Hij krijgt 5 flessen.. Dus er is geen fles af, alleen is die fles veel vroeger.. Hij krijgt een fles rond 6, 9, 12, dan rond 16/17 en dan rond 21/21.30.. Hij heeft zichzelf zo geregeld en ik vind het wel lekker
fijn dat het werken is meegevallen kipkip!! Misschien kan je haar overdag een keer wakker maken en dan die voeding geven zodat ze 's nachts gewoon kan blijven slapen??
@Indy: Felicitas leest vast onzichtbaar mee @Leonie: zo'n luierbroekje heb ik idd. En ik ben deze badkamer echt zat!
@Kipkip; wat fijn dat het allemaal goed ging afgelopen week! Geeft je vast een gerust gevoel voor de aankomende tijd! @Est; ok! dat had ik niet begrepen. Drinkt hij die fles helemaal leeg van 21.30? En huilt hij om deze fles? Ik geloof namelijk dat Tim dit ook wel zou kunnen, maar durf het niet zo goed te proberen... Erg hé maar heb echt geen zin meer in een nacht wakker zijn.... Maar wat jij doet, hebben wij eigenlijk wel in de gedachten.
gatverdamme...ben ongi geworden!!!! Maar heb verder geen last ofzo....ik d8 2weken geleden al dat ik miijn ei sprong had en nu dus ongi......nou weet ik iig dat het ook weer werkt!!!!!! Zo Julian past officeel maatje 68....dus hij kan weer nieuwe kleertjes aan....heb zo'n gave polo gekocht net van mcgregor hier alles verder goed???
Hallo meiden! Veel geschreven zeg Ik kan het allemaal niet onthouden. Even kijken, een paar dingen @ Sniffy: Ons dochtertje is morgen 11 weken. Ja, zeker jammer dat ik ga stoppen met borstvoeding. Het liefst zou ik zon schema willen hebben dat ik s ochtends en s avonds borstvoeding ga geven, maar als ik naar mijn borsten kijk, gaat dat niet echt lukken. Die doen af en toe maar wat Goed van je dat je tot zeker 6 maanden doorgaat met BV, succes! @ Thalina: Jij hebt toch niet zo lang geleden afgebouwd met BV? Hoe ging dat, hoe heb jij het ervaren en hoe heb je het aangepakt? Pff Ik heb zo veel gelezen over het afbouwen, maar word wel zenuwachting als ik er aan denk. @ Leonie: Dus jullie dochtertje reageert (draait haar hoofdje) niet in de richting waar jij aan het praten bent. Hopelijk hoort het erbij, zal het vragen bij de volgende afspraak bij CB, als ze haar 2de prikjes moet krijgen. Hoe zijn prikjes bij jullie gegaan? Wat je zegt over het meegaan van je man naar het CB, dat had ik ook Mijn man kon die eerste keer niet vrij krijgen, dus ging ik met mijn zusje. Hij belde meteen daarna om te vragen hoe het ging nou zo heb ik haar sinds haar geboorte niet horen huilen, ik vond het echt erg, zeker omdat ze bijna nooit huilt. Dus meteen tegen mijn man gezegd zet het maar in je agenda vast, want volgende keer ga je hoe dan ook mee, ik kan het niet alleen aan om haar zo zielig te horen huilen. @ wwjc: Over het reageren als je van andere kant aan het praten bent ja, mijn man en ik hebben al geprobeerd om onverwachts iets te laten vallen ofzo. Ene keer reageert ze wel, andere niet Luiers: Ons dochtertje heeft nu maat 3 van baby dry en heb gisteren active fit gekocht om te proberen (ook maat 3). Ramen open: wel 2 nachten gehad dat 1 raam open stond, maar 2 zou ik ook niet durven i.v.m. de tocht. 1 raam vind ik al eng, maar het was zo benauwd, wat ook niet goed is. Schema/avondeten: Pff ik weet ook niet. Ik geef nu borstvoeding op verzoek en hoe dat straks moet als ik naar fv ga, heb geen idee. We doen i.i.g elke avond badje en rond 22-23 uur krijgt ze laatste keer te drinken en slaapt ze door tot 6-7 uur. Hoe ik het allemaal moet combineren met het werken, zien we wel. Zal zeker niet meevallen Nu ga ik, hoor dat dochter wakker is, ze sliep even in de box. Ik kijk volgende keer verder. Fijn weekend allemaal!
