tegen darmkrampjes er nog gewone Friso door had gedaan (dan is het minder dik he). @Sylvie jammer dat je niet meer mee schrijft, maar kan me voorstellen dat t met 2 kids lastig is om alles bij te lezen en te houden. Je hebt een prachtig meisje hoor! Heel veel geluk @Indy, succes met de gipsafdruk. Hihi leuk je vriendin er mee te overvallen, zal ze vast leuk vinden om te helpen! @Eenwondertje, dus een onrustige nacht! Hier 1 keer eruit geweest voor voeding. Had ook voeding voor hongerige babies erdoor gedaan. Doe jij er een aantal scheppen doorheen of vervang je de hele fles met voeding voor h.babies? Dat laatste durf ik hier niet aan omdat de vorige keer dat ik dat deed Rosan verging van de darmkrampen. En ik kon gister overdag ook merken dat ze meer last had om van de poep af te komen, het was wat dikker dan normaal. @Mini-us wat heerlijk een weekje Landal. Geniet er lekker van! Hopelijk hebben jullie veel zon. @All. Persoonlijk vind ik het echt geen punt als niet iedereen elke post op ieder ander reageert. Als je een keer een dag (of 2 of 3) niet mee kunt lezen is het haast geen doen om dan over al die 3 dagen bijv op iedereen terug te reageren, toch? Lekker mee blijven lezen en posten wanneer je zin en tijd hebt en hoeveel en hoelang je wilt, niet dan!!! Het is geen verplichting, t is gezellig
Hmmm, heb nu eerst het badje gedaan en toen de fles. Hij was al de hele ochtend wakker (vanaf 05.30 ongeveer). Nou, tijdens de fles viel hij al in slaap en slaapt nu nog. KOFFIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEE. Oh en wat een idee, die Nintendo. Ik heb er ook 1. Lekker braintraining gaan doen (hard nodig ) of Tetris of zo. Ik ga hem direct opzoeken. Meestal neem ik de laptop mee als ik naast hem ga zitten, maar dan ga ik forummen en typen (waar hij soms teveel op reageert). Dus op naar de Nintendo.......... Oh en spannend, ik ga binnen mijn organiatie solliciteren naar een "lagere functie". Het is echt een functie die bij mij past en hij is voor 3 dagen gedurende 2 jaar. Ik heb geen hekel aan mijn huidige werk als leidinggevende, maar het is wel een zware baan. En ik wil ook graag tijd hebben voor de kleine. En toen zag ik deze vacature en ik voelde "dit zou wat voor mij kunnen zijn". Het is ook op een andere vestiging (dichter bij huis) en ik denk dat ik daar ook wel eens beter zou kunnen passen. Spannend dus!