April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Oh Ja: heb net Tjeerd z'n verhaaltje weer voor gelezen, hij begint m te herkennen want hij heeft al 2 dagen liggen lachen en kletsen tijdens het vertellen. Net hoorde we van boven flink gesop, maar zijn spenen lagen beneden... Denk dat hij eindelijk zijn duim te pakken had...

@Sushi: je had bericht nummer 3000!!

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    IMD: Hahaha..Mei-ling..Humor!:D wel erg schattig dat jurkje..
    COTO: Ook al zo'n mooie meid...Sam heeft het goed over 20 jaar!!:p heel wat moois om uit te kiezen..
    wat betreft dat drinken..het gaat hier net zo eigenlijk..;) Hij krijgt ook 125 ml per keer...dan is het idd uitspugen (fles-speen) en met zn hoofdje weg draaien..Ik maak me er niet zo druk om..genoeg is genoeg..
    KIKKI: haha..(sorry) afspaken gemaakt met meneertje?? Hij heeft een SAM-periode (Schijt Aan Mama)..Nee , zonder gekheid..snap dat het vervelend is.helemaal als hij er zelf ook niet zo happy van wordt..Hopelijk gaat hij zich gauw 'gedragen' en slaapt hij snel langer door...Beterschap, met je verkoudheid!
    SNIFFY: Scheetje hoor! knap dat sommigen al hun hoofdje zo goed op kunnen houden..Sam lijkt namelijk nog steeds op zo'n hondje die je achter in auto's vaak ziet..met zo'n schuddend hoofdje.:p heeft ze nog geen last van de aankomende tandjes??
    Afvallen: Ik wil er graag nog 4 kilo af..dan weeg ik 60 kilo.Ben niet dik meer maar wel een slappe buik .. Hoe krijg je dat er in de vrede weer af en enigsinds strak??? :( Heb ook geen striemen ofzo maar wel een beetje een soort van cellulites..
    EGBIMI: Zielig dat hij zo verkouden is..leuk dat je samen met hem douched..ik durf dat nog niet..zo klein en glibberig hihi..heerlijk he, die 'gesprekjes'..
    SEX: Hier ook zeker nog niet actief bezig.. vorige week wel weer gezellig gehad..en heb een doosje condooms gehaald..ik weet nog niet welk voorbehoedsmiddel ik wil gaan gebruiken..Ik heb al gehad: De Pil (3 soorten ofzo).. Prikpil..Nuvaring..
    EST: Hoe ging het met de prikjes?? Leuke foto's trouwens van jullie in je map!:)
    SUSHI: Heb je alles nog terug gevonden op de PC?? Balen zeg zulke dingen..Een week bijlezen..nee zou ik niet aan beginnen ..haha..ik vind het al veel als ik 1 dag niet gelezen heb..:p enne heerlijk zeg dat je zelfs kan uitslapen...T wordt hier vaak niet later dan half 7 , 7 uur wanner hij zich voor het eerst meld.
    WWJC: Al wat wijzer geworden ivm plekjes/bultjes?? Ik zou het je niet durven zeggen..
    About Sam:Hij heeft korsten achter zn ene oor en op zn hoofdje..Pfff zo zielig..gister bloedde het zelfs een klein beetje achter zn oor..Goed droog houden nu met dit weer.En jawel hij wordt met de dag kaler.hihi..er komt ook alweer wat nieuw haar door hoor..T is net of er een kat bij m in bed heeft gelegen , al die haartjes.
    DANIELLE: Fijn dat je je weer wat beter in je velletje voelt zitten.
    Oh, spannend..direct weer aan t solliciteren..Succes!! Ik duim voor je dat je straks een baan zult vinden die beter bij je past en waar je je goed op je plek zult voelen..

Vanavond lekker Kip-teriyaki met rijst gegeten..(uit een pakje dus..:D)
    Zit nu aan de appeltaart ... Yum ..smaakt een beetje naar pepernoten..(Hema)

Nou klaar hoor voor nu..Ben inmiddels bijna 3 kwartier verder..:$

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    test..
    EDIT: Gaat dus niet..Ik wou kijken of ik een klein stukje filmpje kon plaatsen..
    Ik ga douchen, laatste voeding geven en slapenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
    Truste..

4. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Danielle
    spannend zeg
    ik hoop dat julli er maandag uitkomen en dat je snel ergens anders word aangenomen
    en nu nog lekker even van je vrije tijd met je mannetje genieten
    en idd hopen dat zijn spruw snel over
    en goed van Tim zeg dat hij zijn hoofdje al optilt idd het begin is er
    @Sushi
    gehaktballen zijn ook lekker:)
    en wat naar dat je een virus op je pc had/hebt
    gelukkig heb je alle bestanden nog
    ik moet ook zoiets doen ,maar ik zou niet weten hoe:)
    zal mijn broertje anders eens vragen
    @Est
    goed zeg dat je gelijk een half uur heb getraind
    best wel inspannend he
    en zielig he als ze zo gaan krijsen/huilen
    maar gelukkig was het snel weer goed ik hoop ook voor je dat Tjeerd vannacht weer doorslaapt
    hier denk ik (weet het wel zeker)morgen een hele slechte nacht
    Mitchell moet morgen zijn spuitjes(als het mag)en dan mag ik hem niet inbakeren o jee ben nu al moe van de gedachte;)
    en goed he dat ze het all zo snel door hebben met het lezen
    ik vind het ook leuk om te doen het hoort er al helemaal bij
    @Eefje
    ook al zo lekker gegeten dus
    en wat naar dat Sam zijn haar uitvalt ,maar gelukkig komt er alweer nieuw haar voor in de plek
    en die gesprekjes zijn echt genieten

ennne Sam krijgt wel concurrentie hoor met het uitzoeken van de dames :Den idd ook pas over een jaar of 20 hihihi

ik ga zo mijn mannetje weer uit zijn bedje halen voor de laatste fles
    en dan nog van 1 nachtje goed slapen genieten
    want morgen zal het wel niet zo goed gaan,maar ach ja het hoort er allemaal bij

5. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    eefje: het ging goed hoor met de prikjes, maar hij vond het niet leuk.. 60 kg, ik ben jaloers... Weeg nu 80! Mijn mii personage was ook een heel klein dik propje ;) Bedankt voor je reactie op mijn foto's.
    Arme Sam en zijn korstjes.. Hoop dat hij er niet te veel last van heeft.

bianca: dat niet mogen inbakeren baarde mij ook zorgen, maar tot nu toe gaat het goed. Misschien even stevig vasthouden tot hij slaapt? (wel in zijn bedje, maar dan handen op zijn schoudertjes?) Heel veel succes en sterkte alvast..
    Ja, dacht, ik begin gelijk.. Morgen weer!

6. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    @Danielle, je klinkt lekker positief meid! Super! Succes met solliciteren, hopelijk vind je gauw een passende functie!
    @Egbimi, succes met de prikjes morgen. Hopelijk zal Mitchell goed slapen ondanks dat je niet in mag bakeren.
    @Eefje,mmmm lekker aan de appeltaart. Ik had vanavond nog beschuit met muisjes bij de koffie. Tot hoe lang doe je dat normaal gesproken eigenlijk beschuit met muisjes? Kraamvisite leek wel beetje verbaasd toen ik ze t voorzette hihi.
    @Est, dus Tjeerd heeft duimpje gevonden? Rosan duimt ook en dat kun je goed horen door babyfoon dat gesmak haha. Ze kwijlt dan wel erg veel!

Mmmm pannekoeken, dat kunnen we hier morgen wel eens gaan eten! Goed idee dames :D

Ik zal Rosan zo eens wakker maken voor de laatste fles.Hopelijk voor iedereen een goede nachtrust, tot morgen!

7. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Goed zo, meisje, that’s the spirit! Draai ze de bankschroeven maar aan! Je klinkt een stuk positiever! Ik hoop dat je iets vind wat bij je past!