Nou, vandaag weer een slaapkopje hier. Gisteren had hij wat minder geslapen (warmte, oma oppassen), maar vandaag haalt hij dat dubbel en dwars in. Wel ongezellig voor papa. En mijn manneke slaapt 's nachts nog niet zoveel / zolang, dus dat moet ergens op de dag worden ingehaald. En ik denk dat hij rond een sprongetje zit; dan ook vaak een paar dagen slecht slapen en dan een inhaalslag. Hij slaapt vandaag van 07.30-8.30, 10.30-13.30 en weer van 15.00 tot nu........ Hoe dan ook, saaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii. En nu maar wel hopen dat hij vanavond en vannacht slaapt .
@Indy graag gedaan hoor zo dat heeft jou zoon mooi te pakken die 100 euro @Inge jeetje wat lastig zonder onderstel ik kan echt niet zonder ik snap ook niet dat je geen leen onderstel krijgt maar wat fijn dat Nils is blijven liggen nadat je de deur open hebt gelaten @Eefje ja mooi is dat he dat doet Mitchell ook het lijkt ook net alsof hij je zoekt he als ze bij een ander zitten dat vind ik ook wel heel gaaf @Wwjc applausje voor Wybe wat netjes van hem zeg het komt helemaal goed ja het was vannacht wel heerlijk heb alleen een rot nacht gehad zo last van kriebelhoest bah zeg @Sushi wat fijn dat het gisteren goed is gegaan met de oppas zo kun je idd nog eeens met een gerust hart weg vriendlief wil er niet aan mijn moeder word volgende week 50 en gaan we met het hele gezin uit eten nou wil hij niet mee,want hij moet op Mitchell passen ik zeg we kunnen die of die toch vragen nee ik doe hetzelf wel een ander kan het niet( hij wil het liefst ook dat ik niet meer ga werken ) o ik kan dan zo boos worden het slaat nergens op ,maar goed zeg ik prima dan ga je maar niet mee,maar die week erop is zijn vader jarig ja dan kan ik niet mee dan moet ik opassen @Kikki dat heb ik ook hoor als ik twijfel of als ik een moeilijk moment heb kijk ik ook vaak hier of vraag het (vriendinnen hebben of jongere baby s of veel ouder ik heb al zoveel steun gehad hier zo fijn is dat ik dacht eigenlijk niet na over die griep,maar nu wel eigenlijk vooral nu ik zelf ziekjes ben,maar het zal wel goedkomen saai is dat he als ze zoveel slapen en idd maar hopen dat hij vannacht wel slaapt @Est wij maken Mitchell ook elke avond om 22.00 uur wakker en dan is het zo n 3 en half/4 uur na de fles ervoor hij heeft wel een x gehad dat hij van 20.00 tot de volgende dag sliep,maar toen had hij maar 4 flessen op dus ik maak hem nu wel wakker en als ik de andere flessen eerder moet gaan geven moet ik hem bij elke fles wakker maken hij heeft dit ritme al heel erg lang zo ik vindhet ook wel best komt wel en wat is Tjeerd een schatje zeg zo lief als hij lacht echt super @Cil wat fijn dat de nacht goed is gegaan met Mike heerlijk he en dat hij ook nog eens recht lag gaat goed he @Kipkip wat fijn dat je werkweek zo mee is gevallen en dat het bij oma en kdv zo goed is gegaan @Lynn naar is dat he die vieze ongi,maar idd je weet wel dat alles nog werkt en leuk een polo van mcgregor en maatje 68 alweer gaat hard zeg WAKKER MAKEN wij maken Mitchell ook voor de laatste fles wakker en wij doen het om 22.00 wij gaan zelf vaak tegen 22.30 naar bed dus dit is wel een mooie tijd en de fles ervoor krijgt hij vaak rond 18.00/18.30 dus dat komt wel mooi uit ben ook wel benieuwd wanneer hij vroeger komt,maar ik vind dit niet zo erg deze tijd zo zie en knuffel ik hem nog even voor de nacht zeg maar hier gaat het wel goed heb alleen niet zo heel goed geslapen had zo n last van kriebelhoest bah zeg ik ben maar op de bank gaan liggen want mijn vriend werd er wakker van en Mitchell hoorde ik ook iets kreunen dus ben maar naar beneden gegaan voordat hij ook wakker werd hij doet het goed zonder p a b hij slaapt zo n lekker nu en de speen vind hij ook niet zo heel veel meer aan hij heeft hem nu alleen maar even nodig om in slaap te komen gisteravond hem naar bed gebracht en ik dacht zal zo nog even kijken bij MItchell loop ik de trap op en hoor ik me daar een gesmak kijk ik om het hoekje ligt hij met zijn handjes in zijn mondje te sabbelen net of zijn leven ervan af hing zo lief dat gesmak net even wezen winkelen en hebben we een hordeur gekocht die vieze vliegen bah word er niet goed van
even snel, (o)ma is op bezoek Danielle: Tjeerd komt idd zelf voor deze fles. Hij komt zelf voor elke fles en drinkt ze dan eigenlijk ook altijd op. We hebben echt vanaf het begin gezegd "hij mag zijn eigen ritme bepalen" omdat je dat met BV ook doet en gelukkig heeft dat voor ons goed gewerkt.. Enige manier om erachter te komen, is door het een keer te proberen..
