April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @coto: Ze dronk 's avonds nog geen 135 op. Ze viel nl in slaap dus heb het gewoon geprobeerd, met succes :).
    Ik had 's ochtends wat water in een flesje gedaan en zelf eens geprobeerd hoe hard ze moet zuigen voor speentje 1. Nou behoorlijk hard dus.

Neef is idd een beer. Ze schelen meer dan een kilo en 4 cm.
    Mijn zus had ook zwangerschapssuiker dus dat zal er ook mee hebben gespeeld.

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    We hebben trouwens regelmatig gasten die meelezen

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ooooh :x:x:x
    tot 2 keer toe ALLES WEG :x

ms roxy, Je kunt de vk anders wel ff bellen! Ik heb het ook ghead...en toen kon ik komen voor een echo. Stel dat je wel zwanger bent en je gaat aan de pil :( dat zou niet leuk zijn!

Nou sorry de rest komt later;) heb nu al 2 keer alles getypt, bah!! ik ga ff boos zijn :D

4. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Het slapen is nu officieel een drama. Lakentje/dekentje is ook niet meer afdoende. Heb net een extra flesje gedaan (ik denk; voedsel), komt hij niet verder dan 25 cc (vorige fles was wel een uur daarvoor). Misschien ook maar overstappen op speentje 2, dat speentje 1 te vermoeiend is. Ik weet het niet.

Ach, weet je, het is normaal echt een makkelijk kereltje en zo'n 2 dagen in de week slaat dat ineens om in lastig slapen, jengelen enz. EN WAAROM?? Ik kan geen relatie leggen met prikkels of juist niet. Ik zit al te denken aan de volgende sprong, maar dat lijkt me niet. Is te vroeg en hij kan nog lang niet alles van wat er bij de afgelopen sprong hoorde. Misschien een nasleep nog van de laatste sprong of hij wordt verkouden, net als papa en mama?! Hoe dan ook, dat opgeteld bij 3 maanden slaapgebrek, boooooeeeeeee.

Oh en ik blijf wel 's nachts rekken met de speen tot 06.30. Ik denk ook echt dat het gewenning aan het worden is cq. zuigbehoefte. Wij hebben wel afgesproken dat als hij voor 03.30 komt, dat hij dan een flesje krijgt, maar daarna wordt het de speen.......

@@All/Pientje: welke schommelstoelen hebben jullie en slapen ze daar echt goed in? Ik heb ze wel gezien, maar vind ze best prijzig. Maar, als het helpt..... (ik ben nu tot alles bereid 8)). En vanaf en tot welke leeftijd kunnen ze erin en als ze eenmaal slapen, moet je ze er dan uithalen en in bed leggen of kunnen ze blijven zitten?

@Egbimi: wij hebben ook een mobiele airco besteld. Met dank aan jouw berichtje op het forum, bedacht ik me dat dit voor ons ook wel handig is. Het wordt zo over de 25 graden op zijn kamertje en op onze zolder is het een sauna. Dus, de spaarrekening maar wat geplunderd. Ach, het is voor een goed doel. Hebben jullie hem al gebruikt?

@Sniffy: hoe bedoel je, we heben gasten die meelezen? Ben wel nieuwsgierig :p.

5. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    @Kikki: Idd wie weet heeft je mannetje wel honger zoals Amom zegt. Ben benieuwd hoe ie t op meer voeding doet! Aaaaah het dekentje over en meneer slaapt! Hihi dat je daar niet eerder op bent gekomen.... ;) (jammer dat babies niet kunnen praten he!) Ik had Rosan gistermiddag met slapen dr broekje uit gelaten en lekker onder laken en deken gelegd. Nou mevrouw was het er niet mee eens, huilen huilen en nog eens huilen! Pffff broekje weer aan en het was goed! Raar kind he,met die hitte strak onder de dekens. En ze is al zon warm kindje. Zal ze wel van mij hebben, ik lig ook altijd winter of zomer strak onder de dekens!
    Hoe was de intake op KDV?
    En als je nog een bakkie koffie wilt, hier staat nog wat in de pot :)
    @WWJC, wat vervelend dat Wybe zovaak wakker word snachts. Maar is het niet "normaal" met bv dat kindjes nog vaker komen snachts? Mijn zus dochtertje komt nu nog steeds soms snachts en die is van oktober 08.....Ik weet wel dat dat natuurlijk ook niet "gewoon" is. Maar ik probeer er mee te zeggen dat je niet moet gaan stressen omdat je kind niet door wil slapen....alhoewel ik heus wel weet dat het heerlijk is als je een goede ruk kunt maken snachts met de slaap. En dat je het zo nodig hebt om aan te sterken! Wil dus niet wijsneuserig zijn, maar hoop dat je me snapt.
    @MSRoxy, tjee je houd t wel spannend hoor! Hup naar de winkel en zon digitale test halen! Vooruit, we zijn zo benieuwd :D Mocht de test trouwens negatief zijn, gaan jullie dan vanaf nu op safe? Of ben je nu al zo "gewend" aan idee dat t idd mag komen (de zwangerschap)....?
    @Egbimi, Rosan had zich 2 uurtjes vergist, ze was om 6uur wakker. Maar dat vind ik een prima tijd hoor. Als ik straks weer moet werken zal ze ook zo rond die tijd wakker moeten worden...... Ben daarna nog lekker weer even onder de dekens gekropen en meegeslapen tot 10uur. Rosan heeft idd ook al een beetje een ritme dat ze om de 4uur wakker word voor voeding, das wel handig!
    Goed te lzen dat Mitchell zo lekker heeft geslapen, nu mama nog leren door te slapen :D
    En dus lekker aan de poets? Vanmiddag nog wel even naar buiten om te genieten van het zonnetje toch!
    @Leonie, lekker zeg even naar Scheveningen met een vriendin, heerlijk gewoon ook nog zulk lekker weer erbij!
    @Est, die Tjeerd fopt jou dus mooi even snachts! Gelukkig had je eerst bedacht nog even te kijken en heeft ie ng lekker even weer geslapen. Leuk dat ie de babygym al zo mooi vind! Wat voor 1 heb je?
    @Pientje, gefeliciteerd met t nieuwe slaaprecord van Elize! Heb je dr een medaille gegeven? Kan ze er elke keer even naar kijken en misschien slaapt ze vanaf nu dan wel altijd zo lekker door :)
    @Zeppie, ben benieuwd naar de uitslag! En die rijstebloem vanaf wanneer mag je dat door de fles doen?
    @Sniffy, ik bedoelde ook niet dat mensen met bv geen ui mogen eten hoor. Lekker dat Fenna toch redelijk goed geslapen heeft! En grappig dat ze met speentje 2 drinkt, Rosan verslikt zich dan steeds omdat het te snel gaat. Welk merk fles/speen gebruik je?
    Wat een schattige fotos van neef en nicht!!! Heeft het neefje ook zon oerhollandse naam?
    @Coto, veel plezier in tuincentrum en met showen van je dochtertje!

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Jessie: over de uien, zo vatte ik het ook niet op hoor. Wilde alleen melden dat Fenna er gelukkig geen last van heeft ;)

Ik gebruik de flessen van Avent.

Hij heeft geen hollandse naam, hij heet Dylano en zijn zusje heet Firy (vader is trouwens surinaams).

@kikki: onder het stukje van 'snel reageren' staan de actieve gebruikers op dit forum. Daar staat regelmatig dat er gasten zijn en namen die ik niet ken.

7. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Hoi meiden!

daar ben ik ook weer es even
    Heb net proberen alles bij te lezen, maar niet helemaal gelukt...is geen doen om van 5 dagen alles bij te lezen...paar dingen zijn wel blijven hangen...

