haha IMD; spraakwater lest de dorst.punt. Denk dat het beter is om gewoon toe te geven dat je chagrijnig bent idd... lig nu ook lekker in bed, heerlijk samen met Tim. En dat maakt veel goed, het is een heerlijk ventje! We zien hem nou ook echt groeien, hij krijgt een mooi rond gezichtje, en lekkere babybillen! Het is toch ook niet niks wat er allemaal gebeurd is, en dan moet je je na een paar weken alweer de oude voelen? dat kan toch eigenlijk ook niet?
lekker manneke zeg en zo schattig kijkt ie!! zo van KIJK MIJ EENS schattig wezen @Danielle nee eigenlijk is het ook niet normaal en vragen we vaak teveel van ons zelf....dus gewoon idd soms even toegeven eraan...
Nou, het zit ons ook niet mee . Ik heb keurig gebeld om 16.10 uur, geen uitslag bekend. Heeft mevrouw toch nog een keer gebeld met het lab voor me (jawel, de zoete broodjes tactiek begint te werken) met de fantastische mededeling dat er "iets" (computer?) was vastgelopen, waardoor 2 van de 3 uitslagen nog niet bekend zijn . Morgenvroeg om 10.30 uur horen we nu alsnog de definitieve uitslag. Maar, er is ook goed nieuws: de uitslag die wel bekend is (de 1e van de 3) is goed. Dat betekent dat als de andere 2 wel slecht zijn, er alsnog wel sprake is van deze ziekte, maar niet in haar ernstigste vorm. Dat geeft de burger moed. Blijven jullie duimen voor me, want volgens mij helpt het !
Hallo, Hier weer een goede nacht gehad, ze kwam om 3:15 en daarna pas om 7:30 dus weer vlak voor de wekker! Daarna nog lekker samen geslapen tot 10:30!! Weer gevoed en toen heeft ze weer geslapen in de wieg .01:30 en 4:30 gevoed. Nu ligt ze in de box .wakker Net bezoek gehad van mijn werk, lekker in de tuin gezeten. Was gezellig, ben daar toch alweer 6.5 weken weg! @MsRoxy : Jee wat zielig voor zon kleintje zeg! @Spuitende borsten, geen last van. @In bad : 2/3x in de week en andere dagen met papa onder de douche s avonds voor de laatste voeding, wordt ze lekker moe. @Leonie : Ik heb nu ook Oei ik groei, leuk boek! @Danielle : Gewoon hier blijven schrijven hoor! @Imd : Ja die nasleep (hoewel bij mij het wel meevalt als ik jou verhaal lees) daar had ik me niet zo goed op voorbereid! Dat vloeien is irritant, pijn in doos en buik vervelend! En die buik die ik nog heb zeeer irritant! Maar goed het is ook pas 2.5 week! Zo dat is schrikken zeg die wesp!!!! O en dat kraamfeest klinkt leuk Hoe laat kunnen we komen?? Hihi geintje @Spekkie : Tjee je bent wel een volhouder zeg! Maar inderdaad moet niet iedereen eronder gaan lijden! Sterkte ermee! @Jodie : Nee, ik maak het eerst in word, die ik ernaast open. Dan kopieer ik alles in 1 keer naar de zw.pagina. Mocht het dan misgaan dan kan je altijd nog een keer kopieren .door schade en schande wordt men wijs! Hihi O en gister had ik er bijna de hele dag over gedaan hoor! O en Senne is wel een schatje zeg! @Sniffy : He welkom en gefeliciteerd! Wat een schatje is Fenna zeg! Mooi meisje! @Een wondertje : Lang leve de medische wereld, bah! Dat je zo lang moet wachten op de uitslag. DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM Wel een heel lief mannetje zeg!
ooooooooh onze Tim is al wakker vanaf 15.30 uur.....En ik wil zo graag slapen! Vriend is echter pas om negen uur thuis....
dat is al heel wat meid POSITIEF denken! Niet de ernstige vorm ik ga er gewoon voor dat de rest ook keigoed is.... Ik blijf duimen voor je en je schetige manneke.. hoest met je partner gaat het ook een beetje met hem? kan me voorstellen dat hij ook erg ermee zit..
he jasses lang kunnen die uren duren dan he? Martin was even tussendoor thuis om te eten en is nu ook weer weg/bezig.. Hij zou eigenlijk met Miley in bad gaan vanavond maar kwam weer wat tussen dus heb haar zo maar even gewassen. Ik hoest me trouwens echt helemaal wezenloos en heb net de hoestdrank weggegooid met mijn opruimwoede de weken voor de bevalling.. morgen eigenlijk even wat halen want word er gestoord van ... Miley kan geeneens in slaap vallen op mijn borstkas hahaha (dan word het echt serieus!)
