April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ze is in slaap gevallen in de box, onder de nijntjes…sssstttt
    Zo veel om te lezen!
    @egbimi : Hoe is je nieuwe camera? En je verkoudheid? Balen met dit weer!
    @MSRoxy : Wat een gedoe zeg, dat rond je bedrijf…hopelijk loopt het goed af!
    @Steriliseren : Doe dit maar 2x per week…heb 2 grote flessen van AVANT die ik het meest gebruik….tussendoor spoel ik af met heet kraanwater en maak voeding van stromend warm water…..Ga deze week wel over op flessen water want in Frankrijk ga ik dat ook gebruiken en dan kan ze vast thuis wennen…en dan opwarmen in magnetron denk ik of de flessenwarmer…
    @kiki : Zo, echt fijn dat de oma’s zo bevallen met oppassen
    @mamacelesje : We mistte je al hoor! Welkom weer terug…wat rot dat het even niet zo lekker liep…hopelijk gaat het vanaf nu beter!
    @verschonen : Tja, hier ook elke voeding…en natuurlijk poept ze (1x per dag) precies als ik net een luier heb verschoont dus….newbaby2 en ’s nachts babydry3
    @Voeding : Hier nog steeds een rommeltje…’s morgen soms ineens 180-200 maar dan daarna net zo makkelijk 60-80 en dan weer 130….ik hou het wel bij in Excel en daar zie je dus echt soms 650ml en soms 850ml dus ze regelt het zelf. Als ze niet meer hoeft gaat ze met de speen spelen en als je blijft aanbieden gaat ze huilen en spuugt ze het gewoon uit, wat uit de fles lekt….gek kind hoor!
    @Dingen kunnen : Nou hier nog geen gedraai of geluidjes hoor! Wel lief lachen en met handjes spelen en als ze op mijn knieën ligt vind ze haar knieen en voetjes interessant. Ik doe met mijn handen dan mijn wijsvinger en duim naar elkaar toe, en dat doet ze na!!! Verder (nog) niks….
    @Indy : Tja, is wel een stap in het eigen ledikantje….maar het klinkt wel logisch…hier ook opgebouwd met steeds meer slaapjes......En ze slaapt er heerlijk in…is maar een paar meter van ons bed vandaan hoor ik denk zo’n 6-7…Indy je kan hem denk ik niet “dwingen” in een ander schema…dat komt vanzelf goed denk ik.
    @Leonie : Jou meisje lekker gegroeid op mamamelk zeg! En inderdaad op BV kunnen ze niet “te dik” worden…Jee, waar mensen al niet mee bezig zijn…baby’s zijn mollig! Dat hoort! Ik ga vrijdag weer naar CB prikjes en wegen.
    O en fijn dat je Hb stijgt en dat het steeds beter gaat!
    @Slapen : Gaat dus heel goed hier….ze ligt in een slaapzakje die niet ingestopt wordt…soms wel een beetje schuin, maar het valt mee…
    @Danielle : Lekker ventje heb je zeg! En inderdaad, laat je niet gek maken door dat stomme werk hoor. Denk ook aan jezelf!
    Goed van mezelf : Ik ben heel rustig en geduldig met haar, en dat slaat ook naar haar over. Ik kan haar goed “lezen”.
    Slecht(er) : Kan haar niet laten huilen en als ze echt hard huilt wil ik precies weten wat er is…en inderdaad stimuleren vind ik ook moeilijk en dan denk ik wel…wat moet ik doen om haar ook te laten draaien en brabbelen etc…

Dit was tot 369..
    Meisje huilt…kijken wat er is…ik denk luierpoep

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hier nog 1 aan het zwemmen:)

3. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    @imd tja 6 gaatjes is overdreven ja... ik herinner me er niet veel meer van waarom... mijn vader ging elke keer met me heen
    zelf zou ik het niet doen 6

@egbimi het is een klein oorbelletje;) komt denk ik door de foto
    ja mijn man (vader, 3 broers) heeft 2 gaatjes en had altijd 2 oorbellen in (ook kotter/vissersschip) maar door zijn werk nooit meer in
    mijn man wil graag donderdag heen voor een gaatje.. dan is ie 12 weken

vroeger kregen ze hier oorbellen omdat als ze kwamen te overlijden ze de begravenis konden betalen
    en dat is eigenlijk altijd zo gebleven.

4. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Oke ik moest enorm veel bijlezen en het lukt niet om op iedereen te reageren......

Werken, ja ik vind het erg spannend, maar ook wel leuk. Alleen ik merk wel goed dat ik nu wat van slag ben....
    Dat komt mede door de anti-conceptie, ik kon op een gegeven moment niet meer tegen de pil, werd er een heks van. Nu de nuvaring genomen, nou werkelijk een heks is er niks bij! De hele dag boos en opgefokt voelen om niks....niet kunnen slapen...buikpijn....dus ook weer mee gestopt, wil graag mezelf blijven. Dus dat werkt nu ook even niet mee. Nu toch maar een spiraaltje?

Hier zijn we moe, Senne slaapt al een tijdje niet meer door, en meld zich een paar keer per nacht. Is ook logsich want voor zijn gewicht drinkt hij te weinig, dat was een goede verklaring volgens de nutrilon lijn...
    Gister om 21.15 de laatste fles, dit kwam zo uit helaas, maar we hadden zoiets van we laten hem slapen (waren allang blij dat hij sliep) Hij is een paar keer wakker geweest, speen gegeven en dan viel hij weer in slaap. 5.30 fles.
    Best even pittig ook met oog op dat ik morgen weer moet werken.
    Nou ja we houden hoop.

Luiers maat 3 al een tijdje en ga ook vast maat 4 aanschaffen.

Oorbellen bij baby: ik hou er niet van

IMD gecondoleerd met je oma!

5. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Zo. Daan weer opgehaald. Alle babies waren aan het huilen.... Behalve Daan. Ze hadden hem in zo'n electrische schommelstoel ( klinkt wel een beetje luguber... ) gelegd. Dat vond meneer wel wat. Toen hij mij zag ging hij lachen en ik kon wel weer janken van geluk... Tjonge, ik dacht dat we emotioneel waren als we zwanger zijn, maar daarna kan ik er ook wat van.. Thuis even in de wipper en een flesje gegeven. Maar hij was zo moe, dat hij nu weer in zijn bedje ligt te slapen. Kijk nu al op tegen woensdag. Dan moet hij van 9.00 tot 13.00 uur...

KipKip: Wat een schattige foto! Handig ding trouwens. Wat vervelend dat jullie meisje een beetje verkouden is.

Oorbellen: Ik kreeg gaatjes omdat ik daarom vroeg. Zo zou ik het bij mijn kindje ook doen.

Jodie: Bah... ook al weer werken. Tis allemaal zo dubbel. Aan de ene kant heb ik er wel weer zin in, maar zal mijn mannetje zo missen...

Danielle: Lekker he, flesje om 21.30 uur. Bevalt ons ook prima. Daarna nog even lekker een uurtje zitten en dan gaan we ook naar bed.

Ik heb even gemist wat de methode van Ria Blom is? Misschien heb ik er ook iets aan? ;)

Bianca: Balen dat je terug moet naar het ziekenhuis voor je wond. Hoop dat het snel beter gaat!

Leonie: Lekker genieten nog van dat momentje!

Zonet even op de weegschaal gaan staan en daarna nog een keer met Daan. Hij weegt nu rond 6 kilo. Daarna gaf hij 6200 gram aan, maar onze weegschaal doet soms raar. Morgen CB, dus we zullen zien. Zelf hou ik mijn gewicht bij via de Wii, die doet het wel goed ( hoop ik ). Oh, en net voor zijn fles Daan even laten likken aan een schijfje mandarijn. Whahahaha, die bek die hij trok! Iets te zuur denk ik...

6. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Jodie, hoeveel weegt Senne?

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje wat een hoop geklets weer zeg hahaha heb geprobeerd wat te reageren...