Ms roxy....wat spannend zeg!! en een streep is een streep hoor...toch? ;) wel leuk dat er iemand misschien al weer in verwachting is (maar ik wacht toch nog even)

wwjc - bedankt nog voor je lieve reactie op mijn depri berichtje van afgelopen vrijdag! gaat het bij jou nu weer wat beter?

kiki - ik doe dat ook hoor, rekken met de speen....ik hoor hem meestal ergens tussen half 4 en half 5 en dan probeer ik de speen....ben soms wel een half uur bezig met speen erin, speen eruit maar de aanhouder wint! en afgelopen nacht heb ik hem helemaal niet gehoord, pas om 06:30 vanochtend!

werk/ouderschapsverlof...tsja...ik zit nu in een hevig dilemma en ben benieuwd wat jullie zouden doen! Ik zou de maandag, dinsdag en donderdag gaan werken (lekker woensdag en vrijdag vrij, ook al met het oog op school straks...sorry, denk soms ver vooruit..hihi) maar mijn werkgever wil dus dat ik de woensdag ga werken...heb al gebeld met gastouder en ik moet nu de volgende keus maken:
    - maandag, dinsdag, woensdag werken en dan donderdag en vrijdag vrij (wel lekker lang weekend..)
    - maandag, woensdag, donderdag gaan werken en dus dinsdag en vrijdag vrij
    ik moet hierbij opmerken dat de gastouder op donderdag al 7 kindjes heeft (haar man is ook thuis), dus of dat zo prettig is voor mijn kleine mannetje weet ik eerlijk gezegd niet en de gastouder had daar ook vraagtekens bij
    ik weet niet goed of ik drie dagen achter elkaar te veel vind....
    kan iemand wijze raad geven?!

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Pientje
    zo he Elize krijgt het dus ook door
    fijn is dat he
    en dus druk aan de strijk vandaag niks aan he
    ja met zijn tandjes die blijven zoals ze zijn zeg maar gewoon nog witte puntjes dus het zal nog wel heel lang duren voor ze echt doorkomen,maar dat vind mama niet erg hoor het gaat allemaal al zo hard
    en zijn verkoudheid is al wel iets beter alleen je hoort hem grommen zeg maar als hij zijn flesje leeg drinkt en wel vaak hoesten zo zielig als je dat hoort,maar ja komt wel weer goed
    lief dat je het vraagt:)
    @Zeppie
    nou maar hopen dat idd alles goed is en Enya niks met de heupjes heeft
    en lekker ook dat ze goed slaapt al heerlijk is dat he
    @Sniffy
    fijn dat Fenna ook zo goed slaapt op de speen na dan ,maar ik denk ook dat het gewoonte is en even volhouden en ze slapen door
    en idd neef is zeker een beer vergeleken bij Fenna
    wel een mooi mannetje ook
    @Coto
    fijn zeg dat Djemi weer goed geslapen heeft
    en nu maar hopen dat de spray papa snel helpt en papa snel van die nare kriebelhoest af is
    en even lekker showen met jullie mooie meisje veel plezier
    @Kikki
    jeetje dat is jammer zeg dan denk ja dit zal het misschien zijn en nee hoor
    misschien inbakeren een idee dat hij idd geborgenheid wil :(
    en wij hebben de schommelstoel van fisher price de rainforest
    ze kosten 199 euro,maar op marktplaats zullen ze ook wel staan en je hebt er ook een kleinere variant van en die kost geloof ik 100 euro
    maar toen Mitchell zo huilerig was hup in de schommelstoel en na een poosje slaapt hij dus hier werkt het wel goed
    en de airco werkt heel goed heerlijk hoor om zo n ding te hebben
    @Jessie
    apart he dat ze persee haar broekje aan moet
    en o vergist in de tijd of ze dacht ik zal mama vast weer laten wennen aan haar werktijden:Dlekker nog even tot 10.00 uur geslapen en heerlijk he als er 4 uur tussen zit zo kun je ook sneller iets doen

