April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Bah, bah, bah...:x
    Gisteravond dus een heel zielig meisje wat niet wilde drinken, onrustig, huilen…
    Om half 11 in bed gestopt…11 uur mannetje weer naar boven, rustig gemaakt….ze was stil en is in slaap gevallen:)…wij ook naar bed…
    Om kwart voor 1…..kuche kuche kuch…..:$..krijgt mijn man een kriebelhoestaanval! Nou een uur verder (hij naar beneden maar ik slaap toch niet)…wij konden weer gaan slapen….:)
    0415…meisje pruttelt….0430…..:(..meisje huilt! Ik luier en eten gegeven (maar 100ml erin)….0500 ze slaapt weer verder….0730..wekker:x! mannetje eruit heel moeizaam...
    Ik heb daarna niet echt meer geslapen…meisje kwam weer om 0915…drinkt weer maar 100ml??
    Ze ligt nu weer in bed, omdat ze in slaap viel tijdens fles…maar dan is ze weer helemaal wakker als je d’r neerlegt! Pppffff, ik hoop vanmiddag nog even in de zon/schaduw?
    @egbimi : Aaah, Mitchel verkouden…zielig hoor. Goed dat je hem thuishoudt en zelf in de gaten houdt!
    @Imd : haha, gaaf die collage van je “niet meer zwangere en wel afgevallen buik”. Hier nog net 70 kg maar ik moet toch echt naar 62/63 kg..WIfit inderdaad zelfdiscipline is nodig, ben aangemaakt maar daarna niks meer! Maar met Djemi is het steeds zo, wil ik iets gaan doen dan gooit zij meestal “roet in het eten” en wordt dan net wakker…..
    En als ze rustig is MOET ik ook nog forummen!!
    @wwjc : Toch raar he, dat ze zo onrustig kunnen zijn….toch heb ik het idee dat ze dat met BV meer zijn, meer verschillende dingen die jij eet komen in die darmpjes….
    Echt geweldig van je man! Goed nieuws…dus de grote stoere man is toch een lieve teddybeer geworden? Mijn man gaat 1 dag in de 2 weken thuisblijven…Hij werkt dan 4 uur op die dag en de rest niet.

Nou het is toch stil boven nu…:).

2. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Bianca: arme Mitchell met z'n snottebellen.. Lekker hoor, dat je hem nog thuis kan houden.

Imd: hoe lang ben je? Want ik zou je geen 95 kg geven hoor...

Vruchtje: ik ben ook nog niet ongesteld, maar heb wel 5/6 weken gekolfd..

wwjc: jammer dat Wybe zo onrustig was. Wel lekker dat je man ouderschapsverlof op wil gaan nemen. Is ook leuk voor hem..

coto: wat een vervelende nacht hebben jullie gehad. Hoop dat het vandaag wat beter gaat..

wii fit: ik wil 3x per week 's ochtends (minstens) een half uurtje sporten. Sport nu bij Curves. Is maar een half uur, maar ik moet wachten tot man thuis is, dan erheen, sporten en dan naar huis. Soms heb ik 's avonds gewoon geen zin meer, zeker niet als Tjeerd een moeilijke dag heeft gehad. Hij slaapt nu nog veel overdag, dus dan heb ik wel tijd..

Vanochtend om 6 uur fles van 165cc gehad (hij had zo lang geslapen, we dachten dat hij vast wel honger zou hebben). Hij slaapt nog!! Af en toe een piepje tussendoor (kunnen ze al nare dromen hebben, zo klinkt het nl..) maar verder slaapt ie... Vraag me af hoe lang hij nog slaapt en of ik m toch maar een keer wakker moet gaan maken..

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    #2923 wwjc19, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt: 23 jun 2009
    Hmmm, meneer werd wakker, huilen, huilen. Heb hem uiteindelijk maar de borst gegeven. Heeft hij alles er weer uitgespuugd. Nu met omkleden zie ik dat hij helemaal onder de bultjes en rode vlekken zit. :( Ik heb een foto toegevoegd, kunnen jullie daar wat van maken? Zou het van de warmte zijn? Op zijn borst heeft hij ze volgens mij van het natte van de melk. (Heeft ie nl vaker als hij veel spuugt. Maar nu heeft hij ze ook in zijn zij, rug en op zijn armen....