Vandaag een druk dagje achter de rug! Vanmorgen om 9uur Rosan de fles gedaan en daarna lekker even samen met manlief ontbeten. Daarna de hele dag mijn zus helpen met verhuizen en kasten inpakken in nieuwe huis. Heb niet teveel getild, leek me nog niet zon goed idee na ks. Maar ging goed en heb geen last van buik/wond gelukkig., Minder leuk was feit dat mn zus totaal geen structuur/overzicht heeft.......Niet alles was al ingepakt in oude huis,in nieuwe huis stond alles nog in dozen....Haar maar voortgeholpen met dingen inpakken in keuken (volgens mijn eigen inzicht maar gedaan als ik op haar moest wachten qua indeling was ik nui nog met 1e kastje bezig ) Rond 18uur lekker naar huis. Manlief was hele dag bij Rosan en ze had zich prima vermaakt met papa! Ze was heel gezellig en lekker kletsen en lachen. Ze vind de schommelstoel ook helemaal geweldig, ze was zelfs boos geworden toen mijn man haar vamiddag uit de stoel haalde Eigen willetje, nu al! Zal even op vandaag reageren: @WWJC: Oh wat heerlijk dat Wybe zo goed geslapen heeft. Hopelijk vannacht weer! Hopelijk hadden jij en Wybe geen last van de pond kersen Wybe vandaag hele dag mekkeren? Last van warmte of is ie alweer toe aan een sprongetje @Sushi, wat lekker dat het zo goed ging met de oppas! Kunnen jullie gerust met zn 2tjes lekker af en toe even weg zonder zorgen om je kindje! @Kikki, idd reactie in Word typen.....volgende keer wel doen he! En Rosé heb ik van de week ontdekt toen we bij de buren gingen bbqen......is idd heerlijk te drinken met dit warme weer! En ik heb nog een hele slechte gewoonte herontdekt....het roken...Slecht he! 9mnd er af gebleven en nu ineens weer begonnen....Denk puur uit verveling...Hopelijk als ik straks weer ga werken dit minder word en ik er beter af kan blijven! De mexicaanse griep...ik vind het ook best beangstigend hoor! Lees zo vaak over toeristen die daar en daar zijn geweest ?(waar de griep heerst) en die dan doodleuk weer naar NL terugkomen! Hoe verspreid je een virus zo snel mogelijk denk ik dan! Heerlijk dat je mannetje vandaag zo lekker slaapt! Rosan slaapt vandaag ook erg goed! @Inge, wat vervelend van je kinderwagenonderstel! Hier ook een Mutsy.......bevalt me tot nu toe erg goed!!! Hoe lang heb jij de wagen nu? @Est, ik maak rosan wel wakker voor de laatste fles. Ze krijgt de fles tegen 10uur/half 11 en slaapt dan door tot 7/8 uur. Gister was ze smorgens nogal laat wakker (half10, lagen ook beetje laat in bed de dag ervoor) en heeft ze maar 4 flessen gehad, toen meldde ze zich vanmorgen om 5uur weer. Kan me voorstellen dat ze honger/dorst had! Wat een leuke foto van je kleine mannetje! Fruithapje....nee nog niet echt aan toe hier. Mijn meisje word al zo snel groot (voor mijn gevoel dan he.,,,,,) @Danielle...wakker maken voor fles.....Rust is idd belangrijk volgens CB. Maar regelmaat ook! En als je TIm wakker maakt en hij houdt daardoor zijn ritme lijkt mij dat dat juist goed is voor je kindje? Envoor jezelf, je hebt dan lekkere nachtrust! En volgens mij moet je nu nog gewoon aan die 5 flessen houden en mag je pas naar 4 flessen als ze bijvoeding krijgen? @kipkip, goed te lezen dat het werken je goed beviel! @Lynn, aaah maatje 68 alweer. Wat snel gaat dat eigenlijk he.....Rosan zit nu nog in 56, had al heel voorbarig maatje 62 zomerkleren gekocht voor haar. Hoop wel dat ze snel richting die maat groeit, anders heeft ze het straks wel beetje koud met die kleertjes in september haha. Show je je bink nog even aan ons in zn nieuwe shirtje? Vind Julian zon schatje! @bubalica, leuk dat je nu ook meeschrijft! EN idd soms is het hier echt niet bij te houden in dit kippehok Maar wel gezellig altijd hier! @Egbimi, dus Mitchell kickt in 1 keer van 2 dingen af, de pab en de speen! Knap van je lekkere kleine vent hoor En fijn dat ie zonder pab zo goed blijft slapen nu! Jij op de bank geslapen vannacht, arme jij! Hoe is t nu met je hoesten? Hier ook dringend toe aan een hordeur, die vliegen komen me echt de strot uit. Zit ik lekker rosan te voeden smorgens zitten ze de hele tijd op mijn benen en ze prikken ook nog die klotenbeesten , haha woedend word ik er van!