Mitchell heeft dus tot 11 uur geslapen toen heb ik intussen de badkamer maar helemaal gedaan alle tegeltjes en voegen gedaan
    dus die kan er weer even tegen
    nog even zuigen en dweilen en hier is het weer schoon
    Mitchell is nu net ook weer wakker en ligt nu in zijn schommelstoel hij vind het prachtig vooral die beestjes boven zijn hoofdje daar kijkt ie zo verliefd naar en brabbelt af en toe wat tegen ze zo leuk hihi

nog even een foto van vorige x in zijn schommelstoel:D

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    #3089 aapje 2009, 25 jun 2009
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009
    @Indy
    jammer zeg dat het niet kan zoals je zelf eigenlijk bedacht had
    ik zou ook niet 3 dagen achter elkaar doen
    maar meer zo van dan ziet hij me 3 dagen niet,want als je thuis bent dan liggen ze vaak al snel weer op bed en dan zie je ze maar heel even en sochtends maar heel even
    ik zou dan bang zijn dat ik weer teveel 1e dingen ga missen zeg maar en ik denk dat het best zwaar is 3 dagen achter elkaar werken en ook nog een kindje
    ik ga zelf de dinsdag en donderdag zo heb ik er elke x een dag tussen en een lekker lang weekend
    maar zoveel kindjes bij de gastouder mag dat eigenlijk wel???
    en ik weet niet hoe jou kindje op andere kindjes reageert,maar Mitchell vind het heel leuk en op het kdv zijn vaak ook meer kindjes
    dus ik denk dat ze daar wel aan wennen
    succes met je keuze

en wat fijn dat je de kleine man geslapen heeft tot 6.30 precies wat je zegt de aanhouder wint8)

10. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    @Indy,
    Ik zou goed nadenken over je keuze. 3 dagen achter elkaar is misschien wel veel, maar ik vind dat je gastouder op de donderdag wel erg veel kids heeft, 7! Net wat Bianca zegt, mag dat eigenlijk wel, zoveel?
    Ik had het net als jou bedacht, ga de maandag dinsdag en donderdag werken. Heerlijk de woensdag vrij (idd ideaal voor als ze straks naar school gaan) en de vrijdag.
    Kreeg vandaag van mijn baas te horen dat de vrouw die nu voor mij invalt na mijn verlof toch kan blijven voor 2 dagen. Ik schuif dan de simpele/routinewerkzaamheden naar haar door. Zelf mag ik dan de leukere dingen op gaan pakken: controle op boekhouding, folders/flyer ontwerpen, website onderhouden, personeelszaken verder uitbreiden. Erg leuk dus, eindelijk ook eens positief nieuws over een werkgever hier op t forum ;)
    Vind het eigenlijk best erg dat van ons kleine cluppie zoveel werkgevers ineens na de bevalling moeilijk gaan doen over o.s.verlof enz. Jullie niet?

Ps: 70% korting op kleertjes . com
    Ik ben dus hartstikke druk met kleertjes kopen haha

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb vanmorgen even pasfoto's laten maken voor Miley want we "moeten" misschien "even" naar spanje zondag, er moesten nog steeds wat dingen geregeld worden voor het huis wat we daar permanent verhuren en er is een belangrijke vergadering over de huiseigenaren van ons andere huis daar maar of we gaan is nog niet 100% zeker er moet nog ruimte zijn in het vliegtuig..en even kijken of het zeker weten kan qua werk hier.

Dan ga ik samen met mijn moeder en de kids... dus heeft ze wel een paspoort nodig en die had ik nog steeds niet aangevraagd maar die komt morgen dus binnen.

We hebben toevallig ook een prijsaanbieding lopen voor ene project vlakbij ons huis dus misschien dat we dan daar meteen langsgaan..

Maar goed nog niet zeker dus dat horen jullie nog.

Even de pasfoto van Dean erbij gezet (ik heb er foto van genomen dus geen superkwaliteit natuurlijk) ze zijn toevallig allebei 11 weken op de pasfoto..

12. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    egbimi en jessie81 - de gastouder gaf het zelf ook al aan, dat ze dan even na moet vragen of het uberhaupt wel mag zoveel kindjes....ze heeft natuurlijk wel 'achtervang' doordat haar man ook thuis is. En jullie slaan precies mijn dilemma met de spijker op de kop...
    - denk ik puur aan mezelf dan is dinsdag en vrijdag vrij wat lekkerder lijkt me....3 dagen achter elkaar hem moeten missen lijkt me best veel
    - als ik naar onze kleine man kijk is misschien de donderdag voor hem wel teveel met 7 kindjes.....krijgt hij dan wel de aandacht die hij verdient? dus dan zou ik neigen naar maandag, dinsdag en woensdag...
    pfff...lastig hoor...op dit moment zou ik het liefst gewoon voorlopig nog thuis willen blijven!

