Nou imd, we hebben dus zitten klooien met die rubbers en de pil zou ik eigenlijk mee wachten tot ik een keer ongesteld was geworden. We hebben het dus niet bewust onveilig gedaan, maar het ging dus fout met het rubbertje. Die zat er opeens niet meer om, was eraf gegaan zonder dat wij het doorhadden. Als ik zou merken dat iemand het zelf dus ook niet perse zo'n heel leuk idee vind zou ik niet zo'n reactie plaatsten. Eerder een reactie zoals de rest van de meiden hier. Iets om diegene op te beuren ipv een slecht gevoel over zichzelf te geven... ik voel mezelf namelijk als stom genoeg. En ik heb altijd een beetje een hekel gehad aan het kopen van zo'n zwangerschapstest omdat ik in een klein dorp woon is dat toch anders, je komt vaak bekende enzo tegen en iedereen die in de rij staat bij de kassa kijkt geinterreseerd mee enzo. Ik zou het wel hebben gedaan als het niet anders kon, maar net was mijn vriend thuis en heb ik ze vlug even in mijn uppie gehaald. verder valt je reactie inderdaad best mee hoor. Ik ben gewoon effe inderdaad een beetje overgevoelig wat dat betreft... Zegt meer over mij op dit moment dan over jou, maar ZELF zou ik zo'n reactie als die van jou nooit plaatsen als iemand verteld dat ze misschien zwanger is. Nou nog even wachten tot ik weer een plasje moet doen en dan laat ik het jullie wel weer weten..
@IMD: met 9 maanden pas tandjes, das heeft wel even geduurd dus. Ach ik zie het wel wanneer ze doorkomen. Maar geboren worden met tandjes, aahhhjjjj idd pijnlijk bij BV. Wij hebben plannen voor een 2e kindje (nu nog niet hoor) , dus vind ik een spiraaltje weer zo'n gedoe. @Egbimi: dat gaat dus goed het douchen. Wij douchen in bad dus ik durf het niet alleen. Veel te bang dat ik uitglijd. Maar in september gaan we de badkamer verbouwen dus dan kan het wel
@Coto: Fenna heeft wel een beetje haar. Het wordt trouwens ineens langer . Ze heeft wel zo'n lelijke kale plek op haar achterhoofd
@MsRoxy: Spannend, gauw een kan water achterover slaan, dan kun je gaan plassen en ben je uit de spanning!!! (en velen met jou hier haha) Rosan slaapt nog steeds geloof ik, hoor nog niks door babyfoon. Ga maar even wat aan de poets, nog weinig uitgevoerd op wat was wegwerken na dan..... Egbimi ik heb wel zon ding daar kun je de snotjes mee uit de neus zuigen zeg maar. Dat vind ik echt een onding! En de snotjes die Rosan nu heeft zitten echt vast in dr neusje dus ik peuter er ook flink op los.
@Coto fijne hulp heb je dan maar wel lekker dat het weer schoon is allemaal misschien iwol je het niet zeggen,maar hoeveel per uur verdient jou hulp???? en mooi meisje hoor idd mooi koppie @Msroxy spannend hoor moet je al plassen?????????? @Sniffy wij hebben zo n antislip vloer in de douche dus dan durf ik het wel ik zou het in bad ook niet durven nee en Mitchell heeft vanaf 9 weken ook al 3 witte scherpe puntjes in zijn mondje,maar het blijven puntjes misschien dat het bij Fenna wel snel doorzet ik ben benieuwd @Jessie ok die heb je dus al ik ben ook een peuteraar ik vind het zo n vies gezicht als ik een snotje zie
succes met plassen meid, ik zal voor je duimen... en als het zo is dan is het zo dan deel je met die kaarten toch? en kan het misschien wel een hele leuke verrassing zijn?
kikki: wat een leuke uitleg! Jammer dat ie het niet snapt. Om je hoop te geven; Tjeerd had tot afgelopen nacht ook hooguit 6,5 uur tussen voedingen (een heeeeeel enkele keer langer) en gisteren heeft hij ineens van 22 tot 6 geslapen, er zat 9,5 uur tussen de voedingen!! Zo maar, zonder opbouw van 6,5 uur naar 9,5 uur.. Zo, even wat eten en dan naar het CB voor de prikjes...
@coto wat een leuke foto! ook dat tongetje zo eruit hihi @danielle over buikspieroefeningen; blegh heb ik ook zo'n hekel aan omdat ik altijd last krijg van mijn rug (een van mijn wervels heeft een scheur erin door een autoongeluk wat ik op mijn 16e heb gehad) MAAR aangepaste lichte pilates gaat keigoed, ik kon zelfs voor ik zwanger werd de normale versie al omdat mijn buikspieren zo sterk waren geworden, is heel makkelijk en krijg je ook mooie spieren van, wil dat ook weer oppakken straks maarja kan niet alles tegelijk gaan trainen dus one at the time...