Zo... wat schrijven jullie veel in een week!! Wij zijn net terug van Terschelling en vergeef me, ik heb niet alles terug gelezen. Dus even ego een update van hier. Daan klokt tegenwoordig zijn flessen van 200cc naar binnen alsof zijn leven ervan af hangt. Alleen zijn laatste fles drinkt hij nooit helemaal leeg, omdat we hem daarvoor wakker maken. Wij zijn begonnen met hem elke keer een half uur vroeger de fles te gaan geven. Dit met het oog op weer werken straks en het KDV. Van 23.00 uur zijn we naar 22.30 uur gegaan en toen 22.00 uur en nu 21.30 uur. Over een paar dagen ga ik naar 21.00 uur. En al zijn we gaan vervroegen, meneer slaapt nog steeds tot ongeveer half negen.... Maandag gaat hij van 9.00 uur tot 11.00 uur wennen bij het kdv. Dat zal raar zijn om zonder hem naar huis te rijden.... Dinsdag CB. Ben benieuwd hoeveel hij weegt en hoe lang hij nu is. Hij draagt nu maatje 62. Terschelling was trouwens heerlijk. We hebben het ook echt getroffen met het weer. Las dat sommige dames weer aan het werk zijn. Wat gaat het snel he, zo'n verlof? Daan begint nu ook echt tegen ons te praten in zijn babietaaltje. Zo schattig!
speciaal voor jessie.....!!! alleen is het niet zijn polo ik had vanmiddag dit luierpakje gekocht omdat het zo warm is....en daarbij heeft papa zijn nieuwe knuffel gekocht en papa vind dat het zijn lieveling sknuffel moet worden!!! en stopt hem de heledag naast julian.....
jessie die schommel vind julian ook helemaal geweldig.....en wat fijn dat rosan een leuke dag met papa heeft gehad...dat is ook belangrijk he...!!! mo...lekker weer heb je gehad ofniet dan??? en spannend dat oefenen he...maar het komt vast helemaal goed.... hier het helepakje oja heb net op mp een sterelisator moeten kopen...en net nog even snel op moeten halen want die van ons stond in de combi en stond nog op de over stand...als je begrijpt wat ik bedoel!!!! echt een rot dag vandaag en dat begon allemaal met die ongi!!!!
Nou, op hoop van zegen. Heb ons ventje nu om half 10 de fles gegeven. Was eigenlijk meer per ongeluk, omdat hij de hele dag mee geweest is naar visite's, en helaas heeft hij amper geslapen. Ik denk, dan geef ik hem de fles al eerder toen ik thuis kwam om half 10, anders moet ik hem weer wakker maken. Hij was net alleen wel klaarwakker.... Nu met een speentje is hij stil, maar ik ben heeeeeeeel erg benieuwd!!
