April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Jaa echt top...ik wil gewoon werken, maar ja vind maar iets parttime en naar je zin...

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Brenda: balen zeg van je werk. Ik hoop dat je snel iets vindt.

BBQ was lekker, een klein buitje gehad en wat onweer maar verder niet :)

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Leonie, ik wil straks de pap enzo met bv-melk gaan doen. Ik wil eigenlijk proberen eerste jaar vol te maken.

Lynn, hier ook 1 die niet door bv afgevallen is. Waarvoor zou dat lauwwater met citroensap dan moeten helpen? Je spijsvertering op gang brengen?

MiniUs, Wybe niet echt gezellig vandaag. Weer mopperig. Af en toe weet ik niet wat ik er mee aan moet. Papa is natuurlijk thuis en die legt hem steeds te slapen. Maar dan slaapt hij steeds maar kort en krijg je daarna weer hetzelfde. Heeft ook alle voedingen gespuugd, muv die ik net gegeven heb. Lukas vandaag wel goede dag?

Est, knuffelen in het grote bed is ook erg lekker! :)

Jessie, fijn dat je man het gister zo fijn vond met Rosan.
    Ik ben stiekem wel een beetje bang om hen alleen te laten. Ik heb 10 weken lang dag en nacht bij Wybe gezeten en weet wat en wanneer hij wil. (muv oa vandaag :p) Peter weet dat niet en zoals ik vandaag gezien heb, legt hij hem heel vaak gewoon in bed. Maar goed. Het is natuurlijk papa en hij moet het ook leren. :) Maar wel moeilijk voor mij.
    Ik merk idd dat ik op het moment echt aan het genieten ben. Daarom vind ik het ook zo jammer dat ik nu weer moet gaan werken. Heb beetje het gevoel dat me de eerste weken is ontnomen.
    Maar goed. Is niets aan te doen. We komen er wel overheen en ik neem gewoon lekker zoveel mogelijk vakantie op de rest van het jaar. :)
    Wybe was idd tijdens zijn sprongetje veel wakker. Soms wel van voeding tot voeding. Nu dus niet meer.
    Manlief zwaarder dan 9 kilo? Goh, had ik niet verwacht. :p
    Ik wil denk ik weer gaan hardlopen. Vond ik altijd erg leuk om te doen. En fietsen, maar wilde dat eigenlijk met man en kind doen, maar Wybe mag voorlopig nog niet mee. :(

Inge, het is niet zozeer mijn man die weer wil. ;)
    Ik heb wat gemist, Kikki stijldansen, jij ook? Ik ook! Heb topklasse gedanst, maar moest stoppen omdat mijn enkelbanden te ver uitgerekt zijn en daar had ik toen veel last van. Nu zou ik wel weer willen beginnen, maar mijn man wil niet gaan dansen en ik kan geen andere partner vinden.
    Syndroom van Tietze, hoe kom je daar aan? (en hoe kom je er vanaf?)

Indy, nee, ook niet onrustig geweest zodat ik boven de wieg moest hangen. ;)
    Geen idee of het bij jouw mannetje sprongetje kan zijn. Hoop het. En vooral dat hij het tijdens de vakantie niet meer doet.
    Fijne vakantie!!!!!!!!

Kikki, wel vervelend, geen koopzondag. Zeker niet als je het wel verwachtte. Gelukkig jezelf toch vermaakt. ;)

Danielle, hier ook idd. Dan schrijf ik dat Wybe iets niet kan en de volgende dag zie ik het hem ineens doen! Leuk is dat hè?! En zo gaat het zeker snel!
    Wat een mooi bol koppie trouwens... Om verliefd op te worden. ;)

Hoi BrendaGill!
    Aantal dagen achter elkaar? Jeej, ik mag al blij zijn als ik manlief 3x per maand zover krijg. :(
    Babytv?
    Fijn zo'n draaikont tijdens het verschonen. ;)
    Wat vervelend van je werk! Gaat het wel een beetje? Ik neem aan dat je hoopt dat je bij min. v. justitie aangenomen wordt? Ik zal met je meeduimen.

