ach wat een scheetje Rach84!!! Heel ff snel een vraagje aan jullie en dan reageer ik straks weer een keertje op alles. Senne gaat dalijk voor het eerst naar het kv. Ze krijgt de voeding van kruidvat en heeft nooit last van krampjes of spugen of zo. Op het kdv hebben ze de voeding van Nutrilon en Friso. Zou ze dan op et kdv gewoon de nutrilon mogen, of zal ik toch maar gewoon haar eigen voeding mee geven?
@Inge ik zou dan gewoon mijn eigen voeding meenemen het is misschien toch ietsje anders van samenstelling en dan kan ze wel krampjes krijgen ik ben met Mitchell toen overgegstapt van friso gewoon naar friso comfort,maar ik moest het toch mengen succes met het wennen vandaag
Ik zou je eigen voeding meenemen! Lijkt me niet goed voor de darmpjes om 2 soorten te kopen. Ze wist niet zeker of ze hypoallergene voeding hadden, dus ik neem dan ook mee, of ze schaffen het aan, want zit natuurlijk bij de prijs in (voeding, luiers, eten, fruit, etc.) Tot later ik moet weg.
Eefje ja éénmaal naar de basisschool, dan zijn ze groot en nu gaat Jen alweer naar groep 4, ik wordt oud!! Haha neehoor. Maar toen zij voor het eerst ging hadden we nog geen andere kids die me konden afleiden. Is wel goed voor een ritme idd, want in de vakanties is ritme altijd ver te zoeken haha Openbaar voeden heb ik geen problemen mee, maar ga wel altijd zo zitten of even weg dat niemand wat ziet, meestal heeft niemand dus wat door. Anders zou ik nooit weg kunnen en we hebben het juist druk in de weekenden. Minius jaja de 3e is net zo leuk en omdat ze de laatste is, geniet ik nog eens extra, nooit meer zwanger, nooit meer een echo, nooit meer getrappel voelen, nooit meer een geboorte meemaken, nooit meer een pasgeboren baby'tje (van mezelf) nooit meer die kleine voetjes,handjes *zucht* Dus geniet maar heeeeeel veeeeeel (ook van BV geven, want op een gegeven moment zal ik dat ook nooit meer doen ) Jodie klinkt leuk dat kdv met terras en gras, kdv hiero hebben ze op de grond van dat boomschors enzo, vond ik zelf een beetje vreemd, doen dan lekker gras met terras idd. Egbimi oeh lijkt me best irritant zo'n vriendin, als dat maar goed gaat als je er wat van zegt! Succes dan maar Leonie wij douchen ook weleens samen maar willen we allebei onder de straal dan moeten we tegen elkaar (in knuffelhouding zeg maar) gaan staan, maar dat lijkt me niet zo handig met Elize vasthouden, vandaar dat ik het vroeg Dus gister lekker alleen met Elize gedouched, zo leuk! Est aha hmm ja als het minder pijnlijk is, maarja leuk is anders Bij Jason liep ik onder behandeling bij gyn en moest op dag 3 van menstruatie een uitgangsecho, ook zo leuk haha *good old days* Jessie gelukkig heeft ze geen krampjes meer, zo zielig als ze pijn hebben en je zou het graag over willen nemen, maar gaat helaas niet. Rach 10 minuten valt idd wel mee. Elize slaapt nu 6-7 uur door, maar ik ga meestal later slapen dus pak niet die uurtjes mee, zou het dus wel moeten doen hihi. Maar het valt 's nachts wel mee, overdag drinkt ze 5 minuutjes, maar 's nachts vaak maar 3 minuutjes en ze ligt nog naast me, ik pluk haar uit bed vanuit mijn bed, plop, ff drinken, terug in bedje en weer slapen, al met al maar iets van 5 minuutjes, dat scheelt ook.