Est: Die dikgedrukte stujes over de voeding herken ik ook zeker, wil ook echt wel vanaf 4 maanden gaan proberen of ze een fruithapje wil...
    Jessie en Ynnel1: Ook hier na 9 maanden zonder problemen niet roken:)... gewoon weer begonnen hoor. Zonde he ?! Maar wij roken wel buiten hoor, wordt in de buurt van Esmee niet gerookt !
    Wwjc: Heerlijk dat Wybe begint door te slapen ! En ik kan ook wel antwoord geven op je rookvraag... bij mij ging het gewoon in mijn hoofd spelen dat ik in principe gewoon weer zou mogen roken, en mijn vriend rookte ook gewoon nog en dan zit je lekker buiten aan een roseetje.... en voor je het weet ben je weer de klos.... het klinkt inderdaad stom ik weet het maar het is wat dat betreft niet voor niets een verslavind... Enneh vraag komt niet verkeerd over hoor :)
    En wat je vraag betreft over de eerste keer ik neem aan dat je sex bedoelt... geen enkel probleem ! Geen last van samentrekken etc.
    Lijnen: Hier nu 74,5 kilo en ik woog 68 voor mijn zwangerschap, moet dus nog wel iets af en het moet weer even in model..
    Pil: Hier ook alweer mee begonnen !
    Mo: Fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad ! En succes met het wennen vandaag, kan me dat zo voorstellen !
    Kiki: Dat is balen, verheug je je zo op shoppen en dan kan het niet...
    BrendaGill: Succes met zoeken naar een baan ! Komt vast wel goed!
    Imd: Jeetje meid wat een narigheid allemaal ! Gecondoleerd met je oma en sterkte met alles !
    Inge: Wat naar joh, sterkte ermee !
    Tizzy: Altijd welkom ! Gezellig !
    Thalina: Lekker mannetje hoor !
    Egbimi: Gefeliciteerd met je moeder ! En wat een stoere zwembroek joh echt super !
    Imd: Wat leuk met die bloemen zeg ! Erg mooi !
    Gaatjes: Hier ook denk ik als ze een jaartje of 4 is, mijn vader wil dat graag met haar gaan doen heeft hij met mij ook gedaan. Dus kan ze mooi bij opa gaan zeuren om hele mooie oorbellen ;)

Esmee heeft geslapen van 20.30 tot 08.00 vanmorgen :$ Heb besloten om haar niet meer wakker te maken om 23.00 uur dus geef laatste flesje rond 20.30 en dan zie ik het wel. De eerste nacht is in ieder geval supper gegaan !

Vraagje: Wat is het minimum wat ze moeten drinken, merk dat ze niet om de 4 uur meer flesje wil... Heb er nu ongeveer 5 uur tussen en dan kom ik uit op 4 a 5 keer 150 soms 180 cc.... Is dat te weinig ? Ze weegt inmiddel 5825 gram dus lijkt me prima...

Pff ga nu echt aan de schoonmaak, was eerst 1,5 uur forum aan het bijlezen zeg :D

8. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Jessie: Lekker uitgeslapen dus vanochtend?! Wat leuk dat Rosan zo lang wakker is geweest en vrolijk was..
    mijn vader heeft een nieuwe vriendin en m'n moeder is aan het daten.. Ik heb het er eigenlijk niet heel moeilijk mee gehad omdat het duidelijk is dat ze allebei gelukkiger zijn..

Inge: ik red het ook niet om altijd op iedereen te reageren hoor...
    Het syndroom van Tietze? Nog nooit van gehoord, vervelend zeg. Hoop dat je er snel vanaf bent..

Danielle: s*x gaat hier steeds soepeler.. Misschien glijmiddel proberen?
    Leuke foto van Tim!

IMD: gecondoleerd. Wat naar voor je moeder dat ze er niet bij kon zijn. Sterkte gewenst!
    Ik zou ook nog geen oorbelletjes doen, zo zielig.. Doet hartstikke veel pijn.
    Tjeerd had pas 2 vingers in zijn mond, maar ook iets te ver.. Snappen ze nog niet helemaal ;)

Thalina: geweldige foto van MJ. Wat is ie al sterk en wat heeft ie een lekker bekkie..