jeetje dames!!!!! Ik ben er een dagje niet en jullie kletsen zoveel dat ik een uur bezig ben om te lezen...om vervolgens te voeden en dan de helft weer kwijt te zijn.... Imd...balen dat je lichaam zich nu verzet.....ik heb het idee dat ik nu ook weer sneller ziek ben nu ik niet meer zwanger ben... Leonie...ik ga denk ik ook oe ik groei bestellen....lijkt me ook wel erg intresant over het badje om de dag... eenwondertje wat moet jeje klote voelen en al helemaal met zo'n vrouw die je niet helpt....ik ben nog steeds heeeeel hard aan het duimen......en over de symtomen...julian huilt ook amper...en ik voelde hem ook niet super veel bewegen..... danielle hoop voor je dat je straks nog lekker kunt slapen!!! spekkie..duimen omhoog voor jou...ik vind het soms alzwaar 1 kind voeden laat staan 2 en borstonsteking....ik ben trouwens sinds gisteren aan het kolve....omdat ik vandaag een bruiloft had...dat is weer wennen zeg!!! en ik zag allemaal hele mooie kindjes voorbij komen!!!! julian gaat zo in badje en hopelijk slaapt hij straks lekker... oja imd heb je nog tips om julian te laten poepen op die van de temp na...
Goh, even tijd om wat te tikken... ( veel kraamvisite deze dagen, komt helemaal niet uit, maar dan zijn we er maar vanaf he) Met Nienke gaat het nog steeds niet goed. Ze was nu ook al een beetje uitgedroogt. We hebben nu voeding gekregen voor kindjes met koemelkallergie en daar hopen we maar op. Anders ligt ze waarschijnlijk dit weekend nog in het ziekenhuis.. Zo'n klein kindje moet natuurlijk genoeg vocht krijgen he? En we moeten erachter komen wat de oorzaak is van het slechte eten en veel spugen. Ik maak me verder niet zo heel veel zorgen hoor. Ze kan nog steeds flink bléren dus kracht genoeg nog in dat lijfje. Ik zou haar alleen graag weer eens tevreden zien.. Nu ligt ze steeds óf in coma, óf ze is onrustig en aan het mopperen, huilen, krijsen. Ik vind het zo zielig voor d'r, vooral dat spugen, want daarna is ze echt helemaal van de wap en aan het snotteren, omdat het door d'r neusje komt. Hopelijk is ze snel weer beter! eenwondertje: ik heb goede hoop voor jullie! lynn: Als hij wel duwt kun je met een lauw vochtig watje zijn anusje een beetje masseren.
He bah, wat naar! Komt natuurlijk ook omdat je moe bent, heb je ook gelijk minder weerstand! Tim sliep gister pas om 21.30 uur... en toen kwam vriend dus thuis, zoekt de momenten ook wel uit dus.. Maar; voordeel van dit is wel dat Tim 's nachts om half 4 komt, maar daarna weer netjes gaat slapen. Hen dus heerlijk van 22.00/3.30 en van 4.00/7.00 geslapen. En moet zeggen; fde wereld zietr er weer heel anders uit... Oh ja; onze vaste computer is gecrasht, en deze laptop herbben we te leen. Moet vanavond weer terug, dus zal ff niet online zijn! Kan wel erg lang gaan duren, want gaan dit doen van ons vakantiegeld...!
