April 2009 Mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam0110, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen

Ik denk ook wel dat het aantal cc per dag per kind verschilt.
    Wij houden ons ook niet altijd aan wat het CB zegt hoor!
    Kindje geeft het zelf wel goed aan.

Meiden die vandaag weer moeten werken:SUCCES!!!

LEONIE: Hoe het bevalt nu met 3 kids?? Druk...Ik kan niet wachten tot Noa naar school gaat en Len naar de PSZ.:) Het is nu heel de dag rennen vliegen met 3 kleintjes thuis, en dan is er even wat meer rust. Ik hoef Noa tussen de middag niet op te halen want iedereen blijft daar over.
    Ondanks de drukte is het natuurlijk ook heel leuk..;) 3 totaal verschillende kindjes..die alledrie hun eigen ontwikkeling doormaken..
    Heel leuk om dat mee te mogen maken.

2. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    hij werd net wakker.. dus snel naar boven.. speentje gegeven even speentje tegengehouden.. en zijn ogen gingen weer dicht..
    zo nu weer verder met schoonmaken haha8)

3. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen !

Meiden die moeten werken, succes vandaag !

Esmee heeft weer van 20.30 tot 08.00 geslapen, vind het echt ongelovelijk maar hoop dat dit zo blijft. Ze drinkt nu dan 4 flesjes van 180 cc water + 6 schepjes en meer wil ze ook echt niet...

Ga nog maar eens even een kopje koffie pakken, tot strakjes

4. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Nou, hij sliep uiteindelijk rond 22.00 uur. Pas wakker gemaakt voor de fles rond 23.30 en hij heeft geslapen tot 06.00 (gelukkig). Hij was wel erg onrustig, maar goed, hij heeft ons een redelijke nachtrust gegund ;). Ik moet wel zeggen dat hij vandaag alweer relaxter is, dus het hoeft niet per se het sprongetje te zijn, het kan ook dat hij gewoon reageerde op het feit dat ik de hele dag moest werken. Baby's voelen dat haarscherp aan. Ik ga hem vandaag maar lekker knuffelen en entertainen :D. En als hij slaapt het forum bijlezen (even een dagje voor uittrekken geloof ik :p).

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Vraagje: Hebben de moeders met een Jongetje ook al een testosteron-geur ondekt bij de beeb?? Len had dat heeeel erg namelijk en Sam zo nu en dan ook nu!
    Vind dat zo apart

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nee, dat zal dan niet. springen oké dat moet lukken maar een mega sprong van zo'n kleine mannetje is wel heel veel gevraagd:D

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Imd, dan is het idd geen aanrader om haar 5 flessen te geven.
    Jij kunt natuurlijk ook zien hoeveel ze drinkt per dag, dat gaat bij mij met bv niet dus houd me aan die 5 voedingen.

Oh, en ik ben gelukkig geen uur bezig hoor met de voeding. Ik ben rond een half uurtje bezig inclusief luier verschonen. Ze drinkt nu ongeveer een kwartiertje,dan boertje laten en klaar.
    Maar kan me voorstellen dat bv geven niet iemands ding is.

@Wwjc, he bah dat Wybe zo'n onrustige nacht heeft gehad. En jij dus ook! Je man gaat er dan niet uit om speentje erin te doen? Oh nee, bedenk me nu dat hij dan vast aan jou kant van het bed staat, dus dat is dan beetje onzin.

@Thalina, wat heerlijk dsat MJ nu een slaapritme te pakken lijkt te hebben. Ik hoop dat hij het zo vasthoudt.
    @ Sushi, lekker dat je kleine meisje zo goed slaapt!
    @ Eefje, kan me helemaal voorstellen dat het met 3 kleintje heel druk is, en idd dan heb je ff rust als ze naar school/psz zijn. Maar dat zal ook bijna voorbij zijn, aangezien vakantie vast bij jullie ook zo gaat beginnen. Gaan ze dan ook een keertje dagje naar oma of zo?
    Je schrijft zo liefdevol over ze, heel mooi!