LOL :D:p:D

Sniffy, lekkere bbq met waterige saus dus? :p

Ohh, eigenlijk heb ik harstikke slaap, maar ik wil gewoon niet naar bed gaan omdat ik nu eindelijk tijd voor mezelf heb. En dan wil ik lekker forummen of tv kijken. (En wil eindelijk wel eens rustig eten, want vandaag meneer weer aan het mopperen toen ik moest eten. En dan eet ik echt niet op mijn gemak :( )

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Oh ja Danielle, Tycho grijpt ook dingen vast en stopt ze dan gelijk in zijn mond...echt schattig. Hij heeft ook een doekje aan zijn tul en die houdt hij ook vast en stopt hem soms voor zijn gezicht alsof hij "Kiekeboe" wil spelen ;)

Wwjc...hahah als het aan mijn vent ligt het liefst iedere dag...daar heb ik dan niet zo zin in hihi...
    Ja babytv kan bij Ziggo exta als pakket nemen, is speciaal op baby's afgestemd en hij vindt het echt helemaal geweldig. Zit heel geconcentreerd te kijken, leuke liedjes ook, wipstoeltje gaat dan als een razende tekeer :D

Heel vervelend van mijn werk, had het ook niet verwacht, hoop dat ww er snel door heen is en dat ik inderdaad wordt aangenomen bij Min. van Justitie, maar ondertussen kijk ik wel verder...probeer ook gewoon op fulltime vacatures te reageren en dan tijdens een gesprek kijken hoe ze naar thuiswerken kijken...
    Ben blij dat het met jou weer een heel stuk beter gaat Wendy! Top!!

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ok. Klinkt wel leuk die babytv. Wij hebben alleen geen ziggo. (En op het moment moet wipper uitgewassen worden omdat Wybe eroverheen gespuugd heeft. :)
    Hoop dat je snel weer een baan vind!

Ik vind het ook fijn dat het zoveel beter gaat.
    Moet wel bekennen dat ik vandaag ff dip heb. Maar goed, dat mag ook wel een keer. ;) :)

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja die baan komt wel goed, heb vertrouwen in mezelf ;)

Nee een dag een dip mag ook inderdaad..kan geen kwaad. Ik heb af en toe ook dipjes hoor...mis mijn mams gewoon erg, raar dat ik dit niet met haar kan delen, maar ja ze kijkt vast mee vanaf boven.

Sniffy...mooi dat de bbq lekker was...hier alleen nog echt geen één druppel gezien, gevoeld gehoord hahaha

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, zonder moeder lijkt me erg moeilijk. En zeker weten dat ze je kan zien. (Hoe goed je het doet ;) ) :)

8. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    hahaha dank je ;)

Ik ga filmpie kijken samen met mannetje!!
    Fijne avond allemaal

9. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Danielle: super zeg dat Tim de nacht heeft doorgeslapen met vroeger de laatste fles. Ik zou het vanavond gewoon weer proberen, dan komt er regelmaat in.

@BrendaGill:
    l*llig zeg van je werk! Ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt! Oh en ik kan mij zo voorstellen dat je nu je moeder mist. Iedere dag ben ik blij dat zij er nog is en dat ik dit met haar kan delen. En het lijkt mij heel naar als ik haar nu zou moeten missen *knuffel voor je*. En ik weet ook zeker dat ze van boven meekijkt!

@WWJC en Inge: ik heb van mijn 15e-19e aan stijldansen gedaan, gewoon recreatief. Rond mijn 26e weer opgepakt, maar had moeite een vaste danspartner te vinden. Uiteindelijk gevonden, maar hij danste met iemand anders wedstrijden. Op aanraden van danslerares is hij met mij wedstrijden gaan dansen en dat ging best goed. Rond mijn 30e zouden we promoveren naar de topklasse, maar door prive-omstandigheden moest ik toen het dansen op een lager pitje zetten. De afgelopen jaren heb ik twee keer per week (recreatief) gedanst en het afgelopen jaar helaas niet meer (door verhuizing, andere baan en zwangerschap = beetje veel in twee jaar tijd). Ik pak het in september weer op, 1x per week, recreatief. En ik denk dat ik deze week weer ga beginnen aan skaten, de papbeentjes weer aanpakken en zachtjes aan weer wat conditie opbouwen. Het is nu echt helemaal niets. En ik heb maatje 34/36, maar ben geen 1.77, ik ben een klein hummeltje van 1.59 en weeg nu 50 kilo. Prima verhouding, het is alleen zooooooo slap! Komt ook van het rust houden tijdens de zwangerschap, maar toch........

