Goedemorgen! Hier een goede nacht gehad.. meisje ging gisteravond na laatste fles gelijk slapen, en kwam om 0630 nou ja wel te doen voordeel is dat ik dan weer terug kan en als mannetje om 0815 de deur uitgaat, slapen wij nog even door nu tot 0915.. Flesje BV gegeven en ik hoorde haar toch poepen dus mee naar boven, voor gelijk in bad .helemaal niks in de luier! Raar hoor! @egbimi : Zo, lekkere nacht!Gelukkig zeg .nou toch goed die zak, raar he dat je dan toch niet goed slaapt maar dat komt ook wel hoor! @sylvie : Ja, jammer dat je stopt maar wel een mooi meisje! Laat je af en toe nog wat horen? @EEfje : Ja, stom hè, dat je dat helemaal gaat missen ik vind het ook helemaal niet erg als Djemi vroeg komt als ze daarna maar wel weer gaat slapen.. Het is ook wel weer schattig, flapoortjes maar voor later is het wel vervelend .afwachten dus @indy: lekkere nacht! Nou die speentruck werkt echt niet bij mevrouw hier! Ze slaapt dus door tot ze honger krijgt en MOET eten dan NU .en als ik dus BV moet opwarmen duurt dat een paar minuten ..echt huilen dan! Als dat haar karakter is ik wil het, ik wil het, ik wil het en ik wil het NU ! Krijgen we nog wat te stellen 8) @eenwondertje : Jou kereltje blijft springen hè? Ik heb Djemi gister ook nog wakker gemaakt om 2330 voor de laatste fles, ik dacht ik zie wel drinkt ze 120cc! Nu ligt ze in de box te slapen ze was heel wakker, in de box, leuk die mobiel ik kolven, ze slaapt laat haar lekker liggen, dekentje erover Jij sterkte hoor! Bah en ook nog zo ongesteld! @reageren : Ja, omdat ik kolf achter de computer en direct de reactie in word maak, is het te doen maar straks als iedereen weer werkt zal het rustiger zijn ..maar we moeten niks hier he? Je hoeft echt niet overal op te reageren toch? @miniUs : Jou schema wordt ook steeds beter! Lekker hoor! O lekker een weekje weg fijne vakantie en mooi weer8)! @MSroxy, jij zal wel records halen dan op de DS! Wat speel je dan? Kan je geen laptop nemen, kan je ook forummen! Nou ik ga ook iets nuttigs doen
@leonie ja hij kijkt erg scheel he, ik vind het wel een grappig gezicht als ze dat doen dus jou meisje is daar ook goed in en ook weer een lekker nachtje gehad dus en ik hoop voor je dat ie vandaag binnen komt @Eefje heerlijke nacht weer dus en ik vind het forum ook erg leuk en gezellig en ik vind dat iedereen zelf moet weten of je wel of niet op alles reageert en iedereen leeft met elkaar mee en dat is al hartstikke fijn toch gewoon doen waar jij je goed bij voelt @Indy ook een goede nacht dus en de tijd hier is niet helemaal goed hoor ik was er tegen 7 00 uur nog wel vroeg idd,maar ik sta elke dag gelijk met mijn vriend op en smeer dan zijn brood en doet hij Mitchell verzorgen en zo wen ik alvast weer aan het ritme als ik ook weer moet werken en idd daar knap je wel van op succes met je gipsafdruk maken @Imd ja idd dat is wel zo,maar volgens mij is dit die van 7 kilo al en ik mocht hem wel even lenen ik zal maandag eens aan haar vragen hoe of wat,maar ik wil zelf wel zo n ding hebben @Eenwondertje naar he die ongesteldheid dat heb ik ook echt niet gemist die 9 maanden en ik hoop voor je dat het wat word met die andere functie zal wel fijn zijn dan en lekker dat de kleine man nu ook slaapt @Minius nou ik kan het je echt aanraden hoor wij deden hem eerst in een badcape,maar die is te warm en hij wurmt zich er zo weer uit de puck a baby aangeschaft maar die is te los voor Mitchell en deze paccodoeken zijn lekker strak en hij komt echt niet los heerlijk zeg een weekje weg en fijn dat je vriend dan wel moet he en ook een goede nacht gehad dus heerlijk hoor @Msroxy leuk he dat je je kindje steeds beter leert kennen ik vind dat helemaal super en slim idee van je met de nintendo je dochter slaapt