Ik kom op 113 uit als ik 150x5,3 /7 doe. (5,3 kilo en 7 voedingen per dag) Dus ga toch maar 120 meegeven. Wybe is trouwens minder zwaar dan ik dacht. 5370. (ff opgezocht in cb-boekje) Ik dacht 5790 of 5970...
@Brenda, wat lullig van je werkgever zeg!!! En dan verwachten dat je gelijk weer naar hun pijpen gaat dansen, lekker is dat..... Idd gauw iets anders zoeken meid! Weet wel dat je met deze uitspraak nu even niks opschiet, maar ik leef met je mee meid! (welke sector werk je?) @WWJC wat een mooie fotos van je oudtante met Wybe! Echt heel bijzonder. @Inge, wat jammer dat je zussen zo ver weg wonen! Ik vind het ook altijd heel leuk om zo even bij ze langs te kunnen gaan voor een koppie koffie of thee. Als je echt moet gaan plannen "lijkt" het al gauw minder spontaan vind je niet. Heb je veel contact met je zussen? @Coto, goed dat je Sonjabakkeren weer oppakt! Ik doe met je mee Heb laatst het nieuwste boek gekocht. De andere 2 liggen te verstoffen ergens op een plek waarvan ik niet meer weet waar ik ze neer heb gelegd.....*shame on me!* @Sushi, goed dat je al beetje begint af te bouwen qua niet tegen rotzooi kunnen Merk wel dat het hier ook al steeds rommeliger word. Ook al zijn het maar kleine dingen, ze liggen toch vaak in de weg.....Wasgoed, schommelstoel, maxi cosi, campingbedje.....en alles moet bijmij een vaste plek hebben maar mijn plekjes zijn bijna op haha. @WWJC, succes morgen met werken meid! Hoop dat je na het werk thuiskomt en zal zeggen dat het je erg meegevallen is! Ik moet morgen een halve dag heen en mijn vriendin gaat oppassen. @WWJC&Brenda, een dikke knuf voor jullie. Hoop dat de tranen gauw weer over zullen zijn! Die rothormonen ook!!!
pfff wat een gedoe he met die borstvoeding...ik moet ook inderdaad flessen meenemen naar werk...niet aangedacht...of ik koop wat meer van die opvangkuipjes van avent..zijn niet zo duur geloof ik...ik heb 3 flesjes van hema geloof ik en 2 grote avent en 2 kleine...moet maar eens ff in de kast gaan kijken morgen! Ja is wel handig dat je daar ook een zakje melkklontjes hebt Tycho woog laatste keer 6020 dus ik schat hem nu wel op 6200 dat is dus 930 cc per dag delen door 6 is 155 cc per keer...das wel erg veel delen door 7 is 130 cc...nou ja beter teveel als te weinig, zorg gewoon dat er zo 450 cc klaar staat...daar gaat mijn voorraad hahaha
@Jessie, ik ben afgestuurd HBO Facility Manager, werk nu sector overheid...Politie :S, wil wel bij het Rijk blijven alleen dan liever defensie of een van de ministeries...of gemeenten en dan functie en inschaling naar behoren...dus hbo waardig
Had je veel op voorraad? Ik volgens mij wel.... Heb iets van 10 zakjes, waar in 2-3 de helft van gevuld is en de rest helemaal met 220cc. (Ja, mijn bv loopt goed ) Dames, bedankt voor de steun, kan het goed gebruiken!
JA heb wel veel op voorraad heb 2 van die potjes van avent helemaal vol en 5 ijsklontzakken vol waarvan een aantal met 280 cc...borstvoeding loopt hier ook echt super! Wil ook echt niet stoppen ermee. Oh ja vroeg ook of er mogelijkheid was om te kolven ja dat was er wel, maar moet ik op dat moment ff kijken waar er ruimte is...beter loopt er dan niemand naar binnen of iets, wil wel dat deur op slot kan en neem denk gewoon koelboxje mee en doe het daarin, geen zin om het daar in koelkast te doen
@Brenda, is daar "goed" werk in te vinden op het moment? Merk wel dat in het algemeen het aantal vacatures wel weer toeneemt, niet zoveel als 1jr geleden dat dan weer niet. En parttime is volgens mij altijd lastiger vinden dan fulltime? Vind het knap zoals jullie aan het puzzelen zijn met de BV. Wat hebben de FVmoeders het dan eigenlijk makkelijk....... Maar petje af hoor voor geven van BV, vind het nog altijd een heel bijzonder iets en bij een volgend kindje ga ik het zeker weer proberen!! (zegt ze met tranen in de ogen......)