@Leonie klinkt heel leuk het werk wat je doet en heerlijk nog een paar weekjes lekker genieten van je vrije tijd met je meisje fijn hoor dat meisje gelijk ging slapen en Mitchell heeft zijn schema weer recht getrokken @Est dus de foto s zijn gemaakt leuk hoor en idd het gaat echt hard met de kleintjes @kikki ik ben ook niet zo van die hele erge warmte hier ook airco aan airco uit ik doe hem nooit aan als Mitchell op zijn kamertje is,maar ik vind dat het dan best snel weer warm word hebben jullie dat ook ??? en maandag heb je zeker een lange nacht zeg en ik geloof wel dat hetw erken nu vermoeiend is nog even en dan heb je lekker vakantie @Jessie ja het is ook nooit goed he ja ben gisteravond even met de beentjes in het bad geweest vriendlief heeft al een duik genomen en lag er languit in hij vind dat altijd zo fijn na een dag werken als het zo warm is hij werkt op een kwekerij en werkt de hele dag in de brandende zon dus die geniet er extra van en ik wilde Mitchell gisteren in zijn badje doen maar hij had honger en daarna viel hij in slaap tot gisteravond half 10 dus is hij er nog niet in geweest ach komt wel gezellig dat Rosan nu lekker beneden bij je slaapt @Rach mooi meisje heb je hoor en idd 10 min is echt niet zo heel lang netjes hoor en fijn dat je ketel het weer doet Mitchell heeft de nacht toch goed geslapen ondanks dat hij iets voeding had laten staan vanmorgen om 7 uur was hij er weer dus dat is ook weer volgens het oude ritme hij zal overdag door die hitte wel eerder komen (meer dorst denk ik ook)maar s avonds trekt hij het wel weer recht gelukkig nou ik ga hem zo uit bed halen we gaan zo zwemmenmaar het is weer onder zijn etenstijd dus ben benieuwd hoe het gaat daarna ga ik even bij mensen waar ik werk langs even mijn trots showen tot later
@wwjc: lief zeg dat filmpje. Ik kan er echt van genieten als Fenna naar de beestjes in de wipkip ligt te maaien en ze wil pakken. Dan zie je pas dat ze al 'groot' worden. @Minius: Fenna pakte het flesje gelukkig gelijk, ook die met KV. @Jessie: ik strijk alles, ook beddengoed. Als ik dan toch bezig ben.... Het was weer gezellig hoor met mijn zus. Mijn nichtje was ook mee en die zit in de waarom-fase (ze is bijna 2.5). Ze vroeg om iets waarom??? Toen zei ik waarom zijn bananen krom? Het enige wat ze toen zei was, oh! hahaha moest er wel om lachen. Gisteren geen vreemden gespot
@Rach: het inslaap vallen lijkt altijd heel lang. Fenna moet ook altijd eerst huilen. Maar het wordt wel minder volgens mij. @Egbimi: veel plezier met zwemmen en showen. Fenna heeft ook meer dorst hoor en slaapt iets minder met dit warme weer. Ach ja als ze maar goed drinkt. Ik moet straks 'even' naar Oudenbosch om de auto te laten afmelden. Hij is vorige week gekeurd maar dit is in de avonduren gedaan. Ik neem maar een flesje melk mee want als er een steekproef moet gebeuren.... Als ik zou moeten voeden in het openbaar dan moet dat maar. Maar niet in een garage!!!!
Leonie: Ze gaat na het oppassen gewoon naar huis, woont niet zover hier vandaan. Lekker hoor dat je meisje zo lekker slaapt ! Kiki: Heb jij nog zoveel last van je ks dan joh ? Gelukkig heb je lekker bijna vakantie ! Jessie: Hoef je de flesjes niet meer elke dag te steriliseren dan ? Rach: Fijn dat je ketel het weer doet ! En wat een schattige foto joh ! Inge: Ik zou ook mijn eigen voeding meegeven, succes vandaag ! Egbimi: Heerlijk zwemmen ! Heb ik ook wel zin in nu met dit weer ! Veel plezier Sniffy: Ik strijk het beddengoed ook, het is met dit warme weer wel een marteling zeg.... Meisje werd pas om half 9 wakker vanmorgen lekker uitgeslapen dus ! Overdag slaapt ze een stuk minder dus wel fijn dat ze 's nachts zo lekker slaapt. Ze drinkt wel minder met dat warme weer, maar las dat meerdere dat hebben. Met z'n drieen douchen kan hier ook echt niet, wij douchen in bad dus dat wordt lastig hahaha Tegenwoordig neemt mijn vriend Esmee lekker mee in bad 's avonds, vind ik echt zo schattig ! En vind het belangrijk dat hij dan ook even lekker een momentje met haar alleen heeft, is echt iets van hun saampjes. Ga nog even een bakkie pakken !