Eefje: Tjeerd gaat ook niet zo hard hoor. Hij tilt zijn hoofd een beetje op als hij op zijn buik ligt en trekt dan weleens zijn beentje op onder zijn kont. Pakken begint een beetje te komen, maar is meestal nog per ongeluk..

Bianca: gefeliciteerd met je moeder.

Afvallen: ik ben 1.63 en weeg nu 80 kg.. Beetje te veel dus. Wil er zeker 10 kg af. Als ik 8 kg kwijt ben zit ik op het gewicht van voor m'n zwangerschap, maar toen probeerde ik ook al af te vallen....

Sushi: CB houdt aan: 150 ml per kg. Dus met 5825 gram zou ze (5,825 x 150) ongeveer 875 ml per dag moeten drinken. Dat moet je dan delen door het aantal flesjes per dag en dan weet je wat je aan kan bieden...

vanaf 383 alleen even kort doorgelezen. Moet echt gaan douchen en straks met Tjeerd naar inloopspreekuur bij CB (wegen en vragen naar tips voor voorkeurshouding).

9. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    2,5 week terug woog Senne 6250 gram en 61 cm lang.

Dus zal nu 6500/6700 zijn?

Als ik op 700 cc uitkom ben ik blij, maar meestal is het tussen 600/700.

Vandaag: 5.30 105cc
    10.00 135 cc
    13.15 135 cc (had er liever 4 uur tussen gelaten maar hij krijst van de honger)

Sushi goede vraag!

10. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh, wat een leuke foto's zie ik voorbij komen! Het valt me op dat de baby's alweer zoveel 'wijzer' uit hun oogjes kijken, wat gaat het hard!

Imd, gecondoleerd met je oma! Wat moet dat voor je moeder ook vreselijk zijn dat dit net gebeurt als zij weg is. Succes en sterkte met het regelen van alles.

Bianca, nog zo aan het hoesten? Mega irritant als je in bed ligt he? Doodvermoeiend. Al iets van hoestdrankjes geprobeerd ofzo?

Eefje, die uitspraken, haha geweldig! Zeker leuk om bij te houden.

Mo, was dus even heel pittig om je kleine achter te laten bij het kdv? Kan ik me voorstellen hoor. Wel stoer dat ie lekker stil was toen je 'm op kwam halen

Oorbellen: ik hou er ook niet van baby's. En bij jongens hou ik er sowieso niet van, dus hier geen oorbellen. Bij meisjes vind ik het wel leuk, maar wel als ze wat ouder zijn en het zelf willen.

Haha, als je daar al van schrikt ;) Vanmorgen is mijn Lukas gewogen en hij weegt 7325 gr en is 63 cm.
    Op de 1 of andere manier baar ik grote kinderen (ik ben zelf echt niet zo groot en 'breed' en vriendlief ook niet...) en groeien ze mega hard de eerste maanden. Bij mijn oudste zie je er nu niks meer van, zit nog wel boven het gemiddelde maar is niet meer bol ofzo.

Vandaag moesten we dus naar het CB voor de eerste prikjes. Meneer was vanmorgen zo vrolijk, ik vond het zo'n zielig idee (ik dacht nog: straks lach je vast niet meer....). Maar de prikjes gingen erin zonder echt huilen. Hij pruttelde wel iets, maar that's it. Heel stoer dus. Ben benieuwd of hij er verder last van gaat krijgen. Nu ligt hij iig al heerlijk te pitten.
    En qua groei is hij dus erg groot, maar het is wel zo dat hij in alle lijnen gewoon helemaal bovenin de curve zit, dus evenredig is hij wel 8)

Ik hoor er 1 pruttelen boven, toch maar even kijken. Tot later.

11. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Jodie: Wat drinkt Senne weinig per keer? Daan drinkt 180 met 6 scheppen weg. Dus eigenlijk 200 per keer en dat 5x op een dag. En dan nog sabbelt hij na zijn fles op zijn vuistje of hij likt zijn slabje af. ( restjes weglikken hahahaha ). Kun je de flessen niet wat ophogen? Of geef je borstvoeding?

Minius: Jeminee, dat is al fors zeg!

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Danielle, heerlijk dat Tim weer zo lang en goed heeft geslapen. Zo blijkt het maar weer als je het probeert, word je ervoor beloond!
    Ik vind je weer wat zekerder/vrolijker klinken, erg fijn! Wat meer op het forum doet je goed! J En succes met schoonmaken L Ik moet er zo meteen ook aan geloven, bah!
    @Coto, wat fijn dat Djemi het zo goed heeft gedaan en idd wel stoer om te zeggen dat zij nog slaapt terwijl iedereen al wakker is. J
    En eerste keer zonder Djemi, gelukkig is het goed gegaan. Dat is een fijne ervaring dan geweest!
    @Jodie, bah weer werken. Ben benieuwd hoe het je bevalt.
    @Inge, Nils is helemaal gek van cars? Leuk dat hij zo beloond wordt!
    @Pampers, 3 megpakken maatje 3 boven in de kast staan, dus ff genoeg.
    Hihi!
    @Bianca, klopt je gevoel dus toch dat het niet helemaal klopte met wond. Ik ben benieuwd wat ze over 2 weken ervan zeggen als ze hem echt zien.
    @Sniffy, ik hoop dat het ook eenmalig is dat ze niet doorsliep. Wat ben je daar weer snel aan gewend he om door te slapen.
    Je bent weer iemand anders op het spoor, haha!
    @Kipkip, ah wat zielig dat ze door haar eigen gehoest wakker bleef (en jullie ook) Heeft ze ook koorts of dat niet? Hoop van niet.
    Ja, ik vind aankleden ook zo moeilijk als het zo warm is! Nu weer wat betere temperaturen voor onze kids!
    Wat een schattige foto van jullie schatje in het water! Hebben ze die bandje bij het zwembad? Bianca had die ook al!
    @Coto, nou al lekker stuk bijgelezen hoor!
    @Jodie, wat jammer dat Senne ’s nachts weer komt, zeker met het oog op weer moeten werken. Hem rond 11-12 uur wakker maken voor fles wil je liever niet omdat hij dan weer moeilijker inslaapt?
    @MO, fijn dat het toch goed is gegaan! En heerlijk dat hij zo begon te lachen toen hij je zag! Woensdag weer, misschien valt het dan al wat minder zwaar. Maar ja dan is het wel weer wat langer L
    @Sushi, zo Esmee heeft geslapen zeg! Heerlijk!
    CB raadde me aan op een dag toch wel 5 keer te voeden, dat was nog wel nodig op deze leeftijd zei ze.

Vraagje: ik had zo’n hydrofiel luier in bedje liggen bij het hoofdje van kleine meisje maar ze zwaait steeds meer met haar armpjes naar haar hoofdje dus schuift hele luier steeds tegen haar hoofdje aan en soms zelfs op haar gezichtje. Dit vind ik geen fijne gedachte/ gebeurtenis, dus heb luier weg gehaald. Hoe doen jullie dat?
    En dan had ik nog een vraagje, wat was het ook alweer? Denk, denk, denk.
    Oh ja, voor degene bij wie de kindjes aan het duimen zijn begonnen. Met welke hand duimen zij? Mijn kleine meisje duimt eigenlijk altijd met haar linkse handje, zou ze dan ook links zijn of is daar nu nog niets over te zeggen?