en jij hoeft je idd niet te vervelen @Jessie ja dat is toch ook wat he maar dat komt ook wel weer goed,maar je ligt er toch op he en ik hoef ook echt niet te proberen die friso comfort te mengen met gewone,want dan spuugt hij echt alles onder idd @Coto ook weer een goede nacht heerlijk hoor al die kindjes die zo goed slapen en idd als iedereen weer aan het werk is zal het vast wel rustiger worden hier en precies je moet hier niks wel fijn zo n goede nacht,maar nu is zijn cshema wel een beetje in de war dus waarschijnlijk komt er een nieuw ritme in ik ben benieuwd hij heeft gisteren maar 4 flessen gehad en normaal 5 en nu was hij net al een uur eerder dus ik ben benieuwd wat hij vandaag doet
ja ik reageer ook lang niet op iedereen (soms vergeet ik iemand of heb ik niet zoiets van OJA daar MOET ik echt op reageren ofzo haha) @Leonie Ja werken gaat , de ene dag denk ik ja alles gaat prima en de andere dag gaat het wat minder en ben ik kapot, ik doe voortaan maar sochtends sporten want de energie is smiddags ver te zoeken en huishouden ja dat is ook eigenlijk niet hoe ik het wil maar das dan gewoon pech hoor, kan niet alles (ik ben geen superwoman hihi) Ik moet vandaag alles weer zomerklaar maken voor de honden, ik doe in de zomermaanden elke 4 weken ze controleren op vlooien, als ik ze zie lopen worden ze gewassen met speciale shampoo en als ik niets zie dan geef ik ze pipetjes (naast de banden die ze al hebben) en ook alle kieren e.d. inspuiten met omgevingsspray (na gestofzogen en gedweild te hebben) pfff als ik dat gedaan heb ben ik altijd helemaal gebroken savonds.. maar ik vind vlooien zo vies, als ik er 1 zie ben ik al in paniek en vorige week waren we buiten en zat er een op dean (ik echt helemaal in paniek, had hem het liefst in de wasmachine gestopt hahahahaha) waarschijnlijk gewoon van buiten lopen (wij wonen erg vrij af met veel bos enzo) en een aantal weken geleden zag ik er dus ook al een bij Rex (toen heb ik ook heel het huis extra gedaan) pffff rotbeesten!! Nog tips van de mensen met honden? ik heb er nog nooit eerder last van gehad maar mijn moeder heeft een kat die niet tegen anti vlooien spul kan (heeft wel een bandje dat gaat net) maar kan niet tegen pipetjes (gaat ie van schuimbekken en krijgt ie aanvallen van) dus ik denk dat ze daar over springen en dan zie je er net 1 ofzo (en bij mij in huis word ie meteen gekilled door alle chemicalien (die je EIGENLIJK al niet mag gebruiken met kleine kids maarja hoe wil je anders je huis vlo vrij houden?) Word er stapel gek van ik vind die dingen zo goor!
@Danielle: Hoe is het nu met je? De schrik alweer een beetje te boven? Ik vind het echt naar voor je. Dikke knuffel! @Jodie: gaat het alweer wat beter met Senne en met jou? @MSRoxy: hoe bevalt jou die speciale voeding voor hongerige baby's? Hier helpt het volgens mij geen zier..... @Egbimi: fijn dat het een betere nacht voor jullie was. Laten we hopen dat het aan de pacco-doeken ligt! Ik heb soms ook de ene dag 5 en de andere dag 6 flessen. Ik let gewoon op wat hij in totaal op een dag binnenkrijgt. Meestal stelt hij zichzelf wel weer bij (de volgende dag of nacht of zo......). Hij ligt nog te slapen; dus ik heb net lekker de beneden boel stof gezogen, was in de machine enz. En ik ben ook op zoek naar de pipetjes tegen de vlooien, want dat is weer hard nodig. Ik heb ook zo'n hekel aan vlooien! En helaas geen tip voor je IMD, ik werk met pipetjes. Oh misschien toch 1: bij de dierenarts heb je tegenwoordig pipetjes die zowel tegen vlooien als tegen wormen werken (samen in 1 pipetje). Misschien dat de kat van je moeder daar wel tegen kan?
ik zal eens navragen, bij mijn eigen honden gebruik ik wel gewoon pipetjes (en vlooienband ernaast) (hoezo overkill??)