@Sushi: wij douchen ook in bad, vind het echt verschrikkelijk. Maaaaaaaaaaaaaaar in september gaan we de badkamer verbouwen
ik reageer ff snel op inge....schijnbaar komt de nutrilon voeding uit dezelfde fabriek als die van het kruitvat!!!! je moet ze maar eens vergelijken in de winkel!!!
Het is ook vervelend, wil in de toekomst ook de badkamer gaan verbouwen ! Voor jou is het einde in ieder geval al in zicht !
mijn schoonmoeder komt weer binnenvallen met d'r koetsiekoetsie grrrrrrrr kom straks wel effe reageren...
Koetsiekoetsie prrrr prrrrr oooooo aaaaa oooooo wat schattig aaaaa......grrrrrrrrrrrrrrrr! Sterkte! Ben net met Senne naar de osteopaat geweest, nekje en alles wat goed. Dikke darm wat gespannen dus die heeft hij behandeld. Moest eigenlijk voor mezelf, maar had even gevraagd of hij Senne even na wou kijken ivm de krampjes en het weinig drinken.... Zal Senne even wakker maken voor een flesje en dan hopen dat hij straks weer lekker verder slaapt.
Heb alles bijgelezen maar geen tijd om overal op te reageren. Moet zo naar arboarts, ben benieuwd wat hij vandaag te vertellen heeft, en vantevoren moet ik meisje nog voeden dus beetje haast. Douchen, wij hebben een regendouche en dan nog een apart douchekopje erbij. Die kunnen tegelijkertijd aan, dan staat de een dus onder de regendouchekop en de andere gebruikt het kleine douchekopje. Is ook erg makkelijk om kleine meisje af te sproeien. Grappig zeg, voor ons is dat heel normaal dat we zo douchen maar het riep blijkbaar wel paar vragen op Leuk! Jodie, fijn dat osteo ook even naar Sene heeft gekeken en dat het eigenlijk goed gaat. Voor de rest weet ik het niet meer. Oh ja wel Rach wat een schatje!
Goeiemorgen allemaal.. Zo gister even geen zin meer om te lezen/reageren ben de kolf gaan terugbrengen en daarna nog even de stad in H&M geplunderd (was meer dan 50,- kwijt hihi)! Voor meisje natuurlijk .daarna nog wel schoenen voor mij en voor mannetje meegenomen..dus weer niet naar het tuincentrum.. s Avonds nog op jacht voor een parasol .is wel nodig nu Hoe is het hier? @egbimi : aha, vandaar dat Mitchel al naar KDV gaat .wel slim dat je maar halve dagen doet Maar je hebt nog heel lang vrij tot sept gaat Mitchel al die tijd naar het KDV? O, en lastig zon claimerige vriendin .ze bedoelt het waarschijnlijk goed? Nou voorzichtig duidelijk maken dan maar8). @Gaat lekker met jou he lyn? Fijn dat werken weer leuk is. @Jodie : A, ook al zin om te werken mooi zo he Djemi dronk vanmorgen ineens 185ml!! Had natuurlijk maar 165ml gemaakt, dus moest als een speer bijmaken He, en het is alleen maar goed hoor dat je voor het KDV hebt gekozen anders blijf je een rotgevoel houden als hij naar oma gaat. En dan is het veel moeilijker terugdraaien @wwjc : Toch vervelend dat net dat KDV wat je niet wil, ook nog eens tegenvalt. Wat een lekker schatje is die wybe zo in de wieg! @Inge : Ik ga eerst nog op vakantie naar Frankrijk ik ga 4 aug weer beginnen en dan 4 dagen en de week erop 3 