Ze heeft weer heerlijk geslapen van 23.30- 7.45. Echt fijn. Daarna gevoed en om 8.15 uur kon ik haar alweer een schone luier aandoen omdat ze hem helemaal had afgevuld met poep :$ :p:)

8. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @Sushi: nou het lijkt erop dat dat haar nieuwe ritme is, wel fijn toch?

@Kikki: Nou dan is de nacht gelukkig redelijk gegaan. Fijn dat hij nu weer wat relaxter is, en kan idd goed zijn dat hij iets aanvoelde.

@eefje: testosteron- geur???? Hoe ruikt dat dan? Heb ik Nils volgens mij nooit gehad volgens mij.

Nou net met Senne naar het cb geweest. Ze weegt 5430 gram en is 59,5 cm lang. Ze was precies een kilo gegroeid en 5 cm. Met de prikjes heeft ze wel even gehuild, maar toen ik haar aan het aankleden was kreeg alweer een big smile haha.

Verder heeft ze niet echt een voorkeurshouding, maar ze doet wel heel veel met rechts. Ze kijkt voornamelijk naar haar rechterhandje, als haar speeltjes links hangen onder de babygym, doe tze er niks mee en nog meer van die dingen.
    Ze vroeg of ik naar de fysio wou met haar. Ik heb zoiets van doe maar, baat het niet dan schaadt het niet. Dus heb een brief meegekregen. Ze is nu wakker aan het worden, dus ik ga haar flesje klaar maken.

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    wilde hier toch even opreageren.....dit is mijn ervaring: Ik ben er korter meebezig dan dat julian een fles krijgt.....gemiddelt een kwatier, ik ben ook heel nuchter...maar ik denk dat jij bedoelt dat je het niet uit handen kan geven? en julian komt ongv 7x per dag.....en kinderen die bv krijgen spugen vaak minder omdat het wat lichtverteerbaar is en ik snap je ook wel maar nu lijkt het net of wij alleen maar aan het voeden zijn.....er zit overal natuurlijk voor en nadelen aan!!! ik bespaar een hoop geld en geschep...en jij kan het uit handen geven en weet precies hoeveel ze krijgt......

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    LEONIE: Ja Noa heeft nu vakantie van de PSZ.
    30 oktober wordt ze 4 en mag ze naar de basisschool. Dus dat duurt nog even.Len hebben we opgegeven voor de PSZ (is nu 2 en een half) en die mag waarschijnlijk na de vakantie heen.
    Maar idd Noa kan zo nu en dan een dagje naar mijn moeder.En bij mn tante kan ze ook logeren.

INGE: EEhhh ... dat ruikt naar Sperma..:):p

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    zo nu op de andere reageren!

inge: zielig he...maar ze kon wellachen!!!!
    eefje zou je die geur even kunnen omschrijven? ik ruik eerder zo'n urine lucht smorgens bij de eerste verschoning...!
    shusi fijn dat ze zo lekker slaapt
    thalina.....schoonmaken wat een vies woord...en krijgt maarten-jacob ook een oorbel?

hier alles verder goed....julian word nu wel vaker snachts wakker meestal rond 5uur en dan stop ik het speentje terug en dan gaat hij wel slapen! met mijn eigen gaat het redelijk....ze hebben een vermoede wat ik heb,,,,chronische hyperventilatie....ik d8 eigenlijk dat ik daar wel vanaf was...maar blijkbaar met die diaree enzo...dus moet naar de fysio voor ademhalings oefeningen.....
    hebben de kinderen bij jullie met het warrme weer ook vaker poepluiers gehad?

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Eefje, dan mag ze na de herfstvakantie instromen denk ik?
    Spannend voor haar en voor jou! Sta zelf bij de kleuters en het is toch voor allebei wel een grote/spannende stap. Er breekt een heel nieuw "tijdperk" aan.

@Lynn, tja nu weet je dan wel wat het is en je bent er dus bekend mee. Hoop dat je er nu dan ook weer wat meer vanaf kunt komen, zoals eerder dus ook is gelukt.
    En ja, tijdens die warme dagen had meisje bijna elke dag een poepluier, terwijl normaal 2 x per week.

@regen, wat koeler weer vind ik leuk maar die regen hoeft echt niet van me, bah!