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Morgen moet miley haar tweede serie prikjes word weer gillen :p ik denk dat ze rond de 6100-6200 gram weegt, ze drinkt standaard ook wat te weinig door de JBPM is te veel verzadigt (doet er ook (te?) lang over (vind het wel meevallen rond de 15-20 minuutjes) en zou een extra voeding kunnen geven maar dan gooi ik heel HAAR ritme in de war (zij vind dit nu erg prettig en heeft het zelf aangegeven) en slaapt daarbuiten vaak lekker, op zich groeit ze wel goed genoeg dus wat dat betreft maak ik me niet zoveel zorgen. Ze spuugt ook nog steeds zoveel ik moet heel die voeding nog keidik maken zelfs als je 1 schepje minder erin doet is het weer een een hele spuugpartij, en ze moet ook zo vaak zuur opboeren enzo, ik ga toch maar morgen even overleggen had wel gedacht dat het inmiddels wat minder zou zijn (bij dean werd het ook steeds minder en die kon met 3 maanden al helemaal zonder JBPM alhoewel ik toen rijstebloem erdoor deed dus ook wel wat dikker)
    Oja ze krijgt nu 210 met 7 scheppen voeding maar laat hiervan altijd 30-40 staan.. maar dat laatste beetje is vaak zo extreem dik dus vandaar dat ik een grotere fles aanmaak..

OJA ik was ook nog 4 kilo!!! aangekomen in Spanje nog geeneens zo gek gedaan maar ik ben megastress eter dus met al dat gedoe van ons oma bleef die mond maar gaan, maar ben nu effe streng voor mezelf, mijn oma was juist zo trots op me dat het zo goed ging dus effe mijn ballen verzamelen voor haar..

Ben ook net ongesteld geworden gisteravond (ik had medicijnen om die iets uit te stellen want moest het eigenlijk vorige week zondag worden maar dat was dan in spanje) ben nu meteen met de pil begonnen voor tijdelijk tot straks de sterrilisatie enzo gebeurd is.. (ik vind het erger als mijn man gek he?)

Qua ontwikkeling; Miley klets heel veel, zeker als ik vergelijk met dean die deed toen nog helemaal niet, en hoewel je het van de foto's niet zou zeggen lacht ze ook heel veel (ze doet haar naam echt eer aan) ze kan dingen beetpakken en haar rokje doet ze steeds omhoog tillen (haha echt een meissie-meissie) qua omdraaien, hoofd omhoog houden is het een luiwammesje ik ben natuurlijk wel extreem snel gewend met dean maar ik zie haar nog niet snel wat gaan doen, terwijl ze het wel KAN want als het HAAR uitkomt doet ze het wel alleen als wij het vragen dus niet (eigenwijsje)

Ik heb het al gezegd in een ander "roken" topic iedereen (okay meeste mensen) stoppen netjes voor hun kindje / zwangerschap maar waar blijf jezelf? geef je niet genoeg om jezelf om ook te stoppen voor jezelf zodat je hopelijk gezonder en langer er voor je kids kan zijn, ik vind zeggen dat het een verslaving is geen smoesje om weer te gaan roken, tuurlijk is het weleens lastig of zelfs moeilijk maar als je echt wil kan je het makkelijk dat heb je dan al bewezen tijdens je zwangerschap toch...? Mensen kunnen veel meer als ze zelf denken..

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Geeft iemand mij ff een schop onder mijn kont, ik moet echt gaan strijken. Bah!

15. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Zoooowwww, thanks voor het hartelijke welkom! J
    Heb weer ff bijgelezen, en een aantal dingen eruit gepikt.

Maat luier: 2 (Kruidvat), is nu ca. 58 cm en 5750 gr
    Luierzwembroekje: goed idee!!!

Las ook veel meiden met problemen op t werk, allemaal een dikke knuffel!!!
    Ik was daar ook bang voor, aangezien ze op mn werk eind januari zijn begonnen met Werktijdverkorting en er toch nog een aantal gedwongen ontslagen zijn geweest. Was ook nog ff bang dat mn vervangster beter zou zijn als ik (zij heeft hiervoor in een hogere functie gewerkt) en ik wilde geen duo baan straks. En wat gebeurd er nu? (en t boeit me ineens niets meer nu de kleine er is :D) Mijn vervangster kan nog ff blijven en vult mijn parttime dagen
    aan en de overige dagen ondersteund ze mn manager en een collega die omkomen in t werk.
    Op zich wel blij mee aangezien ik altijd veel te veel werk had liggen en mn manager dit nu wil proberen te voorkomen. Gelukkig werd mn ouderschapsverlof ook goedgekeurd. (werkte fulltime en straks 3 dagen per week, kleine gaat dan naar kdv) Werk trouwens op personeelszaken.