Voor mij hebben ze 2 weken geleden speciaal een kamertje ingeruimd daarvoor. Kan op slot iig. Ze moesten ook wel, want je werkgever moet daar voor zorgen. En er zijn er ook meer die straks willen kolven op het werk. Maar blijkbaar was ik de eerste. Ik wil mijn voeding wel in een koelkast kwijt, want als ik 8u moet werken blijft dat niet zo lang goed in een koelboxje. Maar ik weet niet of ik wil dat het beneden in de algemene koelkast komt te staan. Maar ik heb denk ik geen keus. (Iemand nog een tafelmodelletje over voor bij mij op het werk? Zet ik die in het kamertje neer. ) Zal trouwens eens kijken of die potjes van Avent goedkoper zijn dan flesjes. (En hoeveel ik wil hebben...) Jessie, knuffffff, idd. volgende keer gewoon weer proberen! Ik vind het zo'n supergevoel ook als hij aan de borst ligt. Met die handjes zo lief mijn borst masseren en strelen...... *zucht/zwijmel*
Imd: Ja dat wordt nog wat, mijn vriend zegt al jij gaat gek worden maar ik denk dat ik het van haar veel beter kan hebben dan van mijn vriend die overal zijn rotzooi neer gooit en dan vervolgens vraagt waar heb jij dat gelaten ???? Hahaha En fijn om te lezen dat Miley ook te weinig drinkt, is Esmee niet de enige. Coto: Nee dat viel enorm mee, had ik ook verwacht maar ze werd ook heel erg op haar gemakje wakker vanmorgen... benieuwd hoe laat ze morgen wakker wordt ! Jodie: Ze kijkt heel geconcentreerd naar haar handje en probeerd die dan naar Pip te brengen maar dat lukt nog niet hihihi zo schattig en ze hangt hele verhalen op tegen die beestjes ! Hoe gaat het bij jou ? Jessie: hahaha zo herkenbaar ! Bij mij moet ook alles op een vaste plek, maar ja dat lukt ook niet meer.... huis is nu al te klein hahaha Inderdaad petje af voor de BV moeders ! Knap dat jullie dat zo lang volhouden hoor ! ( mis applaus emoticon ) Zit nu NED3 te kijken, de Michael Jackson Dangerous tour ! Helemaal te gek !!!! Gaat nu Jackson 5 liedjes zingen ! Krijg gewoon kippenvel ! Wat ze ook van hem zeggen, ik was fan !!!!
jaa anders zeg ik t in een koeltasje in de koelkast...dan blijven ze er wel van af en vind ik het zelf ook prettiger...loop ik niet zo met me potje melk over de hele afdeling hahaha jessie...ja is echt veel werk in te vinden alleen veelal fulltime inderdaad dus dat ik wel erg lastig. heb nu solli lopen bij min. v. justitie en bij gemeente wassenaar
Sushi, LOL, jij ook zo'n man? Ik heb zelfs beneden zo'n plastic prullenbak als wasmandje in gebruik omdat meneer altijd zijn sokken beneden uit doet en op de grond laat liggen. En dan nog presteert hij het om ze niet in dat ding te doen! :x (Of ze er OP te gooien ipv erIN) Goed idee trouwens om mijn tasje met flesje erin in de koelkast te zetten ipv alleen fles.. Bij ons hebben we trouwens alleen een tafelmodel voor eh 4 verdiepingen met mensen. (Man of pak weg 600) Dus hoop dat het past.
Meiden dank je wel weer voor de adviezen en de steun..ga nu met mijn mannetjes tv kijken...Tycho krijgt zo laatste voeding...tot morgen weer slaap lekker!!
WWJC:Wat een mooie foto's met je oud-tante..En wat heeft hij het naar zn zin zo te zien..echt heel mooi!! wordt er een beetje emo van.. zo'n oud mensje met de kleine spruit. Er zit gewoon meer dan een eeuw tussen die twee.. Heel byzonder. Brenda: Nou lekker dan..opzich natuurlijk wel..maar raar gegaan zeg!! en je zou nog een sollicitatie heben toch? gaat die nog door? Drinken: Sam drinkt nog steeds maar 130/135 per keer..en dan 5 flessen per dag.ik vind het prima..vol is vol..en spek zit er wel aan. O sam roept..
Zo, lange dag gewerkt, na een nacht amper slapen en ik ben gesloopt. Ik ben begonnen met bijlezen, maar te moe om door te lezen en te reageren. Meld me morgen wel weer. Manneke kwam ineens vannacht om 02.00 en 05.00 voor voeding en ik moest om 06.00 op voor mijn werk en was om 19.30 uur pas thuis. Werken was leuk, maar na zo'n korte nacht erg vermoeiend. Manneke heeft het vandaag papa ook niet makkelijk gemaakt, dronk alleen maar kleine flesjes (ipv 5x200) en wil vanavond ook niet slapen. Conclusie: het 12-weken sprongetje is volop gaande. Hij ligt nu te mopperen in de wieg (hij wil hier al weken niet meer in slapen en nu krijst hij als hij zijn ledikantje ziet ). Ik neem een whiskey (ja, alweer) en ga slapen. Zooooo moe. Manlief zorgt voor de kleine, mama gaat plat
Ai, Kikki, vermoeiend! Nou, hoop dat je goed kunt slapen vannacht en dat meneer ook zo moe is dat hij goed slaapt. Trusten en tot morgen! Ik ga ook slapen. Morgen 7u weer op. (of half 8, ligt eraan wanneer Wybe gevoed wil worden.)
Met onze kleine gaat het goed ze slaapt heel goed door. Krijg alleen geen tijd om bij te lezen zometeen even doen. Vandaag heeft mijn man de hele dag op de kleine gepast. HIj heeft namelijk weekend. Morgen lekker vrij woensdag weer werken. Hoeveel uur werken de meesten hier ? Ik 24 uur maar eens kijken of ik later naar 16 of zo ga maar dat is voor in de toekomst eens. Bo heb zin op een eisje
Kijk ik in de wieg, krijg ik een stralende (schater)lach van hem, dan smelt ik ter plekke en vergeef hem mijn slaaptekort en mega-wallen. Zo lief . Reageer morgen wel weer (hoop ik, want moet dan ook werken, maar dan vanuit huis).
@WWJC: je bon is op de bus en als het goed is heb je hem morgen. Volgens mij heb ik wel een aanbieding gezien van Natusandoekjes. Zal straks nog even kijken.