Voor de rest weet ik het ff niet meer, kleine meisje is volgens mij weer lekker verder gaan slapen. Ik hoor haar niet meer.
    Zo toch maar uit bed plukken, gaan we nog ff samen op het grote bed liggen voordat ik haar weer moet voeden. :)
    Oh, daar is ze weer, doei!

13. Hoi lieve dames!
    Ik kom me afmelden hier met amom. Het is een beetje raar als we berichtjes na elkaar typen, maar we hadden het erover, en ik zei tegen haar dat ik ook wel voor haar zou typen:

ik stop namelijk met (mee)schrijven bij de april mama's:)
    De reden is dat ik eigenlijk niet meer meelees en ik me als ik eerlijk ben ook heel vaak niet kan vinden in sommige ideeen en daardoor voel ik me eigenlijk meer een meelezer.
    Ik vond het tijdens de zwangerschap heel fijn om ervaringen te wisselen, en heb daar er veel aan gehad.
    Bedankt daarvoor!
    Rachel (en amom)

14. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    @lynmvjulian ja hij krijgt ook een oorbel

nou meneer ligt weer op bed
    rond kwart over 9 werd ie wakker en heeft ie een klein uurtje wakker geweest.. denk dan zal ie zo wel voor zijn fles komen valt ie eerst nog in slaap in de wipstoel..
    na kwartier/20 min werd ie wakker en had wel honger
    vanochtend heeft ie al gelijk 165 cc opgeklokt
    en dacht zal eens 180/6 klaar maken
    en helemaal op:$
    gelijk na de fles zag ik hem al gapen.. dacht dat kan niet..
    dus in de box gelegd zat ie een op zijn knuisjes te knabbelen.. en begon toen te jengelen.. opgepakt en 2 grote gapen.. dus heb ik hem op bed gelegd.. heb er even een kwartiertje bijgezetn en hij slaapt...
    :D:D kan ik nu weer verder met schoonmaken (moet toch af he haha)

@rach84 dat is natuurlijk je goed recht! ik wens je veel plezier met je meisje en wie weet tot ziens

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    De dokter zegt zelf dat ik waarschijnlijk toch had moeten overstappen omdat haar maagklepje niet goed functioneert (daar helpt licht verteerbare voeding niet mee word alleen maar erger eigenlijk) en ik ben "maar" een uur per dag bezig met voedingen (omdat ze maar 4 flessen krijgt) en dat al weken eigenlijk, daarvoor 5 voedingen vanaf dat ze een paar weken uit was, terwijl ik de BV mama's om de 2-3 heb zien geven in de eerste paar weken en nu nog steeds vaak meer voedingen krijgen.

En ja wat geld besparen als je geen 10 euro per week kan missen lijkt me dat je niet aan kids moet beginnen dat is was eten kost per week, daarnaast werk ik natuurlijk al weer wat weekjes en heb zoiezo veel minder tijd, ik vind dat je met BV veel meer bezig bent met voeden als met FV.. nu misschien wat minder maar er hebben hier mama's toch zowat hele dagen met een kindje aan de borst gezeten de eerste 2 maanden zeker. En geschep kan zelfs een getrainde aap das geen wiskunde haha en als BV goed gaat zal het een stuk makkelijker zijn maar als het niet goed gaat heb je toch heel wat meer gezeik met goed leegdrinken van borsten, extra aanleggen, tepelhoedjes, kolven en vind ik echt te veel gedoe..

Als ik dan alles lees vind ik FV toch echt een stuk handiger en heb dan echt respect voor BV mama's dat die daar zoveel tijd en moeite in stoppen ik zou dat echt niet kunnen.. vind het juist heel knap als je dat kan en de tijd ervoor hebt...

16. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Goedemorgen!

Zo, net naar CB geweest. Daan is nu 64 centimeter en weegt 6140 gram. Hij heeft weer 2 prikjes gekregen. Krijsen! Pas in de maxicosi werd hij weer stil en viel hij gelijk in slaap. Nu ligt hij in zijn bedje te knorren. Omdat Daan een koemelkallergie heeft mogen wij nog geen fruithapje geven. Dus gewoon 5x 200cc. Over 4 weken terug en dan zien we weer verder.
    Daan heeft vannacht ook goed geslapen. 22.00 erin en om 8 uur hoorde ik hem babbelen.

