@eenwondertje NAJAAA ik had ook totaal gefreaked!!! ik kan nu al boos worden erom... duimt met je mee!!!
Voor alleen vandaag een foto van mijn mannetje in mijn album (i.v.m. privacy). Hij was toen 6 dagen oud. Ik vind hem zoooooooo lief..........
Oogjes zijn baby-blauw. Zal wel door het verkleinen komen dat het allemaal wat minder duidelijk is. By the way, het is hier in het oosten van het land toch echt ruim 14.00 uur geweest. Hebben ze in het westen soms een andere klok *ijsberend achter de laptop*.
gewoon weer meteen bellen hoor meid 14 uur is 14 uur je hebt nog leuke hormonen in je lijf dus laat ze maar lekker gaan en anders je man erachter aan of vraag naar haar baas... be a bitch zou ik zeggen>..
Me2, ik was dat die vroeg naar het boek. bedankt voor de tip! IMD, wat schrikken met zo'n wesp. Gelukkig dat je even keek, niet voor de wesp want die is nu morsdood! Jodie, dat is erg vermoeiend als Senne niet wil slapen. Gelukkig dat hij niet heel hard huilt maar dat jengelen is ook erg vermoeiend. Oh, en ik was het die vroeg naar je volgende afspraak. Hier, meisje net weer in bed gelegd nadat ze ruim een uur heeft lopen huilen/krijsen. Weet niet wat er met haar was, nu ligt ze weer te slapen denk ik. Durf niet te gaan kijken in kamertje want dan is ze meestal zo weer wakker. De geluidjes die ik via de babyfoon hoor zijn wel haar slaapgeluidjes.
Lees nu pas de rest door. Jeetje eenwondertje wat een belachelijke zaak! Echt niet normaal. Hebben die mensen wel door waar het om gaat? En dat ze met hele bezorgde ouders te maken hebben, die als het nodig is hun kindje zo snel als mogelijk willen helpen. Het is ondertussen bijna half 3, hoop dat jullie nu wel uitslag binnen hebben. Ik blijf duimen!
Eenwondertje: wat een ***wijf, lekker meelevend ook! Dus de HA kan ook niet bellen voor de uitslag? Dat dat meer indruk maakt ofzo??? Nou ik duim maar weer heel hard verder.....en hiero is het 1429, kunnen ze niet kloklezen. IMD: 90 water+3 scheppen is 100cc, dus jij zit ook op 700/800cc per dag. Mij vertelden ze dat hij bij 4 kilo 600 mag....Ik gaf dus elke 6 uren 100....en nu geef ik elke 4uren 120. 120 water+4 scheppen, dan heb je 135 en geef 120 daarvan....De laatste fles dus 135. Ik zit dus op: 735 cc....Ook veel dus... CB belde nog even om te vragen hoe het met Senne ging en hoe het bij de osteopaat was....Nu komt ze morgen naar het buro (niet in het dorp daar moet ik 8 mei heen maar moet even naar de stad, is 10 minuutjes in de auto) en dan gaat ze hem wegen en meten en dan zien we wel verder....Omdat hij net dus alweer zo vroeg kwam heb ik hem 135 aangeboden, maar dat nam ie niet hahaha oooooo wat wil die nou haha! Nu mag ik vanavond met johannesbroodpitmeel beginnen door de laatste fles...En dan zien we wel weer....Ik wil hem ook niet overvoeden...Ik denk dat hij wel 4500/4600 weegt nu? dan zou hij 675 "mogen"
waar halen jullie de tijd vandaan om hier zo gezellig te kletsen? Hier slaapt ze overdag goed maar snachts veel aan het spoken en als ik bv in bed geef wil ze ook bij me blijven slapen want als ik haar terugleg gaat ze weer huieln. Dus ben de hele tijd op en neer. Bij mij in bed, in slaap wiegen en weer terug. Overdag gaat het beter. Ze heeft geen last van geluiden want we wonen midden in de stad en ze slaapt gewoon door alle toeters, brommers, schreeuwerds en harde muziek heen. we doen haar vanaf komend weekend naar haar eigen kamertje., ik slaap zo onrustig zo! eenwondertje, sterkte. Oh, nieuws van Amom, het kan nog wel een week duren voor ze weer internet heeft.
BOEHOE: geen uitslag. Mevrouw was nu wel vriendelijk, had zelf al met het lab gebeld en ons nog niet gebeld omdat ze hoopt/verwacht dat rond 16.00 uur alles bekend is.......... Goed, iemand nog leuke tijddodende tips voor me? **Bladerend door de Linda, Libelle, internettend, zuchtend, baby knuffelend enz......**
Ja, daar ben ik nu al 2 dagen ook chagrijnig van! Net of je als vrouw zijnde idd je portie nog niet hebt gehad. Ik wil ook weer kilometers willen wandelen, gewoon weer de klussen in huis doen die je wilt doen, geen pijnlijke tieten meer hebben. Ben er gewoon strontchagrijnig van... Tel daarbij idd ook nog de goede nachtrust op en het feest is compleet.. Ach, gaat wel weer over... Toch?