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    We gingen dus een weekje naar spanje, was veel werk met twee kleintjes vliegen maar eenmaal daar ging het toppie! na 3 dagen kreeg dat meisje wat bij ons woont dus een miskraam toen wij weg waren, heel verdrietig want je weet zelf als je inmiddels aan het idee gewend bent ook al was het niet erg handig dat het kei pijn doet in je hart dat het alsnog mis gaat.. maar goed op zich is dat heel erg voor het meisje maar voor ons natuurlijk minder.

Halverwege de week was ons oma gevallen, dikke voet had ze en ging niet zo lekker (in de war, heel eigenwijs niets willen eten of drinken) en werd steeds erger.. bleek toen een nierbekontsteking te hebben, mijn zusje ging elke dag naar haar toe maar het verslechterde zo dat zelfs mijn ooms vrijdagavond moesten komen, wij zaten echt op hete kolen in spanje want als dochter wil je daar natuurlijk bij zijn als je al jaren voor je moeder zorgt, we hebben gevraagd zouden we een dag eerder naar huis gaan maar ach die 24 uur moest niet zoveel uitmaken.

Maar niets was minder waar want vannacht is ze dus overleden, eerst is ze in een coma gezakt en toen is ze vannacht om 5 uur overleden (precies de tijd dat onze wekker ging om naar het vliegvelkd te gaan vreemd genoeg) gelukkig was ze gisteravond helder en had ze een heel lief gesprek gehad aan de telefoon.

ons oma wilde al jaren dood en wilde en kon echt niet meer dus heb er vrede mee vind het alleen heel erg klote voor mijn moeder dat ze er net niet bij was terwijl we echt al jaren voor haar zorgen, net haar broers (mijn ooms) die 2-3 keer per jaar een uurtje komen die waren er dan bij.. morgen komen ze van de uitvaart gaan we alles regelen.

ben vandaag nog even naar oms geweest en heb haar dikke zoen gegeven op haar wang en een aai over haar bolleke gegeven ze lag er zo vredig bij en ze hadden haar mooi gekleed en verzorgd erbij gelegd..

Kortom een hele rare en verdrietige vakantie/terugkomst... maar ergens ben ik heel blij voor haar, eindelijk hoeft ze niet meer wakker te worden, wetende dat ze weer de nacht was doorgekomen en hiervan baalde... maar zal haar wel missen (en ja ZELFS het gezeur aan de telefoon)

Ik kan niet alles bijlezen van een hele week dus sorry als ik niet op iedereen reageer...

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Brendagill; lijkt mij idd ook niet gemakkelijk zonder moeder. Als ik nu zie wat ik eigenlijk allemaal aan mijn moeder vraag over hoe zij het toen gedaan heeft?
    Knuf voor jou, en met die baan komt het ook helemaal goed!!!!!

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Jee IMD; wat een verhaal... Sterkte!!!

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Bah Imd, wat een verhaal.... Sterkte voor jullie allemaal. Zijn toch geen woorden voor. (Ook al wilde je oma het graag)

14. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    imd sterkte!!!!

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @IMD: sterkte!

@WWJC: het was geen waterige saus gelukkig. We zaten onder het zonnescherm ;)

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ben blijven ademhalen hoor :)