Danielle: aha, Dus dat is Ria Blom. Nou, dat deden wij al, dus dan doen we het goed ;)

Sushi: Leuke foto's! Vooral die met dat brilletje.

WWJC: Leuke foto met je oudtante. Wat bijzonder. En werkse vandaag. Hoop dat je het vol kunt houden na een nachtje zo weinig slaap.

Lynn: Ook leuke foto's met dat polo shirtje. Sommige kleertjes maken de kindjes zo wijs he?

Praten met je kindje: Doe ik ook steeds. Bij het verschonen tel ik alle drukkertjes hardop en vertel dat zijn linkerhandje in dat gaatje moet en zijn rechterhandje daarin en voetje moet daar enz enz. Dan vertel ik dat Ernie een liedje voor hem gaat zingen. Lachen dat hij dan doet! Ook onderweg naar zijn kamertje vertel ik alles. Dan komen we langs een lijst met allemaal foto's van onze trouwerij erin en elke keer stoppen we daar even en wijs ik pappa en mamma aan. En bijna elke dag kijken we samen even in de spiegel. Dat vind hij ook geweldig!

Brenda: Wat een gedoe met je werk zeg! Ik hoop dat je snel iets vind dat helemaal naar je zin is.

Kikki: Dat is balen dat je mannetje zo vaak wakker werd vannacht. En dan ook nog een lange dag werken... Hopen dat dat de volgende keer anders gaat.

Zeppie: Ik ga van 40 naar 32 uur werken. 1 dag ouderschapsverlof genomen op vrijdag. Zou nog wel minder willen werken, maar eerst maar eens kijken hoe dit financieel uitpakt en misschien ga ik dan niet nog een dag minder, maar gaat mijn man een dag minder werken.

Mirjanne: Sterkte met jullie zaak en jullie huis. Jammer dat het allemaal een beetje tegen zit.

Tizzy: Jij ook gestopt bij de positieve test. Hoop dat jij het ook vol kunt houden als je straks weer werkt. Ik ben blij dat ik ervan af ben!

Eefje: een testosterongeur?? Ehhh geen idee, geloof het niet...

Leonie: Alsof ze het erom doen he? Hier ook een die graag poept na zijn badje of na een schone luier.

Lynn: Geef jij al een fruithapje aan Julian? Ja, wij hadden hier ook meer poepluiers met het warme weer.

Rach en Amom: Jammer dat jullie niet meer willen meeschrijven. Veel succes met jullie kleintjes!!

Zo.. dat was het. Ik ga even een fles voor Daan maken en eens kijken of hij wakker wil worden, de slaapkop. :)

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @Rach (en blijkbaar ook Amom heb ik gemist dat ze ook niet meer meeschrijft) Dus omdat je geen andere meningen en visies wil lezen ga je je afmelden? Ik denk zelf dat als je dat altijd zou doen je leventje wel erg beperkt word qua ideeen maar goed het is jullie beslissing.

Ik denk dat je altijd dat zal blijven houden waar je ook zal komen en dat lijkt mij juist een goed iets, zeker om andere ideeen juist te horen dat is juist goed voor je eigen (algemene) ontwikkeling en je kan juist soms dingen zelf over het hoofd zien.
    Lijkt me zonde om je zo van de wereld af te zonderen en hiermee ook je kids eenzijdige visies mee te geven in het leven. In het bijzonder Amom omdat die ook nog haar kids wil thuisscholen, hoe ga je dan zorgen dat je kindjes alle vrijeheid krijgen om zelf een levensvisie te kiezen die bij hun past i.p.v. die van mama erin gestampt krijgen?

Maar goed op internet kan je tegenwoordig veel gelijkgestemde mensen vinden als je maar zoekt welke mening je graag wilt horen, lijkt mij erg saai mensen die altijd maar hetzelfde denken en met je meepraten, vinden jullie dat zelf niet?