7 blz. bijgelezen. Hier reactie: @Danielle, wat een schatje is Tim toch! En idd haar maten zijn prima, ze is vrolijk en klaagt weinig dus ik ben er helemaal blij mee. En ik vind dat babyvet zo schattig! Wat een leuke vraag wat vind je goed en wat minder goed. Even denken: Goed: ik krijg steeds meer door wat mijn meisje wil en krijg steeds meer handigheid met haar. Minder goed: soms denk ik wel eens dat ik meer met haar moet doen, meer moet spelen en zo. Ik leg haar dan wel naast me op de bank bijvoorbeeld en lach tegen haar en loop beetje over haar buikje maar moet misschien wel wat actiever zijn met haar. Misschien leert ze dan wat sneller iets. @Kikki,kleine meisje doet dat hier ook wel dat ze dan vaker naar een kant gaat liggen terwijl ze dat idd in bedje niet doet. Deed ze gister ook bij cb, die art vond het geen probleem omdat ze geen afvlakking of zo heeft. Als ik haar naar links draai moet ik er echt opletten dat ik haar hoofdje helemaal draai en niet een klein stukje, dan draait ze hem zo weer terug. Misschien bij jou zoontje ook het geval? En tweede vraag: wij hebben dat badding nog niet gebruikt dus weet het niet. @Minius, wat fijn dat Lukas het zo goed doet en zo slapen is netjes hoor! Fijn! @Lynn, zie dat Julian alweer 4 maanden oud is, gefeliciteerd! 4 maanden gelezen scheurden jullie over de vluchtstrook @Kikki, whiskey dat vind ik nou echt niet lekker. Maar gelukkig iedereen een andere smaak. Volgens mij als ik weer mijn eerste glas alcohol pak, ben ik meteen dronken. Is nu alweer zon anderhalf jaar geleden. Oh, daar komt je 2e glas ook aan, ff doorlezen of 3e ook nog komt. @Minius, ik moet die plooitjes ook erg goed in de gaten houden, anders ruik dat echt erg. Daar kan geen zwitsal tegenop! Hihi. Ik kreeg bij cb nog een goede tip om die nekplooitjes schoon maken. Kindje op aankleedkussen maar hoofdje ernaast. Dan hangt het hoofdje net een beetje naar achter en kun je er beter bij. Kleine meisje duikt anders steeds in elkaar en dat kan goed he als je een schattig propje bent, haha! Oh en kreeg tip om te smeren met sudocreme. @Indy, wat jammer dat het weer niet lukte met borst-bad-borst. Maar daarna had hij toch half uurtje geslapen is toch iets. Misschien volgende keer meteen borst aanbieden? @Bianca, wij ook Samsung camera gekocht, ff kijken of ik het type kan vinden:WB500. Echt fijn ding! @Haaruitval, hier eigenlijk nog bijna niet, meisje heeft echt nog een volle bos haar. Zo schattig! @Indy, nou dan heeft ie 100 euro snel verdiend! 10 uur is hier ook vaak de tijd dat ze gaat slapen. Ik denk er langzaam al beetje aan om dan misschien voor het laatst te voeden en kijken wanneer ze dan waar komt. Maar 23.15 vind ik ook niet zo erg om laatste keer te voeden, dan ben ik toch nog wakker. @Inge, wat leuk dat Senne haar eerste schaterlachje heeft gedaan! Echt genieten he! Lastig zonder kinderwagen! Idd dan draagzak, gelukkig wordt het weer deze week weer wat kouder. En fijn Nils, weer slapend in zijn eigen bedje. Misschien geeft die ene kant tegen de muur hem wat meer geborgenheid. @Wwjc, applausje voor Wybe, goed gedaan van hem! En heel fijn voor jullie! @Sushi, wat fijn dat het goed is gegaan met de oppas en dat geeft jullie idd wat meer bewegingsvrijheid! @Kikki, ja dat zou leuk zijn als we als oude omas ook nog met elkaar forummen! Ik ga ervoor. Klinkt misschien gek maar voor mij zijn jullie wel soort van vriendinnen geworden: kan alles bij jullie kwijt en krijg begripvolle/leuke/meelevende reacties. Echt zo fijn! * Gaat ff chips en drinken pakken en ook maar klagen dat buikje niet weg gaat* @Est, wat een scheetje is Tjeerd! @Wwjc, vervelend dat Wybe vandaag zo aan het mopperen is. Hier ook eentje maar dat komt doordat ze niet lang kon slapen. Ligt er nu ook al sinds 20.30 uur in en normaal pas rond 22.00 uur. Was dus erg moe geworden van haar eigen gezeur. @ Danielle, hier ook wakker maken voor de laatste