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hoi ben ik ook weer...een nachtje slapen en uitslapen tot half 11 doet een mens goed!!!!
    Alleen Julian heeft al 3 dagen geen poep dus dies redelijk chagie....

imd geweldig foto....knap hoor....ik ben 20 kg te zwaar dus ik heb gisteren al een goede dag gehad en vandaag op naar weer een goede dag....qau eten dan....

wccj fijn dat je man gaat proberen om een dagje ouderschap te krijgen....

msroxy....zwanger????? ben benieuwd...

en iedereen bedankt voor de lieve woordjes...!!!

sorry moet nu gaan voeden er word ereentje heel booss!!!!

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat vind ik dus ook, en dat is dus ook een heel grote struikelblok voor mij.
    Ik teken de "overeenkomst" dus ook nog niet.
    Er moeten eerst andere afspraken gemaakt worden. Als het goed is heb ik maandag een afspraak met ze, samen met mijn adviseur...

6. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    haha, ging net even bij m kijken, toen had meneertje zijn ogen open.. zal je altijd zien (zou ik dan ook nu ongesteld gaan worden? ;) )

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Nu staat de foto er ook in....

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Vraagje; wie van jullie traint er de buikspieren? Pff kan me er echt niet toezetten, vind ik zo'n shit oefening..;)
    Ben best sportief aangelegd, maar die oefeningen voor jezelf vind ik echt helemaal niets.
    Ben liever op een manier bezig dat ik het zelf niet zo merk dat je zoveel traint. (met sex bijvoorbeeld, hahahaha ;))
    Nee, bedoel bijvoorbeeld lekker potje voetballen, je verbrand hartstikke veel, en beweegt veel spieren, en het is superleuk!!

Probeer wel nou als ik bijvoorbeeld in de rij sta te wachten, mijn buik aan te spannen.
    Wat doen jullie nu?

9. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @wwjc : Ik vind het best heftig die rode vlekken/bultjes...
    Misschien toch even het CB bellen, of inloopspreekuur langs?
    Of nog beter HA?

10. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Een redelijke nacht gehad. Rosan om 22:!5 wakker gemaakt voor de fles. Vannacht om 4uur was het weer huilen, HONGER! Dus de fles gedaan en weer lekker geslapen tot 9uur. Nu ligt ze weer lekker te slapen! Las net ergens over piepgeluidjes maken tijdens slapen en of ze dan dromen nou zo klinkt het hier ook wel eens!
    Het is heerlijk weer vandaag! Straks even schoonmaken hier in huis, vanavond komen de oude buren op kraamvisite. En voor de rest weinig doen, lekker in het zonnetje zitten, beetje bruin worden hopelijk!