Ik wens jullie en je kindjes het beste vind het alleen een beetje raar, net of ONZE ideeen heel erg afwijkend zijn ofzo terwijl jullie juist soms heel alternatieve ideeen hebben het is net of je je schaamt ervoor als je niet met andere mensen kan omgaan die een andere mening hebben of nog erger dat je neerkijkt op dat soort mensen.

Dan ben ik natuurlijk weer de bitch hier, dat ben ik dan maar vind het een beetje raar en overkomen alsof wij zo raar zijn..

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Kipkip
    jou meisje dus ook verkouden
    zielig is dat he en helemaal vervelend dat ze dan niet kan slapen van het hoesten
    en ook een superleuke foto van jou meisje in de zwemband
    @Coto
    ja ben heel blij met de camera
    hij doet het heel goed
    en wat leuk dat Djemi jou ook nadoet met de wijsvinger grappig gezicht lijkt me dat
    en zo ze had zekker honger gisteren
    en lekker zeg dinsdag naar frankrijk
    @Thalina
    ik ben wel benieuwd hoe het hem staat plaats je dan wel een foto
    en wel een mooi verhaal waarom ze het deden
    hier ook vaak hoor reken ik het uit en dan denk ik zo wij houden mooi iets over,maar nee vaak niet
    en wat heeft jou mannetje het goed gedaan met slapen heerlijk is dat he
    en wat een mooie foto s en idd wat een verschil he de 1 nog best wel hulpbehoevend en de 2e toch al zo van dat kan ik al en idd alles willen zien mooi hoor
    @Jodie
    succes met werken vandaag (je bent nu al begonnen als ik dit typ)
    en wat naar dat Senne niet meer doorslaapt s nachts
    nou het ging heel goed tot vannacht om half 3 wakker paar x speen erin gedaan ,maar niets hielp toen maar in de puck a baby en hij sliep weer tot 7 uur vriend moest hem wakker maken en hoe doet Senne het???
    @Mo
    fijn dat Daan niet hoefde te huilen op het kdv
    en succes op het buro vandaag
    @Sushi
    leuk dat je vader met Esmee wil gaan voor oorbelletjes
    en zo zij heeft vde nacht goed gedaan van half 9 tot 8 uur
    ik hoop dat ze het zo volhoud
    en wat een mooie foto zeg ze ziet er idd heel stoer uit
    @Minius
    ja dat is echt vervelend als je s nachts zo n last hebt van het hoesten
    ja hoestdrankje heb ik al en keel pastilles gek word ik er van
    en Lukas is idd een grote jongen zeg
    en fijn dat het goed ging met de spuitjes stoere jongen hoor
    @Leonie
    ik heb de hydrofiel luier hier nog wel liggen en Mitchell is ook heel druk met zn handjes en hier gaat het goed
    heb je hem wel in een driehoek gevouwen en de punten onder het matras gelegd??
    @Imd
    ook succes vandaag op het buro met de prikjes
    en jammer van die 4 kilo,maar ach die ben je ook zo weer kwijt
    @Tizzy
    zo he dat is schrikken dat ze dan iets op je lever zien
    wel fijn dat het geen kwaad kan ,maar toch het idee he
    en ide zwembroek heb ik hier bij zo n boetiekje gekocht ,maar hij is van het merk dirkje boy misschien ook bekend bij jullie???
    emn fijn zeg dat het paardrijden zo lekker ging
    @Lynn
    beterschap
    het polo shirtje staat Julian goed zeg
    @Cil
    o dat zal hij idd wel heel erg lekker vinden
    hoe oud is jou zoontje ook weer en waarom mocht jij al beginnen met fruithapje???
    @Jessie
    zo Rosan slaapt dus goed zeg
    en leuk dat het zo gezellig bij je zus was
    @Wwjc
    ja ik ben wel blij dat ze me nu serieus nemen
    nou ik heb 3 hechtingen in dat wondje en er zit tussen die hechtingen een stukje open een vouwtje lijkt het het is dus net of er een gaatje zit en nu zie ik daar dus een stukje vlees zitten wat er nog niet zat dus dat moet er gegroeid zijn
    en die band daar kunnen ze volgens mij tot 2 jaar in dat staat er op
    en jij ook succes met werken ik hoop dat het je toch allemaal meevalt
    mooie foto s van Wybe met je tante zeker oud al zeg 106:$
    @Inge
    nee is toch niet handig he zonder kinderwagen
    wel fijn dat je die van je schoonzus kan lenen
    en ik hoop ook voor je dat er geen bekeuring komt haha
    ook succes vandag met de prikjes
    en wat naar dat je man ziek is
    maar wat en lief ventje is Nils zeg zo lief wat hij zegt lijkt me helemaal geweldig als ze zo kletsen
    @Brendagill
    wat een zeur van een werkgever zeg
    wel heel l*llig bellen dat je niet terug hoeft te komen en dan ineens ja het is een misverstand en dan ook nog zo van wij flexibel naar jou toe kom zeg hij maakt het je eerst heel moeilijk
    nou ja ik hoop voor je dat je snel iets anders vind
    en ik geloof wel dat het zo voelt je ging ervanuit dat je thuis was en nu ineens moet je toch werken
    het komt wel goed
    succes als je gaat werken