dagen en zo om en om. @kipkip : Fijn dat het goed gegaan is op het KDV! Tuurlijk mag je spammen! @Danielle : Nog niet geregeld met je werk? Kl*te zeg:x! @Leonie : Ja, Djemi drinkt inderdaad op het randje (gister dus maar 660ml) maar ze is vrolijk en slaapt, poept en plast goed! Ja, dat was even schrikken hoewel ik wel helemaal om ben met kids Jee wat is dit een leuke wereld! Het klinkt stom, maar ik voel me eindelijk compleet . O, en ja bij haar op haar kamertje is het 28°C, maar ze slaapt er niet minder om8) @Sushi : Lekker zeg, een ervaren oppas volgende week dinsdagavond komt mijn moeder voor het eerst oppassen als wij naar de klasse-avond gaan van mijn man zijn zoontje. Die wilde zo graag dat ik ook zou komen dus voor de eerste keer weg waaahhhh.. @Eefje : Ja, ik ben gestopt met kolven sinds maandag. Zo, en ze doen nu zeer joh! Had ik echt niet verwacht en harde plekken erin .weet iemand hoe lang dat duurt? @MiniUs : Ja, ik vind het ook steeds leuker worden had ik niet gedacht maar vooral dat contact en reageren vind ik geweldig! @kiki : Ja, ik zit ook te wachten op de 12 weken sprong .Dit weekend hebben wij familieweekend met 25 man in een groot huis .Ik hoop niet dat ze dan gaat springen! @Jessie : Brutaal! Nee, wij hebben elkaar pas 5 jaar geleden ontmoet (ik ben nu 39) en kwamen beide uit een andere relatie (ook een heel verhaal) ik dus met een 20 jaar oudere man die gesteriliseerd was .Eerst hebben we gekeken of het echt wel werkte tussen ons als we samen waren, getrouwd febr 2008, en toen begon het natuurlijk bij mij erg te kriebelen toch nog (had het opzij gezet, maar kreeg rammelende eierstokken denk ik). Man hoefde niet zo nodig (zijn ex erg veranderd na geboorte zoon). Maar ziet nu waarschijnlijk hoe leuk het kan zijn? En dat je wel man/vrouw kan blijven? Maar dan moeten we wel erg opschieten! Nou ja niet binnen enkele weken gelukkig ach jullie horen het wel @Rach : Ja dus, ik geniet erg van mijn kleintje en wat een schatje heb je toch! Hier gaat alles goed alleen meisje wil s avonds na de voeding van 9 uur echt niet slapen ze heeft nog 1.5 uur wakker bij ons gezeten daarna begon ze te huilen nog wat voeding erin (helaas maar 20ml) en daarna in bed..en ze viel gelijk in slaap! Tot vanmorgen 10 uur Dus ik zou het willen verschuiven naar bv half 9 naar bed en 8 uur wakker Maar ik probeer het nog wel als het minder warm is .
Getverdegetver Ik ben ongesteld geworden!Ik dacht wat voel ik nou? Nou ja, eigenlijk wel beter...ben ik tenminste het niet op vakantie! Mag ik nou wel of niet tampons gebruiken?
@Coto: ik weet niet hoelang het duurt voor de pijn in je borsten weg is. maar ik denk dat je beter wel wat kunt masseren, naar de tepel toe, om de druk eraf te halen. Anders heb je straks nog een ontsteking. @ijsjes: ik heb Fenna ook al aan een ijsje laten likken. Eerst trok ze een gek gezicht en daarna zat ze lekker te smullen. Ik heb haar ook al aan een appel en een banaan laten likken, vindt ze heerlijk.