En ik zit ook echt een beetje te wachten op zijn eerste bewuste lachje, of is dat nog te vroeg? Hij heeft wel stuiplachjes, maar nog geen "echte"
hoiiii meiden, zooo kom ik ook weer eens aanwaaien. hoe is het hier? allereerst natuurlijk; gefeliciteerd met alle meiskes en mannekes! ik ben een tijdje niet online geweest om even lekker bij te komen van de afgelopen weken. ons meiske doet het prima! ze krijgt 6 voedingen op een dag van 120cc, wat ze schoon opdrinkt. tussendoor slaapt ze netjes 3 tot 4 uren, en soms moeten we haar ook echt wakker maken voor de voeding. ze huilt eigenlijk nooit, en gisteren toen ze mijn stem hoorde zag je haar zowaar lachen. we genieten dus echt van haar ik kom net wat rond kijken op het nieuwe forum dus heb even geen idee hoe ik een foto plaats #-o maar dat zoeken we wel even uit. voor de liefhebber mijn bevallingsverhaal (ons meisje bleek een sterrenkijkertje te zijn); om kwart over zes s'morgens 29 maart, werd ik wakker van weeen. Ik heb even getimed, en ze kwamen eigenlijk al vrij snel om de vijf minuten, maar duurden heel kort. Heb mijn vriend wakker gemaakt en ben toen gaan douchen. de weeen gingen niet over en derrick mijn vriend had zich al aangekleed en zei tegen mij dat we naar het ziekenhuis gingen (ik nog ontkennen dat het vast gewoon buikgriep was). we waren half negen in het ziekenhuis, waar ik eerst aan de ctg werd gelegd. Dokter zou pas later komen, want hij had die nacht al drie bevallingen gehad. om elf uur s'morgens kwam hij en toen bleek ik nog maar 2 centimeter te hebben. Ik kon eigenlijk de weeen niet goed opvangen, en nadat dokter mijn vliezen had geprikt kreeg ik een spuit met opiaten voor de pijn. 3 uur s'middags kwam dokter weer en toen had ik nog maar 2 centimeter. de spuit was ook uitgewerkt en ik schreeuwde om pijnstilling. ik kreeg toen weeenopwekkers samen met morfine in zo'n dosseerpomp wat ik zelf om de vijf minuten kon toedienen. om 5 uur kreeg ik persdrang en ook dat was geen verlichting (doordat ze met het achtgerhoofd eerst kwam), dus toen ik mocht persen voelde ik al dat er weinig gebeurde (van tevoren wisten we ook niet dat ze zo lag). Haar hartslag hield regelmatig op, dus op een gegeven moment moest ik proberen de persweeen op te vangen. Toen werd in de OK alles al klaargezet en dokter besloot de vacuum te proberen. Elke keer als ik perste schoot dat rot ding weer los en de kleine kreeg het erg benauwd. toen werden we met spoed naar de OK gereden. de kleine huilde gelukkig wel toen ze er was, alleen ze moest wel in de couveuse aan de beademing. ik kreeg pijn op mijn borst en mijn hart deed 180 slagen pm. Dus ik werd na het hechten met spoed naar de IC gereden. Daar heb ik anderhalf uur gelegen en toen mocht ik naar de kraamafdeling. Heb mijn meissie even vast mogen houden en toen moest ik naar de kamer. naast mij lag een vrouw die ook was bevallen alleen zij had de kleine op de kamer. heb dus de hele nacht liggen luisteren naar een pasgeboren baby, terwijl die van mij ergens anders lag. ze hadden wel een camera boven de couveuse dus kon haar wel zien. s'morgens moest ik mij toch een partij huilen, ik wilde mijn kindje! gelukkig mocht ik toen naar haar toe en heb haar vast mogen houden. Woensdag was ze helemaal vrij van apparatuur en infuus en donderdag mochten we naar huis. Heel verhaal maar ze is er ! en dat is tenslotte het belangrijkste
HIJ IS GEZOND!!! =D> =D> =D> Ze belden al om 09.15 uur dat alles goed is!!!!!!! Oooooooohhhhhhh, we zijn zo blij en gaan vanmiddag schandalig shoppen bij de Prenatal met onze gezonde boy in de Bugaboo. Oh, so happy! Ik weet van gekkigheid niet wat te doen, zo blij zijn we. We mogen eindelijk genieten, wauw!
Wat een heerlijk nieuws eenwondertje!!!! Ga maar lekker shoppen Nu kan het echte genieten gaan beginnen *knuffff*
WHOOHOOO doet een dansje mee !!! geweldig nieuws meid!! lekker genieten idd! Poeptips (hihi wat je allemaal niet bespreekt) idd met een vochtig doekje over zijn poepertje masseren, beentjes omhoog trekken en evt iets uit elkaar houden soms als je zijn poepertje iets uit elkaar haalt krijgen ze persdrang zeg maar, zoiezo hiervoor kan je evt badje doen en buikje met de klok mee masseren.. Hier is het nu elke ochtend hetzelfde liedje maar volgens de vrouw van het CB komt dat wel vaker voor en duurt vaak niet zo lang.. (zolang de poep er verder goed uitziet) Lastig he als je ziet dat ze moeite hebben en dat je soms zo weinig kan doen om ze te helpen.... voel je je ook weer een topmoeder NOT! niet dat je ervaring wat uitmaakt want elke beeb is anders maar je kan je soms zo hulpeloos voelen als je al van alles hebt geprobeerd. Ik moest van het CB trouwens 90 cc aanhouden en mag uitbreiden met 10-20 cc extra in de komende 3 weken.. omneo en infacol waren een erg goede keuze volgens haar en de rest moest het lichaampje zelf doen in de komende weken..
Eenwondertje, wat een geweldig super nieuws! Ik zou zeggen shoppen! ( volgens mij starten vandaag ook de mamamazzeldagen tot en met zaterdag dus krijg je 20% korting, toch leuk mee genomen! EDIT: zie op site dat het van 23 t/m 26 april is, sorry.) veel plezier in de prenatal!