Wat ontzettend fijn om te lezen trouwens dat er meer mama's offday's hebben... Vind het vandaag ook weer vrij pittig, wil gewoon even slapen, maar nu begint Tim ook te jengelen. Dus dat wordt ook weer niet wat... Stom, telkens als ik iets voor mijzelf 'plan' heeft Tim andere plannen... Nee, heb ook een echte offday... Loop mijzelf in de weg..hahaha Gekke is wel dat ik altijd even lief en geduldig met Tim blijf, ongeacht hoe ik mijzelf voel... Verder heb ik volgens mij geen koorts, hou het wel even in de gaten. Anders even naar de dokter: "Dokter, heb zo'n pijn aan mijn tieten"
eenwondertje pfff wat een gedoe zeg! Hoop dat je om 16.00 echt de uitslag hebt hoor! Succes met tijddoden!
Ik ben met Jason (de 2e) bij een osteopaat geweest. En had hem ingebakend. Dat boekje van Ria Blom heb ik nooit gelezen. Kan je spamfoto helaas niet zien, is dat dezelfde als in je album? Die is wel heel erg mooi en lief zeg! Lekker vol toetje
Onze Tim is 3540, mag ook al om de 4 uur, en krijgt dan ook ruim 125? Drinkt het telkens schoon op, dus hij zal het wel nodig hebben?
@spekkie: ik vind het echt super wat je doet! Zo twee kleintjes borstvoeding al zo lang geven, ik moet eerlijk zeggen, ik ben er zeker van dat ik het al lang had op gegeven hoor. Ik heb het hier met eentje al zo zwaar! Hopelijk kan je een beslissing nemen waar je je goed mee voelt want het mag inderdaad niet tenkoste gaan van jezelf en je gezin. Hopelijk ben je snel van je borstonsteking af! @eenwondertje: ik denk aan jullie vandaag! Wat erg dat ze je zo aan het lijntje houden! Hoop dat je ondertss al meer weet! Wat een mooi mannetje trouwens! @imd: brr wat schrikken !!! gelukkig zag je ze! @jodie: morgenochtend kan ik bij mijn gyn terecht, ben benieuwd, heb nu gewoon meer pijn eraan op sommige momenten dan vlak na de bevalling. Uitwendig zag het er goed uit zei de kraamhulp maar je voelt een harde knobbel, vandaar dat ze denkt een abces of allergische reactie op de draadjes. Ik open ook twee schermen om op iedereen te kunnen reageren hoor anders weet ik niets meer! @sniffy: wat een mooi meisje! Geniet ervan Hier ook een moeilijke dag vandaag! Laure heeft vannacht heel slecht geslapen en loop nu alweer van vanmiddag met haar op de arm! Ze heeft zo krampjes en voel me zo schuldig dan want kan door de medicatie komen. Ook nog steeds veel pijn, hoop zo dat ik geen antibiotica ga moeten nemen want dan word het misschien nog erger met haar krampjes. Kan je nu ook nog last hebben van kraamtranen?? Heb het echt erg sinds gisteren.
haha mag ik ff voelen dan krijg je terug Ja ik kan ook mega sjaggie zijn maar als het erop aankomt kan ik toch weer een portie geduld vinden het kan trouwens soms ook per uur schelen dan ik zoals vanmorgen YES hij gaat lekkr, maak plannen om even wat te doen en op tijd te rusten en precies op DIE tijden komen die twee "monstertjes" (geintje natuurlijk he) en nu zit ik er weer effe helemaal doorheen, zit nu even met 2 krijsers, dean wilde zijn bed niet in ondanks dat ie nog niet geslapen had en wel MOET (en ook nodig heeft want hij zat in zijn ogen te wrijven van hier tot tokyo) en Miley begon ook net toen ik wilde stofzuigen en daarna dus even naar bed wilde.. Dus nu typ ik met Miley op mijn borstkas en ik heel soms hoor ik Dean nog even (maar hij geeft het langzaam op) het is wat he mama zijn... dat multitasken daar zouden mannen binnen een week van in het gekkenhuis zitten... hahah Ja Danielle ik word er idd sjaggie van ook omdat ik zo blij was met weinig te vloeien en nu toch weer helemaal terug is (en met dean 6!! weken heeft geduurd en toen was ik bijna 2 weken ervan af en werd ik weer ongesteld, en heb toen ook 8 weken lang met lekkende borsten gelopen net zoals nu (gaf geen BV) als je al deze dingen niet ernaast had kon je het niet slapen enzo al veel makkelijker erbij hebben gewoon lekker in je eigen velletje.. Het klinkt een beetje sneu maar effe hier op het forum mijn hart luchten of iemand anders even oppeppen zet me gedachten dan heel even op wat anders ondanks dat ik er niet echt de tijd voor over heb maak ikd ie speciaal anders vreet ik mezelf hier thuis op... ik zit echt heel de dag alleen (nou ja met twee hummels) en als vrouw zijnde moet ik toch echt even praten (zoals jullie merken doe ik dat veel maar zo werk ik nu eenmaal dan praat ik het even weg) Ik ben trouwens al wat bezig voor het kraamfeestje, geboortetaart maakt een vriendin van me die supermooie taarten maakt met marsepein e.d. hello kitty / baby thema word het.. Ik wilde dan bij binnenkomst iets van roze (nep?) champagne doen, daarna taart met koffie en thee, tussendoor wat leuke dingen met roze muisjes (chocolaatjes, lange vingers meer voor de leuk op de tafeltjes) en dan tussen de middag soep met belegde broodjes (gewoon simpel uit blik en broodjes van te voren gesmeerd enzo) en dan daarna wat hartige dingen op tafel (worst, kaas, pinda's gewoon simpel) het duurt van 11-16 uur dus lijkt me wel goed gevuld, tussendoor kunnen ze het gastenboek enzo invullen, hebben jullie nog aanvullingen of ideeen?