April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Wat een heerlijk ventje!!
    :p

En ik ga nu eerst eens even googlen op lekker in leven!
    Jullie hebben het er steeds over, over kortingsbonnen en zo :(
    Maar ik weet van niks :(

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    IMD: Wat een treurige terug komst! Gecondoleerd en sterkte! Ondanks dat je oma dit zelf heel graag wou zal het toch wel verdrietig zijn...Rustig aan...

Jee wat gaan sommige baby's 'hard'..
    Ik lees dat er al gepakt wordt en dat dat al in mondjes gestopt wordt..
    Sam stuitert nog steeds met zn hoofd op het kussen als ik heem op zn buik leg..maar vind t niet zo erg..laat m nog maar lekker lang baby zijn.Komt wel..

3. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Hier redelijk goed geslapen. Ben wel een paar keer wakker geweest, maar ik mag niet klagen. Ik moet zeggen dat het nu ook een stuk beter gaat dan gisteravond, dus gaat helemaal goed komen:)

Nils is nu lekker naar kdv, papa heeft hem weggebracht en ik zit nu even achter de laptop met senne langs me op het verzorgingskussen. Ze is de hele tijd aan het kijken wat ik aan het doen ben en is volop geluidjes aan het maken.
    Net moest ze even niezen, zo grappig. Ze geeft eerst een hoge gil n daarna komt de hatsjoe haha:p

@Tizzy: ook welkom!! Lees maar lekker mee en je hoeft echt niet op iedereen te reageren, het is ook gewoon leuk als je af en toe een berichtje plaatst. Mij lukt het vanaf volgende week ook echt niet meer om dagelijks te reageren, want dan moet ik weer beginnen met werken.

@thalina: Leuke foto's van je mannetje!!
    Goh je hebt echt een fijne oppas gevonden zo te lezen!!

@Eefje: Senne doet dat ook nog steeds als ze op haar buik ligt. Ik heb het net weer even geprobeerd, maar ze vindt het echt niet leuk.

Zo ik ga even onze kleine meid in haar bedje leggen, ze zal toch wel moe zijn van haar gebrabbel hier langs me. Ze ligt ook lekker te schoppen en zo, hihi heel haar lijfje beweegt.

O Nils heeft vorig jaar van opa en oma een elektrische cars auto gekregen. Hij heeft er van het weekend volop in gereden. Zo leuk!! Moest het even kwijt haha! Ik zal even een foto gaan verkleinen en die plaatsen, ben zo trots op m'n kindjes!!! Ze doen het allebei zo goed!!
    *inge zit glunderend achter de laptop* haha:D

4. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hier de foto van Nils

5. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    En dan ook eentje van ons meisje:D

6. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Inge
    jeetje wat naar zeg dat je zo last had ineens
    ik hoop voor je dat de medicijnen helpen en je snel van de pijn af bent
    en woww wat een gaaf autootje daar zal je zoontje idd heel blij mee zijn
    en wat een mooie foto van NIls in zijn auto
    en mooie dochter ook zeg
    @Indy
    dat klinkt idd als een sprongetje
    ik heb me nu ook voorgenomen hoor als hij in die periode zit dan haal ik hem er maar uit zodra hij huilt en dan kan ik het ook beter hebben
    @Imd
    gecondoleerd met het verlies van je oma
    dit is zeker geen leuke thuiskomst zo
    @Brendagill
    jeetje jij hebt dus ook al zo n leuke werkgever
    ik hoop voor je dat je snel een leuke en passende baan vind
    @Tizzy
    welkom en schrijf gezellig met ons mee
    en jij hebt ook een mooi mannetje zeg mooie foto
    @Jessie
    weer mooie foto svan een mooie meisje
    en die bonnen krijg je idd bij lekker in het leven en dat is mooi meegenomen
    @Thalina
    fijn dat de bruiloft van je broer zo leuk was alleen jammer idd dat er zo weinig mensen waren
    en mooie foto s van je knappe mannetje

hier weer een hoesterige nacht achter de rug bah wat is dat naar zeg
    ik hoop dat het gauw over is iemand nog tips om die hoest te verdrijven:(
    Mitchell word zo ook wakker van mijn gehoest dus maar weer op de bank gaan liggen na eerst een uur gehoest te hebben

gisteren zijn we wezen zwemmen met zn 3tjes
    o wat vond Mitchell het heerlijk zeg en papa was helemaal trots
    die heeft de hele tijd met Mitchell gezwommen
    hij mag graag pronken met zijn zoon zo leuk en lief
    gisteravond een pop(sara) gemaakt voor mijn moeder die is vandaga jarig en dus 50 geworden
    dus daar gaan we straks heen en vanavond komt vriendlief daar ook heen en blijven we met zn allen eten (we zijn met zn 5en thuis en aanhang ) dus word druk,maar wel gezellig
    alleen Mitchell heeft nu net bedacht dat hij niet hoeft te slapen
    hij heeft wel een uur geslapen en nu alweer wakker dus hij zit hier bij mij in zijn schommelstoel

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    hier een foto van Mitchell in zijn stoere zwembroek:D

8. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hey dat is idd een leuk zwembroekje!! Hihi en wat een lekkere spekbeentjes komen eronderuit. Geweldig!!