BV dames die BV geven echt petje af idd als ik zie hoe jullie aan het puzzelen zijn en wij idd gewoon even een paar schepjes doen
    en klaar is het flesje
    en een dikke knuffel voor Brenda en Wwjc als jullie weer moeten werken

@Kikki
    wat naar zeg dat je mannetje weer komt snachts en zeker als je moet werken
    ik hoop dat het 12 weken sprongetje snel weer over is
    @Zeppie
    fijn dat jou meisje het zo goed doet
    genieten is dat he
    @Mirjanne
    fijn dat het met Quinten zo goed gaat
    maar wat naar zeg dat het zo slecht financieel gaat met de zaak wel weer mooi dat je een goed vooruitzicht hebt
    en idd je huisje kan je later alsnog verbouwen naar je eigen smaak
    en zielig voor je dochter zeg ik hoop voor jullie dat het in het nieuwe huis straks beter gaat en jij ook kan gaan genieten en je niet zo nhoeft te stressen en ook van je kleine man kan genieten
    hele dikke knuffel voor jou

dit was van gisteren en ik zal ook even op vandaag reageren anders ie het zniet meer overzichtelijk
    jullie hebben zoveel gekletst

19. zo wat een verhaal imd.
    het is helemaal niet als jij het beschrijft. ik vind het juist heel erg leuk om met mensente praten die anders denken. en het is niet 'jullie' en 'wij'. misschien kan je zelf eens teruglezen hoe vaak jij iets van iemand anders hebt aangenomen, dat is ook niet vaak. Meestal zeg je het er absoluut niet mee eens te zijn (als ik een uitgesproken mening heb) en komt met allerlei argumenten aan ipv (zo kan het namelijk ook) te vragen hoe het komt dat ik zo denk en of ik het uit kan leggen. Nee je vind het vaak dom (snel weer zwanger worden bijv) onoverdacht, niet goed voor je lichaam.
    Ik zeg eerlijk, ik kan me soms niet zo in standpunten van anderen vinden en daarom schrijf ik niet mee om niet een eindeloze discussie constant aan te gaan, dat lijkt me juist heel netjes.

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

IMD wat ben je toch een gezellig en vriendelijk persoon :D ook leuk om met jou een jaar te hebben gekletst!

Waarom ik/wij vertrekken is ook omdat het gewoon fijn is om met mensen te kletsen met wie je meer dingen gemeen hebt. Het kost best veel tijd om het goed bij te houden, en dat doe ik dan liever ergens waar ik meer mee kan kletsen. En ik ben wel geinteresserd in anderen hun mening (IMD ja echt!) maaar... een beetje kletsen met mensen die hetzelfde vinden i ook erg fijn op zn tijd. De tijd die ik nu heb tussen de luiers verschonen besteed ik heel eerlijk gezegd liever daar aan.
    Ik vond het ook heel leuk om de zwangerschappen zo gezamelijk mee te maken :D echt! ook al waren ze allemaal verschillend.
    Succes iedereen met de kids ( ennuh ik zeg nooit nooit, wie weet kom ik nog es spammen :p)

Liefs Amom

Deel Deze Pagina