@Kikki en Lynn, wat balen dat werken zo tegenviel meiden! Lynn je hebt groot gelijk als je kiest voor je gevoel! En als het financieel haalbaar is om te stoppen is dat tch helemaal super. Hier kan dat helaas niet, helemaal stoppen, maar 3 dagen werken lijkt me al een verademing. En ik ga ook nog eens 1 dag thuis werken dus hoef haar maar 2 dagen te missen....
    @MsRoxy...Jee wat spannend meid! Hoe denk je er zelf over? En je hoeft je niet te verontschuldigen vind ik..... Spannend hoor.
    Ik ben er eigenlijk ook al wel klaar voor, een 2e. Manlief helaas nog niet....Die zal wel denken, Rosan is er nog maar net! Kan me wel voorstellen dat hij eerst lekker van haar wil genieten denk dat ie nog moet wennen aan het idee dat hij vader is. Hij kan natuurlijk als hij moet werken niet zoveel met haar doen, laat hem wel savonds de flesjes geven, zo bouwt hij ook een goede band met haar op.
    @Coto, ach wat zielig voor meissie van die ui en prei! Idd zonde van de borstvoeding, maar beter zonde van de bv dan huilend meissie toch!
    @Est, wat lekker dat Tjeerd zo goed geslapen heeft! Waar zon jengelige middag al niet goed voor is he hihi. Rosan heeft tot 4 uur geslapen, volgens mij kan ze nog niet zo goed klokkijken ;) Leuke foto van jullie beiden! Ik heb wel een Wii maar geen fit. Vind de Wii sports ook erg leuk om te doen, vooral het tenissen! Kan het ook wel eens weer voorzichtig gaan oppakken, heb weinig last van mijn buik gelukkig.
    @Egbimi, groot gelijk dat je Mitchell lekker thuis houd vandaag! Zielig he als ze zo verkouden zijn. Rosan heeft ook steeds dr neusje dichtzitten. Hoe krijgen jullie de snotjes het makkelijkst uit de neus? Zachte snotjes wil nog wel, maar die opgedroogde?? (lekker onderwerp he ahah)
    @IMD leuk die foto van jou. Als je straks op je streef bent is het leuk om terug te zien hoe je er toen uit zag..... Vind je reactie tov msroxy trouwens wel een beetje cru. Misschien vind ze het stiekem wel heel erg leuk en zit jij te "zeuren" over je weet toch dat je vruchtbaar bent, blablabla..... Misschien bedoelden ze dat eerder met let beetje op hoe je over komt? Verder vind ik het hartstikke leuk dat je meekletst hoor!!! Begrijp me niet verkeerd :D Hou wel van mensen die een eigen mening hebben en daarvoor uit durven komen.
    @WWJC wat lekker dat manlief toch voor ouderschapsverlof wil gaan!

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Inloopspreekuur is alleen op do-middag 15u-16u. :(
    Maar als hij dit straks nog heeft ga ik idd wel bellen. Kan ik dan het beste CB bellen?
    Ik heb ook al opgemerkt dat hij al weken een vlekje op zijn been heeft, wat lijkt op eczeem wat papa op zijn hand heeft. En die plek wordt ook steeds groter. Moet je daarvoor bij CB zijn of bij de HA? (Ik wilde idd do naar het inloopspreekuur gaan hiervoor)

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    WWJC: ik vind het ook vrij veel plekken. Tim heeft wel eens 1 of 2 op zijn ruggetje.
    Miss hebben jullie nu een andere wasmiddel gebruikt?
    Ik zou het denk ik even aankijken en dan ff naar de dokter? Kan nooit geen kwaad toch?

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Danielle, ik heb geen ander wasmiddel gebruikt en die kleertjes heeft hij gister ook hele dag aan gehad.

Ik heb nu de thermometer maar even van boven gehaald, want hij leek ook vrij warm in zijn nek. Maar nu ligt hij voor pampus weer in de wandelwagen, dus laat hem nog maar even liggen...
    Hmmm, zou hij ziek worden? Dat zou wel verklaren waarom hij afgelopen 2 dagen zoveel geslapen heeft...

Of ik zit me weer gewoon te druk te maken en zijn het gewoon warmtebultjes die dadelijk ineens verdwenen zijn. :(
    (Heb ik zelf ook altijd, heb je iets, wil de je de HA bellen en als je dan kunt komen is het weg. :( )

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    WWJC; zou niet naar het CB gaan, maar naar de huisarts.

MSRoxy; hoe gaat ie? test al gedaan?
    hihih, ben ook echt een beetje zenuwachtig!!
    Stiekem vind ik het best erg leuk dat er misschien al weer iemand van hier in verwachting is!
    Lekker weer van die "oh ja" momentjes zeg maar. Dat je hier fijn gaat vertellen hoe het met je gaat, en dat wij dan ook nog precies weten hoe het allemaal was...
    Ik hoop dat je het allemaal met ons wilt delen weer!!
    Succes met alles....
    Ben heel erg benieuwd!!!