Zo, meisje naar bed...ik ben aan het strijken/eten/tennis kijken...multitasking O, hier een foto van vanmorgen....huilen om eten...IK WIL HET NU !!!
Ja, gipsding is binnen! Joepie! Maar zit geen gebuiksaanwijxing bij, wat nu? Effe uitzoeken, iemand tips hoe ik het moet doen?
Een wondertje hihi herkenbaar wat je zegt (niet de laatste fles rond 21:00), dat hadden wij afgelopen zondag meneer werd pas wakker om 20:20, dus toen gevoed en tsja toen kwam hij om 1 uur en om 5 uur kreun! Ook al doe ik BV op verzoek, dat doen we voortaan niet meer! J Vervelend dat je zo ongesteld bent! Bij mij blijft het nog steeds weg, vind mama niet erg! En heeft de koffie alweer wonderen gedaan? Spannend die andere functie, klinkt allemaal goed..dus ik zeg: you go girl! J eefje en minius lukt mij ook niet altijd hoor om op iedereen te reageren en het moet ook geen doel op zich worden, toch? We hebben het gewoon gezellig met elkaar en de ene dag ben je er wat vaker dan de andere prima toch? minius lekker een weekje naar Drenthe! Wij gaan over twee weken een midweek naar de kust .hetzelfde als bij jou, vriendlief is dan ook even echt vrij want hij neemt anders ook geen vrij (eigen ondernemer, dus tsja ) msroxy fijn dat je patroon herkent en helemaal goed toch met de nintendo heb je meteen wat tijd voor jezelf, 2 vliegen in één klap! leonie27 pfff ik moet even hard lachen om mezelf, ik lees je reactie dat je benieuwd bent naar de gipsafdruk nou ik ook! Mama is het straal vergeten!! Door jouw reactie denk ik er weer aan. Hahaha nog last van de hormoonhuishouding? t Was ook zo gezellig met vriendin en intussen de kleine man nog even gewassen en gevoed en die ligt nu weer lekker te slapen J. Fijn dat jij ook weer lekker nachtje achter de rug hebt. Gaat het met jezelf nu helemaal weer goed? Ik heb trouwens het setje van de gipsafdruk in zo´n rond blikje, heb jij die ook ..GRRRR ik heb een verkeerde toetsencombi gebruikt en nu krijg ik ipv een vraagteken een = teken hoe krijg ik dat weer goed======= IMD jij tips= jessie81 zie mijn reactie hierboven aan leonie pfff wat een muts ben ik zeg! En nu ligt ie dus te slapen, dus vraag me af of het vandaag nog gaat lukken! Oh, ik krijg morgen nog andere vriendin op de koffie en vriendlief moet dan met de kat even naar de dierenarts, misschien dan?! Ik ga die vriendin meteen inseinen, dat ze me moet helpen onthouden J coto500 herkenbaar dat s ochtends nog even blijven liggen als vriend de deur uit gaat, lekker he? Met dat poepen had ik vanochtend ook, ik hoor een hoop gepruttel tijdens het boeren, dus ik dacht o god, nee he?? ik kijk in de luier, NIETS! Beetje vreemd, maar wel lekker en ja die kleintje willen het allemaal NU en wel direct NU hihi en die foto, geweldig! IMD hahaha Dean in de wasmachine nou als dat soms zo kunnen met die kleintjes J En pipetje en vlooienbandje hebben wij bij onze katten ook, idd misschien overkill .maar als die vlooien maar wegblijven!
Allemaal bedankt voor de leuke reacties! Ik kom zeker nog wel een keertje langs, misschien als Rhune in september naar school gaat dat ik weer wat meer tijd heb want nu hij geen middagdutje meer doet is het echt wel druk! Doeiii Liefs !
Goedemiddag, @Brenda: wat een schatje zeg! @Danielle: dat is wel kl*te van je werk. Wat voor contract heb je? @Eefje: lief pluizebolletje, zo ziet Fenna er ook uit als ik haar haar heb gewassen. @Egbimi: fijn dat de Paccodoek bevalt. Nou kan jij ook een beetje rust krijgen. @Minius: Lekker hoor een weekje weg, geniet ervan! @Msroxy: als Fenna niet kan slapen ga ik er ook naast zitten, dan vallen haar oogjes snel dicht. Maar een NDS meenemen is een goed idee @Leonie: wat voor gipspakketje heb je? Ik ben vanmorgen weer lekker een uurtje wezen sporten en daarna boodschappen gedaan. Dat gedoe met het drinken lijkt weer voorbij. Gisteren avond en vandaag drinkt ze weer gewoon. Wat heb ik toch een raar kind . Ik ga straks de voetafdrukken maken. Misschien heeft ze vandaag wel zin om haar handje open te doen.