voeding en dat gaat idd ook eigenlijk tegen mijn gevoel in maar ik vind mij rust ook weer heel belangrijk! Slecht he?! Maar kleine meisje vindt het volgens mij ook niet zo heel erg als ze wakker is, meestal hebben we dan nog wel een intiem momentje met zijn 3tjes in het grote bed. @Kipkip, fijn dat je eerste werkweek en oppas zo goed is gegaan! @Lynn, bah weer ongi maar ja weer je idd dat dat ook weer werkt! @Bubalica, heb het gister nagevraagd bij cb van draaien hoofdje naar geluid en dat hoeft nog helemaal niet! Pas als ze rond de 6 maanden zijn, dus onze kleintjes hebben nog ff de tijd, gelukkig! We hoeven ons dus geen zorgen te maken. 2e prikjes zijn heel goed gegaan, ook s avonds. Ze had wel wat verhoging, was 38,2 maar man vertelde dat ze bijna heel de avond heeft geslapen dus dat was erg fijn. Achter in mijn boekje van kraamzorg staat trouwens een schema hoe je af moet bouwen en op die manier houdt je nog lang de ochtend- en avondvoeding. Kan je die wel pb-en als je wilt. Fijn weekend verder! @Bianca, wat vervelend kriebelhoest. Die kan je echt zo erg wakker houden! Fijn dat Mitchell het zo goed doet zonder PAB. @Jessie, makkelijk is dat dan he (not!) als de verhuizer qua spullen inpakken en zo nog niet helemaal klaar is. Maar fijn voor haar dat jullie hebben geholpen en goed van je dat je niet zoveel hebt getild. Jammer dat je weer bent gaan roken maar ja . @Mo, gezellig dat je weer terug bent na een weekje Terschelling! Wat fijn dat jullie aan het vervroegen zijn met laatste fles maar dat Daan ook lekker zijn ochtendtijd aanhoudt! @Lynn, wat schattig dat je man een knuffel voor hem heeft gekocht! En dan ook nog wil dat dat zijn lievelindsknuffel wordt. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren! En wat een schatje blijft die Julian toch! Zo weer bijgelezen en gereageerd! Het is wel een hele opgaven maar vind het ook leuk om van iedereen te lezen hoe het gaat, en om de een of andere reden moet ik daar dan ook op reageren Gisteravond was echt heel gezellig, voelde me echt weer even helemaal vrouw zo opgedirkt en niet alleen mama. We hebben wel over onze kids gepraat (hebben alle 6 een kindje tussen de 2 en 8 maanden, eentje zelfs een drieling! ) maar ook bewust veel over andere dingen. Was echt heel gezellig. Thuis aangekomen kleine meisje gevoed en daarna vond papa dat mama er wel heel leuk uitzag, dus hebben wij het ook nog ff gezellig gemaakt. Vandaag wilde ik een electrische kolf gaan huren omdat het met die handkolf niet zo goed gaat. Waren ze allemaal al verhuurd!! Baal, baal! Nu word ik gebeld als er weer eentje binnen is. Ben benieuwd wanneer dat zal zijn.
lynn: jou lichaam laat er ook geen gras over groeien.. BV en toch ongi worden.. en wow, maatje 68 al!! Wat leuk dat papa knuffels koopt voor Julian! Wat een leuk ventje in een mooi pakje! Oh, da's niet handig.. Sterrilisator in de oven.. Ik had ook zoiets stoms, man had een bakje met spenen enzo laten vallen, zat ook een bijtring bij. Heb ik alles in de sterrilisator gedaan, maar dus ook die bijtring. Vloeistof verdamt en dat ding helemaal plat... Gelukkig gebruikte hij m nog niet.. Bubalica: met afbouwen kan je koude compressen gebruiken als je last krijgt van stuwing. Ik heb ook salie-thee gedronken, dat vermindert de productie. Succes ermee!! Kikki: hoop dat je ventje vanavond ook lekker/lang slaapt.. Bianca: ik vind het wel schattig hoor, dat je vriend zo beschermend is.. Bedankt, was zo blij eindelijk een foto te hebben waar hij op lacht. Ritme: ach ja, dat is bij iedereen anders, zolang het voor jullie werkt.. Schattig he, dat gesabbel op die handjes.. Doet Tjeerd ook. Goed hoor, dat hij nu makkelijk in slaap komt! Zo Jessie, druk dagje.. Jammer dat je zusje geen structuur heeft, maar wel lief dat je haar dan zo geholpen hebt. Rosan en papa hebben dus een leuke dag gehad samen?! Lekker hoor, van 10 tot 7 slapen.. Bedankt voor het