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    en nog 1 met de trotse papa

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb weer even wat foto's van ons meisje;

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en nog eentje

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en miley aan de boterham (ze is er vroeg bij ;) )

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en haar gekregen bling bling, overal waar we kwamen wilden ze haar oren bezaaien met juwelen (lees; gaatjes prikken) maar oma ging al huilen bij het idee dus heeft ze deze gekregen van haar oma (heeft ze toch haar bling bling)

14. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Leuke foto's IMD!!

Wat een lekker zonnig meisje zo haha

15. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    goedenmorgen

@jessie81 denk dat je dat nog krijgt... ik kreeg het ook in eens.. had mijn schoonzus er al eens over gehoord maar wist ook niet wat het was..

@eefje28 hier ook nog niets pakken hoor en wat ie in zijn mond stopt is zijn hand haha:D
    geef hem wel eens een rammelaar in zijn hand maar dat word met dezelfde vaart weer weggegooit:p

@inge1983 wat leuk zeg zo'n auto!!!
    heerlijk meisje hoor:D lekkere spekarmpjes:D

@egbimi hier 3 hoestenden.. mijn man is begonnen met verkoudheid en hoesten.. toen begon maarten-jacob en nu ook ik
    zo zielig als hij hoest:(
    en dat zwemmen dat lijkt me echt heerlijk.. ik zal toch even opzoeken naar babyzwemmen
    leuk zwembroekje!!!
    ik heb toen ik in de kraam lag ook zo'n leuke gekregen echt zo'n hawai broekje:D

@imd dat knuisje zo op haar borst dat doet mj ook altijd vind dat zo schattig
    en nu je het hebt over gaatjes prikken..

hoe denken jullie daar over??? wat vinden jullie de leeftijd om gaatjes te prikken??
    of zijn jullie uberhaubt van plan om een gaatje te laten prikken

nou hij heeft het super gedaan vannacht
    half 11 lag ie op bed en om 4 uur werd ie wakker van zijn gehoest:( speentje gegevenen toen was het (met 2x de speen geven) 8 uur:D
    net is ie weer meegeweest met honden uitlaten.. de laatste weken bleef ie wakker of werd wakker als ik de maxi op de tafel zette.. en nu slaapt ie nog (mis juig smilie) oke niet te lang in de maxi maar als hij nu slaapt laat ik hem slapen hoor..

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    over gaatjes prikken, soms zeg ik ja en dan weer nee, ik vind het soms een beetje (hoe zeg je dat eens lief?!) "goedkoop" staan het past niet bij elke baby en wij wilden nog wel even wachten, bij die hele kleintjes vind ik het ook wel zielig, in spanje is het doodnormaal, na de kraamweek meteen PANG hup in dat oor.. dus ze vonden het maar raar dat zo'n mooi meisje geen oorbelletjes had want das eigenlijk niet echt de normale gang van zaken alleen als je echt arm bent doe je het niet, goud is ook echt een statussymbool dan als dat in je kindje zijn oren hangt, weet niet of dat in heel spanje is maar dit kreeg ik uitgelegd van een spaanse toen we ergens wat zaten te eten..
    Ik vind het soms echt heel schattig staan en soms ook helemaal niet (maar ook niet elke volwassene staan oorbellen dus waarschijnlijk ook niet elk kindje) ik wacht nog even hier, manlief had er trouwens allang bellen in gehad als hij het voor het zeggen had die houd daar wel van..maar niet meteen na de geboorte vanwege de weerstand enzo..

gisteren was miley trouwens aan het hoesten en kokhalzen dus ik ga kijken ligt ze met heel haar handje in haar mond (geen gezicht) dus ik iets teruggedaan en toen zoog ze weer rustig verder (gekkie)

17. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nice pictures ladies...:) (*mist ook een en ander emoticons*)
    We hebben mooie kids met zn allen..

Even wat uitspraken van de kids:

Len: Mama mag ik krikken??:$ Bedoelt: Mama mag ik een cracker! :D
    Len: Pyjama spelen. = Piano spelen (hebben er 1 sinds 3 dagen)
    Noa ( was ze 2) : Hele klote..= hele grote..
    Noa (wederom 2) Dikke k*t = dikke kus (sta je in de winkel en zegt ze dat..:))
    Len: panne bakke.=pannekoeken bakken..
    Zoveel leuke dingen..moet t echt opschrijven..

18. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ik ben op dit moment ook nog echt 'tegen' gaatjes prikken. Ik denk dat Senne pas gaatjes in haar oortjes krijgt als ze zelf kan zeggen dat ze dat wil. Dus hier de komende jaren nog geen oorbelletjes.
    Imd precies zoals jij het zegt, en je hebt het lief uitgedrukt haha.

19. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ja inderdaad eefje moet je allemaal opschrijven!!
    Nils spreekt op het moment de b niet uit. Erg leuke variaties krijg je dan. . . bijv. ballenbak.
    En als ik even aan het computeren ben. . . mama jij toeter kijken???
    En nils gaat klassen (ipv plassen) en ja zo kunnen we nog wel even doorgaan.
    O en deze nog. . . lekker warm= lekkel lalm

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik kreeg ze zelf op mijn 2e verjaardag ofzo, daarvoor was mijn ma te bang toen kreeg ze effe "ballen" en heeft ze het snel gedaan, nergens geen last van gehad en ik vond ze supermooi en was helemaal verliefd op mijn "bellen" (zoals ik ze noemde)

Deel Deze Pagina