egbimi - lekker hoor, de dinsdag en de donderdag...heerlijk lijkt me dat!

jessie81 - leuk dat jij even een positief bericht hebt over je werk! enne....is kleertjes.com al leeggeshopt door jou? hihi

13. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Whaaaaaaaaaaaaaa ik was lekker aan t shoppen.....heeeeeel veel leuke dingen in winkelmandje gegooid.....Is ie weer leeg nu! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Ach ja misschien maar beter ook, er zat ook veel te veel in! Hihi.

Indy, Ik zou persoonlijk voor de ma,di en woe gaan. Is het niet mogelijk dat tegen de tijd het zover is ze naar school gaan je de woe ruilt met de do? En tegenwoordig zijn de kleuters ook 3 middagen in de week vrij he, dus je zit eigenlijk niet alleen met de woe middag, toch?

14. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Zooo wat een lekker weertje. Ik heb Senne al 2x verkleed omdat ik niet weet wat ik hem met dit weer aan moet doen haha. Hij ligt nu in romper en t-shirtje met korte mouw....
    Trouwens slapen overdag wat is dat??? Af en toe een uurtje en daar blijft het bij. Hebben na de 6 uur fles nog wel tot 9.45 op bed gelegen, met af en toe eens wakker. Ga denk ik toch wat eerder van bed met Senne in de hoop dat hij tussen de middag dus gaat slapen, nu is hij straks namelijk moe en gaat slapen en dan is hij 's avonds weer actiever.

Gisteravond na de laatste fles bleef hij druk en bewegelijk, even tussen ons in en licht uit met als doel als hij kalm is dan in eigen bedje. Dus het was ineens heel stil in het donker en toen was het: PRRRRRRRRR pffff blubbberrrr prrrrrr hahahahahha, een hele dikke diaree luier (jullie weten er vast wel geluid bij te bedenken. Nou werkelijk ik kwam niet meer bij van het lachen,....zo ineens in het donker en in de stilte haha.

Ik heb hier ooit weleens verteld dat de opas en omas hier op zouden passen en dat ik dat voor zoveel dagen eigenlijk niet meer zie zitten. Ik ben bang dat de opa en oma rol komt te vervallen en ik erger me nu al aan de opmerkingen van bv mijn moeder en het betuttelende van vriend zijn moeder oooo kijk nou en oooo die teentjes bla bla bla.. Kortom voor de geboorte had ik nooit kunnen bedenken hoe ik me er bij zou voelen....
    Na heel lang stressen en me er ongelukkig onder voelen ben ik gister toch bij de creche wezen kijken waar het zoontje van broer ook heen gaat. En dat voelde dus wel goed. Gek he?! Afhankelijk van wanneer vriend werkt (vak.dagen opmaken en deeltijd ww) gaat Senne dus ook in elk geval 1x per week naar de creche. Zelf zaten we te denken om dan1x per week 1 van de opas en omas op te laten passen, maar is dus ff afwachten hoe het met vriend zijn werk komt.

Ga dadelijk bijlezen

15. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Jodie heel herkenbaar dat irriteren aan je (schoon)ouders. Ik heb dat ook, ook met mijn eigen moeder. Had dat nooit verwacht! Maar als ik me erger zeg ik het ook gewoon anders vreet ik me helemaal op!
    Mijn schoonmoeder zat op vaderdag ook al te klagen over de geur van de douchegel die ik gegeven had. Oooo lekker ruikspul zegt ze, ze ruikt een keer....nou....lekker??? zegt ze daarna.
    Tssss ik zeg ik neem het wel weer mee als het niet goed is!!!!
    Je mag best zeggen als je iets niet zo lekker vind, maar de manier waarop! En zij hoeft er toch niet mee te douchen, het was tenslotte voor mn schoonvader?!!