comlimentje, het is een heerlijk ventje! Mo: 't gaat goed met Daan zo te lezen! Lekker hoor. En ook een fijne vakantie gehad. Succes maandag! Leonie: fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! En een drieling!! Ik vind het al druk met alleen Tjeerd.. Bedankt voor je complimentje! Kwam vanmiddag thuis van boodschappen doen, hoorde ik Tjeerd buiten al huilen. Kwam binnen, zat mijn moeder op de bank hem de fles te geven, maar hij was niet blij. Dus heb ik het over genomen, maar nog moeilijk doen.. Dacht ik, ho even, even iets testen.. Ja hoor, speen verstopt.. Dus even aan gelurkt en toen kon ie weer.. Zo, ga even zijn raam dichtdoen.. Hoop dat het nu een beetje is afgekoeld, het was vanmiddag 29 graden op zijn kamer!! Nu "nog maar" 26 ofzo.. krijg het daar echt niet koell
Est, heb de foto's in je album bekeken, echt knap ventje hoor! Kiki, Wybe heeft hier vandaag ook veel geslapen vind ik. Misschien idd inhalen van de warme dagen. Bubalica, hoezo doen jouw borsten af en toe maar wat? Ik heb hier trouwens gemerkt dat Wybe de ene keer wel heel erg van mij schrikt als ik niet, maar de andere keer helemaal niet reageerd. Heb dus geen idee hoe het werkt. Maar wel fijn dat ze iig wel een keer reageerd. Egbimi, mag Mitchell niet mee naar je moeders verjaardag? Fijn dat hij zo goed slaapt zonder iets nu. Zo zie je maar weer, komt allemaal goed en gaat allemaal over. Hoop dat je vannacht niet beneden hoeft te slapen.... Jessie, gelukkig geen last gehad van de ks/wond. Ik denk trouwens dat Wybe wel last heeft gehad van de kersen. Hij was nl de hele ochtend/middag mopperig en heeft ook 2x gepoept! Ook weer flink gespuugd trouwens. Maar dat deed hij afgelopen 2 dagen al vaker. Weer sprongetje?!! NEEEEEEEEEE Hihi. Denk het niet, hij heeft echt pas net gesprongen. (kwestie van dagen) Lynn, vervelend van die sterilisator. Gelukkig heb je nu een nieuwe. (tweedehands nieuwe dan. ) Leonie, fijn dat je gister een (dubbel) gezellige avond hebt gehad! Is het voor jou misschien ook iets om een electrisch kolf via markplaats te kopen? Als je ze nl huurt moet je meestal een extra stuk erbij kopen van iets van 25 euro EN nog huur betalen. Als je m via mp koopt en hij bevalt niet, kun je hem daarna weer verkopen. (Ik heb die van Avent) Menu van Nutrilon. Bij bv zeggen ze toch dat je pas met 6 mnd begint met bijvoeden? En ik neem aan dat je dat 1 voor 1 gaat vervangen? En hoe maak je de pap aan? Is dat ook met bv-melk? Ow en een vraagje. Degene die die Lekker in het Leven bonnen hebben, als jullie de bon voor Envive niet gebruiken, zou ik die dan mogen hebben? Ik gebruik dat nl wel. (voor afscheiding ) Ik wil event. wel ruilen tegen de bonnen met schoonmaakspullen, want daar gebruik ik bijna niets van. LOL trouwens. Ik ging vandaag naar de kruidvat om nog 3 pakken New Baby te halen voor de pampers bonnen. Krijg ik voor elk pak een bon voor 3 euro korting op een pak BabyDry3 (Dus 3 bonnen). En zijn ook maar 3 weken geldig, dus betekend dat ik die 3 moet halen en dan nog 2x3 van die lekker in het leven bonnen. Met die vandaag erbij betekend dat dat ik 12 pakken dan op voorraad heb. Mijn ouders zijn hier vanmiddag geweest, hebben mee boodschappen gedaan en zijn blijven eten. Ik had een hele gezellige middag. Hebben lekker gekletst, samen gekookt en mijn vader en ik ook samen gepuzzeld (cryptogram) en hij was ook mee boodschappen doen. Besef nu pas dat ik dat stiekem toch wel beetje gemist heb nu ik uit huis ben. Hebben jullie ook wel eens zoiets? Heb trouwens een zwembadje gekocht voor Wybe (ja joh, lekker op tijd ) en spul voor op muggenbulten. Ik weet nu iig dat ze Wybe niet willen (maar heb vandaag toch maar klamboe om het wiegje gedaan) en mij eten ze levend op. (Man laten ze ook met rust.) Zo, nu ga ik nog even douchen en dan lekker slapen. Ben benieuwd hoe Wybe het vannacht gaat doen. Zal maar niet rekenen op net zoiets als afgelopen nacht.