Ben sinds gistermiddag tot vrijdag home alone met de kleine, vriendlief is voor zn werk in t buitenland :D Hoop dat de kleine m straks nog herkend hahaha

Kleine drinkt 5x 180 cc, en slaapt ’s avonds van 23 tot minimaal 06:15 uur (vanochtend helaas dus 06:15 uur en normaal voed vriendlief dan…)

Heb trouwens iets heel raars... al sinds de geboorte, ik droom nl bijna elke nacht dat de kleine in ons bed ligt en ik ga m dan half in mn slaap zoeken en denk m ook echt te zien dan. En dan ineens draait mn vriend zich om en denk ik dat ie m plet... en dan word ik heeeeel langzaam wakker en bedenk me dat de kleine heerlijk op zn eigen kamer ligt... hebben meer meiden dit?

Boodschappen: ongeveer 100 euro per week

Felicitas: Hier ook Sesamstraat besteld en nog niets gezien. Weet trouwens zeker dat de dame die hier was zich ook hier aan ging melden, want ze vroeg me hoe ik al wist wat er allemaal aangeboden werd :D, zij zou zich ook ff aan gaan melden, ook omdat haar dochter hoogzwanger was op dat moment.

Goed/minder goed aan mezelf: Goed dat ik zo relaxed met m om kan gaan en dat hij ook echt reageerd op dingen die ik doe. En... dat ik mn vriend ook gewoon zn gang laat gaan met m en m niet ga corrigeren oid :D
    Minder goed; wat de meesten hier hebben, ik kan me "irriteren" als hij zichzelf niet langer dan 5 min. kan vermaken, als t echt te erg word leg ik m in de schommelstoel, de uitvinding van de eeuw!!!

Haaruitval: Hier net als Bianca een Bassie kapsel :D, al groeit t bovenop al weer aardig nu!

@Lynn; maatje 68? Hier 56 en zelfs nog enkele shirtjes 50 (Esprit), heb al wel aardig wat 62 gekregen en zelf gekocht een paar shirtjes kan ie al wel aan gelukkig.

Ik moet trouwens in augustus naar het zkh voor een echo van mn lever, ze hebben nl na mn ks nog een echo gemaakt van mn nieren en blaas omdat ze bang waren dat ze dat geraakt hadden tijdens de ks, en per ongeluk ontdekten ze "tumoren" op de lever, schijnt geen
    kwaad te kunnen maar moet er toch ff naar laten kijken :(

@Thalina; dat blazen op zn wangetje en dat ie dan gaat snuifen en lachen heb ik 2 weken geleden ook ontdekt, vind t zoooo schattig om te zien!
    Hij neemt dan echt een hap lucht en lacht dan zo lief :)
    @Bianca; idd een gave zwembroek! Waar heb je die gekocht?
    @Leonie; is idd mn 1e kindje, de spoedks viel me op zich mee; heb eerst een normale bevalling gehad tot ruim 45 minuten persen, en toen kwam de gyn erachter dat hij met zn achterhoofdje voor lag en er dus never nooit uit zou kunnen en in combi met hartdipjes meteen door naar de ok. Ik was allang blij dat ik een ks kreeg, alles voor de gezondheid van je beeb, had nl de hele week gedroomd dat er iemand dood zou gaan (achteraf was dit het
    veulentje van mn paard die dood ging een week later :()
    @Sniffy, hihi, durfde niet eens meer mee te lezen door jou gesnuf hahaha
    1e prikjes: hier vorige week gehad, meneertje zette t op een krijsen (met mijn pink in zn mond) en bleef er zowat in, even in zn gezicht geblaast en toen was t goed, daarna niets geen last meer gehad (hij was ook erg ontspannen tijdens de prikjes), hij was erg vrolijk zelfs en sliep ook lekker (slaapt normaal in een Pacco en toen dus niet)