Die zalf lijkt me ook heel wat! Dat infacol wordt ook niet gewaardeerd hier hihi..
    En applaus en een dansje voor Tim!!! [​IMG]

@Est : Gelukkig is het goed gegaan met de prikjes. Hopelijk slaapt hij door.
    @Eefje : Ja, dat is ook zo…ze heeft vandaag dus gewoon 7 flessen gehad (met die van 0430 erbij) en 740ml in totaal. Dus als ze 5 voedingen had gehad was dat ongeveer 150ml, wat weer goed is…:)..ze regelen het inderdaad gewoon zelf.
    Net 2200 laatste fles, drinkt ze gewoon 140ml…:Dik heb goede hoop voor de nacht….
    @egbimi : Meestal zijn ze heel slaperig hoor na de prikjes! Hoe laat moet je?
    @Jongens&meisjes : We kunnen natuurlijk al wat koppelen? Hoewel al die rammetjes bij elkaar? Phoe dat wordt heftig!

Iedereen een goede nacht gewenst. O, ja mijn man heeft het ziekenhuis gebeld….die kriebelhoest komt dus van de medicijnen die hij had voor zijn poliep (neusdruppels die in zijn keel liepen) en hij heeft nu een spray….hopelijk gaat dat beter!

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    goedemorgen

@Est
    ik hoop dat het hier ook goed gaat dan en dat si wel een goed idee
    hoe heeft Tjeerd vannacht geslapen ???

@Jesie
    beschuit met muisjes deden wij nog met 6 weken en toen keken ze ons ook al aan van o
    dus wij zijn er toen maar mee gestopt
    en hoe is de nacht gegaan????

@Coto
    idd we kunnen wel alvast koppelen,maar idd al die rammetjes;)
    hoe is de nacht gegaan heeft Djemi weer goed geslapen ???
    ik moet er om kwart voor 10 zijn
    ik hoop wel dat hij dan goed slaapt
    de vorige x is het ook goed gegaan dus we zien het wel
    en ik hoop voor je man dat de spray helpt

weer een goede nacht gehad
    alleen toen ik moest plassen hoorde ik hem zoeken
    dus hup speen erin en hij sliep weer tot 7 uur vanmorgen
    alleen hoorde ik hem wel af en toe hoesten zo zielig
    en ik heb volgens mij een koortslip in in mond kan dat???
    zal het zo op het cb ook vragen ,want ik heb MItchell gisteren nog aardig wat gekust
    nou dames tot later

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mannetje is gister rond half 7 uitgeput in slaap gevallen. Blijkt ook wel, want hij had om 16.15 gehad, maar manlief heeft hem om 23.00! ! ! wakker moeten maken. Heeft hem de fles gegeven zodat ik om 9u naar bed kon. Je kon me nl opvegen.
    Mijn moeder komt (als het goed is) vannochtend en ga dat van die bultjes en rode plekken even aan haar voorleggen. Zij heeft nl zelf 3 kids en werkt in de verpleging. Ik moet eerlijk zeggen dan ik vanmorgen niet meer gekeken heb. (Ben een beetje chaggie en hij nog huiligerig... goede combi :))

Hmmm, mijn moeder komt dus niet vandaag. Is heel erg duizelig en durft niet in de auto te stappen. Wel vervelend. :(

MsRoxy, je houdt het wel spannend voor ons hoor! Ondanks dat Wybe gister zoveel aandacht vroeg heb ik veel aan je gedacht.
    Kunnen trouwens die steken niet betekenen dat je je eisprong hebt?

Egbimi, lekker wezen wandelen gister. Hoe lang heb je het vol kunnen houden?
    Lekker dat kletsen. Dat doet Wybe dus helemaal niet. Ligt nog vooral te hijgen en kletst alleen een heel klein beetje als hij op het verschoonkussen ligt en ik met hem klets.

Danielle, fijn dat je wereld er nu anders uitziet na die mailsessie met je werk. Ben echt blij voor je! Maar hopelijk krijg je dan een andere baan en gaat het je daar veel beter bevallen. ;) (En kun je nog ff van je mannetje genieten.)
    Wat goed dat hij nu zijn hoofdje op kan houden! :)

Est, leuk, zo'n wii, jij ook al meteen actief, knap hoor. :)
    Hier ook mannetje wat niet zijn duim heeft, maar gewoon een hele vuist in zijn mond stopt. En het "sopt" ook. ;) Heb al een filmpje hiervan op Hyves gezet.