Hoi dames, ben ik ook weer…eerst flink bij zitten lezen! Dus eerst maar reageren, sorry als ik iemand vergeten ben! Inge1983 – Senne’s eerste schaterlachje, leuk! En fijn dat Nils nu weer gewoon slaapt. Danielle1982 – ging hij bij jou uit zichzelf rond 9 uur ’s avonds slapen? Ben benieuwd hoe komende nacht nu gaat! wwjc – wat fijn dat Wybe heeft doorgeslapen, yeah! Hihi, ja is inderdaad een ding wat ik goed van mezelf vind, al 11 weken borstvoeding en gewoon van plan om door te zetten. Wat ga jij straks doen als je weer moet werken? sushi – wat fijn dat je oppas hebt en dat het zo goed gaat! kikki – Bedankt voor je uitgebreide reactie! hoe ging dat trouwens in het begin toen je hem om 19:45 naar bed bracht? Was hij dan wel moe genoeg om te slapen? Ook ik heb veel aan dit forum en vriendinnen met kinderen, altijd fijn om te horen dat je niet de enige bent die twijfelt en altijd wel iemand met goede tips etc. Mexicaanse griep….eh, eigenlijk totaal niet over nagedacht, dus ook niet ‘bang’ voor. Duim voor je dat mannetje komende nacht weer braaf slaapt! est – ja ik zou bijna denken dat ik weer ongesteld moet worden (hopelijk NOT!), heb zo’n zin in snaaien en dan ’s ochtends maar op de weegschaal staan van ‘goh is er weer niets af?’ Ik heb trouwens ook niet héél veel geoefend met op de buik hoor (meneer vond er vaak niets aan), maar gisteren wilde ik even aan opa en oma laten zien hoe hij het op de buik deed, houdt hij toch ineens heel lang z’n koppie wijs overeind! En vandaag weer en ook nog lachen erbij! Mama weer helemaal trots Wat fijn trouwens dat Tjeerd zelf z’n schema zo lekker geregeld heeft! kipkip – fijn dat je werkweek goed bevallen is! Ben erg benieuwd hoe het mij straks gaat bevallen… sniffy – jaja felicitas onzichtbaar meelezen….je doet je werk als spionne gewoon niet goed bubalica – waarom stop je eigenlijk met BV? Misschien heb je het wel verteld hoor, maar heb ik het even niet gelezen J egbimi – bij jou dus ook driftig smakken op de handjes? Hier ook, liefst beide vuistjes volledig in de mond J Fijn dat Mitchell nu zo goed slaapt zonder pab! mo1977 – waar ben je geweest op Terschelling? Wij gaan in september, nu al zin in! Gaan meestal 2 x per jaar een weekend naar Terschelling met vrienden, nu we allebei een kleine hebben gaan we 1x een week J Je hebt het idd getroffen met het weer zeg! leonie – bij jou dus ook pas rond 22:00 uur slapen? Eerder op de avond gewoon wakker? Misschien gewoon proberen om die voeding van 23:15 over te slaan? Wie weet, slaapt ze door! Fijn dat je zo’n leuke avond hebt gehad! Mannetje heeft afgelopen nacht op zich goed geslapen, maar zodra hij begint te woelen is mama wakker! Toch tijd misschien voor ledikantje op z’n eigen kamertje….alleen hij trapt zichzelf nu sinds gisteren bloot (deed ie echt noooit!), dus ik wil nu eerst een slaapzakje halen.. ben vandaag heel even de stad in geweest hiervoor, maar Hema had alleen nog maat 56/62 en daarna pas veeeel groter en V&D had maat 70…maar daar zat ik over te twijfelen. Kleding zit hij nu in 62 (soms 68, kan die slaapzak van 70 dan wel? Wat ritme verder betreft…meneer maakt er nou helemaal een potje van! Gistermiddag heeft hij nauwelijks geslapen, maar ging ineens slapen van 16:00 tot 18:00 en vandaag weer! Vanmiddag in bed gelegd rond 13:00, was ie na een uur alweer wakker en wilde niet meer slapen….hadden BBQ bij vrienden, dus daar na de voeding van 15:00 naar toe…meneer nog steeds wakker en rond 17:00 zag ik het gebeuren….moe! Dus daar naar bed, slaapt ie weer tot 19:00! Zo krijg ik hem dus helemaal niet meer rond 20:00 naar bed! We waren rond 21:30 thuis…twijfelen wat te doen, maar nog geen hongersignalen, dus maar proberen in bed te leggen…nee hoor! Dus toch maar aangelegd, drinken en drinken en daarna de wieg in en ’t is nog steeds stil….. ga bedje ook maar opzoeken nu! Ga morgen nog even proberen te forummen, maar zijn druk met opruimen, was doen en inpakken, want we gaan maandag weg! Gelukkig schijnen ze daar draadloos internet in de huisjes te hebben, dus laptop gaat mee en wie weet forum ik dan gewoon door J