Hey meiden, Kom ook weer even snel spieken. Vanochtend weer wezen zwemmen dus mijn meissie ligt weer in coma
Nou ik heb het net geprobeerd. Ik moest eerst haar voetje in de gel zetten. Ze ging gelijk hard brullen, arm kind. Dus dat is mislukt. Straks maar alleen het gips klaarmaken. Misschien dat dat wel lukt. Dus ook zo een met een fotolijstje.
haha herkenbaar, ik vind dat echt meidengedrag, dat ken ik van Dean helemaal niet die was zo geduldig met mij die wist dat ie het toch wel kreeg.. Ja multitasken kunnen wij vrouwtjes gelukkig goed, als we dat aan de mannen overlaten word het niets, mijn man heeft al moeite met telefoneren en koken ofzo... terwijl ik miley zelfs de fles kan geven tijdens (en dan ook nog een paar happies naar binnen kan werken) en dan leg ik haar neer, geef ik dean wat drinken, verschoon ik even een luier en ga zo maar door het is soms echt het een na de ander... en als je dan zit dan plof je ook echt neer!
Ben moe...! Nachten achter elkaar 5 uur slapen gaat me opbreken. Meisje slaapt inmiddels door, nu ik nog. Lig net even op de bank en net als ik in slaap val word ik weer wakker gebeld. Zodirect krijg ik nog bezoek en heb vanavond, heel stoer, afgesproken om op stap te gaan. Heb dus geen zin...wil slapen!
je zou het eens moeten proberen TIJDENS de fles (dus met je moeder of zus of vriendin ofzo) dat gaat stukken beter.. www.magic3d.nl (of com is leuk dat is een 3d afdruk maar is echt moeilijk joh we hebben het nu 1 keer geprobeerd bij miley maar die was half gelukt (we missen een vinger )
Ik heb vanmorgen ook maar een setje besteld voor een voet of handafdruk. Handig spul, dit was namelijk geen gips maar een soort klei, lijkt wel kauwgom haha. Hoef je niet met water te mengen enzo en geen rotzooi niks. Wel duur pffff 19,95.....maar ja...het zijn 2 fotolijstjes aan elkaar, de ene kant het voetje de andere kant een foto (moet ik nog maken, want wil het voetje en de foto van dezelfde dag ). Hier weer een nachtje doorslapen gehad. Wel gister en vanmorgen huilen aan de fles...lastig hoor! Hij drinkt op zich wel wat beter....CB heeft nog teruggebeld. We kijken het nog 1 a 2 wkn aan, ik ga de infacol weer gebruiken,mocht het dan nog zo zijn dan 4 wkn pepti voeding (fucing duur!!!!! dus hopelijk niet nodig) en na die 4 weken weer HA voeding om het verschil te bekijken. Hij ligt nu heerlijk te slapen! Gister voor de 2e keer gesport bij de fysio, kan nog niet zo lang en snel, maar gaat al best heel goed...... Over reageren, de ene dag lukt het wel om op iedereen te reageren de andere dag niet. Maakt niet uit, ik vind het beregezellig en stel hier komt een 2e ooit dan zou ik geloof ik alsnog hier blijven schrijven. Heb veel aan jullie! Vlooien....brrrrrr, krijg er nu al kriebels van. Moet de katten ook weer doen. Ik moet trouwens de voetafdruk verstoppen haha, moet eerst 4 a 5 uren drogen en daarna omdraaien en nog eens 24 uur.... Edit godsamme ik moet zo nog een keer want ik heb hem te dik gelaten en nu past hij niet in het lijstje.....oooo hopen dat het nog lukt, hij is nog niet hard....
Oooooo ik hoop dat Senne snel wakker wordt hahaha, hoop ik anders ook nooit. Heb het net weer bij elkaar gekneed, volgens mij heb ik geluk en kan het nog een keertje....