Ja, ja, maar pientje had mijn Djemi voor kale knar "uitgescholden"...dus toen zag ik Fenna....haha...beetje plagen mag hier wel toch?? Djemi heeft ook echt wel een beetje haar hoor! En inderdaad ook zo'n kale plek achter... Komt goed hoor!!!
ligt hier in een deuk om die uitspraak "kale knar" Mitchell lijkt op de foto s ook een "kale knar"maar heeft ook wel haar ,maar dat valt op de foto niet op geweldig dit forum hier word een mens vrolijk van
30 euro voor 4 uur en ze komt 1x per 2 weken... Ja, ik doe eigenlijk verder niks dan (we werkten beide 5 dagen) dus dan moet ze alles doen...het randje onder het raam van het halletje tja....ze is 1.50m geloof ik dus ik kan me voorstellen dat ze die niet elke keer doet hoor! Ik ga naar de stad wandelen! Goed voor de conditie en gelijk boodschappen doen!
o ok zo bedoelde je dat ik dacht dat je bedoelde dat ze het werk niet goed deed en idd dat snap ik dan ook wel ja wandel ze
@Est: dat geeft de burger moed, zulke berichten. Oooooh, als hij nu eens zou doorslapen . @Egbimi: om snot en zo uit het neusje te halen heb je een soort van blaasbalgje. Te koop bij apotheek en drogist (merk Bibi). Sneu voor Mitchell zeg (en voor jou!). Wat me wel opvalt; Wybe van WWJC en jouw Mitchell zijn allebei "ziek" (al zou dat van Wybe eczeem kunnen zijn), en beide kindjes zijn pas naar het KDV geweest.... Hmmmmm....... @Coto: mijn hulp verdient ook 30 euro voor ca. 3 uur werk. Heb jij dus beter geregeld. En helaas, zij slaat ook wel eens wat over; ben ik achter gekomen sinds ik zelf weer wat meer in huis doe. Ze komt nu nog 1x per week, maar vanaf augustus 1x per 2 weken. En nieuwe foto's op de Hyves geplaatst! Zooooooo lief!!!!!
Ooooooooooooooo MXRoxy; ben zoooooooooo benieuwd!! Rustig aan meid! Hier slaapt Tim al heerlijk de hele dag. Vind het wel prettig een keer, heb de hele keuken op aan kant, kastjes en alles. Is wel fijn dat je halverwege niet gestoord wordt Ook is de was weggestreken, en de rest afgestoft en gezogen. En vanmiddag ga ik lekker naar de winkels toe met hem....
Zo meiden daar ben ik ook weer eens... We hadden de hele week geen internet... pc is helemaal van slag, waarschijnlijk een virus .... gelukkig hebben we nog een laptop en daar doet internet het wel op. Wel morgen cdtjes kopen en snel alle foto's branden... het zal je gebeuren zeg ben je alle foto's kwijt van de bevalling etc... Even duimen dat het allemaal goed gaat ! Hier gaat het allemaal prima, Esmee wordt tegenwoordig om half 8 wakker 's morgens dus we kunnen lekker uitslapen ! Ga wel proberen om haar flesje van 23 uur te vervroegen... Kijken hoe lang ze dan blijft slapen. Heb niet alles terug gelezen hoor, is niet bij te houden hahaha Las wel iets over misschien weer zwanger zijn, spannend zeg ! weet je al meer msroxy ?
@Est; heb ze gezien, een heerlijk ventje hebben jullie! Echt een mooi jochie! En hij heeft ook zo'n typisch "jongenshoofdje", dat vind ik aan Tim ook zo leuk. Je hoeft niet echt te vragen of hij een meisje of jongen is!
@Danielle: je schrijft @Est dat je ze hebt gezien, maar bedoel je soms mijn foto's (Kikki) op de Hyves (want ik vind het ook zo'n heerlijk typisch jongenshoofdje, net als bij jouw Tim).
Hallo allemaal! Ben ik ook weer eens even Heb een aantal weken geprobeerd om het bij te houden, maar het lukt me niet...ik lees dan en ga de volgende dag verder met lezen, maar raak steeds meer blz achter whaha Ben erg benieuwd naar msroxy!Spannend, hoor. Voor jullie hoop ik dat de test de uitkomst geeft waar jullie op hopen.
Pffff, ben het niet gewend dat mannetje de hele tijd huilt. Bultjes zijn nog in grote getallen aanwezig. Wel ietsje minder rood. Hij had maar 37,1, dus geen koorts. Heb een uur met hem buiten gewandeld. Kraamvisite is net weg.. Hij huilt weer.. Ik reageer later wel.