Nou pfoehhhh, wat een lap tekst…(heb mn best gedaan toch?;)) mannetje begint langzaam wakker te worden hoor ik uit de babyfoon. Zal m zo eens verschonen en voeden en dan naar oma, gaat oma lekker met m wandelen en kan moeders lekker gaan paardrijden (is een beetje improviseren nu vriendlief niet thuis is…)

Tot vanavond!

16. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Geeft Leonie een schop onder haar kont :p. Ga eens strijken joh!!!

Hydrofielluier bij zijn hoofd heb ik eruit gehaald. Hij trok er ook steeds aan. Ik heb een matrasje van earosleep, met zo'n dekje van earosleep. Die vangt spuug op. Kan gewassen worden op 60 graden en is binnen no time droog, dus voor mij geen hydrofielluier meer in zijn ledikant.

Daan duimt met rechts. Maar op de pretecho stopte hij steeds zijn linkerhandje in zijn mond. Dus heb geen idee. Ik en mijn man zijn wel allebei rechts.

Roken; gestopt bij test, nooit meer 1 aangeraakt. Rookte altijd een pakje per dag, dus ben best trots op mezelf. Scheelt een hoop geld..

17. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Daan slaapt nog steeds....ook saaaaaaaaaaaiiiii........

18. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Leonie, dat met die hydrofiel in bedje gebeurt hier dus ook. Ik heb 'm er dus nu ook uitgehaald. Betekent wel vaker het bed verschonen. Gister gedaan en meneer spuugde meteen op 't schone lakentje.....balen...hydrofiel vervangen is makkelijk....
    Dus ben benieuwd of iemand de gouden tip heeft.

imd, succes met de prikjes morgen. Ben benieuwd wat ze van het spugen nog zeggen.

Tizzy, leuk dat je meeschrijft, je hebt zeker je best gedaan. :) Hmmm, toch wel spannend kan ik me voorstellen die tumoren op je lever. Dan schrik je toch?!

Lukas vond zichzelf net even heel zielig....ligt nu te drinken met zn ogen dicht dus ik hoop dat ie zo een paar uur gaat slapen!

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik las iets over 100 boodschappen per week dat vind ik echt superknap ik red het vaak niet onder de 150 euro, elke dag vers vlees, groente, 2 pakken pampers, voeding, 8 hele broden (waldkorn of ander donker brood) ik moet zeggen dat wij wel heel bewust eten dus mager vlees e.d. dat kost vaak wel wat duurder als "normaal" vlees.. want voor de rest doe ik niet zoveel bijzonders, de helft van mijn kar ligt altijd bedolven met groente en fruit (wat ik ook steeds duurder begin te vinden...)

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    zow....(ben ziek thuis)

minus wowie groot zoontje heb je!!! Julian is 62 cm en weegt maar 5850 gram.......

tizzy kan het verder geen kwaad?

imd hier ben ik gesopt met roken toen ik stopte met de pil.....en wilde eigenlijk als ik weer aan de pikl ga weer roken :p nee hoor geen behoefte!

oorbellen: hier komt er geen bij julian maar ik had vroeger ook bij 6 maanden mooie oorbellen....en ik kan me er niets van herrineren

Met julian alles goed!!! hij is erg vrolijk en ligt nu in de kinderwagen te slapen!!!

leonie ik heb die hydro ding er niet meer opliggen!

oja ik heb de maxicosi gebeld!!! ik was eigenlijk niet te spreken over isofixbase omdat ik elke keer die adapters eraf moet halen en vind dat een gedoe!!! schijnt dat je ze er absoluut niet op mag hebben zitten ook zonder die base en alleen met gordel moet het ervanaf!!!! en ze zei als het niet goed werkt met eraf halen dat ik dan bij de bugaboo moet zijn!!!

Deel Deze Pagina