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Als het goed is staat er op je toestel ook het woordje/modus ISO, die is voor dichtbij!
    Ik had dat ook wou hem ook hier op het forum laten zien in die tijd, toen kon iedereen het perfect zien!
    Pleaaaaaaaaaaassssssssssssse zet je een foto hierop? :)

17. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    - Wwjc hoe gaat het nu met Wybe? Heeft hij die uitslag nog? En is je moeder lekker bij je?
    - Kiki ook al zo'n slapeloos mannetje, jeetje pittig hoor! Vooral omdat het ook 's nachts is....Je had de puckababy toch gekocht? Valt te proberen toch, in combi met een rust en regelmaat patroon....wie weet herkent hij zo wanneer hij "moet"slapen? Sterkte! Enne met dat rekken hebben wij ook doorslapen bereikt, af en toe een misse nacht maar dat is dan te overzien. Senne komt meestal tussen 6-7 en is regelmatig 4.45 al even wakker, maar ook dan de speen en dan slaapt hij wel weer.
    - Msroxy ik zou ook voor 100% zekerheid gaan voordat je met de pil begint. Misschien toch een digi test, of even langs de VK? Whhaaaaa vind het zo spannend.
    - Bianca fijn dat Mitchel geen last van de prikjes heeft gehad. Puckababy ging goed? Wat ben je actief in het huishouden....hihihi kom je hier ook even als je tijd over hebt?
    - Est leuk he die babygym! Dus je bent wel een paar keer wakker geweest, maar geen voeding, kijk het begin is er.
    - Pientje ik ga inderdaad nog een keer met Senne naar de osteopaat. Lief dat je meedenkt. En wat een goed persoonlijk record van Elize!
    - Sniffy ook een voedingloze nacht, lekker! Straks wordt je ineens een keer om 6 uur wakker en dan denk je huh ik heb nog niks gehoord?
    - Coto heeft je man ook codeïne tabletjes, dat is tegen de hoestprikkel.
    Djemi drinkt al net zo fantastisch als Senne....not....Wat een geklooi soms he.
    - Indy ik vind 7 kindjes ook vrij veel, je zou dan dus op de ma. din. woe. uitkomen, voor jezelf zou ma.woe.don. fijner zijn misschien? Omdat je dan niet 3 achter elkaar hoeft? Maar ja dan zit je weer met de gastouder, lastig.
    - IMD wat een schattite pasfotos, ze hebben veel van elkaar he?
    - Jessie gek he dat je dingen nu zo anders beleeft, dat had je je van te voren nooit voor kunnen stellen, ik niet tenminste.
    Laatst zei ik tegen mijn moeder (ze zou een uurtje oppassen): hij boert slecht hoor, ooo even zijn fontanelletje masseren. Ik was in shock, ik zeg als je dat maar laat!!! Net als vingers in de mond stoppen enz.enz.enz. gadverdamme.
    - Danielle hoe gaat het met je?

Oooo nog 2 weekenden en dan moet ik ook weer werken...pfffff....vanmorgen was ik wakker en kon ik er al om janken.
    Hebben jullie kindjes ook dat ze je de hele tijd volgen, ook als ze bij papa op schoot zitten. Van mama ik hou je in de gaten hoor je mag niet weg....

18. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Gasten die meelezen? Ik dacht dat je hier alleen kon lezen als je lid was? Hm vind dat niet zo'n fijn idee.
    Ik moet koken.....geen zin in....warm pfffff en moet sporten bij de fysio....ook warm.

19. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    SNIFFY : I LUV YOU!!
    Speen 3 in 10 min 150ml erin!!! Maar goed het kan nog toeval zijn..
    Ga zo bijlezen...meisje huilt boven, wil niet slapen!!!
    Bekend verhaal????

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @coto: graag gedaan! ;)

Ik denk dat het huilen door het warme weer komt hoor. Fenna is ook al heel de dag onrustig.
    Ben nog even met haar gaan wandelen, naar de winkel en terug dan slaapt ze. Maar zodra ik bijna thuis ben, nog 10 meter of zo, dan wordt ze wakker?!

Ik heb haar nog wat water laten drinken om te kijken of ze honger of dorst had maar dat was het niet.
    Dan maar inpakken in een doek en.... ze slaapt :)

Deel Deze Pagina