Eefje, hier ook zo'n slappe buik. Zou graag willen weten hoe ik er vanaf kom zonder mijn buikspieren te overbelasten... Ik heb trouwens wel heel erg striemen. :(

Egbimi, hoe is het vandaag met mannetje? Heeft hij een beetje kunnen slapen met die verkoudheid? Vandaag spuitjes. De kraamvisite die er gister was (dietiste, maar werkt ook vaak op cb) zei dat ze van deze prikjes nog niet zo ziek worden. Straks bij de bmr prik is met incubatietijd van 6dg zo goed als zeker dat ze er echt ziek van worden. :( Maar goed, maar kijken hoe Mitchell reageerd. Hoe laat moeten jullie? (Ik lees het al :) )

Jessie, bij mij krijgen ze beschuit met muisjes zo lang ze als kraamvisite komen. (Dus om Wybe te bekijken.) ;) Dus iemand die over een jaar pas komt, krijgt dan ook nog beschuit met muisjes. :p

Coto, manlief al resultaat van de spray?

Sushi, foto's nog kunnen redden?

10. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    #3010 Kikki, 24 jun 2009
    Laatst bewerkt: 24 jun 2009
    Ik zit er even doorheen. Gistermiddag ben ik gebeld dat ik toch niet op gesprek hoefde te komen, want arbeidsvoorwaardelijk zat het toch allemaal wat complex in elkaar. Dus, ik baalde echt enorm. Vanochtend werd ik weer gebeld dat ook de afgesproken werkdagen op mijn huidige werkplek niet akkoord zijn?! Ik moest voor andere dagen kiezen (geen KDV!!!) en liever nog: dat ik 4 dagen moet gaan werken (ipv de afgesproken 3). Tel dat op bij 3 maanden structureel gemiddeld 5 uur per nacht slapen (hij kwam vannacht weer om 03.45 uur.....), een zware verkoudheid, resterende zwangerschapshormonen en het feit dat ik toch al met tegenstrijdige gevoelens naar mijn werk ga en jullie snappen hoe ik me voel......

Straks zet ik mijn schouders er wel weer onder en ga ik in oplossingen denken, maar nu kruip ik even zo diep mogelijk onder de wol.

EDIT: heb het KDV toch al gebeld om eens te kijken naar de mogelijkheden van andere dagen. Ik ga echt geen 4 dagen werken (daarbij, de papieren voor 3 dagen waren al getekend) en het KDV belt me straks terug. Wie weet is er straks in oktober of zo wel plek op de donderdag (om die dag gaat het) en kan ik voor 2 maanden een beroep op de oma's doen? Als ik een jaar moet wachten op de donderdag wordt het lastiger........

Vraag aan jullie (van een heel andere orde): hoeveel slapen jullie baby's gemiddeld per etmaal? Mijn manneke slaapt gemiddeld 14 a 15 uur en de ene dag wat meer en de andere dag wat minder. En soms slaapt hij de hele ochtend :$ zoals nu en soms de hele avond. En meestal 's middags een lange slaapruk van zo'n 3 uurtjes. Herkenbaar?

11. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    En dan loop je zijn slaapkamer in en krijg je de meest stralende glimlach (hij is wakker!) en smelt je ter plekke en krijg je weer energie. Wat een heerlijk kind heb ik toch! En jullie ook!

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow Kikki, wat k.. :( Dat kunnen ze je toch echt niet aandoen! Niet mee accoord gaan als je dat niet wilt hoor! En anders moeten zij maar voor kinderopvang zorgen als ze willen dat het anders is. En andere dagen, hadden ze eerder mee moeten komen! Zij zullen toch ook moeten beseffen dat er wachtlijsten zijn voor kdv's. Vooral op do! Gelukkig heb je contract getekend van 3 dagen. Dan heb je dat in ieder geval in je zak. Wel erg jammer dat het gesprek niet doorging. :(

Ik snap dat je je op het moment even superellendig voelt. Idd, nu even het eruit laten komen en straks weer schouders eronder. En fijn toch dat je zo'n lekkere knul hebt die je weer aan het lachen kan maken?! :)

Wybe slaapt hier zo'n 10-12u per etmaal. Hij slaapt juist vanaf een uur of 8 's avonds vrij goed, 3,5u achter elkaar en de nacht ook tot een uur of 5. (Minus 2x een voeding/verschonen van 3 kwartier) Overdag soms tussen voedingen wakker en anders een half uur tot uur dat hij tussendoor slaapt.

13. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    @Egbimi, de nacht is super gegaan! Rosan is om 23:30 naar bed gegaan en werd pas om 8:30 wakker! Heerlijk geslapen dus. Heb haar al verteld dat ze dat wel vaker mocht doen van mama. Geen probleem mee hoor:D Nu ligt ze een beetje te morren in haar bedje, ze zal wel denken ik heb al zo lang geslapen wil nu wel eens wat anders doen. Maar ze is wel moe, want ging net bij haar kijken en een heeeeele grote gaap!
    En ik heb trouwens nog een stier in de aanbieding voor Mitchell ipv een ram ;)
    Ben benieuwd hoe het Mitchell verging met de prikjes!
    @WWJC wat rottig dat je je zo sh*t voelt. En dat je mams ook nog eens niet komt.... *dikke knuff voor jou!*
    @Kikki, wat een rotstreken van je werkgever. Hoop dat je er uit komt met hen en dat je wat kunt regelen met KDV!
    Rosan slaapt nog best heel veel eigenlijk. Ze slaapt van 8-11, 12-2, 3-6, 7-11, 12-8. Ze is ongeveer een uur per fles wakker. Dus 5uur per dag, de overige 19uur brengt ze slapend door. (dit is natuurlijk alleen van toepassing op dagen waarop alles perfect verloopt,laten we het gemiddeld op 15uur houden).

Zoals ik al schreef heeft Rosan super geslapen vannacht! Manlief vroeg vanmorgen alweer of hij vannacht weer eens wat gemist had (hij word snachts nooit wakker, jullie mannetjes wel?) Maar nee, ze heeft lekker doorgeslapen. Vandaag weinig op de planning staan, geen verplichtingen. Heerlijk!

14. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Kikki; knuffel voor jou.... wat een kl*tebazen hebben we toch..;)
    En idd, niet mee akkoord gaan. Heb je verslagen van gesprekken waarin dit besproken is misschien?
    Gatverderrie leef met je mee! En je mag nu best even lekker wegkruipen, zo komt het moment wel weer dat je er tegen aan gaat.
    Koppie op, je doet het allemaal voor je kleine!!

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Tim is ook vaak tot een uur ná de fles wakker. De rest slaapt hij vaak... Als het goede dagen zijn tenminste...! ;)

16. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    God, wat een kl*tespul die gel voor spruw.
    Vreselijk wat een gedoe. En dat 4x per dag een paar weken lang...zucht...
    Ach ja; heb toch tijd zat ;)

17. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi hoi,

@misroxy; ben nu wel heel benieuwd!

@danielle; wat een gedoe met het werk, goed dat je zo positief blijft! over de spruw zalf, die heeft naomi ook gehad. deed het op een wattenstaafje en dan aanbregen aan de binnenkant van de lippen en wangen. was binnen twee dagen weg!

@kikki; ook al zo'n k*t situatie. kop op meid! hou je neus in de wind.
    dikke knuf!

@slapen, lange nachten worden hier gemaakt. half elf op bed gisteren en ze was 8 uur vanmorgen wakker. betekend dat ze overdag kleine hazenslaapjes doet, en soms zelfs een hele middag wakker zijn.

@wendy; kunnen die bultjes ook een allergische reactie zijn? vervelend dat je je nu zo rot voelt, een dikke knuf ook voor jou!

wat vinden jullie hiervan, ik ben maandag op kraamvisite geweest, en dat jongetje huilt nogal. ja zegt ze 1 keer heb ik hem vast gehouden en geroepen NU HOU JE OP! vervolgens had ze hem maar even geknepen... :$ ik heb aangeboden dat als ze haar zo voelt ze ook wel aan mag bellen, ook al is het midden in de nacht. als het maar geen postnatale depressie wordt. het lijkt er volgens mij haast wel op, of ben ik te voorbarig. ik zou Naomi nooit kunnen knijpen...

18. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Een goeie nacht was het! Helaas kwam mevrouw al om 0645 maar ach, ik vond het niet zo erg…Daarna terug in bed, maar mevrouw was erg wakker….uiteindelijk maar tussen ons in en een beetje spelen….Zo speciaal moment samen nog wat slaperig naar dat kleine vrolijke meisje kijken wat met haar armpjes en beentjes wild heen en weer gaat, voelt met haar handjes aan je gezicht, lacht (nog zonder geluid)….
    Om 0745 ging mannetje eruit en om 0800 viel ze bijna in slaap (haar hoofd gaat dan opzij en haar armpjes naast haar hoofd) ik heb haar in bed gelegd en ze sliep verder, en mama ook..:).
    Om 930 hoorde ik wat geluidjes uit bed komen….en weer een grote glimlach toen ik haar uit bed haalde:)!
    @egbimi : Ook weer een goeie nacht! O, op dit moment krijgt hij zijn prikjes…aacchhh..Tja een koortlip in je mond (is dat niet een aft?) weet ik niet. Een echte koortslip is wel heel besmettelijk heb ik gelezen…zullen ze op het CB wel weten!
    @wwjc : Hier ook nog geen kletsen hoor….het lijkt wel te komen soms…jammer dat je moeder niet komt als ervaringsdeskundige! En ja, de spray werkt wel en hij heeft geen hoestbui gehad!
    @kiki : Kl*te zeg, dat dat gesprek niet doorgaat:x! En ineens je dagen omgooien? Of zelfs meer werken? Hoe kunnen ze dat nou maken? Ze begrijpen toch wel dat je van alles al geregeld hebt? Hadden ze het eerst wel officieel goedgekeurd? Wat raar dat zoveel werkgevers ineens moeilijk doen:x
    @slapen : Djemi slaapt ’s nachts ongeveer 10 uur (soms met een voeding ertussen). Dan overdag nog 3 a 4x een uurtje tussen de voedingen. Ene keer inderdaad meer als andere.
    @Jessie : Zo, lekker geslapen zeg! Goeie afspraken maak jij! Enne stieren zijn ook heel leuk (ben zelf van 22 april8)).
    @Jantsjuh : Bizar dat verhaal? Maar gelukkig vertelt ze het nog aan je. Waarschijnlijk is ze er zelf ook van geschrokken? Nee, ik zou dat ook nooit kunnen zeg! Wel goed gereageerd van jou! Je kan wel met haar er over praten en raad geven, zoals even in bedje leggen en even weglopen tot ze zelf weer rustig is? Of naar het CB bellen, of naar de HA gaan als ze bang is voor een PND? BBrrrr eng hoor dat soort verhalen..

Zo laatste kolfsessie die ik weggooi :((snif 110 ml in de gootsteen). Die macaroni van maandag zal nu toch wel uit mijn lichaam zijn:D:(?

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Binnen 2 dagen! Dat klinkt al heel anders dan die vrouw van de apotheek!!
    Nou, dat stemt hoopvol. Vind het wel eng spul, omdat het zo dik is kunnen ze ervan gaan kokhalzen..
    Breng dus telkens maar heel kleine beetjes aan.
    Deed jij het ook na de fles telkens? Ik breng het ook aan op de speen van de fles en zijn eigen speen.
    Maar vind het zo ontzettend veel gel wat hij binnen moet krijgen! Lijkt heel weinig op het lepeltje, maar als je het aan moet brengen is het heel wat!

Ben vanmorgen wezen kijken naar babyzwemmen. Wat leuk! Wil volgende week eens kijken of ons meneertje het wat vind.
    Lijkt me zelf erg leuk maar ook wel een beetje eng.
    Maar zal vast goedkomen. Vind hij of ik het niets dan zijn we er zo weer uit!

20. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Coto; het klinkt als een heerlijke relaxe morgen, genieten zulke momenten hé!! Dan weet je weer waar het om gaat allemaal...

@Jantsjuh; vind het ook vrij heftig klinken, zal Tim ook nooit knijpen, hij is nog zo klein...:( Kan alleen nog maar huilen toch??
    Zielig...

Deel Deze Pagina