O jullie gaan echt snel!! Ik ga mijn best doen om op iedereen te regeren, maar vergeef me als ik iemand oversla!!! @kipkip: Fijn dat je een goed geval had bij het kdv. Is toch wel erg belangrijk, je vertrouw hun wel je alles toe, zeg maar. Maar schandalig dat ze daarna niet wil knuffelen en alleen maar ligt te slapen, daar heeft ze dan wel nog wat opvoeding in nodig hoor @Jodie: Fijn hè, helemaal in het nieuw? Ik heb me een paar weekjes geleden ook een hele nieuwe garderobe gekocht, geeft weer wat meer zelfvertrouwen wat figuur betreft haha. Ik heb ook al een ongeveer een jaar een bob en het bevalt me prima, de ene keer wt langer en de andere keer wat korter, ideaal (nu dus kort!!! met dit weer). Wel jammer van je moeder. Hopelijk trekt ze wel nog een beetje bij. Maarja, wel een domper in je laatste weekje verlof!! @wwjc: Haha leuk filmpje. Je ziet Wybe echt z'n best doen om hem nog een keer te pakken, leuk!! @Leonie: Senne komt niet bij Nils op de groep. Senne zit in de babygroep (0-2) en Nils bij de peuters (2-4). Nils is in februari 2 geworden en is toen overgegaan naar de peuters. @Egbimi: Kan me voorstellen dat je wel weer wil gaan werken als je zo lang thuis hebt gezeten. Had je veel problemen dan in je zwangerschap? Maar van de andere kant is het ook wel weer lekker om thuis te zijn met dit weer en lekker van je kleintje genieten, al mag het wel wat minder warm worden zodat we in ieder geval kunnen gaan wandelen. O en je vriendin, dasook lastig zeg! Kun je er niet heel voorzichtig iets van zeggen? Ik zou het ook niet prettig vinden als een vriendin zo doet. Mijn schoonzus is peettante van Senne en zij vraagt ook altijd hoe het met haar meisje is, maar dan zonder claimerig over te komen, dus dat vind ik helemaal niet erg. Ze doet het juist superlief met haar en laat ook merken dat ze gewoon echt heel blij en trots is om peettante van haar te zijn haha. @Sushi: O wat fijn dat je zo een oppas hebt kunnen vinden en dan ook nog met o veel ervaring!! Die wil ik ook wel tegen de tijd dat we er 1 nodig hebben. Maar we redden het nu nog altijd met de opa's en oma's als we ergens naartoe moeten. @Minius: Ik werk 25 uur per week, bij Albert Heijn. 2 hele dagen en om de week een zaterdagochtend en 1 avond in de week. 15 juli is mijn eerste werkdag en ik heb er echt zin in!! De beebjes groeien echt snel ja. Senne is nu ook volop aan het lachen en is haar handjes vaak van een grondige inspectie aan het voorzien haha. Ook als Nils tegen haar praat houdt ze niet op met lachen en moeders zit dan alleen maar te genieten haha. @Kiki: Heb je dan nog zo veel last van je keizersnee? Is dat wel normaal dan? Kanme niet herinneren dat ik er zoveel last van heb gehad na de eerste bevalling. Nog heel even doorzetten en dan lekker vakantie!! @Lynn: DAt dacht ik ook van de kruidvat voeding. We hebben het een tijd geleden opgezocht op internet en Nutricia heeft kruidvat zelfs aangeklaagd omdat ze de voeding namaakte of zoiets. Ze heeft vandaag dus wel gewoon haar eigen flesje meegekregen en ik heb het daar ook nog even gevraagd. Maar er waren meer ouders die thuis andere voeding gaven en die hun kindje dan op het kdv gewoon nutrilon gaven. Ik vraag het dinsdag nog even na op het cb, en dan gaan we het gewoon proberen denk ik, als ze er op regaeert dan stoppen we er gewoon mee. @Coto: O lekker op vakantie!! Wanneer gaan jullie? Nou Senne is vanmorgen dus voor het eerst op het kdv wezen wennen. Het was heel goed gegaan en ze heeft bijna alleen maar liggen slapen. Als ze wakker was kreeg iedereen die even kwam kijken een grote lach van d'r en dat vonden ze wel heel erg leuk aan d'r. Het flesje had ze ook helemaal opgedronken, wat willen we nog meer. Op haar kamertje is het trouwens ook behoorlijk warm, zo'n 28 graden. Ze ligt nu lekker beneden in de gang in de reiswieg te slapen. Maar ik moet zeggen dat ze er zelf niet zo'n last van heeft op haar kamertje. Voor degene die foto's van Senne willen zien (en natuurlijk ook van haar grote broer), jullie mogen wel op mijn hyves kijken hoor!! En voeg me dan ook meteen even toe, vind ik leuk hihi. Inge, Overview - Hyves.net - Always in touch with your friends Groetjes Inge