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik vind warmtebultjes er anders uitzien, bij mijzelf tenminste?
    Maar kan het zo ook niet goed zien.
    Ga toch fijn naar de HA, weet je het ook, en daar zijn die mensen toch voor? En je betaald je scheel maandelijks aan de zorgverzekering...;)

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Coto, hier ook eentje die er niet altijd aandenkt omdat niet te eten. Zo zielig dat ze daar dan last van hebben. Maar ja, wij kunnen ook niet overal aan denken he.
    @Jantsjuh, leuke foto! En wat een leuk moment met je dochtertje!
    @Est, wat super dat Tjeerd door heeft geslapen, heerlijk! Leuke foto!
    @Bianca, slim dat je hem dan thuis hebt gehouden. Wel zielig voor hem dat hij zo verkouden is. Hoe doe je dat nu met de prikjes?
    Oh, ik lees het al: je moet langskomen en dan kijken ze. Is wel goed, toch?
    @Imd, goed bezig hoor! Waarom leg je Miley dan niet in kinderwagenbak om te gaan slapen, dan hoef je haar niet wakker te maken, kun je haar zo naar kantoor rijden J
    @Danielle, nog keertje dikke knuffel voor je. Je zit nu in zo’n vervelende situatie. Ik hoop echt dat jullie er op een goede manier uitkomen.
    @Msroxy, ik ben zo beneiuwd. Hier ook eentje die zich niet helemaal goed aan de regeltjes hebben gehouden, gelukkig werd ik wel ongesteld. Maar anders zou het zeker welkom geweest zijn.
    @Wwjc, heeft Wybe misschien last van krampjes? Ik gebruik daar voor de voeding infacol voor, misschien zou je dat ook kunnen proberen? Mijn kleine meisje slaapt er een stuk rustiger door.
    En leuk dat je man toch na gaat vragen voor het ouderschapsverlof!

Ben tot pagina 292 gekomen. Straks verder. Kleine meisje begint te huilen dus ga voeden en daarna tas van mijn man verder inpakken. Hij gaat vanavond op zakenreis dus ben dan tot en met vrijdag alleen thuis met kleine meisje. Vind het wel spannend!
    Hoop tot later en anders tot morgen!

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, bij mij zien ze er ook anders uit. Maar ik gok ook maar wat. (Om me niet te druk te maken.) En idd, ik betaal me scheel aan zorgverzekering. :) Ik zal dadelijk even kijken als hij weer wakker wordt en anders even ha bellen.

Leonie, dit is de eerste keer dat hij zoveel huilt en spuugt en bultjes heeft. (en veel slaapt) Hoe geef je haar die infacol?
    Spannend zo met zijn 2tjes. Gaat vast wel lukken! Krijg je nog wat hulp?

18. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Als CB moet wachten tot donderdag zou ik gewoon de HA bellen hoor meid

19. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Pfff, heb bijna niet geslapen ervan! Ik heb nog geen testje gehaald want dan zou Nienke mee moeten en dat vind ik zo stom overkomen in de kruidvat. (jaja beetje onbelangrijk eigenlijk, maar ja) Vanmiddag even halen denk ik.

Weten jullie waar ik nog het meest tegenop zie? Dat ik weer met 12 weken een missed abortion kan krijgen. De eerste drie maanden van de zwangerschap van Nienke vond ik ook vréselijk, omdat je dan nog zo in onzekerheid zit... Voor nienke had ik een ma en dat duurde allemaal ook heel erg lang. veel naar het ziekenhuis geweest enzo... Ik denk dat als de test vanmiddag positief is ik er héél erg aan zal moeten wennen, want ik was heel happy zoals het was en miste het zwangerzijn helemaal niet.

Maar aan de andere kant bekeken is Nienke dan al een jaar en op zich is dat wel een leuk leeftijdsverschil. Zoveel zit er ook tussen mijn broer en zus. Dan kunnen ze tegelijkertijd naar zwemles enzo haha!

Ik zal jullie natuurlijk op de hoogte houden.

wwjc: ik zou ook nog héél even afkijken, maar als ze er nog zitten naar de dokter gaan.

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    ik zou ook even de dokter bellen....en mij lijken het ook geen warmte bultjes...die zien erbij ook anders uit....misschien irritatie van de kleeding???

en julian heeft gisteren ook flink gespuugt maar dat komt omdat hij niet kan poepen en elke keer er onrustig door drinkt...

Deel Deze Pagina