@ Lynn, ik heb dat precies hetzelfde: ik val niet meer af maar kom ook niet meer bij maar door de bv mag ik eigenlijk niet echt aan een dieet doen. :) Maar jij gaat toch binnenkort naar een diëtist?
    @Wegen vk/gyn, bij de vk ben ik helemaal niet gewogen, toen ik bij de gyn liep werd ik elke week gewogen.
    @minius, 9 maanden niet ongesteld na bevalling, heerlijk! Moet zeggen dat ik ook erg verrast was toen ongi kwam, had verwacht dat het veel langer weg zou blijven door de bv.
    @Est, jammer dat jullie de eerste week niet bij elkaar hebben kunnen liggen, kan me voorstellen dat je dat dan eenmaal thuis ook zo houdt.
    Mijn dochter heeft na kleine weekje in ziekenhuis (waar ze wel bij me mocht slapen) nog een dikke week bij ons op de kamer geslapen en daarna op haar eigen kamertje. We wilden toen eigenlijk af gaan bouwen van onze slaapkamer naar haar kamertje, maar ze deed het meteen zo goed dat het binnen een dag gefixed was.
    Ik denk dat het nu moeilijker is om je kleintje op zijn/haar eigen kamer te leggen, nu ben je er zo aan gewend.
    @jessie, wat leuk dat Rosan zo lang en vrolijk wakker was! Echt genieten!
    @Inge, haha ik zie jullie hond al de hele tijd richting zijn bench vliegen. Zielig voor hem maar wel erg grappig! Hij schrikt dan steeds neem ik aan.
    Wat vervelend dat je dat syndroom hebt. Had er nog nooit van gehoord, hoe kom je daar eigenlijk aan?
    @Indy, klinkt wel als sprongetje idd, ineens een heel ander schema.
    Hele fijne week!
    @Kikki, jammer geen koopzondag maar bijkletsen is ook erg gezellig! En idd veel goedkoper!
    @danielle, fles om 21.30 heeft dus goed gewerkt! Fijn hoor!
    Ja, ik heb dat ook dat ik dan ineens (of eigenlijk zij) ontdek dat ze weer iets nieuws kan. Echt genieten.
    @Danielle, het is hier allemaal wel wat wijder zeg maar. Maar dat maakt niet zo heel veel verschil qua gevoel dan eerst. Jammer dat het bij jou nu niet fijn aanvoelt. Misschien anders eerst weer even de hand- en spandiensten zal ik maar zeggen doen en dan over een tijdje weer het echte werk? Dan kun je ook niet echt de spanning opbouwen, dat het wellicht niet lekker aan gaat voelen. Of vind je dat ook vervelend aanvoelen?
    @Danielle, echt een schatje die Tim, en idd dat doet hij je even al het vervelende gedoe op je werk vergeten. Zit er wel een beetje schot in de zaak?
    @Brenda, wat kan Tycho ook al veel zeg, en rollen van rug naar buik! Kleine meisje doet hier alleen andersom, dat is makkelijker want daarvoor moet ik haar echt op buik leggen wil ze dat doen.
    Lekker slaapritme hebben jullie te pakken, fijn!
    En bij jou ook al problemen met werk! Echt helemaal niet leuk!
    @Danielle, haha in wipstoel in het bos! J
    @Sniffy, leuk dat bbq gezellig en vast ook lekker was.
    @Wwjc, he bah dat Wybe vandaag mopperig is.
    Lastig is dat he als je moe bent maar eigenlijk ook zo veel wilt omdat je ff tijd voor jezelf hebt.

Hebben gezellige middag gehad. Schoonouders kwamen op bezoek en toen hebben we spelletje (Monopoly) buiten zitten doen. Moesten alleen aan het einde hard naar binnen rennen omdat het begon te gieten. Dus hebben geen winnaar, maar als we het af kunnen spelen had ik het vast gewonnen.:D:p

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sorry mijn eerste zin van vorige berichtje komt nu wel heel gek over na bericht van IMD. Had dat nog niet gelezen toen ik het plaatste, maar doelde op mijn berichtje van vanmiddag toen ik schreef dat ik zo lam was.

IMD, wat een schok zeg. Heel erg k*t voor je moeder dat ze er net nu niet bij was. Veel sterkte! Wel erg fijn dat ze Miley nog heeft kunnen zien en dat jullie op de foto konden met zijn vieren.
    Sterkte met het verlies!

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @hahaah Leonie; tuurlijk had jij gewonnen! ;)
    Wat fijn dat je het trouwens zo leuk hebt gehad gister, heerlijk vrouwelijk kun je je dan weer voelen hé!
    Lekker optutten, en dan voel je je weer op en top vrouw in plaats van alleen maar mama.
    Scheelt ook dat (ik in mijn geval) thuis ook veel gemakkelijker los kan laten.
    Ik weet dat Tim het ook prima red zonder mij, en daar twijfelde ik voorheen wel eens aan... hahahaha
    En over sex; wijder ben ik inmiddels niet meer, dat is alweer aardig bijgetrokken, hahaha
    In het begin zakte de tampon zo weer naar beneden, dacht echt dat het nooooooooooooit meer goed zou komen, jee! hahaha

19. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    IMD leuk je weer te lezen. Wat een rotbericht van je oma! En dat je moeder dat toch best speciale moment moest missen (als je zo lang al voor iemand zorgt wil je ook dat graag "meemaken" lijkt mij).....Sterkte voor jullie allen en een dikke knuf!!!

20. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr probeer nu al voor 5e keer foto's online af te laten drukken via Kruidvat..... heb nu al behoorlijk hard een paar keer op de enter toets gedrukt, maar het helpt nog niet... grrrrrrrrrrr vreselijk

Deel Deze Pagina